Премини към съдържание

XeDoX

Потребител
  • От него общо

    28
  • Регистрация

  • Беше тук

За XeDoX

  • Рожден ден 04/28/1992

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    xedox_

XeDoX's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. XeDoX

    AГУ

    Това е безотпадно гориво и водородното не е по-цвете от него. Няма да го забранят ,а вероятно ще измислят разни кучи стандарти и ще усложнят легитимиране на уредбите - "Те " са царе на това - :D ето програмно условие за идващите избори
  2. XeDoX

    Масло в Антифриза

    Случва се от време на време, може при предишна смяна на гарнитура да не са я притегнали повторно, Ще погледнат и за изкривяване на главата - може и да няма. Малко вероятно е да е от автомивката.
  3. Като погледнем случая с Козлодуй, ясно е накъде отиват работите...
  4. XeDoX

    Букси под шоф.седалка

    Най-вероятно за подгряване на седалките.
  5. Може да си измислиш от подобни на друга кола, правят се ...
  6. Провери дали не е отпуснат , но най-добре е да се смени. Ако е просвирвал често ,може каучукът там да се е втвърдил/изгорял.Може и от обтягащата ролка да поскърцва.
  7. Вибрацията при деформирани дискове се явява при спирачно усилие,освен ако не е изкривена главината,а това е по-трудно. Да не е смъкван сп.диск и да си го сложил с разместване на отворите- не както си е бил ? При мен от това се беше получило. След като изчистих контактните повърхности тресенето намаля, но междувременно сп. диск май се е поизносил накриво и пак има макар и леко тресене. Сега като сменя дисковете и ще се разбере... /?/
  8. Вижда се,че си голям фен на марката, но като наближи време за продажба,защото и други М. има, ще е по-сложно с връщането на парите, а и след тези ремонтни работи ще ! следват и други за донагласяне и не свършва всичко така бързо . Един познат щеше да прави същото с Пежс 406 внесено от Англия и му искаха колкото при теб.
  9. XeDoX

    Детонационния датчик

    Трябва да "чука".
  10. Аз ги бях свързал през това копче,но халогените си имат отделно реле-с него ги продават и чрез копчето идва само управляващия ток. Работеше си добре.
  11. За този тип двигател значително по-лесно се намират части. Като се установи повредата ,търси . :rolleyes: Търси и лекарството за епентеза.
  12. XeDoX

    Въпрос за двигател Gdi

    В ред си е, не се притеснявай.
  13. XeDoX

    Въпрос за двигател Gdi

    По шума от клапаните,но може да не са заминали.Опитай с почистваща добавка преди смяната на маслото.При мен на Маздата имаше добър ефект
  14. XeDoX

    Мутсу фенка

    Това не е решение на въпроса ,но когато слизаш от колата поставяш пръст на болтчето в ръкохватката на вратата и ТОГАВА стъпваш с крак на земята. Така няма да те удря статичното ел. на излизане. Добре е да има заземяваща гуменографитна лента /продават ги тук-там /някъде под купето.Трябва да се почистят и затегнат отново клемите "към маса".Ака има калъфки на седалките от нещо синтетично/?/ също може от това да удря ток на излизане. За другите неща не мога дадам конкретен съвет точно за Каризма,но колегите могат.
  15. XeDoX

    стопче за мъгла

    Беше само едно за съжаление. В Търново има една катастрофирала Каризма-като стафида е ,намира се до автокъщата на изхода към София. А също може -ако имаш само предни ел.стъкла да изрежеш от двата чифта бутони-както са на каре предназначените за задните врати контактори от силиконовата плочка и да си замениш износените. Става,така си поправих бутона на мястото до шофьора. /в автокъщата го пръснали с wd-40 и силиконовата основа с контакторите се беше раздула и увеличила двойно/.После силиконовата основа може да се залепи за платката със сухо лепило за хартия - не се раздува , гарантирано.
×
×
  • Създаване...