bace Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Някой знае ли каква е разликата между MR360172 и MR360141? Единия е за автомобили с дясна дирекция другия е за лява. Има ли разлика в параметрите им, защото физическа разлика няма (вентил от кола с дясна дирекция пасна на мястото на моя...утре ще разбера дали ще работи коректно) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 ...понеже не разбрах каква е разликата, поне да се похваля, климатика тръгна с ТРВ от кола с дясна дирекция. ТРВ-то е едно към едно с моето (или поне видимо). При 40 градуса външна температура на духалките държи 4.8-7.5 градуса. След пълна профилактика (сменен дехидратор, почистена система вътршно и външно - въздуховоди, изпарител, кондензатор, компесор и тръболяци) Вече съм готов за жегите :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 :good: а така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 (редакция) Колеги как ви се струва 93лв за заден амортисьор Каяба ? Редактирано 16 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Те предлагат ли няколко вида? Защото може да е обикновен хидравличен, може да е газов, може да е газов двойно действащ. При някои производители ги има и трите варианта с разлика в цените. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Те предлагат ли няколко вида? Защото може да е обикновен хидравличен, може да е газов, може да е газов двойно действащ. При някои производители ги има и трите варианта с разлика в цените.Офертата е за газов . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 17 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2012 Моите са Каяба газови (мисля, че бяха двойно действащи) за 95лв/бр. Но в Козлодуй цените са една идея по-високи (понякога доста идей ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 (редакция) Монрото 'Рефлекс' и то е там някъде .. явно това е нормалната клиентска цена .. П.С. Маслена Каяба вече не се предлага, макар че ОЕМските, слагани в завода са били именно такива. Редактирано 17 юли 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 Колеги как ви се струва 93лв за заден амортисьор Каяба ?На мен Монро Рефлекс на 70 лв. ми звучи по добре и е с 3 г. гаранция .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 30 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2013 Такааа започва любимия ми филм ... а, то май е станало сериал ... "Хидравлични повдигачи 2" Направо с въпросите: - Има ли актуална информация за цените или все още са си по 30-тина лв/бр.?; - По какво да позная "оригиналние" от ментаците като си поръчам от някъде?;- Оригиналните или скъпите колко км държат?; - Ако поръчам на някого от форумните майстори колко изминати км без психично разтройващия звук ще гарантират? (с изключение когато проблема е в "моя телевизор" - наранявания на кобилиците, кофти масло, налягания и т.н. въпреки, че вчера мернах налягането на маслото - в нормите е според мануала - при 650 оборота - 2.2 кгс/см2, а при 3000 - 5,6 кгс/см2) Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Момци, дискутираме си с един приятел (майсторче), та да ви питам и вас: Възможно ли е повдигачите да приклопват от нестабилна работа на двигателя (въпреки, че не виждам връзка)? Бях се засилил да купувам пак повдигачи, но след като си ремонтирах и калибрирах газовите инжектори (доста време карах с 2 инжектора които не задържаха) и сега от седмица насам не са се обаждали пущините и двигателя работи перфектно. Преди да ги калибрирам от време на време пропускаше някой цилиндър като я карам на газ. Някакви мнения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) Не виждам логика хидравличните компенсатори да бъркат работата си от неравномерно работещ двигател заради свещ, лула, кабел, дюза, нехерметични клапани. Ако са изправни и имат налягане на двигателно масло в определените граници то те ще си вършат работата при движението на кобилиците, въртенето на разпр. валове и т.н.Вече ако е износен разпределителен вал и се е подкопала кобилицата ще тракат, ако ще да са чисто нови, защото те имат някакъв толеранс на компенсиране. Не знам колко стотни или десети, но си има предел. Така си го обяснявам аз. Редактирано 8 февруари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Да и аз разсъждавам така по пътя на логиката. Моя приятел понеже работи в един сервиз и казва, че на някой автомобили от неравномерна работа (явно като пропадат тихите от време на време) се обаждали повдигачи. Викам си понеже има по-голяма рутина може и да има нещо вярно в думите му. Но ако са износени валовете или леглата за повдигачите според мен няма как да спрат да тракат - няма да се оправят хлабините от само себе си, съгласен ли си? Налягането съм го мерил на мястото на датчика за маслото - т.е. на изхода на маслената помпа. За съжаление няма как да бодна манометъра непосредствено преди валовете (а и да го направя измереното нямам с какво да го сравня защото би трябвало да има бленди преди валовете). По-възможно е да има запушвания на маслените магистрали във валовете. Друго което си мисля е да съм сложил кофти повдигачи, но и така да е, защо не тропат постоянно тогава? Има няма месец-два започват да лопат, тъкмо се наканя да ги сменям - утихват. Даже съм писал и в други теми за тая работа. Ще ме побърка тая кола :wacko2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Да и аз разсъждавам така по пътя на логиката. Моя приятел понеже работи в един сервиз и казва, че на някой автомобили от неравномерна работа (явно като пропадат тихите от време на време) се обаждали повдигачи. Викам си понеже има по-голяма рутина може и да има нещо вярно в думите му. Но ако са износени валовете или леглата за повдигачите според мен няма как да спрат да тракат - няма да се оправят хлабините от само себе си, съгласен ли си? Налягането съм го мерил на мястото на датчика за маслото - т.е. на изхода на маслената помпа. За съжаление няма как да бодна манометъра непосредствено преди валовете (а и да го направя измереното нямам с какво да го сравня защото би трябвало да има бленди преди валовете). По-възможно е да има запушвания на маслените магистрали във валовете. Друго което си мисля е да съм сложил кофти повдигачи, но и така да е, защо не тропат постоянно тогава? Има няма месец-два започват да лопат, тъкмо се наканя да ги сменям - утихват. Даже съм писал и в други теми за тая работа. Ще ме побърка тая кола :wacko2:Неравномерна работа-ниски обороти-ниско налягане в газоразпределението. Това е единствената логика. Запушени магистрали надали, но отлагания от лошо и ненавреме сменяно масло можеш да видиш и при прост оглед при свален капак на предната глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 За момента само надничам през капачката - вътре свети, същото констатирах и когато сменях повдигачите преди почти 100 000км. А маслото го сменям на около 10 000км (случвало се е и на 8-9000 ако чуя някой повдигач рано сутрин), само последната смяна бе на 4000, защото взеха да тропат яко. След смяната тракаха доста дни. Няколко пъти правих процедурата с обезвъздушаването им, отказах се. Навих си на пръста да ги сменям, те пък взеха та замлъкнаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Неравномерна работа-ниски обороти-ниско налягане в газоразпределението. Това е единствената логика. ...Вероятно ще да е това, защото замлъкнаха след като си оправих газовите инжектори, преди това притрисаше на тихи. Не знам как да разбера дали има мехурчета въздух в маслените магистрали т.е. да дръпва въздух от някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Вероятно ще да е това, защото замлъкнаха след като си оправих газовите инжектори, преди това притрисаше на тихи. Не знам как да разбера дали има мехурчета въздух в маслените магистрали т.е. да дръпва въздух от някъде.Не мисля, че това може да е проблем, магистралите водят в отворени обеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Не мисля, че това може да е проблем, магистралите водят в отворени обеми.Може и да си прав Май ще напъвам на каране и ако чуя повдигач усилвам музиката :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 15 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2013 Здравейте колеги! Препоръчайте ми от къде да взема радиатор за антифриза, кабели и свещи за галантерията. Рових в нета и попаднах на следните оферти: Кабели Радиатор за антифриза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Следното е писано от мен в тема Свещи за LPG/CNG (газ)...Въпреки, че не съм сигурен дали кабелите ми са за смяна, се поразгледах и за тях: - Magnecor 60135 blue- Magnecor 60135 red- NGK ME97 blue- стокови OEM (от Ratola) Накратко, хората из net-а:- едни хвалят Magnecor, други го плюят - след смяна от ОЕМ започнали прескачания и смущения в работата на двигателя (инфо от land rover и lancer форуми).- хвалят NKG като не открих негативно мнение.... И на мен ми е интересно какви са впечатленията от колегите, ползвали кабелите NKG (особено тези с LPG) - дали са качествени, издръжливи и т.н. Това, което успях да намеря с търсачката в този форум, е, че има и положителни, и не толкова добре аргументирани негативни мнения за Magnecor 60135 Blue. За ОЕМ само добри мнения... Поздрави,Манол Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 17 юни 2013 Следното е писано от мен в тема Свещи за LPG/CNG (газ) И на мен ми е интересно какви са впечатленията от колегите, ползвали кабелите NKG (особено тези с LPG) - дали са качествени, издръжливи и т.н. Това, което успях да намеря с търсачката в този форум, е, че има и положителни, и не толкова добре аргументирани негативни мнения за Magnecor 60135 Blue. За ОЕМ само добри мнения... Поздрави,Манол Има и кабели Beru, които са много добри. Не съм сменял на Галанта такива, но сме слагали на другата японска кола и не сме имали проблем преди около година.за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш.NGK съм слагал на предишния ми Галант и не съм имал проблеми години. Със сегашния собственик нямам контакт да каже дали още държат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 17 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2013 ...за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш...От къде това колега...може на л.с., аз намирам все около 100-тина в нета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 17 юни 2013 Става въпрос за 2.0 литровия Галант.На твоя V6 ОЕМ кабелите са около 300 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 17 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2013 Чудесно ... 300 лева за има няма 5м високоволтов кабел... имаше една тема - кола за милионери :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Търся външен преден маншон за каре на галант 1999гВариант 1 е само гумата, 2 е целия кит с греста и скобите Редактирано 17 юни 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.