Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

Ами ресурса "свободно време" се е изчерпал за момента :)

След малко ще звъня на моя човек да разбера какво става с накладките и свещите. Вероятно след като се прибера от Русе (съботата) ще ги сменям :(

А относно ръждата ....там където е тръгнала пак ръждясва за съжаление, каквито и химии и обработки да правиш, въпрос на време е. Мисля да ползвам нещо от рода на zinga-та, но още не съм проучил достатъчно. От долу ще наклепам с някакво мазно асвалтово боди та да се приготвя за зимните химии дето ръсят улиците. Тия японци ...така и не се научиха да обработват купетата :(

 

Малко офф...ама да се оплача (може пък да ми олекне :)): вчера .... е нямаше такъв каръшки ден :icon_censored: ...каквото и да подхвана все нещо се закучваше, идеше ми да се изям от яд. Обикновенно всичко става от раз...ама вчера....явно ми се е трупало през годината :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо обслужването май ти се изплъзва лекичко?Инак и аз тези дни ще кърпя веждите,годинка -две изкараха с почистване и преливане и станаха много добре но пак е надигнала и този път няма да им се размине! :yes3:

 

Относно масло Кастрол!Пробвай пак ,като чели от него по-малко ми гори!!!

 

При мен май не е само горене (на по-тънки масла), а май го изхвърля от капачката - винаги е омаслен двигателя там, избърсвам и след някой друг километър пак е омаслено. Трябва да сменя уплътнението или направо цялата капачка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tрябва да сменя уплътнението или направо цялата капачка.

 

Би трябвало да имаш едни маркучи с вакуум на капаците на клапаните, които да не позволяват вътре да става налягане. Не знам дали при галанта може да се запушат или повреди нещо, но не би трябвало да ти омаслява капачката освен ако не е повредено уплътнението и,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да има такъв маркуч с клапанче в накрайника (една съчмичка с пружинка) проверил съм го не е запушен. При запален двигател си "дърпа" като го откача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от каппачката лесна работа ,аз на моя вчера пак му капнах !Слушам че нещо се обажда от дясно ,но тука е така!Че нали трябва да не ни е много скучно! :icon_blush: А за капачката потърси Тошко от Враца той продава на части разни деснаци!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха...еми то да карахме чисто нови коли - разбирам ама те са на по 10+г. Няма как да не потропа някъде :) Пък има и един друг момент - вече дори и японските коли не ги правят с едновремешното качество. Маздата ми "умря" от ръжда, не от друго. А сегашните ....повдигачи ...пък скоростни кутии ...пък не знам си кво ....боклуци - най точната дума (не казвам, че другите марки са по-добре де) Ама маздата съм я карал без масло в скоростите ...от не знам си кога (години) и мога да се обзаложа с когото пожелае, че тая скоротсна кутия ще изкара още години! А я оставете някой галантец без масло в скоросната .....то с масло прави проблеми пък без....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баце, ако ходиш с колата при Тошко, драсни едно л.с. да се занеса и аз. То за една капачка не си струва, ама аз да кажа. Тъкмо ще запознаем мицитата.

Не бъди толкова краен :rolleyes: . Не са боклуци. Въпрос и на шанс е да попаднеш на гледана и пазена кола. Не става да чуеш за някой модел хубави думи, да си вземеш такава кола и тя задължително да се окаже добра. Рядко V6 се кара на 2000 оборота. Предполагам, че са им сцепили трътките от газ на тези коли. Моето мнение е, че ако моя галант си го бях купил нов, сега щеше да е на пуканка и да няма за какво да се хванеш че му потропва, къркори и т.н. На трима приятели съм си давал колата, наблюдавал съм ги как карат и трябва да ти кажа, че като подадат, задницата прикляква :icon_doh: . И други са идвали да я разгледат и ей, умират да дадат газ до прекъсвач. Нещо, което никога не съм правил и няма да направя. Седне вътре, цъка разни копчета, излиза и вече отвън с дясната патерица вземе та натисне педала на газта докрай... Ааааа, ще взема пръчката! В същото време твърдят че минават по 40-50 хил. км. на година, че карат с 200 км/ч и в същото време на километража няма и 200 000. А колко 1.3-1.8 на по 12-15 години могат да вдигнат 200 е отделен въпрос.

Действително сегашната ситуация на скапани пътища, ниски доходи, падаща цена на нашите коли заради горивото и намаленото търсене, правят някои ремонти безумица. Като на Ник, на който са му обадили цена от 2000 и колко лева беше и то само задницата, и не за цялата задница. Не знам с кой акъл въобще са му казали такава цена и не вярвам да са очаквали да каже "е са, само да разваля че немам дребни"...

И най-здравата кола може да се ликвидира (с каране) за 30 минути :icon_bye: .

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами само заради капачката няма да ходя (поне не тази седмица), брата е ходил ама не се е обадил :icon_box: Може би след ралито, ще драсна някой ред да ги запознаем тия галантерий :icon_dance:

п.с. Гледам пишеш, че си от Кнежа и имаше писано, че галантите са малко там. Та ходих там (май миналото лято беше) във връзка с един смъртен случай :( да изследваме ел апаратура и на паркинга пред полицията се засякохме с един младеж със същия галант от аватара ти, та се чудя дали не сме се виждали :)

 

п.с. не съм краен просто тва е горчивата истина :), а мога да ти покажа, че 1,6 карбуратор, набор 84 на гас си пълни километража цък

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на автора, че ще използвам темата му, за да задам въпрос, но няма смисъл да отварям нова такава. )

Искам да попитам за ориентировъчни цени на долна и горна водна помпа за мицито. Явно ще се налага смяна и двете, и ако може и хора от форума да ми предложат съответните и да ми дадат цени, ще е идеално. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се извиняваш :) тъкмо ще науча и аз. Пък сигурно си имала в предвид маслена и водна помпа?

п.с. сега забелязах че сте с дизел т.е. май не са като моите

Oригиналното уплътнение на капачката е MD311638 на цена ~6лв.

...обезсмисля се ходенето при Тошко :)

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Искам да попитам за ориентировъчни цени на долна и горна водна помпа за мицито.

За долната и горната не знам, но средната водна помпа :D (тя е една) е 90-100 лв..

Ти да не говориш случайно за хидравличните помпи на съединителя, те са 2 ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Охх, да, извинявам се за объркването.

Да, говоря за помпите на съединителя, които са 2бр, горна и долна. )

Бях пускала тема преди време, че имаме проблем със съединителя и сменянето на предавките. Пробвахме да сменим само гумичките на горната, уж се бяха оправили нещата. Но...до вчера. Когато в един момент тотално отказа, ни съединител имах, ни скорости, ни боже господи.

Трябват ми помпите за дизела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цени на ляв прав носач и вътрешен кормилен накрайник. Качествени части ме интересуват.

Мира, ако не ми отговорят, моля те, попитай ти :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Охх, да, извинявам се за объркването.

Да, говоря за помпите на съединителя, които са 2бр, горна и долна. )

 

75 лв. едната, 90 лв. другата ..Ако обещаеш , че ще почерпиш :P може да се нап'нем още малко и да намерим и по евтини ..:)

 

 

Цени на ляв прав носач и вътрешен кормилен накрайник. Качествени части ме интересуват.

Мира, ако не ми отговорят, моля те, попитай ти :D

На теб вече сме ти отговаряли в друга тема бре :D к'во пак се натискаш ..

Прав носач от Ратола ОЕМ- 90лв. с отстъпките, качествен накрайник пак от там ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че проблема аз карам искърското дефиле всеки ден по два пъти най-малко този път не е за всеки по Луната сигурно е по-лесно, отделно градско в София но във столицата е добре!Всъщнос части има и колите са добри,специално моят имам чуството ,че километража му е малък на ~300000 съм а върви като щур!Не питайте колко шарнири, носачи,амортисьори и т.н. съм сменил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Само не знам дали ще има нужда от смяна и на двете.

Е те това вече от разстояние няма как да го разберем ..:dntknw:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те това вече от разстояние няма как да го разберем ..:dntknw:

 

Така де, това е ясно. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... на ~300000 съм а върви като щур! Не питайте колко шарнири, носачи,амортисьори и т.н. съм сменил!

 

Това е диамант!

 

Само поддръжка иска ... и мръсна газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направих току що плах опит за смяна на предния тампон на двигателя;лесна работа само ако е същия ,а тоя не беше утре пак !Не знам какво стана номера на рами друго трето и накрая само лекия фитнес остана! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Ако може и аз да попитам. :mitsu-smiley: (колегата от Козлодуй, ако не възрази де) :drinks:

 

Преден ляв прав и преден десен прав носач за галант EA5A имат ли някаква разлика? Защо ми се струва, че са напълно идентични(по-снимки като гледам де)!?

 

MR296295 и MR296296 са въпросните.

 

Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По снимка няма как да ги разбереш, като се видят наживо си личи......Имат разлика, разминаване в осите на тампоните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и аз да попитам. :mitsu-smiley: (колегата от Козлодуй, ако не възрази де) :drinks:

 

.....

Еее сега пък да имам против :nono: ...темата е за цени/качество на частите, нека всички да знаем ориентировъчно какво ни чака преди да поръчваме някъде. Аз не съм пипал нищо по ходовата част от както имам галанта (освен задните амортисьори), ще е добре да се ориентирам за носачи, че напоследък взе да потропва лекичко. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От кого и каква марка ляв прав носач да си купя и вътрешен накрайник?

 

Чудя се ако направим тема кой какво е сменил откакто има автомобила на каква цена и доволен ли е, дали ще има откровени хора да споделят опит и информация за цените.

Например сменил съм задни амортисьори - монро рефлекс, 90 лв/бр. преди 6000 км., колата се държи стабилно. Задни накладки акебоно преди 18 000 км (цената вече не я помня) - спират без странни звуци и има още много феродо по тях; купени са от Мирослав. Предни накладки Техtar и оригинални дискове от Алекс - много добро спирачно закъснение (276 мм, 2-бутални апарати) и също няма паразитни шумове при спиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...