seyken Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 50 лв за 100 км е много дори и в града бе :icon_hmm: . С 2.5 галанта минавам с 20 лв газ между 85 и 95 км градско. Газовата е Заволи.Колега, този разход не е ли малко голям на газ? Или си на къси преходи в градско? Аз минавам 70-75км с 20лв при минусови температури и около 85-90к пролет-лято-есен...това с 2.5V6. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 13 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2011 С няколко думи Слагам си гас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега, карал съм и с обикновенна газова с ламбда контрол, и с обикновенна газова без ламбда контрол, а сега карам галанта (4G63) с газов инжекцион PowerJet. В момента съм настроил газовия инжекцион да ми дава разход градско, колкото ми даваше старата кола с обикновенна АГУ и с двигател 1.4л. (11л/100км), а все пак галанта е с 2.0л двигател. Тоест горещо ти препоръчвам да си сложиш ГИ, а ако ти е скъп - да потърсиш някой втора ръка. Изпадат добри оферти, а вече се продават инжектори за ГИ на много добри цени, така можеш да си купиш нови инжектори и втора ръка ГИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 E да де но трябва да си приготви и едни 150лв. за нова ламбда ;) така че варианта обикновенна е в пълна сила за него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 С няколко думи Слагам си гас Определено правилно си се насочил сподели на какво си се спрял - марка , сервиз , евентоално и цени Мисля че би било от полза за всеки които има същото намерение като теб ( и мен ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 (редакция) Колега, този разход не е ли малко голям на газ? Или си на къси преходи в градско? Аз минавам 70-75км с 20лв при минусови температури и около 85-90к пролет-лято-есен...това с 2.5V6. :icon_hmm:Aз минавам 100-105км с 20лв в момента и ГИ е Заволи ...Двигателя обаче е 2.6 150к.с., но пък ламбда-сондите и двете са за смяна, като едната тотално не работи...Като ги сменя предполагам ще падне още...Свещите са иридиеви, катализаторите са махнати и въздушния филтър е K&N, като това са също фактори за разхода...ААаа, забравих , че съм 4Х4 перманентно... Редактирано 14 февруари 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Към колегата Инадиана... Колега, чак не вярвам, че го пиша, но в твоя случай е по-добре АГУ. Проста сметка: 1. Да речем, че вземеш на Стилян газовата (лично съм говорил с него и всичко, което е написал е точно така) - 300 лв2. Бутилка - 60-70 лв (мисля, че са някъде там)3. Монтаж - вкл тръби, настройки и пр. - няма да е по-малко от 200 лв. На братовчед ми му взеха 270 преди около година. 4. нова сонда - ок. 150 Или около 750 лв. И зимно време ще си караш на бензин почти на 100%. Което обезсмисля инвестицията, както е споменал Милен. Като изключим някой рискове за дюзите и за МАФ-сензора при евентуални детонации - АГУ е доста добър вариант... И ще ти дам пример с мен преди мноооооого години.. Взех една газова втора ръка от модел "Сбирщайн, брат ми, куче марка", монтирах я на колата си и я въртях ок. 35 000км. След като колата се предае, купих друга, свалих уредбата и я монтирах и на втората кола.... и така 50-60 000км. Като колата все още се движи (да не повярваш), а по уредбата не съм правил абсолютно нищо. Ама нищо нищо. И така с една инвестиция от (ако не се лъжа) 70-80 лв. минах ок 90к...... Сипвай газ и не го мисли...Иначе ГИ е съвсем друга бира, разбира се, но там ефектът е по-добър на дълго. Градско ще си караш на бензин, повярвай ми. Особено зимно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега, карал съм и с обикновенна газова с ламбда контрол, и с обикновенна газова без ламбда контрол, а сега карам галанта (4G63) с газов инжекцион PowerJet. В момента съм настроил газовия инжекцион да ми дава разход градско, колкото ми даваше старата кола с обикновенна АГУ и с двигател 1.4л. (11л/100км), а все пак галанта е с 2.0л двигател. Тоест горещо ти препоръчвам да си сложиш ГИ, а ако ти е скъп - да потърсиш някой втора ръка. Изпадат добри оферти, а вече се продават инжектори за ГИ на много добри цени, така можеш да си купиш нови инжектори и втора ръка ГИ. Доста опит си посъбрал относно Газта А знаеш ли маистор които може да направи цялата тази операция и колко би струвало ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 (редакция) Коя операция, колега? Настройка? Монтаж? Иначе знам някои добри майстори в София. Аз лично сам си настройвам газовия инжекцион, не е кой знае каква философия. Редактирано 14 февруари 2011 от Nickky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Роско, ГИ може да се направи да прехвърля по-рано на газ, т.е, при по-ниски градуси. Ако иска човека може да си пали на газ директно...Има и други опции. Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Моя ГИ при минус 10-15 градуса прехвърля на 60-та секунда. Проблеми никакви. Със старата ми газова - Ловато с ламбда контрол въобще пък не палех на бензин - директно на газ, пак при минус 10-15.Разликата между двете (на един и същи автомобил) е някой друг кон във високите обороти и 1 кило газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 А моята я паля на бензин в гаража, където температурата никога не пада под 7,8 градуса, после я карам на бензин винаги и навсякъде:icon_thumbup: Обаче снощи като видях, че бензинът струва 2,63 лв. ми стана доста лошо вече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Роско, ГИ може да се направи да прехвърля по-рано на газ, т.е, при по-ниски градуси. Ако иска човека може да си пали на газ директно...Има и други опции. Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори... :good: Има си настройка на всички ГИ на колко градуса да превключват. На моя има и опция "Force switch". Моя съм го настроил на 40 градуса да превключва, а галанта ги достига за 0 време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Вие сте хакери, аз с вас не мога да се меря... Само като го видях да вади лаптопи, да настройваме в движение ми светна, че това не е за мен работа, а и кому е нужно, като след първоначалната настройка не е пипано нищо.... И не е менила разход вече 90к и 3,5 години...А и всяка газова е различна. Някой имат различни режими на работа - икономичен, спортен, нормален, които можеш да си регулираш сам.... а на моята трябва да се ходи на реглаж... Ей на Милен му превключва на 60 сек, на мен - при 40 градуса.... Различни компютри, различен софт.... Да, и моята ги достига бързо, но при -10 - след 2-3 км, в Сф, на светофари и пр. А в Шумен, Сливен, Търново ще ги достигне тъкмо преди да спреш.... пробвал съм го, повярвайте.... А на Милен в Котел ако трябва да му достигне 40 градуса - ще си обикаля..... Затова казвам - различни са газовите, различен е софта.... тези неща трябва да се проучат предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 ... Аз лично не препоръчвам на никого да слага обикновено газово...Заради тях е всъщност лошата слава на газовите уредби и всички проблеми, включително гърмене и последствията за дебитомер и т.н., нестабилни обороти, запушени дюзи и т.н. само проблеми. Скоро един приятел реши да "спести" и да монтира обикновено газово на една Мазда 16 винтилова. След една седмица вече иска да я сваля, а уредбата е ново Ловато . Не върви, глъхне, гасне, нестабилни обороти и през ден в сервиз и по майстори...Евтиното АГУ, може да излезе по-скъпо и от ГИ. Давам пример - имам F-ka, която е с ГИ - никакви проблеми вече 5 или 6 години, км. са към 150к. Колега от форума на мазда не ме послуша и сложи АГУ - в последствие дебитомер, висок разход, не добра динамика на мотора, нестабилни обороти, а дебитомера хич не е евтин, било то и за 20 годишна кола. Indiana сложи си ГИ.Напълно съм съгласен с мнението на Todor. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега,имам същия Галант с обикновена газова и съм много доволен.Върви добре,харчи относително нормално /11-12л/100км в София през лятото и 12-14л през зимата/ платил съм я 600лв и тъй,като карам по мало над 1000км месечно,мисля,че съм на далавера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 14 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2011 (редакция) Определено правилно си се насочил сподели на какво си се спрял - марка , сервиз , евентоално и цени Мисля че би било от полза за всеки които има същото намерение като теб ( и мен ) Насочил съм се ама все още несъм се спрял в избора. Чета коментари на колеги и размишлявам ! А моята я паля на бензин в гаража, където температурата никога не пада под 7,8 градуса, после я карам на бензин винаги и навсякъде:icon_thumbup: Обаче снощи като видях, че бензинът струва 2,63 лв. ми стана доста лошо вече... Колега бензина не е 2.63 а мисля че е 2,36 поне днес видях че е толко ;)Убийственоооо скъпооо :icon_n_evil2: Редактирано 14 февруари 2011 от IndianaJones Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Коя операция, колега? Настройка? Монтаж? Иначе знам някои добри майстори в София. Аз лично сам си настройвам газовия инжекцион, не е кой знае каква философия. Идеята ми е , за възможноста да се вземе 2-ра употреба ГИ и евентуално някои които си разбира от работата да го зглоби и накара да работи ;) и въобще струва ли си тази гимнастика .... !?!? колко ще се спести ( пуста му криза ) иначе , лично за мен съм решил да сложа ГИ въпроса вече опира до това , да се намери добра оферта - ГИ+монтаж :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 (редакция) На ГИ поне на Фобос му трябват 30-40градуса да дигне мотора че да обърне на газ... зависи колко бързо ти загрява колата, но би трябвало 1 до 1.5км макс да ги е направила, а ако я оставиш да позагрее на място (и без това зимате е добре преди да тръгнеш да поработи) може и по-рано. Така че зимата не е чак толкова фатално с ГИ за разхода, а и това прехвърляне нарочно е направено така и до колкото знам може да се променя. Може да накараш колата да запали директно на газ (но не е желателно) чувал съм че таксиджиите го практикуват много Редактирано 14 февруари 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 14 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колеги измвинете че се отплесквам от темата но, имам един много спешен въпрос!Един рпиятел си сложи Метанова Бутилка на БМВ 316 на вече готова система , работи без грешка но когато се опита да угаси колата тя си продължава да работа след като завърти ключа. Какво потдяволите е това ? (Духове :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Не бре - теч от недозатварящ клапан, докато се изчерпи в редуктора бръмка, особенно ако има нагар по буталата отгоре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Колега,имам същия Галант с обикновена газова и съм много доволен.Върви добре,харчи относително нормално /11-12л/100км в София през лятото и 12-14л през зимата/ платил съм я 600лв и тъй,като карам по мало над 1000км месечно,мисля,че съм на далавера Тя и мойта харчи толкова .......... само дето съм с два цилиндъра повече :icon_bye: С газов инжекцион съм, ето това е разликата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Пилето е прав - за максимум 15 000 км. цената за ГИ се избива. Километрите се минават и то неусетно, особено когато колата ти харчи 13-14 лева/100 км., а не 20-25 лева. Има смисъл от газта при тази разлика в цената. Нали за около 25000 км. даваме толкова пари за бензин, за колкото сме купили колата. Лошото е че след масовото поставяне на ГИ ще вдигнат и цената на газта, след което ефектът ще се позагуби, но би трябвало винаги да е по-евтино. за индиянаджонс МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ: ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факелтака или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава. слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 14 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2011 за индиянаджонс МИСЛЯ , ЧЕ БЯХ ЧУЛ: ГАЗТА е отпадъчен продукт от газовите джобови за извличане на нефт ,тя трябва да се извади и така се тегли хефт,забелязали сте че до всекий нефтен кладенец гори една траба като факелтака или иначе се вади тя се събира и разходите на компаниите е да се смеси пропан и бутан в правилното съотношение,да се сложи аромат ,газовете са без цвят и мирис и накрая да я компресира така пропанбутана е готов с малки разходи МЕТАНА е по евтин защото има само аромат без смесване на други газове и излиза във вида който го продават само + мирис, дори налягането не е голямо в трабопроводите е мисля около 1 до 4 бара.така той винаги ше е по-евтин с малко но по евтин за добиването на другите горива добиването е много по сложно и скъпо..........така ,че и колкото да се спекулира газта винаги ще е много по евтина и ако количеството изгорено гориво е долу горе еднакво ГАЗ си заслужава. слагай ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: И аз така бях чел дори в някъв весник преди години когато газта беше 0.43 лв. Ехххааа....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Идеята ми е , за възможноста да се вземе 2-ра употреба ГИ и евентуално някои които си разбира от работата да го зглоби и накара да работи ;) и въобще струва ли си тази гимнастика .... !?!? колко ще се спести ( пуста му криза ) иначе , лично за мен съм решил да сложа ГИ въпроса вече опира до това , да се намери добра оферта - ГИ+монтаж :icon_blush: утре аз ще слагам турски точно по въпроса че е криза за около700лв с монтаж и гаранцияhttp://www.autogasbg.com/shop/products/176.htmlако има кой да ти го сложи остава да си купиш бутилкаутре слагам пък каквото ще да става колкото и да е турска все трябва да си избие парите пък и гаранция има :icon_dance: ще пиша в сряда как е , в понеделник и колко гори и как се държи в баира и на изпреварване всички коли които съм имал са били на газ предната даже беше с газов инжекцион ,но от скъпите :icon_hmm: сега с новата ми количка ще пробвам евтинкия вариянт ,че за самата колца съм инвестирал повечко :) :D :D спейс стар 2004г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.