mirio Публикувано 31 юли 2006 Сподели Публикувано 31 юли 2006 Здравейте, имам каризма 1.6 99г. и ми предстои смяна на масло и филтри, но не знам дали има филтър на купето. Ако ме светнете по въпроса ще съм ви благодарен. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 31 юли 2006 Admin Сподели Публикувано 31 юли 2006 Има филтър. И е като на почти всички Мицубишита се намира в кутия малко отстрани и под жабката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 1 август 2006 Сподели Публикувано 1 август 2006 Здравейте, имам каризма 1.6 99г. и ми предстои смяна на масло и филтри, но не знам дали има филтър на купето. Ако ме светнете по въпроса ще съм ви благодарен. :icon_thumbup: Виж ТУК Трабва да отидеш на Прочее-->>Салонной фильтр По тази схема аз изчистих моя поленов филтър. С климатроник съм и моят вариант е лявата схема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 4 август 2006 Сподели Публикувано 4 август 2006 Виж също и тази тема от руския клуб: Салонен филтър Има и доста фотографии :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tstststs Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 :mitsu-smiley: къде се намира филтъра за климатика на каризма 1.9тд,моля ви ако някои знае да каже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 септември 2006 Admin Сподели Публикувано 6 септември 2006 Намира се под жабката. В темите по-горе е обяснено подробно. Просто чети! http://img117.imageshack.us/img117/4599/filtrkx9.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naaas Публикувано 8 декември 2006 Сподели Публикувано 8 декември 2006 Намира се под жабката. В темите по-горе е обяснено подробно. Просто чети! http://img117.imageshack.us/img117/4599/filtrkx9.jpgЗдравеи BIG BOSS, случаино да ти се намира снимка и за каризма 1.6 1997 90к.с. Защото не мога да се оправя из тези руски саитове. Защото доколкото там има описание за каризма 2001г.Благодаря ти предварително :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миро Публикувано 24 февруари 2007 Сподели Публикувано 24 февруари 2007 Днес си купих този филтър. И като разглобих жабката имаше кутия с надписи :mitsu-smiley: както се вижда на снимките от темата, но моята кутия нама такъв отвор за филтър :icon_blush: ... 1.9 td, 98г. ... така че преди да си купите такъв филтър погледнете дали има каде да го сложите ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 26 февруари 2007 Сподели Публикувано 26 февруари 2007 Явно на някои от моделите на Каризма няма салонен филтър. При мен също е така и това го разбрах преди 2-3 месеца когато си наумих да го сменям. Само че предварително не съм купувал. Но по нагоре където колегата tmintov е дал връзка към руските сайтове - там се обесняваше маи, че може да се изреже капака на кутията и да се постави филтъра защото е предвидено място но просто не е поставен фабрично. Аз лично не посмях да я правя тази операция, че да не се сгафи нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XeDoX Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 И при мен няма на това място-просто ще си караме колите по планинските курорти на чист въздух :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 21 април 2007 Сподели Публикувано 21 април 2007 Снимка на моята Каризма, на която според мен няма салонен филтър. И все пак надеждата умира последна. Ако някой, открие къде е филтъра нека подскаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil-yamaha Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Здравейте,преди няколко дни и на мен ми се наложи да потърся въпросния филтър поради силно запрашените улици и лошата видимост в купето при пуснат на макс. вентилатор :rolleyes: :rolleyes: Та положението е следното:отидох в магазина по каталог ми излезе филтър и аз разбира се го купих,но след това установих,че нямам къде да го монтирам,но забелязах заченаци на отвор с подобни размери.Демонтирах жабката(става изключително лесно),а след това свалих кожуха които свързва вентилатора и радятора на парното,мисля че се държеше само на 4 копчета и буксата на регулатора на вентилатора на парното.Като на снимките на колегата от Русия във линака пуснат от колегата tmintov.По същия начин прорезх и аз кожуха където си мислех,че ще да му е мястото,монтирах филтъра всичко пасна перфектно и цялата операция става много бързо.Забравих да кажа,че колата е 1,6 1996г. без климатик. Модераторски контрол: Колега, обърнете внимание на правописа си и пишете грамотно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Снимка на моята Каризма, на която според мен няма салонен филтър.И все пак надеждата умира последна. Ако някой, открие къде е филтъра нека подскаже. Приветна всички, имам същия проблем и аз. Къде точно се намира филтъра. При мен нещата изглеждат ето така:............Приложен фаил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Приветна всички, имам същия проблем и аз. Къде точно се намира филтъра. При мен нещата изглеждат ето така:............Приложен фаилЗабравих да добавя автомобила е Каризма 1.8 116кс. с климатроник 05.1997г GLS. Някои ако може да ми помогне какво трябва да разглобя, за да стигна до него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Колега, обърнете внимание на белия капак, мисля, че се държеше на 5 болта. След развиването им се изважда като книга от библиотека и вътре е целият филтър. Спирално навита лента и пред нея много фина решетка, така, че внимавайте да не я повредите. За всеки случай прочетете надписа на белия капак. Трябва да пише, че е под високо напрежения и пр. Това всичко е по спомнени, защото преди 2 години го правих това упражнение. P.S. Да не забравя, трябва да демонтирате металната планка пред белия капак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 21 Май 2008 Сподели Публикувано 21 Май 2008 Колега, обърнете внимание на белия капак, мисля, че се държеше на 5 болта. След развиването им се изважда като книга от библиотека и вътре е целият филтър. Спирално навита лента и пред нея много фина решетка, така, че внимавайте да не я повредите. За всеки случай прочетете надписа на белия капак. Трябва да пише, че е под високо напрежения и пр. Това всичко е по спомнени, защото преди 2 години го правих това упражнение. P.S. Да не забравя, трябва да демонтирате металната планка пред белия капак. Трябва ли да откачам клемите на акумулатора преди започна разглобяването? Филтъра елемент ли е, в смисъл купувам го от магазина и го заменям или трябва само да се измие и продуха. Ако се почиства само по какъв начин става това? Разумен вариянт ли е в кофа с вода и миещ препарат например за чинии , или има някакви особености. През колко време трябва да се прави тази операция?Благодаря ви!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 Май 2008 Сподели Публикувано 21 Май 2008 Трябва ли да откачам клемите на акумулатора преди започна разглобяването? Филтъра елемент ли е, в смисъл купувам го от магазина и го заменям или трябва само да се измие и продуха. Ако се почиства само по какъв начин става това? Разумен вариянт ли е в кофа с вода и миещ препарат например за чинии , или има някакви особености. През колко време трябва да се прави тази операция?Благодаря ви!!! Както ти е писал колегата tmintov по тая решетка тече ток и то с високо напрежение, така че за по сигурно може да се откачи акумулатора. А пък за филтъра най-добре си купи нов за да има ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 Май 2008 Сподели Публикувано 21 Май 2008 Този вид филтър не е текстилен и съответно не е еднократен. Представлява спирално навита стоманена пластина по която тече ток (май) и пред нея много фина решетка, която е под високо напрежение (няколко kV). Поради това е хубаво докато работиш да е прекъснато ел. захранването. Мисля, че е достатъчно да не си на контакт, но откачването на акумулатора е по-сигурно и няма да навреди. Решетката я потопих в съд с миещ препарат и после я оставих да изсъхне, защото ме беше страх да не я скъсам, докато я бърша.Спирално навитата пластина е здрава и там няма проблеми. Продухах я със сгъстен въздух и после внимателно я измих с миещ препарат и четка.Много е важно преди обратния монтаж и двата елемента да са 200% сухи, защото от влагата може да даде късо някъде и да стане беля. Точно от такива съображения високото напрежение във филтъра се прекъсва автоматично във влажно, мъгливо и дъждовно време, за да се избегнат подобни повреди. Тогава звездичката на климатроника мига непрекъснато, като индикация, че филтърът е изключен.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 Май 2008 Сподели Публикувано 21 Май 2008 Този вид филтър не е текстилен и съответно не е еднократен. Представлява спирално навита стоманена пластина по която тече ток (май) и пред нея много фина решетка, която е под високо напрежение (няколко kV). Тишо тези филтри е възможно да са различни, в зависимост от модификацията на колата. Ето това което ти обясняваш да е единия вид който са за климатроник /както е при тебе/. Аз преди време като бях решил да си купувам и в магазина ми го показаха - уж като за моята Каризма, а пък при мен е само климатик. То нали не го взех тогава, щото се оказа че в момента нямам филтър. Но до колкото се сещам как изглеждаше новия филтър - беше по елементарно и нямаше разни спирали и решетки. За това допускам, че може да са поне два вида филтри - за климатик и за климатроник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 Май 2008 Сподели Публикувано 21 Май 2008 Да, така е. Има модификация с поленов филтър като този за който обясних, такива с текстилен филтър и такива без никакъв салонен филтър.Просто това, което видях на снимката е едно към едно с това, което аз имам и затова дадох тези обяснения. Изходът е един. Отваряме и ако е филтърът, за който аз си мисля, почистваме. Ако е текстилен- изваждаме го за мостра, сглобяваме жабката и после повтаряме упражнението с монтаж на новия филтър. Едно обаче е сигурно- филтър има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Благодаря ви за отговорите, в неделя ще се пробвам да разглобя всичко и да го изкъпя. Надявам се да стане, дано да няма гафове, че не съм много сръчен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Да, така е. Има модификация с поленов филтър като този за който обясних, такива с текстилен филтър и такива без никакъв салонен филтър.Просто това, което видях на снимката е едно към едно с това, което аз имам и затова дадох тези обяснения. Изходът е един. Отваряме и ако е филтърът, за който аз си мисля, почистваме. Ако е текстилен- изваждаме го за мостра, сглобяваме жабката и после повтаряме упражнението с монтаж на новия филтър. Едно обаче е сигурно- филтър има Имам такъв въпрос, ако след разглобяване се окаже, че е хартиен елемент филтъра мога ли да го махна стария и да сглобя наново всичко и да карам колата без него. Защото ако се наложи да купувам ще трябва да пътъвам с колата, ще и пречи ли ако е без филтър, или ако оставя всичко разглобено и така да карам докато купя нов. 100 % съм сигурен, че ако се наложи да купувам филтър в магазина ще ми кажат 2 дни срок на доставка:(((( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Не мисля, че може да стане кой знае какво, най-много прах да влезе в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 19 юни 2008 Сподели Публикувано 19 юни 2008 Здравейте! Днес ходих да ми преглеждат климатроника, защото ми се струва че не духа достатъчно студено. Майстора каза, че трябва да се смени филтъра и може би малко да се дозареди с фреон компресора. Отидох до Славянка и ми предложиха не 1 а два еднакви филтъра (35лв) и ми казаха, че моят модел е с два филтъра. Но понеже преди бях чел тая тема, реших да не бързам да ги взимам, а първо да се посъветвам с вас. Та... колко филтъра има моята Каризма и къде се намират. И какво е това, ограденото с червено и за какво служи. Предварително благодаря!!! Рамата е XMCLNDA2AWF110717 Ето и снимка: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 юни 2008 Сподели Публикувано 20 юни 2008 По схемите като гледам ти си с йонизатор. Пред йонизатора имаш едно малко филтърче, което обаче е просто една телена решетка както е писано вече за него и още един голям кръгъл филтър имаш. Това, което си снимал прилича на реле ама какво прави там..., захванато ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.