milenjs Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега, отдели 100-на лева повече поне за Фобос или БСМ. Освен по-високото качество да бъдем малко и патриоти, не стига че доматите турски... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 ...Колега бензина не е 2.63 а мисля че е 2,36 ...Не мисля че налива 95. По-скоро 100-октанов. Но аз знам само цената на 95 :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 14 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Не мисля че налива 95. По-скоро 100-октанов. Но аз знам само цената на 95 :icon_blush: Може и да съм се объркал...И аз знам на 95 цената със 100 октанов несъм карал..Карах волгата на татко със керусин направо летеше :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега, отдели 100-на лева повече поне за Фобос или БСМ. Освен по-високото качество да бъдем малко и патриоти, не стига че доматите турски... дадох почти всичко за максимално нова кола в тази криза.....и да е малко от малко Японска нищо, че е сглобка в Холандия " когато нямаш 5лв и 2лв са нмого" ако е за патриотизам да караме кола БУЛГАР-РЕНО,гуми ВИДА СПОРТ,масло ПРИСТА ОИЛ или ЛУБРИКА или каквото и да е било Българско с което можем да се похвалим освен киселото мляко което и него вече развалиха!!!!! какво държавата лично е направила за нас малките и е успяла да задържи умните и талантливи българи да развият своите изобретения и талант в БГ ????? отговори си на тези въпросчета и ще разбереш ,че не е най удачно да се взема българското .Ако имаше китайски на по ниска цена за момента тях щях да взема защото принципът на работа е един и същ разликата е в цената на работната ръка и от части контролът върхо изделието "ОТК" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Само да уточня - пропан-бутанът е отпадъчен продукт при преработката на нефта, а не при неговото добиване. Природният газ е метанът.... Пропорциите между пропан и бутан са различни лятото и зимата (не знам защо е точно така, може би поради ниските температури и температурата на замръзване на газовете), поради което газта е винаги по-скъпа зимата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 какво държавата лично е направила за нас малките и е успяла да задържи умните и талантливи българи да развият своите изобретения и талант в БГ ????? отговори си на тези въпросчета и ще разбереш ,че не е най удачно да се взема българското Евалла за разсъжденията, уби ме с тях!Какво прави държавата, за да задържи кадърните тук? Абе, пич, държавата ли да те накара да купиш произведеното от тези българи? Останали хора тук, па направили фирма, създали софт, направили комп, създали продукт, който е изпитан и работи добре, обаче, разбираш ли, държавата не прави нищо, за да останат свестните тук.....Ти си тази държава..... Също толкова и неграмотно пишеш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 (редакция) от доста опита когато съм избрал Българското в повечето случаи съм съжалявал не че с турското съм нямал грижи , но сега цената е определеща. Редактирано 14 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Да, ама по-така с доводите... кажи си - нема паре, а не пак държавата..... Щото правейки го така - баш ги пъдиш специалистите..... Ти, не държавата. Ще вземат да идат по диар-бекира да създават софтуеър.... Отделно - специално за т.нар. "български уредби" - български са компа и софта, всичко останало е италианско..... Изпарител, клапани, дюзи - всичко... Па ха да си купя после турска уредба..... Или китайска.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Много "загребахте " проблема, пък и много настрани отидохте.............1. АГУ Фобос не са лоши , пък и не са скъпи - няма да скрия че една АГУ ГИ Фобос за 4 цилиндров мотор струва 6-700 лв. ако се закупят 3 комплекта ,това ,че газаджийте искат с една продадена АГУ да избият другите две, производителя не е виновен , нито пък държавата.......По същия начин седи ? и с БСМ, които са на 7-ми км.............2. Голяма част от Бг уредбите са не БГ, а смесица от "Бг-Италиано"..........т.е. изпарител, дюзи и т.н. за италиански, а бутилка,комп и софт са БГ..............3. Има и компоненти на Кейхен ,които са признати като най добри, така например дюзите Кейхен са изключително качествени.............4. Турските АГУ-та са също много добри, и те като нашите са смес от турско-италиански компоненти , има и изцяло турски , но ............Има няколко вида АГУ-та, обикновенна АГУ вакуумна, обикновенна АГУ вакуумна с ел. обогатител, Газов инжекцион и LPi АГУ..............последната е най доброто ,което може да се намери на пазара въобще,но и е най скъпата .............предимствата са много, а недостатъците са много малко ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 (редакция) Много "загребахте " проблема, пък и много настрани отидохте.............1. АГУ Фобос не са лоши , пък и не са скъпи - няма да скрия че една АГУ ГИ Фобос за 4 цилиндров мотор струва 6-700 лв. ако се закупят 3 комплекта ,това ,че газаджийте искат с една продадена АГУ да избият другите две, производителя не е виновен , нито пък държавата.......По същия начин седи ? и с БСМ, които са на 7-ми км.............2. Голяма част от Бг уредбите са не БГ, а смесица от "Бг-Италиано"..........т.е. изпарител, дюзи и т.н. за италиански, а бутилка,комп и софт са БГ..............3. Има и компоненти на Кейхен ,които са признати като най добри, така например дюзите Кейхен са изключително качествени.............4. Турските АГУ-та са също много добри, и те като нашите са смес от турско-италиански компоненти , има и изцяло турски , но ............Има няколко вида АГУ-та, обикновенна АГУ вакуумна, обикновенна АГУ вакуумна с ел. обогатител, Газов инжекцион и LPi АГУ..............последната е най доброто ,което може да се намери на пазара въобще,но и е най скъпата .............предимствата са много, а недостатъците са много малко ........... Да се събиаме тогава 3-ма желаещи и да копуваме Фобс :icon_thumbup: намираме и маисторчето което да ни ги монтира и решаваме проблема Пък и маистора ще го предложим за почетен член на :mitsu-smiley: .. предполагам , че и за в бъдеще ше има още мн. желаещи ...... Колегата Autogad , ;) очакваме да споделиш отзивите си относно тази уредба и сервиз ! Редактирано 15 февруари 2011 от Pilet000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Аз и още двама приятели сме монтирали няколко различни ГИ на коли на приятели и мога да кажа, че софта на фобос има изключително много опции за прецизна настройка и диагностика. Общо взето има възможностите, които предлагат ГИ от най-висок клас. Мисля, че си заслужава за цената, на която се продава. Тя е горе долу колкото на турския Mim gas, а качеството е много по добро. Дюзите са 1.5 омови Rail, за разлака от турските 3 омови Mim gas т.е. 2 пъти по-бързи. Също така и най-често изпозвания изпарител от фобос е Tomacetto (Италиянски - много добър). Аз съм много доволен и от моя PowerJet - пак на много добра цена, дюзи Rail, изпарител tomacetto, с много добър софт и работи безпроблемно. Ако сега трябваше да си монтирам ГИ обаче, бих си монтирал Easy Jet. Той е същия като Power Jet, no предимството му е, че дюзите се монтират директо върху колекторите, а не чрез тръбички между дюзата и колектора. Тоест от редуктор/изпарителя излизат 4, 6 или колко цилиндъра е двигателя тръби към които се включват инжекторите. Инжекторите разбира се не са на една рейка, ами са по отделно и се монтират директо върху колектора.Аз мисля, че за евтин ГИ това е най-добрия вариант, но и фобос и PowerJet не е зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Аз и още двама приятели сме монтирали няколко различни ГИ на коли на приятели и мога да кажа, че софта на фобос има изключително много опции за прецизна настройка и диагностика. Общо взето има възможностите, които предлагат ГИ от най-висок клас. Мисля, че си заслужава за цената, на която се продава. Тя е горе долу колкото на турския Mim gas, а качеството е много по добро. Дюзите са 1.5 омови Rail, за разлака от турските 3 омови Mim gas т.е. 2 пъти по-бързи. Също така и най-често изпозвания изпарител от фобос е Tomacetto (Италиянски - много добър). Аз съм много доволен и от моя PowerJet - пак на много добра цена, дюзи Rail, изпарител tomacetto, с много добър софт и работи безпроблемно. Ако сега трябваше да си монтирам ГИ обаче, бих си монтирал Easy Jet. Той е същия като Power Jet, no предимството му е, че дюзите се монтират директо върху колекторите, а не чрез тръбички между дюзата и колектора. Тоест от редуктор/изпарителя излизат 4, 6 или колко цилиндъра е двигателя тръби към които се включват инжекторите. Инжекторите разбира се не са на една рейка, ами са по отделно и се монтират директо върху колектора.Аз мисля, че за евтин ГИ това е най-добрия вариант, но и фобос и PowerJet не е зле. Казваш че Фобос е почти на същата цена ( колко точно Същата ) .... от къде да трябва да се купи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Казваш че Фобос е почти на същата цена ( колко точно Същата ) .... от къде да трябва да се купи ?Гугъл много помага Намери Фобос А иначе цената, която съм ти дал на литър е за 100 октановото гориво, продавано на ОМВ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 15 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Я кажете някой пазарувал ли е АГУ на изплащане?Кажете къде да намеря АГУ на изплащане защото е голяма криза при мен(поне за сега)?Дайте некви предложения моля??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Мой приятел миналата седмица си сложи Фобос на изплащане. Виш линка на SLX избираш си град и на точките дет има сервиз има и телефон. Звъниш и питаш за условия на изплащане и готово ...Ако имаше китайски на по ниска цена за момента тях щях да взема защото принципът на работа е един и същ разликата е в цената на работната ръка и от части контролът върхо изделието "ОТК" Ами ти защо не си взе направо и китайска кола и да спестиш още пари? Направо уникално мислене имаш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 (редакция) Гугъл много помага Намери Фобос А иначе цената, която съм ти дал на литър е за 100 октановото гориво, продавано на ОМВ. Да , тези цени съм ги виждал и точно за това попитах колегата , защото спомена минимална разлика ;) а тя е 100% ;) и не ми се струва хич "минимална" :mitsu-smiley: Редактирано 15 февруари 2011 от Pilet000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 дадох почти всичко за максимално нова кола в тази криза..... :icon_doh: А тази уредба, която си сложил, мисля дори не е сертифицирана и е супер боклук, в пъти по -зле от Фобос...при която както са ти казали колегите само компа е нашенски, но пък това е един голям плюс, защото ако извънгаранционо нещо се случи с него, има къде да ти го оправят...Голяма простотия си направил и разсъжденията ти са фундаментално сбъркани... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Не е 100% разликата, цената е 890.00лв. с монтажа - качаваш се и караш. Другата ще ти трябва бутилка, тръби, монтаж, нерви ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Не е 100% разликата, цената е 890.00лв. с монтажа - качаваш се и караш. Другата ще ти трябва бутилка, тръби, монтаж, нерви ;) Ако е така , в този случеи наистина нее 100% и определено си спестяваш мн. главоболия извинявам се , че се изсказах малко неподготвен :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Като стана въпрос за избиране на ГИ само според марката, обърнете внимание колко различна може да бъде една и съща уредба...като цена и компоненти...Давам пример с българските...: http://www.fobos-bg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=414&Itemid=141 Най ми харесва следното изречение и нека някой колеги помислят защо..." В комплектите не се съдържат турски части. Всички компоненти са сертифицирани по резолюция R67-01 " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 За толкова пари-толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 за индиянаджонс МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ: ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факелтака или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава. слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:LPG това пише по бензиностанциите-това значи лек петролен газ,който сеполучава при преработката на нефта до дизел,бензин,газьол и т.н.това е страничен продукт.Но в производството на пропан-бутана(при смесването им)влизаи почти цялата менделеева таблица.Това е положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 (редакция) Като стана въпрос за избиране на ГИ само според марката, обърнете внимание колко различна може да бъде една и съща уредба...като цена и компоненти...Давам пример с българските...: http://www.fobos-bg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=414&Itemid=141 Най ми харесва следното изречение и нека някой колеги помислят защо..." В комплектите не се съдържат турски части. Всички компоненти са сертифицирани по резолюция R67-01 " ........ Да си призная , понеже не съм мн. запознат ( да не кажа въобще ) не мога да разбера какво имаш в предвид ? ........ относно изречението което наи мн. ти харесва ? Редактирано 16 февруари 2011 от Pilet000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 Какво да значи.... освен, че италианските части са сертифицирани по регламент R 67-01, който най-вероятно е свързан с някаква безопасност и е задължителен за ЕС Както и че не всички турски части са сертифицирани, а и там няма този контрол.... А после, във връзка с тази безопасност (и най-вече компромисите, допуснати поради липсата и) - колегите ме бъзикат, че карам с бомба в колата.... Ама моите са сертифицирани Не съм сигурен, но на нещо такова ми прилича..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 Що бре Роско, ако някои турски бурми те притесняват... Понякога уж "оригиналните" са е..ти ментета ! Важно е човека който се занимвава и монтира да е в час, мастора сам ще ти каже кое не става, кое става!Че и на мен като не ми знаят името ми казват "МАЙСТОРЕ" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.