Колеги, споделете с мен правилно ли разсъждавам относно проблеми с климатроника ми. Случи се следното нещо. Климатроника отказава да духа студено след като се нагрее купето силно от слънцето. След като преспи колата на сутринта работи нормално и в последствие отказава в следобедните часове. Това ми се случи три поредни дни. След проверка на системата при специалист ми я допълниха с 200 гр. фреон и сега си работи много добре. Споделих с майстора кога работи климатика и кога не, и той ми каза, че е невъзможно от малкото количество на фреона да прави такъв проблем, някаква друга е причината, но не може да каже каква е, трябва да отида при него когато климатика не ми работи, за да диагностира. Но аз разсъждавам така, незнам дали е правилно: Предполагам че приблизително 500 гр фреон в системата е критично количество, при което компресора не вкючва, за да не се получи проблем. При нагряване на купето, респективно на системата фреона още повече си намаля количеството и не включва компресора, а когато колата е студена сработва. Фреона който е бил в системата ми е бил в някаква критично количество. След пълнене на системата с 200 гр фреон всичко е ОК. Възможно ли е това да е причината или имам някакви други проблеми: например по платката за управление при силно нагряване на купето да не сработва нещо, или някакви датчици? НО СЕГА ПРИ ПЪЛНА СИСТЕМА ВСИЧКО Е ОК! Случвали ли се е на някой сходен проблем? Благодаря Ви !