bace Публикувано 6 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2011 Ами ресурса "свободно време" се е изчерпал за момента След малко ще звъня на моя човек да разбера какво става с накладките и свещите. Вероятно след като се прибера от Русе (съботата) ще ги сменям :( А относно ръждата ....там където е тръгнала пак ръждясва за съжаление, каквито и химии и обработки да правиш, въпрос на време е. Мисля да ползвам нещо от рода на zinga-та, но още не съм проучил достатъчно. От долу ще наклепам с някакво мазно асвалтово боди та да се приготвя за зимните химии дето ръсят улиците. Тия японци ...така и не се научиха да обработват купетата :( Малко офф...ама да се оплача (може пък да ми олекне ): вчера .... е нямаше такъв каръшки ден :icon_censored: ...каквото и да подхвана все нещо се закучваше, идеше ми да се изям от яд. Обикновенно всичко става от раз...ама вчера....явно ми се е трупало през годината :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2011 Нещо обслужването май ти се изплъзва лекичко?Инак и аз тези дни ще кърпя веждите,годинка -две изкараха с почистване и преливане и станаха много добре но пак е надигнала и този път няма да им се размине! Относно масло Кастрол!Пробвай пак ,като чели от него по-малко ми гори!!! При мен май не е само горене (на по-тънки масла), а май го изхвърля от капачката - винаги е омаслен двигателя там, избърсвам и след някой друг километър пак е омаслено. Трябва да сменя уплътнението или направо цялата капачка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Tрябва да сменя уплътнението или направо цялата капачка. Би трябвало да имаш едни маркучи с вакуум на капаците на клапаните, които да не позволяват вътре да става налягане. Не знам дали при галанта може да се запушат или повреди нещо, но не би трябвало да ти омаслява капачката освен ако не е повредено уплътнението и, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2011 Да има такъв маркуч с клапанче в накрайника (една съчмичка с пружинка) проверил съм го не е запушен. При запален двигател си "дърпа" като го откача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Ако е от каппачката лесна работа ,аз на моя вчера пак му капнах !Слушам че нещо се обажда от дясно ,но тука е така!Че нали трябва да не ни е много скучно! :icon_blush: А за капачката потърси Тошко от Враца той продава на части разни деснаци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 7 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2011 Хахаха...еми то да карахме чисто нови коли - разбирам ама те са на по 10+г. Няма как да не потропа някъде Пък има и един друг момент - вече дори и японските коли не ги правят с едновремешното качество. Маздата ми "умря" от ръжда, не от друго. А сегашните ....повдигачи ...пък скоростни кутии ...пък не знам си кво ....боклуци - най точната дума (не казвам, че другите марки са по-добре де) Ама маздата съм я карал без масло в скоростите ...от не знам си кога (години) и мога да се обзаложа с когото пожелае, че тая скоротсна кутия ще изкара още години! А я оставете някой галантец без масло в скоросната .....то с масло прави проблеми пък без.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 (редакция) Баце, ако ходиш с колата при Тошко, драсни едно л.с. да се занеса и аз. То за една капачка не си струва, ама аз да кажа. Тъкмо ще запознаем мицитата. Не бъди толкова краен :rolleyes: . Не са боклуци. Въпрос и на шанс е да попаднеш на гледана и пазена кола. Не става да чуеш за някой модел хубави думи, да си вземеш такава кола и тя задължително да се окаже добра. Рядко V6 се кара на 2000 оборота. Предполагам, че са им сцепили трътките от газ на тези коли. Моето мнение е, че ако моя галант си го бях купил нов, сега щеше да е на пуканка и да няма за какво да се хванеш че му потропва, къркори и т.н. На трима приятели съм си давал колата, наблюдавал съм ги как карат и трябва да ти кажа, че като подадат, задницата прикляква :icon_doh: . И други са идвали да я разгледат и ей, умират да дадат газ до прекъсвач. Нещо, което никога не съм правил и няма да направя. Седне вътре, цъка разни копчета, излиза и вече отвън с дясната патерица вземе та натисне педала на газта докрай... Ааааа, ще взема пръчката! В същото време твърдят че минават по 40-50 хил. км. на година, че карат с 200 км/ч и в същото време на километража няма и 200 000. А колко 1.3-1.8 на по 12-15 години могат да вдигнат 200 е отделен въпрос. Действително сегашната ситуация на скапани пътища, ниски доходи, падаща цена на нашите коли заради горивото и намаленото търсене, правят някои ремонти безумица. Като на Ник, на който са му обадили цена от 2000 и колко лева беше и то само задницата, и не за цялата задница. Не знам с кой акъл въобще са му казали такава цена и не вярвам да са очаквали да каже "е са, само да разваля че немам дребни"... И най-здравата кола може да се ликвидира (с каране) за 30 минути :icon_bye: . Редактирано 7 юни 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 7 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2011 (редакция) Ами само заради капачката няма да ходя (поне не тази седмица), брата е ходил ама не се е обадил :icon_box: Може би след ралито, ще драсна някой ред да ги запознаем тия галантерий :icon_dance: п.с. Гледам пишеш, че си от Кнежа и имаше писано, че галантите са малко там. Та ходих там (май миналото лято беше) във връзка с един смъртен случай :( да изследваме ел апаратура и на паркинга пред полицията се засякохме с един младеж със същия галант от аватара ти, та се чудя дали не сме се виждали п.с. не съм краен просто тва е горчивата истина , а мога да ти покажа, че 1,6 карбуратор, набор 84 на гас си пълни километража цък Редактирано 7 юни 2011 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Oригиналното уплътнение на капачката е MD311638 на цена ~6лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Извинявам се на автора, че ще използвам темата му, за да задам въпрос, но няма смисъл да отварям нова такава. ) Искам да попитам за ориентировъчни цени на долна и горна водна помпа за мицито. Явно ще се налага смяна и двете, и ако може и хора от форума да ми предложат съответните и да ми дадат цени, ще е идеално. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 7 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2011 (редакция) Няма какво да се извиняваш тъкмо ще науча и аз. Пък сигурно си имала в предвид маслена и водна помпа?п.с. сега забелязах че сте с дизел т.е. май не са като моитеOригиналното уплътнение на капачката е MD311638 на цена ~6лв....обезсмисля се ходенето при Тошко Редактирано 7 юни 2011 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Искам да попитам за ориентировъчни цени на долна и горна водна помпа за мицито. За долната и горната не знам, но средната водна помпа :D (тя е една) е 90-100 лв..Ти да не говориш случайно за хидравличните помпи на съединителя, те са 2 .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Охх, да, извинявам се за объркването. Да, говоря за помпите на съединителя, които са 2бр, горна и долна. ) Бях пускала тема преди време, че имаме проблем със съединителя и сменянето на предавките. Пробвахме да сменим само гумичките на горната, уж се бяха оправили нещата. Но...до вчера. Когато в един момент тотално отказа, ни съединител имах, ни скорости, ни боже господи. Трябват ми помпите за дизела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Цени на ляв прав носач и вътрешен кормилен накрайник. Качествени части ме интересуват.Мира, ако не ми отговорят, моля те, попитай ти :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Охх, да, извинявам се за объркването. Да, говоря за помпите на съединителя, които са 2бр, горна и долна. ) 75 лв. едната, 90 лв. другата ..Ако обещаеш , че ще почерпиш :P може да се нап'нем още малко и да намерим и по евтини .. Цени на ляв прав носач и вътрешен кормилен накрайник. Качествени части ме интересуват.Мира, ако не ми отговорят, моля те, попитай ти :DНа теб вече сме ти отговаряли в друга тема бре :D к'во пак се натискаш ..Прав носач от Ратола ОЕМ- 90лв. с отстъпките, качествен накрайник пак от там .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 mario64, ще почерпя, как няма. Само не знам дали ще има нужда от смяна и на двете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Ясно е, че проблема аз карам искърското дефиле всеки ден по два пъти най-малко този път не е за всеки по Луната сигурно е по-лесно, отделно градско в София но във столицата е добре!Всъщнос части има и колите са добри,специално моят имам чуството ,че километража му е малък на ~300000 съм а върви като щур!Не питайте колко шарнири, носачи,амортисьори и т.н. съм сменил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Само не знам дали ще има нужда от смяна и на двете.Е те това вече от разстояние няма как да го разберем ..:dntknw: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 Е те това вече от разстояние няма как да го разберем ..:dntknw: Така де, това е ясно. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 ... на ~300000 съм а върви като щур! Не питайте колко шарнири, носачи,амортисьори и т.н. съм сменил! Това е диамант! Само поддръжка иска ... и мръсна газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Направих току що плах опит за смяна на предния тампон на двигателя;лесна работа само ако е същия ,а тоя не беше утре пак !Не знам какво стана номера на рами друго трето и накрая само лекия фитнес остана! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 Ако може и аз да попитам. :mitsu-smiley: (колегата от Козлодуй, ако не възрази де) :drinks: Преден ляв прав и преден десен прав носач за галант EA5A имат ли някаква разлика? Защо ми се струва, че са напълно идентични(по-снимки като гледам де)!? MR296295 и MR296296 са въпросните. Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 По снимка няма как да ги разбереш, като се видят наживо си личи......Имат разлика, разминаване в осите на тампоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2011 Ако може и аз да попитам. :mitsu-smiley: (колегата от Козлодуй, ако не възрази де) :drinks: .....Еее сега пък да имам против :nono: ...темата е за цени/качество на частите, нека всички да знаем ориентировъчно какво ни чака преди да поръчваме някъде. Аз не съм пипал нищо по ходовата част от както имам галанта (освен задните амортисьори), ще е добре да се ориентирам за носачи, че напоследък взе да потропва лекичко. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 От кого и каква марка ляв прав носач да си купя и вътрешен накрайник? Чудя се ако направим тема кой какво е сменил откакто има автомобила на каква цена и доволен ли е, дали ще има откровени хора да споделят опит и информация за цените. Например сменил съм задни амортисьори - монро рефлекс, 90 лв/бр. преди 6000 км., колата се държи стабилно. Задни накладки акебоно преди 18 000 км (цената вече не я помня) - спират без странни звуци и има още много феродо по тях; купени са от Мирослав. Предни накладки Техtar и оригинални дискове от Алекс - много добро спирачно закъснение (276 мм, 2-бутални апарати) и също няма паразитни шумове при спиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.