Премини към съдържание

Авто Газ


Cvetan_Kaleev

Препоръчано мнение

Колега, отдели 100-на лева повече поне за Фобос или БСМ. Освен по-високото качество да бъдем малко и патриоти, не стига че доматите турски...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

...Колега бензина не е 2.63 а мисля че е 2,36 ...

Не мисля че налива 95. По-скоро 100-октанов. Но аз знам само цената на 95 :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че налива 95. По-скоро 100-октанов. Но аз знам само цената на 95 :icon_blush:

 

Може и да съм се объркал...

И аз знам на 95 цената със 100 октанов несъм карал..

Карах волгата на татко със керусин направо летеше :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отдели 100-на лева повече поне за Фобос или БСМ. Освен по-високото качество да бъдем малко и патриоти, не стига че доматите турски...

 

дадох почти всичко за максимално нова кола в тази криза.....и да е малко от малко Японска нищо, че е сглобка в Холандия

 

" когато нямаш 5лв и 2лв са нмого"

ако е за патриотизам да караме кола БУЛГАР-РЕНО,гуми ВИДА СПОРТ,масло ПРИСТА ОИЛ или ЛУБРИКА или каквото и да е било Българско с което можем да се похвалим освен киселото мляко което и него вече развалиха!!!!! какво държавата лично е направила за нас малките и е успяла да задържи умните и талантливи българи да развият своите изобретения и талант в БГ ?????

отговори си на тези въпросчета и ще разбереш ,че не е най удачно да се взема българското .Ако имаше китайски на по ниска цена за момента тях щях да взема защото принципът на работа е един и същ разликата е в цената на работната ръка и от части контролът върхо изделието "ОТК"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня - пропан-бутанът е отпадъчен продукт при преработката на нефта, а не при неговото добиване. Природният газ е метанът....

Пропорциите между пропан и бутан са различни лятото и зимата (не знам защо е точно така, може би поради ниските температури и температурата на замръзване на газовете), поради което газта е винаги по-скъпа зимата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какво държавата лично е направила за нас малките и е успяла да задържи умните и талантливи българи да развият своите изобретения и талант в БГ ?????

отговори си на тези въпросчета и ще разбереш ,че не е най удачно да се взема българското

Евалла за разсъжденията, уби ме с тях!

Какво прави държавата, за да задържи кадърните тук? Абе, пич, държавата ли да те накара да купиш произведеното от тези българи? Останали хора тук, па направили фирма, създали софт, направили комп, създали продукт, който е изпитан и работи добре, обаче, разбираш ли, държавата не прави нищо, за да останат свестните тук.....

Ти си тази държава.....

Също толкова и неграмотно пишеш....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от доста опита когато съм избрал Българското в повечето случаи съм съжалявал не че с турското съм нямал грижи , но сега цената е определеща.

Редактирано от autogad
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама по-така с доводите... кажи си - нема паре, а не пак държавата..... Щото правейки го така - баш ги пъдиш специалистите..... Ти, не държавата. Ще вземат да идат по диар-бекира да създават софтуеър....

Отделно - специално за т.нар. "български уредби" - български са компа и софта, всичко останало е италианско..... Изпарител, клапани, дюзи - всичко... Па ха да си купя после турска уредба..... Или китайска....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много "загребахте " проблема, пък и много настрани отидохте.............

1. АГУ Фобос не са лоши , пък и не са скъпи - няма да скрия че една АГУ ГИ Фобос за 4 цилиндров мотор струва 6-700 лв. ако се закупят 3 комплекта ,това ,че газаджийте искат с една продадена АГУ да избият другите две, производителя не е виновен , нито пък държавата.......По същия начин седи ? и с БСМ, които са на 7-ми км.............

2. Голяма част от Бг уредбите са не БГ, а смесица от "Бг-Италиано"..........т.е. изпарител, дюзи и т.н. за италиански, а бутилка,комп и софт са БГ..............

3. Има и компоненти на Кейхен ,които са признати като най добри, така например дюзите Кейхен са изключително качествени.............

4. Турските АГУ-та са също много добри, и те като нашите са смес от турско-италиански компоненти , има и изцяло турски , но ............

Има няколко вида АГУ-та, обикновенна АГУ вакуумна, обикновенна АГУ вакуумна с ел. обогатител, Газов инжекцион и LPi АГУ..............последната е най доброто ,което може да се намери на пазара въобще,но и е най скъпата .............предимствата са много, а недостатъците са много малко ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много "загребахте " проблема, пък и много настрани отидохте.............

1. АГУ Фобос не са лоши , пък и не са скъпи - няма да скрия че една АГУ ГИ Фобос за 4 цилиндров мотор струва 6-700 лв. ако се закупят 3 комплекта ,това ,че газаджийте искат с една продадена АГУ да избият другите две, производителя не е виновен , нито пък държавата.......По същия начин седи ? и с БСМ, които са на 7-ми км.............

2. Голяма част от Бг уредбите са не БГ, а смесица от "Бг-Италиано"..........т.е. изпарител, дюзи и т.н. за италиански, а бутилка,комп и софт са БГ..............

3. Има и компоненти на Кейхен ,които са признати като най добри, така например дюзите Кейхен са изключително качествени.............

4. Турските АГУ-та са също много добри, и те като нашите са смес от турско-италиански компоненти , има и изцяло турски , но ............

Има няколко вида АГУ-та, обикновенна АГУ вакуумна, обикновенна АГУ вакуумна с ел. обогатител, Газов инжекцион и LPi АГУ..............последната е най доброто ,което може да се намери на пазара въобще,но и е най скъпата .............предимствата са много, а недостатъците са много малко ...........

:) Да се събиаме тогава 3-ма желаещи и да копуваме Фобс :icon_thumbup: намираме и маисторчето което да ни ги монтира и решаваме проблема :) Пък и маистора ще го предложим за почетен член на :mitsu-smiley: .. предполагам , че и за в бъдеще ше има още мн. желаещи ......

Колегата Autogad , ;) очакваме да споделиш отзивите си относно тази уредба и сервиз !

Редактирано от Pilet000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и още двама приятели сме монтирали няколко различни ГИ на коли на приятели и мога да кажа, че софта на фобос има изключително много опции за прецизна настройка и диагностика. Общо взето има възможностите, които предлагат ГИ от най-висок клас. Мисля, че си заслужава за цената, на която се продава. Тя е горе долу колкото на турския Mim gas, а качеството е много по добро. Дюзите са 1.5 омови Rail, за разлака от турските 3 омови Mim gas т.е. 2 пъти по-бързи. Също така и най-често изпозвания изпарител от фобос е Tomacetto (Италиянски - много добър).

Аз съм много доволен и от моя PowerJet - пак на много добра цена, дюзи Rail, изпарител tomacetto, с много добър софт и работи безпроблемно.

Ако сега трябваше да си монтирам ГИ обаче, бих си монтирал Easy Jet. Той е същия като Power Jet, no предимството му е, че дюзите се монтират директо върху колекторите, а не чрез тръбички между дюзата и колектора. Тоест от редуктор/изпарителя излизат 4, 6 или колко цилиндъра е двигателя тръби към които се включват инжекторите. Инжекторите разбира се не са на една рейка, ами са по отделно и се монтират директо върху колектора.

Аз мисля, че за евтин ГИ това е най-добрия вариант, но и фобос и PowerJet не е зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и още двама приятели сме монтирали няколко различни ГИ на коли на приятели и мога да кажа, че софта на фобос има изключително много опции за прецизна настройка и диагностика. Общо взето има възможностите, които предлагат ГИ от най-висок клас. Мисля, че си заслужава за цената, на която се продава. Тя е горе долу колкото на турския Mim gas, а качеството е много по добро. Дюзите са 1.5 омови Rail, за разлака от турските 3 омови Mim gas т.е. 2 пъти по-бързи. Също така и най-често изпозвания изпарител от фобос е Tomacetto (Италиянски - много добър).

Аз съм много доволен и от моя PowerJet - пак на много добра цена, дюзи Rail, изпарител tomacetto, с много добър софт и работи безпроблемно.

Ако сега трябваше да си монтирам ГИ обаче, бих си монтирал Easy Jet. Той е същия като Power Jet, no предимството му е, че дюзите се монтират директо върху колекторите, а не чрез тръбички между дюзата и колектора. Тоест от редуктор/изпарителя излизат 4, 6 или колко цилиндъра е двигателя тръби към които се включват инжекторите. Инжекторите разбира се не са на една рейка, ами са по отделно и се монтират директо върху колектора.

Аз мисля, че за евтин ГИ това е най-добрия вариант, но и фобос и PowerJet не е зле.

Казваш че Фобос е почти на същата цена ( колко точно Същата ) .... от къде да трябва да се купи ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че Фобос е почти на същата цена ( колко точно Същата ) .... от къде да трябва да се купи ?

Гугъл много помага Намери Фобос А иначе цената, която съм ти дал на литър е за 100 октановото гориво, продавано на ОМВ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете някой пазарувал ли е АГУ на изплащане?

Кажете къде да намеря АГУ на изплащане защото е голяма криза при мен(поне за сега)?

Дайте некви предложения моля???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел миналата седмица си сложи Фобос на изплащане. Виш линка на SLX избираш си град и на точките дет има сервиз има и телефон. Звъниш и питаш за условия на изплащане и готово :)

 

...Ако имаше китайски на по ниска цена за момента тях щях да взема защото принципът на работа е един и същ разликата е в цената на работната ръка и от части контролът върхо изделието "ОТК"

 

Ами ти защо не си взе направо и китайска кола и да спестиш още пари? Направо уникално мислене имаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гугъл много помага Намери Фобос А иначе цената, която съм ти дал на литър е за 100 октановото гориво, продавано на ОМВ.

Да , тези цени съм ги виждал и точно за това попитах колегата , защото спомена минимална разлика ;) а тя е 100% ;) и не ми се струва хич "минимална" :mitsu-smiley:

Редактирано от Pilet000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дадох почти всичко за максимално нова кола в тази криза.....

:icon_doh:

А тази уредба, която си сложил, мисля дори не е сертифицирана и е супер боклук, в пъти по -зле от Фобос...при която както са ти казали колегите само компа е нашенски, но пък това е един голям плюс, защото ако извънгаранционо нещо се случи с него, има къде да ти го оправят...Голяма простотия си направил и разсъжденията ти са фундаментално сбъркани...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е 100% разликата, цената е 890.00лв. с монтажа - качаваш се и караш. Другата ще ти трябва бутилка, тръби, монтаж, нерви ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е 100% разликата, цената е 890.00лв. с монтажа - качаваш се и караш. Другата ще ти трябва бутилка, тръби, монтаж, нерви ;)

Ако е така , в този случеи наистина нее 100% и определено си спестяваш мн. главоболия :) извинявам се , че се изсказах малко неподготвен :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за избиране на ГИ само според марката, обърнете внимание колко различна може да бъде една и съща уредба...като цена и компоненти...Давам пример с българските...:

 

http://www.fobos-bg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=414&Itemid=141

 

Най ми харесва следното изречение и нека някой колеги помислят защо...

" В комплектите не се съдържат турски части. Всички компоненти са сертифицирани по резолюция R67-01 "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за индиянаджонс

МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ:

ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факел

така или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи

МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин

за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........

така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава.

слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :drive: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

LPG това пише по бензиностанциите-това значи лек петролен газ,който се

получава при преработката на нефта до дизел,бензин,газьол и т.н.

това е страничен продукт.Но в производството на пропан-бутана(при смесването им)влиза

и почти цялата менделеева таблица.Това е положението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за избиране на ГИ само според марката, обърнете внимание колко различна може да бъде една и съща уредба...като цена и компоненти...Давам пример с българските...:

 

http://www.fobos-bg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=414&Itemid=141

 

Най ми харесва следното изречение и нека някой колеги помислят защо...

" В комплектите не се съдържат турски части. Всички компоненти са сертифицирани по резолюция R67-01 "

........ Да си призная , понеже не съм мн. запознат ( да не кажа въобще ) не мога да разбера какво имаш в предвид ?

........ относно изречението което наи мн. ти харесва ?

Редактирано от Pilet000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да значи.... освен, че италианските части са сертифицирани по регламент R 67-01, който най-вероятно е свързан с някаква безопасност и е задължителен за ЕС :-)

Както и че не всички турски части са сертифицирани, а и там няма този контрол.... А после, във връзка с тази безопасност (и най-вече компромисите, допуснати поради липсата и) - колегите ме бъзикат, че карам с бомба в колата.... Ама моите са сертифицирани :-)

Не съм сигурен, но на нещо такова ми прилича.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бре Роско, ако някои турски бурми те притесняват... Понякога уж "оригиналните" са е..ти ментета ! Важно е човека който се занимвава и монтира да е в час, мастора сам ще ти каже кое не става, кое става!

Че и на мен като не ми знаят името ми казват "МАЙСТОРЕ" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...