demoman Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 Като гледам тука се говори за окачване:Има ли пружини/амортисьори, с които мога да повдигна Галанта с няколко санта? Или трябва да се сменят и други части по окачването? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 Като гледам тука се говори за окачване:Има ли пружини/амортисьори, с които мога да повдигна Галанта с няколко санта? Или трябва да се сменят и други части по окачването? Aз пък не разбирам - за какво ви е Галант, като ще го вдигате като Москвич 412? :icon_hmm: Ако колата ти е свалена с по-къси пружини, то с оригиналния размер естествено, че ще се повдигне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Опа, това са моите пружини... Колко струват две задни (Каяба)?Ми не са много евтини, към 100-ина лв. бр. е, кутиите им са бяло-зеленикави........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoman Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Aз пък не разбирам - за какво ви е Галант, като ще го вдигате като Москвич 412? :icon_hmm: Ако колата ти е свалена с по-къси пружини, то с оригиналния размер естествено, че ще се повдигне.Може и аз да съм гледал Галанти със спортно окачване, та съм останал с впечатлението, че модела си е неподходящо нисък за нашите пътища. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 Някои са по-ниски от други и без да сме слагали спортно окачване. Моят е спорт едишън и е по-нисък с около 3 см. от комби 97-ма година. По принцип трябва да има разстояние от 4 пръста от предната гума да калника. Или казано по друг начин - всичко под 7 см. отпред и 5 см. отзад (като разстояние от веждата да гумата) означава по-ниски пружини или провиснали такива.За път не е ниска, но по неравен терен трябва да се има предвид големия "навес". Аз докосвал бронята при спускане на баир към главен път с 1-2 км/ч. като държах спирачката през цялото време за да избегне приклекването в края на спирането. Също на излизане от една автомивка. Вече ходя в другите защото не мога да изляза без да си задера колата. В градско-селски условия с нагърчен път с шахти и не толкова дълбоки дупки, междублокови пространства, бордюри ... трябва да се внимава с предницата наистина. УДрял съм и гредата под скоростната кутия влизайки в дупка пълна с вода. Чу се ТУП все едно някой удари с юмрук по тавана точно над главата ми... Като излизам от нас към шосето винаги завивам по-рано с цел предните гуми да слязат от естакадата по различно време, защото е едновременно ще задере предницата. И задължително бавно заради приклякването след слизането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 Някои са по-ниски от други и без да сме слагали спортно окачване. Моят е спорт едишън и е по-нисък с около 3 см. от комби 97-ма година. По принцип трябва да има разстояние от 4 пръста от предната гума да калника. Или казано по друг начин - всичко под 7 см. отпред и 5 см. отзад (като разстояние от веждата да гумата) означава по-ниски пружини или провиснали такива.За път не е ниска, но по неравен терен трябва да се има предвид големия "навес". Аз докосвал бронята при спускане на баир към главен път с 1-2 км/ч. като държах спирачката през цялото време за да избегне приклекването в края на спирането. Също на излизане от една автомивка. Вече ходя в другите защото не мога да изляза без да си задера колата. В градско-селски условия с нагърчен път с шахти и не толкова дълбоки дупки, междублокови пространства, бордюри ... трябва да се внимава с предницата наистина. УДрял съм и гредата под скоростната кутия влизайки в дупка пълна с вода. Чу се ТУП все едно някой удари с юмрук по тавана точно над главата ми... Като излизам от нас към шосето винаги завивам по-рано с цел предните гуми да слязат от естакадата по различно време, защото е едновременно ще задере предницата. И задължително бавно заради приклякването след слизането.Бе като ви слушам, само моята ли е с "нормално" окачване??? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 юни 2012 Сподели Публикувано 2 юни 2012 Малко актуално инфо от вчера Вчера си взех амортисьори и пружини Каяба.преден амортисьор 121лв.заден амортиьор 130лв.пружини 74лв. (имаше и малко по-евтини пружини от 68лв.)гаранция на амортисьорите 25 месеца По щампите предните са Японски, задните Чешки :D Скоро ще пиша и за отзиви, но първо да ги сложа и да покарам малко :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 юни 2012 Сподели Публикувано 2 юни 2012 А ако увисне задницата може ли да сменят само пружините,без амортисьорите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 юни 2012 Сподели Публикувано 2 юни 2012 Ако не са изтървали защо да не може? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Малко актуално инфо от вчера Вчера си взех амортисьори и пружини Каяба.преден амортисьор 121лв.заден амортиьор 130лв.пружини 74лв. (имаше и малко по-евтини пружини от 68лв.)гаранция на амортисьорите 25 месеца По щампите предните са Японски, задните Чешки :D Скоро ще пиша и за отзиви, но първо да ги сложа и да покарам малко :good:Можех да ви пратя усилени Каяби задни , които са си японски при това...........по добре е 12мм от колкото 10мм..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм.Да си забелязал по-висока от обикновено стойка на задницата и по-твърда возия отзад от обичайното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 До няколко дена ще споделя какво мисля, още не съм я карал Трябва да сменя и една биалетка и тогава евентуално ще врътна едно кръгче да видя разликите :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 (редакция) Между другото, не зная каква марка са оригиналните пружини на Галанта, но тази Каяба която сложих е 11.5мм, а тези които свалих бяха 10мм. Сигурно си сложил Каябата, която е аналог на пружините от офроуд окачването, ако дадеш точния номер от кутията ще стане ясно .. не знам как така е по-добре 12 вместо 10, след като в оригиналното офроуд окачване и амортисьорите са различни, но както и да е, не ми обръщайте внимание днес :icon_blush: Редактирано 3 юни 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Сигурно си сложил си каябата, която е аналог на офроуд окачването, ако дадеш точния номер на модела ще стане ясно .. Утре ще погледна точно, какво пише на кутията. Иначе в магазина ми дадоха цени за два модела, като този който взех беше по-скъпия и се водили стандарт при седан, поне така ми казаха :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 юни 2012 Сподели Публикувано 8 юни 2012 Сигурно си сложил Каябата, която е аналог на пружините от офроуд окачването, ако дадеш точния номер от кутията ще стане ясно .. не знам как така е по-добре 12 вместо 10, след като в оригиналното офроуд окачване и амортисьорите са различни, но както и да е, не ми обръщайте внимание днес :icon_blush: Сложих тези пружини :rulez: http://media.snimka.bg/s1/0617/027478616.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0617/027478617.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 юни 2012 Сподели Публикувано 8 юни 2012 (редакция) Да, така си спомням, че тези (64 на края) са най-твърдите и високите (61,62,63,64 са все за Галант). Тези точно, като търсиш съвместимост по ОЕ номер излизат уж идентични с тънки пружини за комби, както и с пружини от офроуд окачването за седан. За това са по-дебели от тези които си свалил - на тях точния аналог би бил RC5861. Според мен за нашата действителност са добър избор, макар че вероятно возията страда малко а и задницата става по-вирната от нормалното.. Ако не е тайна, кой е магазина където ги има и каква е цената, за да знам ако се стигне до смяна на нивомата с обикновено окачване от къде да си взема, понеже пък за комбито това е най-евтиния вариант. Поздрав. Редактирано 8 юни 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 юни 2012 Сподели Публикувано 8 юни 2012 Да, така си спомням, че тези (64 на края) са най-твърдите и високите (61,62,63,64 са все за Галант). Тези точно, като търсиш съвместимост по ОЕ номер излизат уж идентични с тънки пружини за комби, както и с пружини от офроуд окачването за седан. За това са по-дебели от тези които си свалил - на тях точния аналог би бил RC5861. Според мен за нашата действителност са добър избор, макар че вероятно возията страда малко а и задницата става по-вирната от нормалното.. Ако не е тайна, кой е магазина където ги има и каква е цената, за да знам ако се стигне до смяна на нивомата с обикновено окачване от къде да си взема, понеже пък за комбито това е най-евтиния вариант. Поздрав. Ами днес карах 300км от Варна до Стара Загора и не намирам голяма разлика във возията. Освен, че Галанта е по стабилен в завоите и с една идея вози по-твърдо, но аз го отдавам повече на амортисьорите. Разтоянието от гумата до веждата отзад стана точно както отпред, т.е. не е чак толкова вирната задницата.Пружините ги взех от магазин Косер от Варна, ако не се лъжа 74лв бройката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Ето и стойката на Галанчо в момента с новите амортисьори и пружини http://media.snimka.bg/s1/0631/027506460-big.jpg?r=0 Този от дясно е моят, другият е на съсед от блока, който така и не мога да го видя да се запознаем, ако е колега от форума да пише тук :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Мдаааааа.определено и моята е като тази в ляво и си личи,че е за смяна на пружини,просто твоята е доста по-висока :icon_crying:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 по-скоро неговата е прекомерно вдигната стандартто едни 4 пръста трябва да влизат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 по-скоро неговата е прекомерно вдигната стандартто едни 4 пръста трябва да влизатToчно толкова влизат :D A иначе от какво да е вдигната прекомерно, не съм правил нищо нередно :good: Аз съм с 205/60/15", а другият май е с 205/55/16", но не съм сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Правил си .. сложил си пружини аналог на офроуд окачването .. :icon_thumbup: Тия пружини на комби ще заспят обаче .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Правил си .. сложил си пружини аналог на офроуд окачването .. :icon_thumbup: Тия пружини на комби ще заспят обаче .. Колега, а ти би ли казал от къде четеш тази информация.Иначе така или иначе не съжалявам, че взех тези, защото почти няма разлика във возията а задницата заспа. Разстоянието от вежда до гума е точно колкото отпред, нали това е нормалната стойка :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 (редакция) Колега, а ти би ли казал от къде четеш тази информация. Ами преди време бях решил, че нивомата на комбито ми скоро ще трябва да го сменям и бях почнал да си проучвам вариантите за минаване към обикновено окачване (имаше 2 теми по въпроса, където съм писал подробно с номера и т.н.). Та това което правех тогава е в този каталог си цъках, само че не по номер на рама, а по модел (така че да мога да видя всички варианти на заводски монтирано окачване по комбито), след което си вадех оригиналния номер на частта, която ме интересува и си търсех аналози от афтърмаркет марките. В случая от линка можеш да видиш, че MR403198 излизат пружини за обикновено окачване за комби, след което ако им провериш аналога по Каяба, излиза точно RC5864 - това което ти си сложил. Сега като се замисля, не съм сигурен че за седан това е номера аналог на "HIGH GROUND CLEARANCE SUSP", но определено си сложил пружини за комби. Което не е лошо, просто колата ти е по-вдигната от сток състоянието и амортисьорите ти работят една идея по-високо. Аналога на Каяба за нормалните седански пружини е RC5861 или RC5862. Пак по спомен докато ровех бях мярнал, че всъщност RC5861 до RC5864 са все за ЕА Галант с нарастваща твърдост/височина. Разбира се това си е мое любителско мнение, ако бъркам моля да ме поправите. Поздрав. Редактирано 12 юни 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.