Премини към съдържание

hilll

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

За hilll

  • Рожден ден 10/17/1977

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma GLS 1.8

hilll's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Имах сходен проблем, но не съм с АГУ. При студен двигател се чуваше отвратителен резонансен шум, отдясно под пасажерската седалка. Когато загрее колата почти спира и се усеща по време на движение при приминаване на неравност. Звукът беше все едно гърне удря някъде по пода. Оказа се тампон на двигателя. След подмяната му всичко е ОК. Провери добре и тампоните си, но го направи много обстойно, защото моят нямаше никаква разкъсвания или износвания видимо. Успех
  2. Колеги, имам проблеми с тамона на двигателя, този който се намира горе до ангренажния ремък. Колата ми е 1.8 Каризма 115 кс. След кратко търсене се оказа, че май доста трудно се намира такъв тампон. Имам следните въпроси на 1.6 и 1.8 еднакви ли са. НА GDI двигател се различават. Може ли някой да ме ориентира за цените на оригинален такъв тампон.
  3. hilll

    Относно климатроник

    Привет. Когато вкюча на макс кул, вентилатора в купето духа силно но с гореще въздух. Двете перки на радиатора започват да работят, респективно при изключване на климатроника спират-работят си нормално. Компресора не вкючва. Студената тръба която влиза в купето е топла. Но след допълване всичко си работи нормално.
  4. hilll

    Скъсяване на пружини

    колеги моята Каризма я карам с гуми 195/60R15, никъде не опират, а и цената е по приемлива в сравнение с препоръчителния размер 195/55R15. Ако някой се чуди смело може да слага този размер гуми.
  5. Колеги, споделете с мен правилно ли разсъждавам относно проблеми с климатроника ми. Случи се следното нещо. Климатроника отказава да духа студено след като се нагрее купето силно от слънцето. След като преспи колата на сутринта работи нормално и в последствие отказава в следобедните часове. Това ми се случи три поредни дни. След проверка на системата при специалист ми я допълниха с 200 гр. фреон и сега си работи много добре. Споделих с майстора кога работи климатика и кога не, и той ми каза, че е невъзможно от малкото количество на фреона да прави такъв проблем, някаква друга е причината, но не може да каже каква е, трябва да отида при него когато климатика не ми работи, за да диагностира. Но аз разсъждавам така, незнам дали е правилно: Предполагам че приблизително 500 гр фреон в системата е критично количество, при което компресора не вкючва, за да не се получи проблем. При нагряване на купето, респективно на системата фреона още повече си намаля количеството и не включва компресора, а когато колата е студена сработва. Фреона който е бил в системата ми е бил в някаква критично количество. След пълнене на системата с 200 гр фреон всичко е ОК. Възможно ли е това да е причината или имам някакви други проблеми: например по платката за управление при силно нагряване на купето да не сработва нещо, или някакви датчици? НО СЕГА ПРИ ПЪЛНА СИСТЕМА ВСИЧКО Е ОК! Случвали ли се е на някой сходен проблем? Благодаря Ви !
  6. Става въпрос точно под индикатора за температурата на двигателя. Това е разположено над реда с всички контролни лампи. На прикачената снимка Б 15. Това е от ръководство на space star. На Каризма бензинов двигател има ли някаква лампа там?
  7. Здравейте, имам следния въпрос към вас. Преди дни бях дал автомобила си на приятел, който ми каза, че по време на каране му е светнала червена лампа на мястото над основният ред с контролни лампи, точно под индикатора за температурата. До колкото знам там има някаква контролна лампа, но тя е само за дизеловите агрегати. На ръководството на моя автомобил е дадено за лампа СИГУРНОСТ, но не разбрах за какво служи. Ако има някой запознат ще му бъда благодарен да даде разяснение. Имам и още едно питане. Хидравличната система на съединителя с какво работи-спирачна течност или хидравлично масло? Благодаря ви.
  8. Привет, на снимките изглежда като на моята кола, следователно филтъра е несменяем само се измива. Няма нужда да купуваш нищо. Има един филтър метален елипсовиден (спираловидно навита метална лента) която трябва да измиеш добре. При мен беше на 40% задръстена. Към корпуса на металния филтър е монтиран йонизатора. на него е монтирана много финна метална мрежичка, която беше разкъсана при мен, но не смятам да я подменям. Демонтирай йонизатора и го измий и него, но след това остави всичко да изсъхне много добре, защото работи под високо напрежение. А относно другия ти въпрос, при мен липсва такава джаджа.
  9. hilll

    Повреден йонизатор

    Йонизатора има в едната си част метални лентообразни елекроди мисля, че са 4 или 5 броя. По тях протича ток, защото имат метални пластинки, докато по металната мрежичка от много тънки телчета мислля, че не протича ток. Тя само се поставя в рамката на йонизатора, но няма от къде да дойде ток по нея, поне според мен. При мен тя е накъсана цялата. Въпроса ми е каква функция изпълнява тя. Дали да я подменям или да я оставя така. Елипсовидня метален филтър го почистих и в резултат на това определено духа вентилатора много по силно. Проверих в магазин за такава мрежичка, може да се достави след дълго чакане, но не сам на 100% дали ще стане. От магазина също не могат да ми кажат със сигурност, ако я поръчам, ако пасне добре, ако не ще си я имам :(. По схемата по която гледахме в магазина ми се струва, че има малки различия от това което видях при разглобяване.
  10. hilll

    Повреден йонизатор

    Никой ли не може да даде пояснения за йонизатора?
  11. hilll

    Повреден йонизатор

    Никой ли не се е сблъсквал с този проблем? Какво предназначение имат тези телчета? За финно пречистване на въздуха ли са? По тях протича ли ток? Евективно ли работи системата, ако не се подменят? Благодаря ви! Надявам се някой да хвърли яснота на проблема ми!
  12. Колега, имам молба към теб. Ако можеш да ми кажеш от кой сайт си гледал снимките за демонтирането на таблото, защото линка не е активен. Предстои ми същата операция по смяна на крушки, а със снимки е по лесно. Благодаря ти!
  13. Привет колеги, след проучване на въпроса относно филтрите на купето реших да почистя моя. Модификацията при мен е несменяем метален спираловиден филтър с йонизатор. Когато го разглобих направо се уплашех колко е задръстен. Предполагам не е пипан откакто е станала колата:(((. Металната решетка на йонизатора е накъсана цялата. Става въпрос за съвсем тънките метални телчета, другите метални ленти зад нея са здрави. Имам няколко въпроса, ще се радвам, ако някой ми отговори: 1. Продават ли се тези телчета, защото видях, че могат да се подменят. Рамката на която са монтирани може да се маха. Какви би им била евентуалната приблизителна цена, ако има колеги които се замимават с резервни части 2. При това състояние на системата, йонизаторът на климатика работи ли. На дисплея ми свети A/p постоянно, а при влажно време мига както трябва да си бъде. Незнам дали реално системата работи или просто си показва на дисплея така, но не йонизира нищо. Благодаря ви!
  14. Сомо срещу предоставени моливи от твоя страна, иначе НЕ ))))))))))))))))))))))) пп. Извинявам се за главните букви!
  15. Благодаря ти, свалих го наистина има много прилики, но има и разлики :(((. И все пак, някой ако има ще му бъда благодарен.
×
×
  • Създаване...