rosko Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 Те тъй ти викат, щото не ти знаят името Пък има и такива, дето им знаят името, ама пак тъй им викат, ако ме разбираш какво искам да кажа.......Знаеш, че карах 50к, като си мислех, че уредбата ми е Фобос, а то се оказа друга.... БСМ...Ама при собственика на сервиза ме прати човек, пък онези, дето не им знаем имената ми обърнаха специално внимание....... Говорихме, обясняваха, варианти даваха, ценообразуване - сигурно за по-малко време са я монтирали.... Да, ама не всеки път става така, нали се сещаш..... Особено в криза, пък в големия град.... А като те набарат, че не знаеш и не разбираш, а и като им кажеш - тъй по-евтинко ако може да е..... Тъй ще ти се зарадват....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 ........ Да си призная , понеже не съм мн. запознат ( да не кажа въобще ) не мога да разбера какво имаш в предвид ? ........ относно изречението което наи мн. ти харесва ?По-скоро е , с боклуци не работим , а само със сертифицирани и изпитани Европейски(Италиански) части... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Да, мисля утре да се обадя и да проверя каква ще им е офертата ;) и това че дават на изплащане , никак нее за подценяване ! Малко ме озадачи защо в ценовата им оферта за лизинг са включили само наи скъпата им уредба ( Фобос 1 ) .... но дори и да е само тя в лизинговата им система , пак си мисля че си струва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Казах ти вече че с обикновенна газова ламбдата не оказва никакво влияние. Кажи коя година е галанта за да ти кажа колко ще струва оригинална япоска сонда.Обикновенна газова - клапан, изпарител, бутилка 45л., пълначка, ключ току що ми оставиха за продаване - 100лв.,ако те интересува. Здравей колега !!!Още ли важи това или вече не?Ако някой има 2 ръка да казва защото..... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Някой има ли наблюдение върху тези продукти на Flashlube ( вакумна система за автоматично смазване ) /има линк към тях от сайта на Фобос/Някой мой приятели наскоро като си слагаха Fobos им казаха, че тази система за клапаните била задължителна за тях (mazda 2005г) и са им го инсталирали, обаче нищо повече неможеха да ми обяснят На сайта даже има елементарни инструкции за инсталация и настройка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) от вчера карам на газ.сложих си ГИ ГИ е NLP- 690лв с 1-год гаранция, май не е всичко турско по скоро някаква комбинация от турско-италянско може да има и нещо българскоминал съм 100-120км извън градско върви добре 170км/ч без проблем (свърши пътя за повече) и в града се държи добре ,ускорението е или същото или малко по слабичка (постоянно сменям газ-бензин и немога да усетя разлика в ускорението)ЛОШОТО е че ми светна чека . :icon_crying: точно това не исках да става, но с моя късмет се оказа ,че за моето спес старче 2004г. 1.6 се налага допълнителен ЕМОЛАТОР който поръчахме за другата седмица ще го монтираме и трябва да се разреши проблема.грешката която записва компа е ,че първа или после след изчистване втора дюза не работи. Иначе в работата на мотора няма проблем (работи като преди) както на газ така и на бензин. :mitsu-smiley: за разход на газ ще пиша като направя малко километри. борд компа показва с 1-литър по-малко от колкото на бензин :icon_blush: невероятно и ми се струва ,че няма да е реално ,но ако е така ?? :first: :icon_thumbup: :icon_dance: Редактирано 18 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Е, честито... иначе аз карам без емулатор над 90 к и нямам драма... не е въпрос до късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Е, честито... иначе аз карам без емулатор над 90 к и нямам драма... не е въпрос до късмет. първо е дразнещо една лампа да ти вади очите и наи-вече вечервторо при евентуален друг проблем трябва да знам какво се случва аз си имам един кодочетец и отвреме на време го позакачвам, даже газаджията неможа да влезе в моя комп и го закачих с моя,че да разбере за какво свети тази лампичка и той се беше побъркал докато разбере, че модела бил по осукан :D Редактирано 18 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Да, имаше нещо, че дюзите се командвали по минус, а не по плюс (или обратното).... и ако това се направело читаво при монтажа - не се налага емулатор, ама трябва да пишеш л.с. на Milen_z, той го обясняваше точно някъде..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Да, имаше нещо, че дюзите се командвали по минус, а не по плюс (или обратното).... и ако това се направело читаво при монтажа - не се налага емулатор, ама трябва да пишеш л.с. на Milen_z, той го обясняваше точно някъде.....Глупости..........управлението се извършва по минус, и нищо общо няма с правилния монтаж,за да не се слагал симулатор.......ако грешката я дава в дюзите, то трябва едно устройство ,което да симулира дюзите, или най общо 4 съпротивления и 4 или 1 реле............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 18 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2011 първо е дразнещо една лампа да ти вади очите и наи-вече вечервторо при евентуален друг проблем трябва да знам какво се случва аз си имам един кодочетец и отвреме на време го позакачвам, даже газаджията неможа да влезе в моя комп и го закачих с моя,че да разбере за какво свети тази лампичка и той се беше побъркал докато разбере, че модела бил по осукан :DИ на мен ми свети чека и то май щото нямам ламбда сонда ама несъм сигурен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Глупости..........управлението се извършва по минус, и нищо общо няма с правилния монтаж,за да не се слагал симулатор.......ако грешката я дава в дюзите, то трябва едно устройство ,което да симулира дюзите, или най общо 4 съпротивления и 4 или 1 реле............Бе не ви разбирам от тоците..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) на мойта ламда сонда и катализатор са сменени преди 10 000км с оригонални в сервиз мицубиши :mitsu-smiley: (бая са го оръсили с парите :icon_blush: ,стария собственик) той само там я е поддържал сега е на 105 х. км. и нямаше никакви ел. грешки ,но заради един спукан ляв вътрешен маншон и след дадена оферта в сервиза :icon_crying: се отказа от колцата :icon_dance: познайте защо??? Редактирано 18 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 И на мен ми свети чека и то май щото нямам ламбда сонда ама несъм сигурен и газаджията се опита да ме обеди ,че май е от ламда сонда или :icon_angel: .....(но не на мене тия) докато не му извадих кодочетеца (защото с неговите тестери неможел да влезе в компа и незнае защо светва лампичката)като попрочете тук там стигнахме до консенсос ,че трябва емулатор за модела който да лъже дюзи или там каквото лъже......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 След като заредих вчера на 2.57 за литър V-power ми дойде до гуша от цените на бензина. Има ли някой колега, който да е слагал газова в София на ЕА5А. Ако може да сподели марката на газовото,в кой сервиз е монтирано,цената както и отзиви за работата на сервиза/уредбата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Доста добра е газовият инжекцион на BRC- чичо ми вече 4 години кара Сонатата с такъв и няма грешка. Разходът е като на бензин. Давам за пример именно неговата соната, защото нейният двулитров мотор е производство на митсубиши и се монтира и на галант 97- 03. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Глупости..........управлението се извършва по минус, и нищо общо няма с правилния монтаж,за да не се слагал симулатор.......ако грешката я дава в дюзите, то трябва едно устройство ,което да симулира дюзите, или най общо 4 съпротивления и 4 или 1 реле............ :good: Точно така е. Най-вероятно емулатора, който се намира в газовото ЕКУ е за други инжектори, или иначе казане съпротивленията не са толкова ома колкото са бензиновите дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 След като заредих вчера на 2.57 за литър V-power ми дойде до гуша от цените на бензина. Има ли някой колега, който да е слагал газова в София на ЕА5А. Ако може да сподели марката на газовото,в кой сервиз е монтирано,цената както и отзиви за работата на сервиза/уредбата.Да има..........ето ти го човека............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_one76 Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Здравейте и от мен.От 2 години карам с БСМ (car gas).Изминал съм 55000 км.без абсолютно никакви проблеми с ГИ-то.Монтираха ми уредбата в Арбанаси(В.Търновско)за около 8 часа с настройките и от тогава не съм стъпвал в сервиз,даже и за диагностика.Настроиха ми я в нормален режим(мисля,че бяха икономичен,нормален и спортен)и динамиката на двигатела е почти същата като на бензин.Значи,колата спокойно си върви с 7500 оборота.На магистралата 210-220 не са никакъв проблем.Разхода също е нормален.По груба сметка извънградско с пуснат климатик ми гори около 10/100.Значи от Атина до Трявна са 1200 км.и зареждам 120 л.газ и дистанцията я вземам за около 13 часа с 2 почивки по 15 мин.Градско ми гори около 12/100+1.5/100 бензин,защото,както един колега по-горе спомена работата ми е на 5 км.Имам и няколко въпроса към разбирачите във форума.Когато съм на газ и на мен ми свети постоянно лампата check.В режим на бензин си угасва.Това проблем ли е за ламда сондата или двигатела?И възможно ли е лятото бутилката да ми събира 33 литра и на същата колонка зимата да ми слагат 37л.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Здравейте и от мен.От 2 години карам с БСМ (car gas).Изминал съм 55000 км.без абсолютно никакви проблеми с ГИ-то.Монтираха ми уредбата в Арбанаси(В.Търновско)за около 8 часа с настройките и от тогава не съм стъпвал в сервиз,даже и за диагностика.Настроиха ми я в нормален режим(мисля,че бяха икономичен,нормален и спортен)и динамиката на двигатела е почти същата като на бензин.Значи,колата спокойно си върви с 7500 оборота.На магистралата 210-220 не са никакъв проблем.Разхода също е нормален.По груба сметка извънградско с пуснат климатик ми гори около 10/100.Значи от Атина до Трявна са 1200 км.и зареждам 120 л.газ и дистанцията я вземам за около 13 часа с 2 почивки по 15 мин.Градско ми гори около 12/100+1.5/100 бензин,защото,както един колега по-горе спомена работата ми е на 5 км.Имам и няколко въпроса към разбирачите във форума.Когато съм на газ и на мен ми свети постоянно лампата check.В режим на бензин си угасва.Това проблем ли е за ламда сондата или двигатела?И възможно ли е лятото бутилката да ми събира 33 литра и на същата колонка зимата да ми слагат 37л.?Не е сонда ,а симулатор на дюзите......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 21 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2011 И възможно ли е лятото бутилката да ми събира 33 литра и на същата колонка зимата да ми слагат 37л.? Лол измамници !!! :icon_doh: Знам от някаде че газта за лятото и газта за зимата е различна ( идея си нямам какво значи това ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_one76 Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Не е сонда ,а симулатор на дюзите.........ок,обаче ако оставя колата така както си е,да си свети лампата когато съм на газ,проблем ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 21 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2011 (редакция) ок,обаче ако оставя колата така както си е,да си свети лампата когато съм на газ,проблем ли е? Аз мисля че не ! Редактирано 21 февруари 2011 от IndianaJones Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Здравейте колеги ! Нека и аз да вметна 3 реда при вас , тъй като съм на вълна ГИ... Карам Колт '94 - 1.6/113к.с.Днес и аз ходих на едно място във Варна да видя какво ще ме офертират.. Майстора ме посъветва да не слагам "Стило Газ" за 900 лв. , ами да давам 1200лв. за "Стак 200" , даже не съм ги чувал , но ми се вижда скъпичко. С евтиния вариянт можело да не се сработи софтуера , а със скъпия няма да имам проблеми.. А сега върви го разбери кое е истина и кое не.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Здравейте колеги ! Нека и аз да вметна 3 реда при вас , тъй като съм на вълна ГИ... Карам Колт '94 - 1.6/113к.с.Днес и аз ходих на едно място във Варна да видя какво ще ме офертират.. Майстора ме посъветва да не слагам "Стило Газ" за 900 лв. , ами да давам 1200лв. за "Стак 200" , даже не съм ги чувал , но ми се вижда скъпичко. С евтиния вариянт можело да не се сработи софтуера , а със скъпия няма да имам проблеми.. А сега върви го разбери кое е истина и кое не..И двата инжекциона,които са ти предложили стават за твойта кола,май и компонентите са им еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.