Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

Като гледам тука се говори за окачване:

Има ли пружини/амортисьори, с които мога да повдигна Галанта с няколко санта? Или трябва да се сменят и други части по окачването?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам тука се говори за окачване:

Има ли пружини/амортисьори, с които мога да повдигна Галанта с няколко санта? Или трябва да се сменят и други части по окачването?

 

Aз пък не разбирам - за какво ви е Галант, като ще го вдигате като Москвич 412? :icon_hmm:

 

Ако колата ти е свалена с по-къси пружини, то с оригиналния размер естествено, че ще се повдигне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опа, това са моите пружини... Колко струват две задни (Каяба)?

Ми не са много евтини, към 100-ина лв. бр. е, кутиите им са бяло-зеленикави...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък не разбирам - за какво ви е Галант, като ще го вдигате като Москвич 412? :icon_hmm:

 

Ако колата ти е свалена с по-къси пружини, то с оригиналния размер естествено, че ще се повдигне.

Може и аз да съм гледал Галанти със спортно окачване, та съм останал с впечатлението, че модела си е неподходящо нисък за нашите пътища. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои са по-ниски от други и без да сме слагали спортно окачване. Моят е спорт едишън и е по-нисък с около 3 см. от комби 97-ма година. По принцип трябва да има разстояние от 4 пръста от предната гума да калника. Или казано по друг начин - всичко под 7 см. отпред и 5 см. отзад (като разстояние от веждата да гумата) означава по-ниски пружини или провиснали такива.

За път не е ниска, но по неравен терен трябва да се има предвид големия "навес". Аз докосвал бронята при спускане на баир към главен път с 1-2 км/ч. като държах спирачката през цялото време за да избегне приклекването в края на спирането. Също на излизане от една автомивка. Вече ходя в другите защото не мога да изляза без да си задера колата. В градско-селски условия с нагърчен път с шахти и не толкова дълбоки дупки, междублокови пространства, бордюри ... трябва да се внимава с предницата наистина. УДрял съм и гредата под скоростната кутия влизайки в дупка пълна с вода. Чу се ТУП все едно някой удари с юмрук по тавана точно над главата ми... Като излизам от нас към шосето винаги завивам по-рано с цел предните гуми да слязат от естакадата по различно време, защото е едновременно ще задере предницата. И задължително бавно заради приклякването след слизането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои са по-ниски от други и без да сме слагали спортно окачване. Моят е спорт едишън и е по-нисък с около 3 см. от комби 97-ма година. По принцип трябва да има разстояние от 4 пръста от предната гума да калника. Или казано по друг начин - всичко под 7 см. отпред и 5 см. отзад (като разстояние от веждата да гумата) означава по-ниски пружини или провиснали такива.

За път не е ниска, но по неравен терен трябва да се има предвид големия "навес". Аз докосвал бронята при спускане на баир към главен път с 1-2 км/ч. като държах спирачката през цялото време за да избегне приклекването в края на спирането. Също на излизане от една автомивка. Вече ходя в другите защото не мога да изляза без да си задера колата. В градско-селски условия с нагърчен път с шахти и не толкова дълбоки дупки, междублокови пространства, бордюри ... трябва да се внимава с предницата наистина. УДрял съм и гредата под скоростната кутия влизайки в дупка пълна с вода. Чу се ТУП все едно някой удари с юмрук по тавана точно над главата ми... Като излизам от нас към шосето винаги завивам по-рано с цел предните гуми да слязат от естакадата по различно време, защото е едновременно ще задере предницата. И задължително бавно заради приклякването след слизането.

Бе като ви слушам, само моята ли е с "нормално" окачване??? :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Малко актуално инфо от вчера :)

Вчера си взех амортисьори и пружини Каяба.

преден амортисьор 121лв.

заден амортиьор 130лв.

пружини 74лв. (имаше и малко по-евтини пружини от 68лв.)

гаранция на амортисьорите 25 месеца

 

По щампите предните са Японски, задните Чешки :D

Скоро ще пиша и за отзиви, но първо да ги сложа и да покарам малко :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко актуално инфо от вчера :)

Вчера си взех амортисьори и пружини Каяба.

преден амортисьор 121лв.

заден амортиьор 130лв.

пружини 74лв. (имаше и малко по-евтини пружини от 68лв.)

гаранция на амортисьорите 25 месеца

 

По щампите предните са Японски, задните Чешки :D

Скоро ще пиша и за отзиви, но първо да ги сложа и да покарам малко :good:

Можех да ви пратя усилени Каяби задни , които са си японски при това...........по добре е 12мм от колкото 10мм.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм.

Да си забелязал по-висока от обикновено стойка на задницата и по-твърда возия отзад от обичайното?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До няколко дена ще споделя какво мисля, още не съм я карал :) Трябва да сменя и една биалетка и тогава евентуално ще врътна едно кръгче да видя разликите :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм.

 

 

Сигурно си сложил Каябата, която е аналог на пружините от офроуд окачването, ако дадеш точния номер от кутията ще стане ясно .. не знам как така е по-добре 12 вместо 10, след като в оригиналното офроуд окачване и амортисьорите са различни, но както и да е, не ми обръщайте внимание днес :icon_blush:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си сложил си каябата, която е аналог на офроуд окачването, ако дадеш точния номер на модела ще стане ясно ..

 

Утре ще погледна точно, какво пише на кутията. Иначе в магазина ми дадоха цени за два модела, като този който взех беше по-скъпия и се водили стандарт при седан, поне така ми казаха :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си сложил Каябата, която е аналог на пружините от офроуд окачването, ако дадеш точния номер от кутията ще стане ясно .. не знам как така е по-добре 12 вместо 10, след като в оригиналното офроуд окачване и амортисьорите са различни, но както и да е, не ми обръщайте внимание днес :icon_blush:

 

Сложих тези пружини :rulez:

 

http://media.snimka.bg/s1/0617/027478616.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0617/027478617.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така си спомням, че тези (64 на края) са най-твърдите и високите (61,62,63,64 са все за Галант).

 

Тези точно, като търсиш съвместимост по ОЕ номер излизат уж идентични с тънки пружини за комби, както и с пружини от офроуд окачването за седан. За това са по-дебели от тези които си свалил - на тях точния аналог би бил RC5861.

 

Според мен за нашата действителност са добър избор, макар че вероятно возията страда малко а и задницата става по-вирната от нормалното..

 

 

Ако не е тайна, кой е магазина където ги има и каква е цената, за да знам ако се стигне до смяна на нивомата с обикновено окачване от къде да си взема, понеже пък за комбито това е най-евтиния вариант.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така си спомням, че тези (64 на края) са най-твърдите и високите (61,62,63,64 са все за Галант).

 

Тези точно, като търсиш съвместимост по ОЕ номер излизат уж идентични с тънки пружини за комби, както и с пружини от офроуд окачването за седан. За това са по-дебели от тези които си свалил - на тях точния аналог би бил RC5861.

 

Според мен за нашата действителност са добър избор, макар че вероятно возията страда малко а и задницата става по-вирната от нормалното..

 

 

Ако не е тайна, кой е магазина където ги има и каква е цената, за да знам ако се стигне до смяна на нивомата с обикновено окачване от къде да си взема, понеже пък за комбито това е най-евтиния вариант.

 

Поздрав.

 

Ами днес карах 300км от Варна до Стара Загора и не намирам голяма разлика във возията. Освен, че Галанта е по стабилен в завоите и с една идея вози по-твърдо, но аз го отдавам повече на амортисьорите. Разтоянието от гумата до веждата отзад стана точно както отпред, т.е. не е чак толкова вирната задницата.

Пружините ги взех от магазин Косер от Варна, ако не се лъжа 74лв бройката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и стойката на Галанчо в момента с новите амортисьори и пружини :)

http://media.snimka.bg/s1/0631/027506460-big.jpg?r=0

 

Този от дясно е моят, другият е на съсед от блока, който така и не мога да го видя да се запознаем, ако е колега от форума да пише тук :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааааа.определено и моята е като тази в ляво и си личи,че е за смяна на пружини,просто твоята е доста по-висока :icon_crying:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро неговата е прекомерно вдигната:-) стандартто едни 4 пръста трябва да влизат:-)

Toчно толкова влизат :D

A иначе от какво да е вдигната прекомерно, не съм правил нищо нередно :good:

Аз съм с 205/60/15", а другият май е с 205/55/16", но не съм сигурен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правил си .. сложил си пружини аналог на офроуд окачването .. :icon_thumbup:

 

Тия пружини на комби ще заспят обаче ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правил си .. сложил си пружини аналог на офроуд окачването .. :icon_thumbup:

 

Тия пружини на комби ще заспят обаче ..

 

Колега, а ти би ли казал от къде четеш тази информация.

Иначе така или иначе не съжалявам, че взех тези, защото почти няма разлика във возията а задницата заспа. Разстоянието от вежда до гума е точно колкото отпред, нали това е нормалната стойка :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а ти би ли казал от къде четеш тази информация.

 

Ами преди време бях решил, че нивомата на комбито ми скоро ще трябва да го сменям и бях почнал да си проучвам вариантите за минаване към обикновено окачване (имаше 2 теми по въпроса, където съм писал подробно с номера и т.н.).

Та това което правех тогава е в този каталог си цъках, само че не по номер на рама, а по модел (така че да мога да видя всички варианти на заводски монтирано окачване по комбито), след което си вадех оригиналния номер на частта, която ме интересува и си търсех аналози от афтърмаркет марките.

В случая от линка можеш да видиш, че MR403198 излизат пружини за обикновено окачване за комби, след което ако им провериш аналога по Каяба, излиза точно RC5864 - това което ти си сложил.

Сега като се замисля, не съм сигурен че за седан това е номера аналог на "HIGH GROUND CLEARANCE SUSP", но определено си сложил пружини за комби.

Което не е лошо, просто колата ти е по-вдигната от сток състоянието и амортисьорите ти работят една идея по-високо.

Аналога на Каяба за нормалните седански пружини е RC5861 или RC5862.

Пак по спомен докато ровех бях мярнал, че всъщност RC5861 до RC5864 са все за ЕА Галант с нарастваща твърдост/височина.

Разбира се това си е мое любителско мнение, ако бъркам моля да ме поправите.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...