Т. Минтов Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Оригиналния филтър не е ли съвсем обикновен текстилен? Мисълта ми е че е само за прах.Ина няколко варианта: без филтър, с механичен филтър и с електрически. Моят е такъв, напрежението е около 20000V, токът- съответно нисък. Като влезе нещо изпуква и изгаря, също йонизира въздуха. Аз го почиствам веднъж годишно, ако не забравя де :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Става на въпрос, за текстилния, че ще има полза от него само при запрашаване, електрическия работи малко по-добре що се отнася до миризмите, но и той не се справя с дизелите които мятат пушилка. Няма отърваване. В Европа поне ги спират от движение такива... В руския форум видях един друг "механичен" филтър, беше малко по-различен от оригиналния, може и да е имал някакъв пълнеж, срещу миризмите. Що се отнася до електрическия - май не се включва веднага и се е случвало да мята по малко прах при включването. Ако влезе нещо или има много гъста мъгла ще му се активира защитата и ще почне да мига A/P. Най-подходящото време за почистване на филтъра на климатика е на есен, след като окапят всички листа - дребни парченца влизат през отворите под чистачките и се засмукват от вентилатора и остават вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 ...................... може и да е имал някакъв пълнеж, срещу миризмите.............Активен въглен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 но и той не се справя с дизелите които мятат пушилка. Няма отърваване. В Европа поне ги спират от движение такива... Вземи си бояджийска маска на 3М и карай с нея, като ти пречат дизелите..:icon_thumbup:В Европа няма нито един дизел спрян от движение.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Съмнявам се да няма. Има такива които няма начин да минат технически преглед в нормална държава, но се движат по нашите пътища. Сега ще кажеш че спират само бензиновите ли? Или пък ще разрешат да се движи МПС, което намалява видимостта, на 10-15 метра след себе си? Това може да се види само в България или някъде по-наизток след анадола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Вземи си бояджийска маска на 3М и карай с нея, като ти пречат дизелите..:icon_thumbup:В Европа няма нито един дизел спрян от движение.. Има колкото щеш... в немско дизелите на над 7-8 години (без филтър за дребни частици) не могат да влизат в големите градовете...Същото се отнася и за камиони, които не отговарят на Евро незнам_си_колко норма.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gancho_ Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Здравейте аз съм с каризма 1.8 96 г. с климатроника,и обнадежден от постовете тука реших и за да почистя филтъра си.Свалих жабката,намерих схемата с високото напрежение,тръгнах да махам шината но не знам какво повече ми попречи двете леви ръце,2-та метра височина или 120-те килограма ,как се навирате там не разбрах,но не успях да махна въпросната шинаядосах се и бръкнах набарах някаква букса и я изключих после ми мина и пак я закачих,но от тогава датчика ми за външна температура нещо се прецака,като работи на едно място колата и навън е видимо - градуса той си показва 16 и нагоре и съответно духа топло само като е нагласено на 32 градуса,като се движи колата температурата се стабилизира и си духа нормално,преди не бе така,и другата ми молба има ли някой съфоромец в русе да ми отдели час два да го смъкнем този филтър,признавам не съм търсих супер професионална помощ но един двама приятели който си изкарват прехраната с авторемонти ми се изсмяха като ги ръчкам да потърсим въпросният филтър в жабката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро.и Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 (редакция) Здравеѝте колеги, счупи се врътката на въздуховода на таблото. Как мога да извадя споменатият въздуховод и евентуално да го подменя ? Предварително - благодаря ! Редактирано 30 август 2011 от жоро.и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Първо кажи коя врътка имаш предвид. Виж и в ръководството: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Workshop%20Manual/PWDE9502-CARISMA-96_CHASSIS/PWDE9502_CARISMA_96_52.pdfhttp://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/Workshop%20Manual/Service%20Bulletins/ESB97E51501E.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро.и Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 (редакция) Първо кажи коя врътка имаш предвид. Виж и в ръководството: http://jdmfsm.info/A...RISMA_96_52.pdfhttp://jdmfsm.info/A...SB97E51501E.pdf Въздуховодите /два броя/ са под номер 4 от схемата. Благодаря колега. Номера на схемата е - 52A-5 Редактирано 31 август 2011 от жоро.и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро.и Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 Въздуховодите /два броя/ са под номер 4 от схемата. Благодаря колега. Номера на схемата е - 52A-5 Въпроса ми е как да ги демонтирам ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 (редакция) На 52А-5 под номер 4 са страничните. Предполагам със някаква по-широка отвертка и да са на щипки. Иначе ако е това с часовника го освобождаваш както е на първата снимка, после вкарваш нещо зад самия часовник и чрез него го опъваш напред и се изважда. Лявата "врътка" е със жило. Добре е отвертката или там каквото ще ползваш да е с едно парцалче отгоре, иначе има вероятност да одереш сериозно някоя пластмаса, ако не се получи. Да споделя как се оправят счупените пластинки на въздуховодите, на някой може да е от полза - от счупената страна се натиска с отвертка, докато се огъне достатъчно за да се извади (не би трябвало да се чупят). На мястото на счупения щифт в края се вкарва едно телче в самата пластина, например с помощта на поялник. Отрязва се малко по-късо от другото и се сглобява по същия начин. Редактирано 31 август 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро.и Публикувано 1 септември 2011 Сподели Публикувано 1 септември 2011 Колеги, благодаря за помоща ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyan Vasilev Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 (редакция) Здравейте ,Почти съм убеден , че моята Каризма няма филтър , но все пак погледнете снимката и кажете дали наистина е така.Каризмата е 1.8 GDI 2000 с климатик. http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/fecba9f83cc50f677e7a224c62586e49/img_0309/ Редактирано 17 септември 2011 от Kaloyan Vasilev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Няма, но имаш място за него. Ако изгаряш от желание трябва да режеш. На предишните страници има линк към тема със снимки как се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyan Vasilev Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Няма, но имаш място за него. Ако изгаряш от желание трябва да режеш. На предишните страници има линк към тема със снимки как се прави.Не , благодаря - няма да ръчкам , че току виж съм я прецакал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godji307 Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 (редакция) И на моята не можах да открия такъв филтър - пък уж същата... :icon_blush: Редактирано 10 януари 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petio90 Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 Здравейте искам да попитам този филтър само при моделите с климатик ли го има и за какво точно е ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 19 юни 2012 Сподели Публикувано 19 юни 2012 (редакция) Здравейте колеги, моята Carisma е с климатик , но нямам филтър за купето, дори няма оставено място за него ( най-простият вариант), та въпросът ми е :Мога ли да сменя кутията и от всяка Carisma до 2000г , ще пасни? Ако някой колега има излишна кутия да пиши на ЛС.Поздрави :drinks: Редактирано 19 юни 2012 от TKolev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Темата потъна в небитието. Може ли някой да изкаже компетентно мнение по въпроса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Частта между вентилатора и изпарителя вероятно се сваля само тя, ако кутията не е от тези с очертано място за филтър. Виж тази тема: http://www.carisma-club.ru/forum/index.php?showtopic=1861 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Тази тема съм я гледал, но къде са тези уребрения?http://img204.imageshack.us/img204/4673/86882587.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 (редакция) Може би се пада, там където е лепенката плътно в дясно, но май кутията е цяла и за изпарителя. Като не е очертано е доста рисковано да я дупчиш, дори и да почнеш от дясната част. Не се знае и дали филтъра ще уплътни. Ако се окаже че трябва да се свали цялата кутия с изпарителя, това са доста пари за труд и според мен не си заслужава. Ако клапата за вътрешен/външен въздух не е с моторче просто го включваш да върти в купето - поне става изключително бързо и няма да се пълни с прахуляк и изгорели газове. Ако ги сравним по външен вид: http://img717.imageshack.us/img717/5087/img1548sd.jpg http://img809.imageshack.us/img809/4673/86882587.jpg P.S. Може да свалиш транзистора/резистора и да премериш от там дали има място за филтър при сегашната конфигурация. Редактирано 20 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Може би се пада, там където е лепенката плътно в дясно, но май кутията е цяла и за изпарителя. Като не е очертано е доста рисковано да я дупчиш, дори и да почнеш от дясната част. Не се знае и дали филтъра ще уплътни. Ако се окаже че трябва да се свали цялата кутия с изпарителя, това са доста пари за труд и според мен не си заслужава. Ако клапата за вътрешен/външен въздух не е с моторче просто го включваш да върти в купето - поне става изключително бързо и няма да се пълни с прахуляк и изгорели газове. Ако ги сравним по външен вид: http://img717.imageshack.us/img717/5087/img1548sd.jpg http://img809.imageshack.us/img809/4673/86882587.jpg P.S. Може да свалиш транзистора/резистора и да премериш от там дали има място за филтър при сегашната конфигурация. Така като ги гледам ми се струва ,че ще пасни. На външен вид разликата е ,че горната е с място за филтър, незнам вътре дали имат нещо различно.Май ще трябва да се пробва. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.