Sashy Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Искам да си купя нови джанти за галанта но незнам какъв трябва да е оффсета и колко може да им е максималната широчина с гумите. За оффсета бях гледал теми че 46 и 50 ставали,ако може да ми кажете минималната и макс. граница на оффсета който може да сложа. И втората ми молба е да ми дадете сайт от който мога да си поръчам джантите и гумите. Гледах в сайта на Мергел но там по големи от 17ки няма (колебая се между 17ки и 18ки), а и като избера джантата да е с 4 болта ми показва джанти с по 5 болта (поне на снимките е така). Също така ако някой е пазарувал от Мергел знае ли цените с ДДС ли са или без. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Искам да си купя нови джанти за галанта но незнам какъв трябва да е оффсета и колко може да им е максималната широчина с гумите. За оффсета бях гледал теми че 46 и 50 ставали,ако може да ми кажете минималната и макс. граница на оффсета който може да сложа. И втората ми молба е да ми дадете сайт от който мога да си поръчам джантите и гумите. Гледах в сайта на Мергел но там по големи от 17ки няма (колебая се между 17ки и 18ки), а и като избера джантата да е с 4 болта ми показва джанти с по 5 болта (поне на снимките е така). Също така ако някой е пазарувал от Мергел знае ли цените с ДДС ли са или без. Цената е със ДДС, ако се регистрираш в сайта им, получаваш още 5% отстъпка, на място почти винаги може да се договори още намаление. Този дизел 18-ки джанти ще стане направо приключение в движение... Иначе снимките са с 5 отвора, но имат джанти с 4. Купи си макс.17 цола. 4 нови 18-ки струват колкото колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Колегата SLX И аз имам едно въпросче за джантите.Моя Галант е свален на спортни пружини с 4см ,съответно това пречи ли да му сложа 17" джанта с гума 215 55 17 . Мисълта ми е дали като е свален може да опират по големите.В сайта на Диана (гуми за вас) ги дават 2см разлика в диаметъра но предполагам и ширината е отзначение. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Колегата SLX И аз имам едно въпросче за джантите.Моя Галант е свален на спортни пружини с 4см ,съответно това пречи ли да му сложа 17" джанта с гума 215 55 17 . Мисълта ми е дали като е свален може да опират по големите.В сайта на Диана (гуми за вас) ги дават 2см разлика в диаметъра но предполагам и ширината е отзначение. Благодаря.Не е много добре на 55. Препоръчвам гуми 205-50-17. По-добър комфорт от 215-45-17, почти толкова широки, без да създават излишно съпротивление. Цената е по-добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 25 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Ще може ли да ми кажете колко трябва да ми оффсета ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Ще може ли да ми кажете колко трябва да ми оффсета ?Колкото си избереш- 40,42,44,46, фабричните джанти са 46 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 (редакция) Я да попитам и аз нещо. В момента съм с 215/45 ZR17 на джантите с многото спици на Марката. Взел съм гуми 205/65 15 цолови. Да ги слагам ли, или да ги трапмя за 205/60? Всички говорите колко добре возел галанта, а аз досега такова нещо не мога да кажа и затова ще пробвам с по-балонните гуми. 18-ки на дизел ще станат, но ще друса страхотно с всички неблагоприятни последици от това. Особено в моя край това е равносилно на една непрестанна набутвация за сервизи, гумаджии и изправяне на джанти + идиотско тръскане през цялото време. Редактирано 26 февруари 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7anislaV Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Аз съм с дизелов Галант и съм на 215/45/R17 така я взех и незнам ако съм с 15 или 16 колко голяма ще е разликата във вървенето но предполагам няма да е малка.Исках да ги сменя за 16 цола но се отказах щото сигурно щях да разваля начина по който изглежда :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Я да попитам и аз нещо. В момента съм с 215/45 ZR17 на джантите с многото спици на Марката. Взел съм гуми 205/65 15 цолови. Да ги слагам ли, или да ги трапмя за 205/60? Всички говорите колко добре возел галанта, а аз досега такова нещо не мога да кажа и затова ще пробвам с по-балонните гуми. 18-ки на дизел ще станат, но ще друса страхотно с всички неблагоприятни последици от това. Особено в моя край това е равносилно на една непрестанна набутвация за сервизи, гумаджии и изправяне на джанти + идиотско тръскане през цялото време. Пробвай с 205/60 другите ще изглеждат като спасителен пояс. А за 17- ките ако може да споделиш на какво налягане ги караш че ми е интересно как се търкаля това по наще дупки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Помисли пак за рамера! Кой каза, че със 17-ки си на ръба на перверзията ... :lol: 16-ките са оптималния вариант - визия/возия/цена/гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Я да попитам и аз нещо. В момента съм с 215/45 ZR17 на джантите с многото спици на Марката. Взел съм гуми 205/65 15 цолови. Да ги слагам ли, или да ги трапмя за 205/60? Всички говорите колко добре возел галанта, а аз досега такова нещо не мога да кажа и затова ще пробвам с по-балонните гуми. 18-ки на дизел ще станат, но ще друса страхотно с всички неблагоприятни последици от това. Особено в моя край това е равносилно на една непрестанна набутвация за сервизи, гумаджии и изправяне на джанти + идиотско тръскане през цялото време.205-60 ще са приказка. И няма да познаеш колата откъм возия, разликата е огромна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 (редакция) Честно казано не знам на колко атмосфери ги карам. Нямам работещ коректно манометър, а на бензиностанцията се е прецакал от една година и хората вместо да си помпят гумите, си ги спадат. Иначе ги правя на 2,5 и 4-те, като разлика във возията няма, независимо дали са на 1,5 или 2,5. Даже не личи да са спаднали между двете налягания. Все е дървено, с тази разлика, че при по-ниското налягане джантите по-лесно стават на маймуна по трапищата.Поръчах употребявани гуми 205/60, но получих 205/65. До ръба на задните вежди ми остава пръст и половина, а при предните - два и половина. В арките на предницата на астрата въобще не влизат. Колелцата й изглеждат като на скейборд край тези. На мици ще станат и ще ги търкаля в краен случай. Вече ако и с тях се друсам, не знам, ще сменям колата. Ще опитам да ги трампим с някой с БМВ, Мерцедес..., но в града никой не кара с 205/60 и дори втора употреба няма с този размер. Намерих 195/60, ама ми теснеят. Кола 2500 кубика, 160 коня ще я карам с такива гуми.....Я кажете джантите , с които ще карам, от какво :mitsu-smiley: са? Капачките просто съм ги сложил отгоре. Редактирано 26 февруари 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Яяя да питам разбирачите... Има ли вариант да се мине от 4х114.3 на 5х114.3 и какво струва удоволствието? Съответно да каже има ли +ве или -си на тази манипулация и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 До колкото съм информиран плюсовете на 5-те болта са по добър баланс при въртене. Разпределението в окръжност спрямо централния отвор е по добро като съотношение. До колегата Andy Van Der Drift - Старите ми 17-ки бяха на 225/45 и ги помпех на 2.7 , незнайно как обаче на предната гума ми излезе балонче отстрани на борда. Става въпрос за дънлоп и цената никак не е евтина. Не се сещам да съм скачал в каквато и да е дупка пък и аз съм в чужбина и при мен дупки няма. Сега съм с гуми 205/40 17'' и ги помпя на 3 (3.2). Нещо съм се наплашил. Не мога да си представя как в БГ се кара на 2.5 с нисък профил . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 225/45 е висока към 10см, а 205/40 към 8см ... напомпена на 3.2 ще е като лагерна количка На лансер ево сигурно ще е готино ама на галанта си убиваш половината удоволствие от шофирането. Аз лятото карам с 225/45 17" и зимата като ги сменя с 195/65 15" се осеща огромна разлика. И въпреки че с 17ките е по-неприятна возията пак си ги слагам при първа възможност Сега обаче съм вдъхновен от съвета на SLX и ще си потърся 205-50 за 17ките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Само като преминавате на 205/50/17 да знаете, че широчината на джантата е много важна. Ако са по широчки от 7.5 това значи постояно кривене на джантата...Отделно този размер е малко труден за намиране, но определено е по-комфортен. Аз карах Галанта с такива. В момента лятото съм с 215/55/16 и мисля , че това е оптималния размер от към стабилност и комфорт. Цяло лято джанти не съм изправял, а поведението е почти като на 17 цола... Яяя да питам разбирачите... Има ли вариант да се мине от 4х114.3 на 5х114.3 и какво струва удоволствието? Съответно да каже има ли +ве или -си на тази манипулация и т.н.Има вариант със фланци и такъв със смяна на главините. Плюсове ако виждаш в по-големия избор джанти-това е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Като стана въпрос за офсет на джанти, тези джанти дали ще станат на Галанта,офсета е 35 мм или ще имат нужда от фланци ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Още един глас за 205/50/17! Лошото е, че на старо почти не се намират, пък и нови са рядкост. Иначе за дизел бих препоръчал 205/50/16 - карал съм моята печка с такива и разлика във вървежа и разхода, в сравнение с фабричните 15-ки няма. Визията е прилична: http://gtpower.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.65353.7869216.big Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Като стана въпрос за офсет на джанти, тези джанти дали ще станат на Галанта,офсета е 35 мм или ще имат нужда от фланци ? Колкото е по-малко числото на офсета, толкова по-навън стои джантата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 На кое казвате оффсет и как се измерва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 На кое казвате оффсет и как се измерва? Тази картинка ще ти даде по ясна представа.Източник на информацията : тук http://www.avtooils.com/i/djanti2.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Благодаря ти за отговора! Явно моите 17" джанти са с голям положителен офсет. Ще се наложи да монтирам поне една гума 205/65 на 15-ките (мисля че на тях имаше надпис "mc"), да завия джантата на задницата и да видя какво ще е разстоянието до веждата, т.е. дали гумата ще минава на безопасно разстояние от нея :icon_hmm: . След външен оглед и тест-драйв ще реша дали да не продам тези и да търся 205/60. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 Колкото е по-малко числото на офсета, толкова по-навън стои джантата. Въпросът е дали няма да опират в калника или да стърчат малко навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 (редакция) Монтирах гумите на 15-ките и след работа ще ги сложа на колата, след което ще направя пробно пътуване. Дано не опират във веждите отзад. Отпред няма да има проблем.Така като гледам вече може да минавам и реки с колата. Тя няма да може да потъне със "спасителните пояси" :icon_thumbup: Редактирано 1 март 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 Въпросът е дали няма да опират в калника или да стърчат малко навън. Въпросът ти беше дали ще са ти нужни фланци, а това сега е съвсем друго. Най-добре става като поставиш джантата на колата, защото на един Галант джантите може ще стоят добре, а на друг може да му пръска вода от локвите и от дъжда върху огледалата и стъклата. Тази разлика се наблюдава на коли с различни прагове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.