Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

Някой знае ли каква е разликата между MR360172 и MR360141? Единия е за автомобили с дясна дирекция другия е за лява. Има ли разлика в параметрите им, защото физическа разлика няма (вентил от кола с дясна дирекция пасна на мястото на моя...утре ще разбера дали ще работи коректно)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...понеже не разбрах каква е разликата, поне да се похваля, климатика тръгна с ТРВ от кола с дясна дирекция. ТРВ-то е едно към едно с моето (или поне видимо). При 40 градуса външна температура на духалките държи 4.8-7.5 градуса. След пълна профилактика (сменен дехидратор, почистена система вътршно и външно - въздуховоди, изпарител, кондензатор, компесор и тръболяци) Вече съм готов за жегите :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те предлагат ли няколко вида? Защото може да е обикновен хидравличен, може да е газов, може да е газов двойно действащ. При някои производители ги има и трите варианта с разлика в цените.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те предлагат ли няколко вида? Защото може да е обикновен хидравличен, може да е газов, може да е газов двойно действащ. При някои производители ги има и трите варианта с разлика в цените.

Офертата е за газов .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите са Каяба газови (мисля, че бяха двойно действащи) за 95лв/бр. Но в Козлодуй цените са една идея по-високи (понякога доста идей :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монрото 'Рефлекс' и то е там някъде .. явно това е нормалната клиентска цена ..

 

 

П.С. Маслена Каяба вече не се предлага, макар че ОЕМските, слагани в завода са били именно такива.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как ви се струва 93лв за заден амортисьор Каяба ?

На мен Монро Рефлекс на 70 лв. ми звучи по добре и е с 3 г. гаранция ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Такааа започва любимия ми филм ... а, то май е станало сериал ... "Хидравлични повдигачи 2"

 

Направо с въпросите:

- Има ли актуална информация за цените или все още са си по 30-тина лв/бр.?;

- По какво да позная "оригиналние" от ментаците като си поръчам от някъде?;

- Оригиналните или скъпите колко км държат?;

- Ако поръчам на някого от форумните майстори колко изминати км без психично разтройващия звук ще гарантират? (с изключение когато проблема е в "моя телевизор" - наранявания на кобилиците, кофти масло, налягания и т.н. въпреки, че вчера мернах налягането на маслото - в нормите е според мануала - при 650 оборота - 2.2 кгс/см2, а при 3000 - 5,6 кгс/см2)

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Момци, дискутираме си с един приятел (майсторче), та да ви питам и вас: Възможно ли е повдигачите да приклопват от нестабилна работа на двигателя (въпреки, че не виждам връзка)? Бях се засилил да купувам пак повдигачи, но след като си ремонтирах и калибрирах газовите инжектори (доста време карах с 2 инжектора които не задържаха) и сега от седмица насам не са се обаждали пущините и двигателя работи перфектно. Преди да ги калибрирам от време на време пропускаше някой цилиндър като я карам на газ. Някакви мнения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам логика хидравличните компенсатори да бъркат работата си от неравномерно работещ двигател заради свещ, лула, кабел, дюза, нехерметични клапани. Ако са изправни и имат налягане на двигателно масло в определените граници то те ще си вършат работата при движението на кобилиците, въртенето на разпр. валове и т.н.

Вече ако е износен разпределителен вал и се е подкопала кобилицата ще тракат, ако ще да са чисто нови, защото те имат някакъв толеранс на компенсиране. Не знам колко стотни или десети, но си има предел. Така си го обяснявам аз.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз разсъждавам така по пътя на логиката. Моя приятел понеже работи в един сервиз и казва, че на някой автомобили от неравномерна работа (явно като пропадат тихите от време на време) се обаждали повдигачи. Викам си понеже има по-голяма рутина може и да има нещо вярно в думите му. Но ако са износени валовете или леглата за повдигачите според мен няма как да спрат да тракат - няма да се оправят хлабините от само себе си, съгласен ли си? Налягането съм го мерил на мястото на датчика за маслото - т.е. на изхода на маслената помпа. За съжаление няма как да бодна манометъра непосредствено преди валовете (а и да го направя измереното нямам с какво да го сравня защото би трябвало да има бленди преди валовете). По-възможно е да има запушвания на маслените магистрали във валовете. Друго което си мисля е да съм сложил кофти повдигачи, но и така да е, защо не тропат постоянно тогава? Има няма месец-два започват да лопат, тъкмо се наканя да ги сменям - утихват. Даже съм писал и в други теми за тая работа. Ще ме побърка тая кола :wacko2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз разсъждавам така по пътя на логиката. Моя приятел понеже работи в един сервиз и казва, че на някой автомобили от неравномерна работа (явно като пропадат тихите от време на време) се обаждали повдигачи. Викам си понеже има по-голяма рутина може и да има нещо вярно в думите му. Но ако са износени валовете или леглата за повдигачите според мен няма как да спрат да тракат - няма да се оправят хлабините от само себе си, съгласен ли си? Налягането съм го мерил на мястото на датчика за маслото - т.е. на изхода на маслената помпа. За съжаление няма как да бодна манометъра непосредствено преди валовете (а и да го направя измереното нямам с какво да го сравня защото би трябвало да има бленди преди валовете). По-възможно е да има запушвания на маслените магистрали във валовете. Друго което си мисля е да съм сложил кофти повдигачи, но и така да е, защо не тропат постоянно тогава? Има няма месец-два започват да лопат, тъкмо се наканя да ги сменям - утихват. Даже съм писал и в други теми за тая работа. Ще ме побърка тая кола :wacko2:

Неравномерна работа-ниски обороти-ниско налягане в газоразпределението. Това е единствената логика. Запушени магистрали надали, но отлагания от лошо и ненавреме сменяно масло можеш да видиш и при прост оглед при свален капак на предната глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момента само надничам през капачката - вътре свети, същото констатирах и когато сменях повдигачите преди почти 100 000км. А маслото го сменям на около 10 000км (случвало се е и на 8-9000 ако чуя някой повдигач рано сутрин), само последната смяна бе на 4000, защото взеха да тропат яко. След смяната тракаха доста дни. Няколко пъти правих процедурата с обезвъздушаването им, отказах се. Навих си на пръста да ги сменям, те пък взеха та замлъкнаха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неравномерна работа-ниски обороти-ниско налягане в газоразпределението. Това е единствената логика. ...

Вероятно ще да е това, защото замлъкнаха след като си оправих газовите инжектори, преди това притрисаше на тихи. Не знам как да разбера дали има мехурчета въздух в маслените магистрали т.е. да дръпва въздух от някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ще да е това, защото замлъкнаха след като си оправих газовите инжектори, преди това притрисаше на тихи. Не знам как да разбера дали има мехурчета въздух в маслените магистрали т.е. да дръпва въздух от някъде.

Не мисля, че това може да е проблем, магистралите водят в отворени обеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че това може да е проблем, магистралите водят в отворени обеми.

Може и да си прав :)

Май ще напъвам на каране и ако чуя повдигач усилвам музиката :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги!

Препоръчайте ми от къде да взема радиатор за антифриза, кабели и свещи за галантерията.

Рових в нета и попаднах на следните оферти:

 

 

Кабели

 

 

Радиатор за антифриза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следното е писано от мен в тема Свещи за LPG/CNG (газ)

...

Въпреки, че не съм сигурен дали кабелите ми са за смяна, се поразгледах и за тях:

- Magnecor 60135 blue

- Magnecor 60135 red

- NGK ME97 blue

- стокови OEM (от Ratola)

 

Накратко, хората из net-а:

- едни хвалят Magnecor, други го плюят - след смяна от ОЕМ започнали прескачания и смущения в работата на двигателя (инфо от land rover и lancer форуми).

- хвалят NKG като не открих негативно мнение.

...

 

И на мен ми е интересно какви са впечатленията от колегите, ползвали кабелите NKG (особено тези с LPG) - дали са качествени, издръжливи и т.н.

 

Това, което успях да намеря с търсачката в този форум, е, че има и положителни, и не толкова добре аргументирани негативни мнения за Magnecor 60135 Blue. За ОЕМ само добри мнения...

 

 

Поздрави,

Манол

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Следното е писано от мен в тема Свещи за LPG/CNG (газ)

 

 

И на мен ми е интересно какви са впечатленията от колегите, ползвали кабелите NKG (особено тези с LPG) - дали са качествени, издръжливи и т.н.

 

Това, което успях да намеря с търсачката в този форум, е, че има и положителни, и не толкова добре аргументирани негативни мнения за Magnecor 60135 Blue. За ОЕМ само добри мнения...

 

 

Поздрави,

Манол

 

Има и кабели Beru, които са много добри. Не съм сменял на Галанта такива, но сме слагали на другата японска кола и не сме имали проблем преди около година.

за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш.

NGK съм слагал на предишния ми Галант и не съм имал проблеми години. Със сегашния собственик нямам контакт да каже дали още държат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш...

От къде това колега...може на л.с., аз намирам все около 100-тина в нета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Става въпрос за 2.0 литровия Галант.

На твоя V6 ОЕМ кабелите са около 300 лева.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно ... 300 лева за има няма 5м високоволтов кабел... имаше една тема - кола за милионери :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търся външен преден маншон за каре на галант 1999г

Вариант 1 е само гумата, 2 е целия кит с греста и скобите

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...