Ronin Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Колеги, след като застудя последните дни и сутрин температурата е около нулата на Мицу започна много трудно да му влизат скоростите докато не я покарам 20-30 минути. Сменихме маслото на скоростната кутия и днес сутринта филма беше същия. Тук не намерих подобна тема, но във форума на ауди и бмв има някои които се оплакват от калпав съединител. Моя си отделя добре, но има ли вероятност да е калпав и като е студено да ми прави този номер? Да го сменям ли ? Или е нещо от което ще ме заболи сърцето ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Ако колта е на над 170 000, 180 000 км значи можеш спокойно да смениш съединителя. Няма да збъркаш, а и съединителя не е много скъп. Иначе проблема със скоростите най-вероятно е комплексен - съединител + синхронизатори. Когато включваш първа от място трудно или лесно влиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 не че те плаша, но и моята така правеше, докато не я намлях...сега съм с нова кутия и нов съединител, нямам проблеми (да чукна на дърво). Айде дано не си тръгнал по моя път Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronin Публикувано 1 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Като е студена всички скорости влизат трудно и то доста трудно. жена няма да се справи сигурен съм. Значи сменям съединителя и ще ми стане ясно. Въпроса ми беше как може да е съединителя като попринцип си влизат перфектно и си отделя ниско ? Сходен ли е с тези на старите аудита примерно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Като е студена всички скорости влизат трудно и то доста трудно. жена няма да се справи сигурен съм. Значи сменям съединителя и ще ми стане ясно. Въпроса ми беше как може да е съединителя като попринцип си влизат перфектно и си отделя ниско ? Сходен ли е с тези на старите аудита примерно ? Колега, какво е положението на маслото :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 (редакция) Ако ти е твърд педала на съединителя много вероятно е за смяна. Моята така - отделяше по средата, но едвам влизаха миналата зима. От тогава смених съединител + масло на скоростите + добавка MoS2 на Лики Mоли, и в момента нямам проблеми със скоростите, ще изчакаме да видим като застудее още де, но определено не е каквото заварих като я взех... Иначе къде да отделя педала се регулира и не е гаранция за състоянието на съединителя. Ако си налял "правилното" масло относително скоро, пробвай да добавиш такава добавка - около 12лв излиза за 2 литра тубичката. Редактирано 1 ноември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Колеги, след като застудя последните дни и сутрин температурата е около нулата на Мицу започна много трудно да му влизат скоростите докато не я покарам 20-30 минути. Сменихме маслото на скоростната кутия и днес сутринта филма беше същия. Тук не намерих подобна тема, но във форума на ауди и бмв има някои които се оплакват от калпав съединител. Моя си отделя добре, но има ли вероятност да е калпав и като е студено да ми прави този номер? Да го сменям ли ? Или е нещо от което ще ме заболи сърцето ?Какво е маслото, което си сложил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 (редакция) Какво е маслото, което си сложил? 80% е маслото! - кажи с какъв вискозитет е, както пита сомалията! За България и климата ни тук - е добре да се сложи масло: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14241&st=0&p=150648&hl=%EC%E0%F1%EB%E0&fromsearch=1entry150648 SAE 75W-90 Вискозитетмм2/сек при 40 °C 88 Вискозитетмм2/сек при 100 °C 14.6 Toчка на възпламеняване °C 218 Toчка назастиване °C <-51 Плътност при15 °C в кг/м3 0.883 Изцяло синтетично трансмисионно масло, особено подходящо за скоростни кутии и двигателни мостове на леки автомобили за максимален комфорт на превключване дори и при ниски минусови температури през зимата. Покрива: API GL-4, VW 501 50 Редактирано 1 ноември 2010 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 При мен долната помпа имаше малко въздух след едно разглобяване. Не можа да се обезвъздуши колкото ми се искаше и подадох една навивка на болта долу при педала на съединителя :icon_rock: . Ако само на студено го прави, не виждам какво ти има на съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronin Публикувано 1 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Колеги маслото е Igat 75/90 и е сменено в Събота. Тия дни ще смена съединителя и ще пиша тука какво е станало за да заключат темата. до тогава ако някой препатил се появи да пише. Благодаря ви отново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 (редакция) не че те плаша, но и моята така правеше, докато не я намлях...сега съм с нова кутия и нов съединител, нямам проблеми (да чукна на дърво). Айде дано не си тръгнал по моя пътАбе накрая ще се откажеш от пепсито ти, ама да видим....:icon_blush: ПП. Проблемът обикновено е комплексен, но при студено време има лаг докато загрее маслото. Но на стара ръчна кутия няма как всичко да й е ОК. Моят съвет е да я покараш така, не пречи. Ако изникне проблем, лесно ще смениш съединителя, а и той има начини да се познае дали е за смяна. Редактирано 1 ноември 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Aз си мисля, че проблема в студеното време може да е и от помпите на съединителя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Aз си мисля, че проблема в студеното време може да е и от помпите на съединителя... И аз мисля същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 ноември 2010 Сподели Публикувано 2 ноември 2010 Смини си ремонтните комплекти на помпите на съединителя и пак пиши дали има разлика в смяната на скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 ноември 2010 Сподели Публикувано 2 ноември 2010 Колеги, след като застудя последните дни и сутрин температурата е около нулата на Мицу започна много трудно да му влизат скоростите докато не я покарам 20-30 минути. Сменихме маслото на скоростната кутия и днес сутринта филма беше същия. Тук не намерих подобна тема, но във форума на ауди и бмв има някои които се оплакват от калпав съединител. Моя си отделя добре, но има ли вероятност да е калпав и като е студено да ми прави този номер? Да го сменям ли ? Или е нещо от което ще ме заболи сърцето ?Пробвай сутринта, когато е ясно че трудно ще влизат, да напомпаш педала на съединителя, ако след това се оправи, значчи са помпите на съединителя,и така няколко пъти , ако обаче не се оправи, то тогава има проблем със маслото или синхронизаторите.Имай напредвид че когато помпаш,може и да не се получи нищо и пак да са ти за ремонт пяомпите, това е такас, защото е възможно да са износени повечко........ 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronin Публикувано 2 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2010 Оп , това е нещо ново Има светлина в тунела ;) Утре сутринта ще го пробвам това с напомпването... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 ноември 2010 Сподели Публикувано 2 ноември 2010 (редакция) Оп , това е нещо ново Има светлина в тунела ;) Утре сутринта ще го пробвам това с напомпването...Значи пак да уточня............сутринта, преди да тръгнеш, палиш мотора и се опитай още при първото натискане да установиш дали е "лек" ( мек и т.н. ) педала на съединителя при натискане , след това пусни педала и го натисни още няколко пъти ( примерно 4-5 пъти ) по бързо , като го пускаш да си дойде до горе , с други думи - да го напомпаш .........ако тогава почнат да влизат скоростите нормално, значи е долна помпа на съединителя или както най точно по технически се казва - изпълнителен хидравличен механизъм..........Желателно е ( дори и е задължително ) да се оправи и истинската помпа на съединителя,която е горе и е вързана за педала на съединителя с твърда връзка........даме и двете помпи прави, защото понякога се получава така ,че не може да се обезвъздуши системата,тъй като помпата не работи добре............или пък тя ще изпусне след някой и друг месец и отново ще те остави без кола в най неподходящия момент ............Обаче ако не се оправи с напомпване - дори и вече като си потеглил ,след като си направил няколко опита да напомпаш ,тогава вероятно става дума за проблем в ск. кутия или по точно в маслото й ( ако до тогава вече не е късно и си прецакал зъбите на муфите ).......... :icon_blush:Ако имаш проблем и не ти е ясно ,мини да я видя ............. Редактирано 2 ноември 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UniCorn Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Колега, има ли някакъв прогрес?От помпите ли се оказа проблема или е другаде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 само да вметна едно въпросче - кви пари е комплект синхронизатори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 А комплекта... тук http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17638&view=findpost&p=184592 пишеАми втора ръка са определено. То само нов синхронизатор за 2-ра скорост, последно като купувах беше около 230лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronin Публикувано 10 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Да колега UniCorn , проблема беше в помпите на саединителя. Благодаря за помоща на всички ! А и то взе че се оправи времето, но разликата веднага се усети, така че съм сигурен че като падне температурата скоро няма да имам такъв проблем ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.