Премини към съдържание

Galant или А4


knopp

Препоръчано мнение

Много добре изказано мнение, с което аз се съгласям на 100%.

 

А за колегите от по-горните мнения, искам да им напомня, че темата не е за тунинг, аз за препоръки на заводски подготвени автомобили. Според мен, от лични наблюдения А4 с 1.8Т 150к.с. е доста по-зле откъм вървене, в сравнение с V6 на Галант.

Сега се сетих и за наблюденията ми върху А4 2.6 V6 cuattro.... е това е още по-зле, а разхода му при най-икономичното магистрално каране в чужбина не падна под 10л на 100км. В сравнение,при същото каране Галант 2.5 V6 авт-типтроник даде 7.15л на 100км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изказано мнение, с което аз се съгласям на 100%.

 

А за колегите от по-горните мнения, искам да им напомня, че темата не е за тунинг, аз за препоръки на заводски подготвени автомобили. Според мен, от лични наблюдения А4 с 1.8Т 150к.с. е доста по-зле откъм вървене, в сравнение с V6 на Галант.

Сега се сетих и за наблюденията ми върху А4 2.6 V6 cuattro.... е това е още по-зле, а разхода му при най-икономичното магистрално каране в чужбина не падна под 10л на 100км. В сравнение,при същото каране Галант 2.5 V6 авт-типтроник даде 7.15л на 100км

Да, и аз говорех за базови изпълнения, щото всеки знае, че доработка при турбинираните мотори може, за разлика от атмосферките, като ще сравняваме турбини трябва да го направим с VR-4, не с 6А13...

Както и да е, разхода на моя съвпада напълно с колегата Любо Димитров, мисля, че ще се яви разлика от 0,5л/100км между двата двигателя.

Но все пак и 2.0 не е лош вариант и няма какво да се заблуждаваме, по - евтин си е от В6.

Та по темата Галант 2.0 за мене е много по - добрият избор, в сравнение с Ауди А4 1.8 :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги за съветите. Определено се ориентирах ... Галант ще е. НО .. кой да бъде? Щом казвате че не виждате нищо хубаво, аз който не съм и влизал в Галант няма да ви успорвам мнението я. Ще се оглеждам, ако видите вие нещо добро свиркайте.

 

 

 

Колега Lyubo Dimitrov, защо смяташ че 2,0/136 е компромис. Аз се ориентирах към този мотор тъй като чувам, че е много сполучлив а и по икономичен от 2,5. Все пак аз от 90 коня Ауди 80 дали ще карам 136 или 160 все ще съм доволен. Но все пак бих искал да направя по добрия избор. :rolleyes:

 

Здравеи Колега :drinks: тук темата доста се разгорещи !

Искам да ти споделя и моето мнение ... защото самият аз бях пред такава дилема преди месец-два :) ..... и да ти кажа ли чесно кое наклони везните ;) ..... Визията !!!!! :mitsu-smiley: На мнение съм , че просто трябва да ти става Драго и да те кара да се усмихваш , само като я погледнеш :) !!! Това е което наистина ме накара да си взема Галант !! .... и повярваи ми , всяка сутрин като излезна и си го видя пред блока се усмихвам :)

Усяех с избора :icon_thumbup: - какъвто и да е тои !

И послушаи колегите ,гледаи внимателно ..... наистина има доста изхабени Галантчета в момента .

Аз не го направих това и доста пибързано се гмурнах в морето :icon_doh: но Пак не съжелявам .... леко по-леко нещата ще се нагласят Все пак , не купуваме нови коли .. а на по-10-15 г ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за колегите от по-горните мнения, искам да им напомня, че темата не е за тунинг, аз за препоръки на заводски подготвени автомобили. Според мен, от лични наблюдения А4 с 1.8Т 150к.с. е доста по-зле откъм вървене, в сравнение с V6 на Галант. Сега се сетих и за наблюденията ми върху А4 2.6 V6 cuattro.... е това е още по-зле, а разхода му при най-икономичното магистрално каране в чужбина не падна под 10л на 100км. В сравнение,при същото каране Галант 2.5 V6 авт-типтроник даде 7.15л на 100км

Само да напомня, че има заводска версия 1.8Т 180к.с. при А4...Моите наблюдения пък са точно обратните, че турбинирания мотор е много по-жив от атмосферката, но всичко зависи и от конкретното състояние. Със сигурност заради турбото разполагаш в по-голям диапазон с мощността и от доста по-ниски обороти отколкото при шестака...

Нелепо е да сравняваме 2.6 и 2.5...Едното е 12 клапанов мотор от края на 80те, а другия след едно деситилетие...Отделно при куатро версията, разхода е леко по-висок заради механичните загуби... :icon_hmm: Като цяло 10/100 извънградско при А4 е висок разход...Имало е някакъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както и да го погледнеш Галанта все печели! И едните и другите си имат болежки, но возията на А4 е в пъти по дървена от Галанта.

Вече една година го карам, не виждам с коя друга кола от класа си мога да го заменя.

А и проблемите които създават А4 относно електрическата част, защото се занимавам с ел.ремонти по колите, не искам да те плаша.

1 Ел.механизмите на прозорците при А4 са правени от яйчни черупки :) (не съм видял във форума някой да се е оплакал от тази болежка при Галант, а една втора употреба за А4 е към 100-150лв)

2 Централното, задължително събира влага и заминава цялата платка, ако е от модела със вакум заключването. (стой в багажника до отдушника, при Галанта пак никой не се е оплакал, цената е пак в тези граници 80-150лв)

3 Ядове колкото искаш със Аербеците, за има няма и лампата му светва. (И тук проблеми няма освен ако не решиш да свалиш седалките за да ги переш, но после се изтрива на диагностика грешката и забравяш)

4 Редовно и сменявам отоплителното радиаторче, сваля се цялато арматурно табло. (С Галантите проблеми няма, цените за ремонта са между 150-200лв)

 

Та Галанта е твоята кола! Успех в избора :)

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата предполагам не търси да си купи кола, която след чипосване или нещо друго да стане бегачка, поне от постовете му не се разбира, че търси нещо от сорта на "пернишки Голф (500 коня)" - нищо лично към хората имащи голф. Вероятно търси стоков автомобил на който може да се довери, стабилност, возия, приятен външен и вътрешен вид, достатъчно практичен и удобен. Един вид автомобил, който да притежава нужния комфорт, стил и елегантност за класа си с едни нормални технически/динамични характеристики.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко да надъхаме момчето :rulez:

http://img339.imageshack.us/img339/2299/49371188.jpg

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1299334676s.JPG

 

Срещу

http://servizi.avtoportal.bg/announcement/pictures/250ba79f204f95f98d1930e2fb8ed3ba.JPG

:icon_dance: :icon_dance: :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

Колега Lyubo Dimitrov, защо смяташ че 2,0/136 е компромис.

Защото не е карал и поддържал 2.0. а и за него като гледам от поста му, поддръжката е само смяна на масла и ремъци и няколко клапана повече ..:)

Изобщо не прави сметка, че по някое време се налага и смяна на съединители, чат- пат и по някой ремонт по двигател и т.н..

И точно тогава си проличава дали е компромис, или си е по добрият избор ...Защото например на 2.0 мотора можеш да намериш майстор, който за 30-40 лв. ще ти смени гумичките на клапаните, а Любо за тези пари няма да намери човек да му смени само свещите ..Да не говорим, ако се наложи и глави да се свалят, че при единият гарнитурата е една и е 40-45 лв., при другият са 2- по минимум 60 лв. бройката ..

Отделно 2.0 по не страда от скоростни кутии и съединители. Ремъците и ролките са повече, но като цена са по евтини от на 2.5 мотора ..Пък ако трябва да ги сменяме както си трябва, на 2.0 газовият обтегач се намира и за 110 лв. на 2.5 под 250 лв. няма ..:)

Та си направи сам извода, кое е по евтино за поддръжка..А за разхода, на 2.0 в градски условия винаги е с 2 л. надолу а на дълго с половин- един литър..

Не гледай сравненията които прави Любо, защото той чете по форума показания на колеги, които имат проблем с разхода и така ги сравнава нещата ..Само че е пропуснал пък показанията на един колега преди години, който се радваше като малко дете, когато успяха да му свалят градския разход на 17/18 л. и накрая смени Галанта с БМВ ..

Та не вярвай на 100% на всичко което четеш по форумите .. Пробвай ги задължително и двете коли и тогава избирай ..:icon_thumbup:

И като ги пробваш, задължително ги виж и с пълна газ как са и ще видиш дали има някаква видима разлика във вървенето, а такава почти няма .. 2.5 ускорява само с няколко десети по бързо, максималната му скорост е само 5-10 км. отгоре, разликата е само в стрелката на безниномера :D при 2.5 след яко настъпване я гледаш как видимо слиза с няколко мм. надолу, а при 2.0 почти не мърда ...

Та толкова за компромисите .. За мен лично пък, 2.5 си е жив компромис, като се има в предвид, че има и 2.5 ТТ- 280 к.с..:first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както и да го погледнеш Галанта все печели! И едните и другите си имат болежки, но возията на А4 е в пъти по дървена от Галанта.

Както и да го погледна не печели все Галанта, защо съм написал в предните си постове. Обяснете му на човека и за скоростните кутии, как това е почти задължителен ремонт, ако преди вас не е правен вече, също и за ръждата, кривите предни дискове, повдигачите при 2.5 мотора, как се свалят колекторите за да смениш свещите и изобщо болежките на модела, защото да говорим само- това е по-добре, защото аз карам такова...някак си не е коректно и ще се получат изненади в един момент...

Никъде не казвам, че А4 е по-добрия избор, но има някой определени предимства, пред които Галант отстъпва...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да напомня, че има заводска версия 1.8Т 180к.с. при А4...

Това не е заводска версия, а е разработена от вътрешния отдел на Ауди,което автоматично не го прави заводски......

Нелепо е да сравняваме 2.6 и 2.5...Едното е 12 клапанов мотор от края на 80те, а другия след едно деситилетие..

Глупости,ако на Ауди 2.6 мотора е разработен в края на 80-те години, то при 2.5 е разработен в началото на 80-те години......и за разлика от немските ,този не търпи сериозни изменения...........да не говорим за 6Г72 мотора ,къде го има още през 70-те години на миналия век............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та си направи сам извода, кое е по евтино за поддръжка..А за разхода, на 2.0 в градски условия винаги е с 2 л. надолу а на дълго с половин- един литър..

Не гледай сравненията които прави Любо, защото той чете по форума показания на колеги, които имат проблем с разхода и така ги сравнава нещата ..Само че е пропуснал пък показанията на един колега преди години, който се радваше като малко дете, когато успяха да му свалят градския разход на 17/18 л. и накрая смени Галанта с БМВ ..

Та не вярвай на 100% на всичко което четеш по форумите .. Пробвай ги задължително и двете коли и тогава избирай ..:icon_thumbup:

Това не е вярно......

Само да вметна,че на ? колега колата му вече харчи 14,това че е карал прецакана кола, си е друг въпрос .........

И много 6-таци харчат по 16-17 ,но след като се оправят и им е всичко добре, тразхода си пада на 14 ,дори и на 13 ..........

За вървенето не съм съгласен,ако си карал някоя счупена кола и от това вадиш генерални изводи , грешиш...........който иска, да дойде при мен да му покажа две еднакви коли ,с различни мотори( 2.0 и 2.5 ) ,които са правени от мен да врътнат по едно кръгче и тогава ще си вадите изводите......

2.5 върви много повече( с около 30% ) от 2.0......Ето ти и сравненията ........

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6833.html

 

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6829.html

Съответно с около 30-40 % му е по скъпа подръжката както си написал ти .........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на А4 и настоящ на Галант, мога да кажа само едно на колегата - реши коя кола ще ти радва окото всеки път когато я видиш и давай. И двете коли си имат достойнства, и двете не са от евтините за поддръжка, но за да не се ядосваш и да намразиш(евентуално) колата след това, трябва много да внимаваш при огледа на избраната от теб кола. Истината е да не ти се налага да правиш нещо, а това за съжаление на всички ни, е НЕвъзможно. Аз съм доволен и от двата автомобила, въпреки, че вече доста парички "налях" по Галанта, но пък нали си е красавец:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е заводска версия, а е разработена от вътрешния отдел на Ауди,което автоматично не го прави заводски......

 

 

Глупости,ако на Ауди 2.6 мотора е разработен в края на 80-те години, то при 2.5 е разработен в началото на 80-те години......и за разлика от немските ,този не търпи сериозни изменения...........да не говорим за 6Г72 мотора ,къде го има още през 70-те години на миналия век............

От кой вътрешен отдел ? Автомобила си излиза с код на мотора AJL...Не е никакво специално изпълнение, ако това искаш да кажеш или рядкост. Има го и при А3,А4 и А6... През годините 1.8Т го има версии от 150, 163,180,190 к.с. както и на S3 и ТТ с по 209к.с. и 225к.с. съответно...

 

В началото на 80-те не знам дали е разработен, но като помислиш 4D68 няма много общо при двете поколения , а кода е еднакъв... :icon_hmm: Просто като електроника , брой клапани и т.н. 2.5 е по-съвременния мотор. Това имах предвид...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно......

Само да вметна,че на ? колега колата му вече харчи 14,това че е карал прецакана кола, си е друг въпрос .........

И много 6-таци харчат по 16-17 ,но след като се оправят и им е всичко добре, тразхода си пада на 14 ,дори и на 13 ..........

За вървенето не съм съгласен,ако си карал някоя счупена кола и от това вадиш генерални изводи , грешиш...........който иска, да дойде при мен да му покажа две еднакви коли ,с различни мотори( 2.0 и 2.5 ) ,които са правени от мен да врътнат по едно кръгче и тогава ще си вадите изводите......

2.5 върви много повече( с около 30% ) от 2.0......Ето ти и сравненията ........

http://www.catalog.a.../card/6833.html

 

http://www.catalog.a.../card/6829.html

Съответно с около 30-40 % му е по скъпа подръжката както си написал ти .........

Кое не е вярно бе, нали и аз точно това съм казал, че Любо сравнява разхода си с проблемни 2.0 мотори, за това си мисли че е еднакъв разхода ..

Точно по тая причина дадох пример с проблемен 2.5, за да се съпоставят реално нещата, а не да си говорим приказки от 1001 нощ ..

Няма шестак с по мощен мотор, който да гори на равно или по малко от 4 цилиндров мотор ..

Сайтовете които си дал, го потвърждават ..

А за вървенето, къде ги виждаш тези 30% не знам..:D Разлика от 1 сек, при 9 сек. както е в случая от 0 до 100, си е някъде към 12-13 % ..

Разлика от 15 км. макс. скорост, при 200 км. си е към 7.5% ..

30% разлика са си е хе-хееее 260 км/ч. ама за да я постигне, колегата наистина трябва да си вземе аЛди ..:D

 

 

От кой вътрешен отдел ?.

Как от кой бре, това си е разработка на ЦРУ ..:lol: В Русия съм, в Русия съм ..:D Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е вярно бе, нали и аз точно това съм казал, че Любо сравнява разхода си с проблемни 2.0 мотори, за това си мисли че е еднакъв разхода ..

Точно по тая причина дадох пример с проблемен 2.5, за да се съпоставят реално нещата, а не да си говорим приказки от 1001 нощ ..

Няма шестак с по мощен мотор, който да гори на равно или по малко от 4 цилиндров мотор ..

Сайтовете които си дал, го потвърждават ..

 

Да прав си,сега осмислих какво си казал............. :icon_blush: :icon_doh: Ама така де, то като по цял ден са ти на главата ск. кутии, бутала, лагери, ЕКУ-та .......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От кой вътрешен отдел ? Автомобила си излиза с код на мотора AJL...Не е никакво специално изпълнение, ако това искаш да кажеш или рядкост. Има го и при А3,А4 и А6... През годините 1.8Т го има версии от 150, 163,180,190 к.с. както и на S3 и ТТ с по 209к.с. и 225к.с. съответно...

 

В началото на 80-те не знам дали е разработен, но като помислиш 4D68 няма много общо при двете поколения , а кода е еднакъв... :icon_hmm: Просто като електроника , брой клапани и т.н. 2.5 е по-съвременния мотор. Това имах предвид...

БЕ не съм спец в Алдитата, но имат поделение, което се занимава със спортните им разработки ,S4,RS4 и т.н. нещо подобно на Ралиарт при Мицутата,.......на някои от тях имат некво червено знаменце на предната решетка ,но не примерно Брабус,АМГ и т.н.Сещаш ли се........

Освен това все още не знам защо :mitsu-smiley: не попълват гамата си автомобили със "средни" неща и лифтинги.......примерно на едно купе на някоя немска кола ,произвеждат 100-тици модификации, докато при японските малко бледнее работата там........При тях ( :mitsu-smiley: ) има много голяма разлика м/у стандертен автомобил и спортен такъв, с изключение може би само на Лансер , къде има освен стандартните мотори ( 1.3,1.5-1.6, 1.8, 2.0 ) има и модификация Ралиарт с 230 коня май беше , която е междинна с ЕВО-то ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има едно положение, при което разходът на гориво при малък и голям двигател (например 1.6 и 2.5) се доближава и дори уеднаквява. Това става с 4-5 пътника в автомобила и с висока скорост - 130-140 км/ч. Просто по-малкият плези език по баирите, при изпреварване също и ти го настъпваш за да не спориваш тира с ремаркето зад теб в тунела при Витиня. В това време 2.5 все още катери баира и като върнеш 4-тия зъб дори ще се наеме. В същото време малкият гълта горивото, тормози се и аха-аха да спре или да светне някоя лампа от зор.

Не знам за какво вървене говорите като всички не вървят. Те и да спират не могат. 6А13 си е слабичък и на агресивна кола като галант мисля че по-подхожда мощен двигател. Нещо около 200 коня и 280-300 нютона. Това е моето мнение относно силите на 2.0 и 2.5 - и двата са слаби :icon_rock: . Не знам 2.0 как харчи, но знам V6 как папка бензинеца. Като го сръчкам два-три пъти и стрелката слязла с 1 мм. Иначе ако го ускоряваш плавно без да се усеща тягата, си гори прилично, дори на фона на съвременни бензинови коли.

2.5 е по-добре ако ще се кара предимно извън града.

Един авензис 2003-ти набор с тази мощност да не е да е по-икономичен? При всички коли парите ни изхвърчат през ауспуха, така че ако ще се движиш икономично и ще се газифицираш с по-малко средства, търси си 2.0. С какъвто и двигател да е, няма да е бегачка. Една кола не прави ли 200 км/ч за по-малко от 20 сек., значи НЕ ВЪРВИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да добавя мойте наблюдения-

Колегата е казал в първия си пост-2.0 136 к.с.....

Хубаво е че споменаваме и 2.5 мотора-него го има в предвид,но има и нещо друго....ценaта…..

Колегата търси Галант 2.0 136 к.с 1998 тоест преди фейслифта,Ауди А4 пак около тази година-значи чисто икономически погледнато-колегата е заделил,да речем приблизително 4000-5000 лв.

Ето моя въпрос към Вас,колеги-ако приемем че цената на колата отговаря на състоянието й(случва се),какъв е шанса човека да попадне на кофти екземпляр в единия и в другия случай-а именно при 2.0 и 2.5!?

Да ,за тези пари може и да се намери Шестак,но не е ли малко рисковано....

Работата ще стане „От вратата за краката”-извинявам се за израза,тоест-още в началото освен редовното обслужване,ще се почне едни ми ти-повдигачи,скорости и т.н.(пак повтарям-не че при 2.0 не е възможно,но шанса е по-малък )

И след някой друга седмица,колегат ще пусне тема ::Колеги защо ме прецакахте.... :icon_thumbup:

Не че и при 2.0 няма да дойде момента за някакви ремонти-но шанса да се отложат малко по-късно във времето е по-голям-човек да си поеме глътка „финансов” въздух както се казва.

Според мен-за тези пари(4000-5000 лв),по-добрия избор е 2.0-просто повтарям шанса да си спестиш на първо време скъпи ремонти е по-голям от колкото при 2.5 V6

В единия случай(ако приемем че се търси автомобил за 4000-5000 лв и в общия случай-цената,отговаря на качеството)-имаш голям шанс да си вземеш що-годе читав автомобил(2.0),който както казват колегите,ще те кара да се усихваш като го видиш,а в другия-грохнал(2,5),който съм сигурен че ще намразиш....

 

П.П.

Към колегата:

Искам да ти кажа моята дилема преди година и няколко месеца-имах някой лев.Реших да е Галант.Чудех се за GDI-по-една или друга причина отпадна-малко съжалявах в началото-но при тези цени на бензина-не се ядосвам толкова много

После 2.0 или 2.5-Звука на шестака-страхотно е .Тогава с парите които разполагах(разполагах е силно казано) можех да си взема 2.5-мечтата става реалност си помислих.Но в последствие си казах-абе защо не взема оная „стегната от всякъде испанка”,за да не се притеснявам в близко бъдеще за ръжда,повдигачи,амортисьори,съединители,скорости и т.н.,въпреки че за тая цена имаше доста шестаци-от преди и след фейслифта-с кожите му,автопилоти и т.н.Защото осъзнах че ако взема автомобил и почна веднага с ремонтите и да хвърлям 4 цифрени суми-бих го намразил и отдавна нямаше да пиша в този форум.

Въпреки че въздишам още по 2.5,смятам че съм направил тогава правилния избор:хем последвах сърцето си(взех си Галант),хем и малко разума (2.0 136 к.с.)

Така че,качвай се и карай-Галант-2.0,2.5,Ауди-1.8 с Т и без Т....пробвай ги всичките,за да ти се изясни малко от малко картинката а пък ако имаш пак въпроси питай-виждаш че има кой да помага-много съвети,много нещо както виждаш-няма да останеш не(за)доволен от Митцубиши Фен-клуб-България! :icon_thumbup:

Успех!!!

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При един немски автомобил, какъвто е аудито, изборът винаги е бил труден - основно заради купчината двигатели, които се предлагат. Конкретно за а4 Б5 мога да кажа, че изборът на модификация е що годе приемлив. Първото, което трябва да се направи е да се избягват мъртво родените 2.6 бензин и 2.5 дизел - изписани са библиотеки литература защо е така. 2.4 литровия бензинов 30 клапанов мотор със 165 кончета бих казал, че се доближава до динамиката на 2.5- вия на галанта. Ако човек иска наистина мощно а4 - взима 2.8литровия боец със 193 коня, който превъзхожда всеки един мотор до тази кубатура - който иска може да сравни характеристиките на сходни класове марки автомобили от тези години. Кума на бяща ми е имал 2.4 литровото и 2.8 също - разлика има огромна. Вуйчо ми пък джитка с такова 1.8 125 коня - върши работа, но като цяло е бавна щайга. На тази кола най й приляга 1.8турбобензин - 150 коня - има и версия със 179 коня, която е с по - голямо турбо, но се среща рядко и е повече пари. С този мотор колата си върви доооста добре бих казал - може би дори е малко по пъргава от 2.4, но е къде , къде по икономична.

Сега за Галанта - ще бъда може би по кратък , защото не съм запознат много добре с колата. Първото, което прави впечатление, е че паркирано до галанта, ауди а4 у като уморен сом до акула - в тва спор няма. Второ - возията на галанта е в пъти по добра от тази на модела от Инголщат. Консумативите на японеца са по - евтини. Пример - носач на предно окчване на а4 - над 200 лв бройката - носач за галант - 150 лв бройката. Изборът на двигатели е улеснен - който иска хубава кола и прилично бърза - взима 2.0 бензин - върви почти като 1.8 турбо при ауди; който пък иска ниско да лети - взима 2.5 с прилежащата му леко по скъпа поддръжка. Това се сещам засега - дано съм бил полезен :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета Благодаря Ви. Окончателно се ориентирах според вашите коментари и колата ще е Галант 2,0/136. Жертвам от конете на 2,5 за по- ефтини ремонти в последствие а и не държа да съм пръв на пътя, тъй като возя жена и дете на 6 мес. Искам кола, която да ми харесва, Да вози добре, да усещам ускорение и да не се препотявам като се наложи ремонт.Смятам че това е 2,0. Само остава да го намеря. Имам няколко набелязани, остава да отида на място и да ги видя. И най-важното да съм готов с парите, което ще стане до месец два.

А когато я взема, ще ви я покажа задължително.

 

п.п Кажете някой майстор в Бургаски регион, на който мога да се доверя за първоначален оглед и по-късни ремонти(недай си боже). :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото не е карал и поддържал 2.0. а и за него като гледам от поста му, поддръжката е само смяна на масла и ремъци и няколко клапана повече ..:)

Изобщо не прави сметка, че по някое време се налага и смяна на съединители, чат- пат и по някой ремонт по двигател и т.н..

И точно тогава си проличава дали е компромис, или си е по добрият избор ...Защото например на 2.0 мотора можеш да намериш майстор, който за 30-40 лв. ще ти смени гумичките на клапаните, а Любо за тези пари няма да намери човек да му смени само свещите ..Да не говорим, ако се наложи и глави да се свалят, че при единият гарнитурата е една и е 40-45 лв., при другият са 2- по минимум 60 лв. бройката ..

Отделно 2.0 по не страда от скоростни кутии и съединители. Ремъците и ролките са повече, но като цена са по евтини от на 2.5 мотора ..Пък ако трябва да ги сменяме както си трябва, на 2.0 газовият обтегач се намира и за 110 лв. на 2.5 под 250 лв. няма ..:)

Та си направи сам извода, кое е по евтино за поддръжка..А за разхода, на 2.0 в градски условия винаги е с 2 л. надолу а на дълго с половин- един литър..

Не гледай сравненията които прави Любо, защото той чете по форума показания на колеги, които имат проблем с разхода и така ги сравнава нещата ..Само че е пропуснал пък показанията на един колега преди години, който се радваше като малко дете, когато успяха да му свалят градския разход на 17/18 л. и накрая смени Галанта с БМВ ..

Та не вярвай на 100% на всичко което четеш по форумите .. Пробвай ги задължително и двете коли и тогава избирай ..:icon_thumbup:

И като ги пробваш, задължително ги виж и с пълна газ как са и ще видиш дали има някаква видима разлика във вървенето, а такава почти няма .. 2.5 ускорява само с няколко десети по бързо, максималната му скорост е само 5-10 км. отгоре, разликата е само в стрелката на безниномера :D при 2.5 след яко настъпване я гледаш как видимо слиза с няколко мм. надолу, а при 2.0 почти не мърда ...

Та толкова за компромисите .. За мен лично пък, 2.5 си е жив компромис, като се има в предвид, че има и 2.5 ТТ- 280 к.с..:first:

 

Разликата от 45Nm въртящ момент си е 25% (от 178-те при 2.0). И усещането е друго .. не е като да не съм пробвал 2.0-та няколко... отделно разликата е най-осезаема по баира при изпреварване, там където е най-необходима..

 

Относно ремонтите и поддръжката, аз не казвам че няма разлика, обаче не вярвам че е толкова плашеща колкото я изкарвате. Ремонти за щастие се налагат не особено често, а по-малко вървящата кола мен лично би ме дразнила ежедневно. Отделно си е късмет и на каква кола си попаднал което прави нещата още по-относителни.. може аз да не отварям глава и да не сменям повдигачи, а ти на твойто ново-взето 2.0 да се наложи, тогава на кой му е по-евтино? :rolleyes:

 

Иначе въпроса го повдигнах "в знак на протест" срещу градските легенди и митове .. имам чувството че всеки остава с впечатлението че трябва непременно да си вземе 2.0 без да се замисля изобщо..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, имам чувството, че пишеш за самият спор, а не по темата ..:)

Човека до сега е карал 90 к.с. и 136 изобщо няма да му малеят в баира, а и колко време от шофьорският стаж на един Бургазлия, ще минава в каране по баири ? :icon_hmm:

Освен това, не само нютоните са определящи при един двигател .. И дизела на Галант е с доста по малко нютони от 2.5, но малко ме съмнява да го изпревариш с лекота по баир ..:D

Другото изискване на колегата е, кола с по ниско- бюджетна поддръжка .. ОК. В случая който ти си посочил (моята се развали, а твоята не) аз ще съм прецакан ...

Обаче това е все пак техника и рано или късно се разваля .. Ами ако се развалят и моята и твоята, или пък моята не, а твоята се развали, какво става в такъв случай ? ..

Всеки един мотор на Галант (а и на всяка друга кола) си има предимства и недостатъци, и е хубаво човека да ги знае предварително ..:good:

А по въпроса за митовете и легендите, пак си с грешно впечатление ..

В този форум митовете и легендите са за дизеловите Галатни .. Как се появи човек и попита за тях, и веднага се намират поне 10 човека, които да му "обяснят" как е по добре 2.0, или 2.5 ..

Когато човека пита конкретно за 2.5, много рядко ще се намери някой да го убеждава да си вземе 2.0 и то при условие, че купувача изтъкне, че не разполага с много средства за поддръжка после ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окончателно се ориентирах според вашите коментари и колата ще е Галант 2,0/136.

Според мен, това слага край на спора :)

 

Поздравявам колегата за правилния избор!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

БЕ не съм спец в Алдитата, но имат поделение, което се занимава със спортните им разработки ,S4,RS4 и т.н. нещо подобно на Ралиарт при Мицутата,.......на някои от тях имат некво червено знаменце на предната решетка ,но не примерно Брабус,АМГ и т.н.Сещаш ли се........Освен това все още не знам защо :mitsu-smiley: не попълват гамата си автомобили със "средни" неща и лифтинги.......примерно на едно купе на някоя немска кола ,произвеждат 100-тици модификации, докато при японските малко бледнее работата там........При тях ( :mitsu-smiley: ) има много голяма разлика м/у стандертен автомобил и спортен такъв, с изключение може би само на Лансер , къде има освен стандартните мотори ( 1.3,1.5-1.6, 1.8, 2.0 ) има и модификация Ралиарт с 230 коня май беше , която е междинна с ЕВО-то ...........

Не е поделение като при Мерц, а си е заводска спорт модификация. Говорим за S и RS моделите. В общи линии тези модификации са на базата на сериен модел и мотор, но като цяло автомобила няма нищо общо. Променена е спирачната система, окачване, задния блокаж на куатрото(всички такива модели са куатро) изключва при скорост над 50км.ч. , а не над 30 като при серийните, раздути калници и брони, усилено купе, рекаро салон, друго табло и т.н.

Също с червено на решетката са S-line, но това е интериорен или екстериорен пакет вече, който включва някой от чертите на S моделите...

 

При един немски автомобил, какъвто е аудито, изборът винаги е бил труден - основно заради купчината двигатели, които се предлагат. Конкретно за а4 Б5 мога да кажа, че изборът на модификация е що годе приемлив. Първото, което трябва да се направи е да се избягват мъртво родените 2.6 бензин и 2.5 дизел - изписани са библиотеки литература защо е така.

Особено за 2.6 не казвай, че е мъртвороден, защото ще ти се смеят някъде...Не знам какво си чел , но е признат като мотор с много голям ресурс. Проблемите при него са рядкост и липсата на дебитомер и променлива геометрия на всмукетелните колектори го прави по-опростен от 2.8. Като цяло това е един много здрав и безпроблемен бензинов мотор. Електрониката на инжекциона му е Hitachi и за времето си е бил много напред технологично...Говоря ти за ерата на механичните инжекциони...В общи линии 2.4 е негов наследник.

Също ми се струва, че не си чел темата, защото въпроса с носачите го изяснихме. Нито А4 има носач, който да струва 400лв, нито при Галант правия носач е 150лв...освен ако не са се повишили цените напоследък :D Да не забравяме, че и Галанта не е само с един носач, а другият, който пропускаш, т.е. кривият е над 300.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...