Премини към съдържание

Авто Газ


Cvetan_Kaleev

Препоръчано мнение

50 лв за 100 км е много дори и в града бе :icon_hmm: . С 2.5 галанта минавам с 20 лв газ между 85 и 95 км градско. Газовата е Заволи.

Колега, този разход не е ли малко голям на газ? Или си на къси преходи в градско? Аз минавам 70-75км с 20лв при минусови температури и около 85-90к пролет-лято-есен...това с 2.5V6. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Колега, карал съм и с обикновенна газова с ламбда контрол, и с обикновенна газова без ламбда контрол, а сега карам галанта (4G63) с газов инжекцион PowerJet. В момента съм настроил газовия инжекцион да ми дава разход градско, колкото ми даваше старата кола с обикновенна АГУ и с двигател 1.4л. (11л/100км), а все пак галанта е с 2.0л двигател. Тоест горещо ти препоръчвам да си сложиш ГИ, а ако ти е скъп - да потърсиш някой втора ръка. Изпадат добри оферти, а вече се продават инжектори за ГИ на много добри цени, така можеш да си купиш нови инжектори и втора ръка ГИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E да де но трябва да си приготви и едни 150лв. за нова ламбда ;) така че варианта обикновенна е в пълна сила за него!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С няколко думи

Слагам си гас

Определено правилно си се насочил :) сподели на какво си се спрял - марка , сервиз , евентоално и цени :) Мисля че би било от полза за всеки които има същото намерение като теб ( и мен :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този разход не е ли малко голям на газ? Или си на къси преходи в градско? Аз минавам 70-75км с 20лв при минусови температури и около 85-90к пролет-лято-есен...това с 2.5V6. :icon_hmm:

Aз минавам 100-105км с 20лв в момента и ГИ е Заволи ...Двигателя обаче е 2.6 150к.с., но пък ламбда-сондите и двете са за смяна, като едната тотално не работи...Като ги сменя предполагам ще падне още...Свещите са иридиеви, катализаторите са махнати и въздушния филтър е K&N, като това са също фактори за разхода...ААаа, забравих , че съм 4Х4 перманентно...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Инадиана...

Колега, чак не вярвам, че го пиша, но в твоя случай е по-добре АГУ.

Проста сметка:

1. Да речем, че вземеш на Стилян газовата (лично съм говорил с него и всичко, което е написал е точно така) - 300 лв

2. Бутилка - 60-70 лв (мисля, че са някъде там)

3. Монтаж - вкл тръби, настройки и пр. - няма да е по-малко от 200 лв. На братовчед ми му взеха 270 преди около година.

4. нова сонда - ок. 150

Или около 750 лв.

 

И зимно време ще си караш на бензин почти на 100%. Което обезсмисля инвестицията, както е споменал Милен.

 

Като изключим някой рискове за дюзите и за МАФ-сензора при евентуални детонации - АГУ е доста добър вариант... И ще ти дам пример с мен преди мноооооого години.. Взех една газова втора ръка от модел "Сбирщайн, брат ми, куче марка", монтирах я на колата си и я въртях ок. 35 000км. След като колата се предае, купих друга, свалих уредбата и я монтирах и на втората кола.... и така 50-60 000км. Като колата все още се движи (да не повярваш), а по уредбата не съм правил абсолютно нищо. Ама нищо нищо. И така с една инвестиция от (ако не се лъжа) 70-80 лв. минах ок 90к......

Сипвай газ и не го мисли...

Иначе ГИ е съвсем друга бира, разбира се, но там ефектът е по-добър на дълго. Градско ще си караш на бензин, повярвай ми. Особено зимно време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карал съм и с обикновенна газова с ламбда контрол, и с обикновенна газова без ламбда контрол, а сега карам галанта (4G63) с газов инжекцион PowerJet. В момента съм настроил газовия инжекцион да ми дава разход градско, колкото ми даваше старата кола с обикновенна АГУ и с двигател 1.4л. (11л/100км), а все пак галанта е с 2.0л двигател. Тоест горещо ти препоръчвам да си сложиш ГИ, а ако ти е скъп - да потърсиш някой втора ръка. Изпадат добри оферти, а вече се продават инжектори за ГИ на много добри цени, така можеш да си купиш нови инжектори и втора ръка ГИ.

Доста опит си посъбрал относно Газта :) А знаеш ли маистор които може да направи цялата тази операция и колко би струвало ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя операция, колега? Настройка? Монтаж? Иначе знам някои добри майстори в София. Аз лично сам си настройвам газовия инжекцион, не е кой знае каква философия.

Редактирано от Nickky
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, ГИ може да се направи да прехвърля по-рано на газ, т.е, при по-ниски градуси. Ако иска човека може да си пали на газ директно...Има и други опции. Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя ГИ при минус 10-15 градуса прехвърля на 60-та секунда. Проблеми никакви. Със старата ми газова - Ловато с ламбда контрол въобще пък не палех на бензин - директно на газ, пак при минус 10-15.

Разликата между двете (на един и същи автомобил) е някой друг кон във високите обороти и 1 кило газ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моята я паля на бензин в гаража, където температурата никога не пада под 7,8 градуса, после я карам на бензин винаги и навсякъде:icon_thumbup: Обаче снощи като видях, че бензинът струва 2,63 лв. ми стана доста лошо вече...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, ГИ може да се направи да прехвърля по-рано на газ, т.е, при по-ниски градуси. Ако иска човека може да си пали на газ директно...Има и други опции. Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори...

:good: Има си настройка на всички ГИ на колко градуса да превключват. На моя има и опция "Force switch". Моя съм го настроил на 40 градуса да превключва, а галанта ги достига за 0 време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие сте хакери, аз с вас не мога да се меря... Само като го видях да вади лаптопи, да настройваме в движение ми светна, че това не е за мен работа, а и кому е нужно, като след първоначалната настройка не е пипано нищо.... И не е менила разход вече 90к и 3,5 години...

А и всяка газова е различна. Някой имат различни режими на работа - икономичен, спортен, нормален, които можеш да си регулираш сам.... а на моята трябва да се ходи на реглаж... Ей на Милен му превключва на 60 сек, на мен - при 40 градуса.... Различни компютри, различен софт....

Да, и моята ги достига бързо, но при -10 - след 2-3 км, в Сф, на светофари и пр. А в Шумен, Сливен, Търново ще ги достигне тъкмо преди да спреш.... пробвал съм го, повярвайте.... А на Милен в Котел ако трябва да му достигне 40 градуса - ще си обикаля..... Затова казвам - различни са газовите, различен е софта.... тези неща трябва да се проучат предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори...

Евтиното АГУ, може да излезе по-скъпо и от ГИ. Давам пример - имам F-ka, която е с ГИ - никакви проблеми вече 5 или 6 години, км. са към 150к. Колега от форума на мазда не ме послуша и сложи АГУ - в последствие дебитомер, висок разход, не добра динамика на мотора, нестабилни обороти, а дебитомера хич не е евтин, било то и за 20 годишна кола. Indiana сложи си ГИ.

Напълно съм съгласен с мнението на Todor. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имам същия Галант с обикновена газова и съм много доволен.Върви добре,харчи относително нормално /11-12л/100км в София през лятото и 12-14л през зимата/ платил съм я 600лв и тъй,като карам по мало над 1000км месечно,мисля,че съм на далавера :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено правилно си се насочил :) сподели на какво си се спрял - марка , сервиз , евентоално и цени :) Мисля че би било от полза за всеки които има същото намерение като теб ( и мен :) )

 

Насочил съм се ама все още несъм се спрял в избора. Чета коментари на колеги и размишлявам !

 

А моята я паля на бензин в гаража, където температурата никога не пада под 7,8 градуса, после я карам на бензин винаги и навсякъде:icon_thumbup: Обаче снощи като видях, че бензинът струва 2,63 лв. ми стана доста лошо вече...

 

Колега бензина не е 2.63 а мисля че е 2,36 поне днес видях че е толко ;)

Убийственоооо скъпооо :icon_n_evil2:

Редактирано от IndianaJones
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя операция, колега? Настройка? Монтаж? Иначе знам някои добри майстори в София. Аз лично сам си настройвам газовия инжекцион, не е кой знае каква философия.

Идеята ми е , за възможноста да се вземе 2-ра употреба ГИ и евентуално някои които си разбира от работата да го зглоби и накара да работи ;) и въобще струва ли си тази гимнастика .... !?!? колко ще се спести ( пуста му криза ) иначе , лично за мен съм решил да сложа ГИ въпроса вече опира до това , да се намери добра оферта - ГИ+монтаж :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На ГИ поне на Фобос му трябват 30-40градуса да дигне мотора че да обърне на газ... зависи колко бързо ти загрява колата, но би трябвало 1 до 1.5км макс да ги е направила, а ако я оставиш да позагрее на място (и без това зимате е добре преди да тръгнеш да поработи) може и по-рано. Така че зимата не е чак толкова фатално с ГИ за разхода, а и това прехвърляне нарочно е направено така и до колкото знам може да се променя. Може да накараш колата да запали директно на газ (но не е желателно) чувал съм че таксиджиите го практикуват много :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги измвинете че се отплесквам от темата но, имам един много спешен въпрос!

Един рпиятел си сложи Метанова Бутилка на БМВ 316 на вече готова система , работи без грешка но когато се опита да угаси колата тя си продължава да работа след като завърти ключа. Какво потдяволите е това ? (Духове :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бре - теч от недозатварящ клапан, докато се изчерпи в редуктора бръмка, особенно ако има нагар по буталата отгоре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имам същия Галант с обикновена газова и съм много доволен.Върви добре,харчи относително нормално /11-12л/100км в София през лятото и 12-14л през зимата/ платил съм я 600лв и тъй,като карам по мало над 1000км месечно,мисля,че съм на далавера :)

 

Тя и мойта харчи толкова .......... само дето съм с два цилиндъра повече :icon_bye:

С газов инжекцион съм, ето това е разликата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пилето е прав - за максимум 15 000 км. цената за ГИ се избива. Километрите се минават и то неусетно, особено когато колата ти харчи 13-14 лева/100 км., а не 20-25 лева. Има смисъл от газта при тази разлика в цената. Нали за около 25000 км. даваме толкова пари за бензин, за колкото сме купили колата.

Лошото е че след масовото поставяне на ГИ ще вдигнат и цената на газта, след което ефектът ще се позагуби, но би трябвало винаги да е по-евтино.

 

за индиянаджонс

МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ:

ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факел

така или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи

МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин

за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........

така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава.

слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :drive: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за индиянаджонс

МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ:

ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факел

така или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи

МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин

за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........

така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава.

слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :drive: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

И аз така бях чел дори в някъв весник преди години когато газта беше 0.43 лв. Ехххааа.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е , за възможноста да се вземе 2-ра употреба ГИ и евентуално някои които си разбира от работата да го зглоби и накара да работи ;) и въобще струва ли си тази гимнастика .... !?!? колко ще се спести ( пуста му криза ) иначе , лично за мен съм решил да сложа ГИ въпроса вече опира до това , да се намери добра оферта - ГИ+монтаж :icon_blush:

 

 

утре аз ще слагам турски точно по въпроса че е криза за около700лв с монтаж и гаранция

http://www.autogasbg.com/shop/products/176.html

ако има кой да ти го сложи остава да си купиш бутилка

утре слагам пък каквото ще да става колкото и да е турска все трябва да си избие парите пък и гаранция има :icon_dance: ще пиша в сряда как е , в понеделник и колко гори и как се държи в баира и на изпреварване

 

всички коли които съм имал са били на газ предната даже беше с газов инжекцион ,но от скъпите :icon_hmm: сега с новата ми количка ще пробвам евтинкия вариянт ,че за самата колца съм инвестирал повечко :) :) :D :D спейс стар 2004г

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...