Премини към съдържание

Galant и климатик


Препоръчано мнение

С 200 грама според мен почти няма да усетиш разлика, поне при мен със 150 нямаше разлика. Иначе климатика ми охлажда по норма ама имам чувството че неможе да смогне, или не съм му нагласил духалките да веят където трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 17 градуса е много вероятно да презаредиш климатика.Тези мехурчета които се виждат на наблюдателното стъкло на дехидратора не е от въздуха, а си е самия фреон.В системата не трябва да има никаква влага.На какви налягания си оставил фреона в системата.Най- точно се зарежда климатик ,като се изтегли фреона и се зареди количеството което е необходимо за нормална работа на климатика.

Редактирано от Stankata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ниското налягане беше 30PSI сега е на 45-46PSI на централните духалки излиза 6-7°C на max cold... В момента при тези външни температури не мога да определя дали има разлика в работата му, тъй като трябва да смъкне външната температура с малко а той и преди се справяше. Големият въпрос в момента е дали ще се справи с външна темп. от над 30 °C но това явно ще го разбера като стане пак топло до тогава ще си стоя в невидение и така то:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш бубуто в гаража, залостваш здраво вратата, пускаш калорифера и правиш 40 градуса....:D

И пускаш хладното в купето за проба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ниското налягане беше 30PSI сега е на 45-46PSI на централните духалки излиза 6-7°C на max cold... В момента при тези външни температури не мога да определя дали има разлика в работата му, тъй като трябва да смъкне външната температура с малко а той и преди се справяше. Големият въпрос в момента е дали ще се справи с външна темп. от над 30 °C но това явно ще го разбера като стане пак топло до тогава ще си стоя в невидение и така то:icon_hmm:

 

45 PSI е много високо налягане на изпарение. Аз бих го оставил към 30-31PSI, a високото налягане към 210- 220 PSI.Според мен си го презаредил, като се затопли ще имаш проблем ще започне да изключва високото налягане.При околна температура от 17 градуса аз бих го оставил да работи на 25 PSI. Аз ако си дозареждам климатика бих го оставил на такива налягания и щях да го следя какво прави.Климатика сам си ,,казва'' от какво се нуждае, дали да се дозареди или да се изпусне малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Затова е най-хубаво да се източи фреона, да се сложи колкото трябва + ново масалце, и ако пък си смениш дехидратора и си измиеш кондензатора, ще имаш чувството че си сменил целия климатик!

 

Любо по отношение на дехидраторите .... това че до сега не съм свалил нито една бройка от тези на НРФ, не те ли успокоява малко :)

Макар че в последните 2 седмици, каквото съм поръчал на него все пише Made In China, дори и един кондензатор на Нисенс (а той пък какъв кривундел беше, идеше ми да се засиля до София от тия дето го поръчах и да и го джасна във витрината):mad:, който го чаках 28 дена, да дойде уж от Холандия .... явно контейнера от Китай е пристигнал в Холандия.

Е упокояващо, ако може да се каже че е успокояващо е факта, че навсякъде пише по етикетите патент на САЩ. Какво общо имат те незнам ....:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как измервате тези 6-7 градуса? Температурата от духалките ли мерите и как става това, при колко зададени градуси? 17 ли?

Миналата събота в Плевен беше поне 30 градуса и системата се справи с поддържането на 24. Много ме съмнява струята от духалките (ако правилно съм разбрал) да е 6-7 градуса :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как измервате тези 6-7 градуса? Температурата от духалките ли мерите и как става това, при колко зададени градуси? 17 ли?

Миналата събота в Плевен беше поне 30 градуса и системата се справи с поддържането на 24. Много ме съмнява струята от духалките (ако правилно съм разбрал) да е 6-7 градуса http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

Точно тази струя, излизаща от духалките е 6-7 градуса. При зададена минимална температура на климатроника 17 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Как измервате тези 6-7 градуса? Температурата от духалките ли мерите и как става това, при колко зададени градуси? 17 ли?

Миналата събота в Плевен беше поне 30 градуса и системата се справи с поддържането на 24. Много ме съмнява струята от духалките (ако правилно съм разбрал) да е 6-7 градуса :icon_hmm:

 

Можеш да го замериш с най-обикновен термометър на духалките. Ще се изненадаш, че при температура 32 градуса в купето е много по-топло, а климатика трудно се справя, особено ако колата е била на слънце.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз направих профилактика на климатика този сезон.Миналата година само го дозаредих и в началото на лятото,като го пуснах ми се стори че не охлажда,като както миналата година, и реших да отида до сервиза за климатици.Отивам и му казвам на момчето,че миналата година е зареждан и сега само да го допълни,за да тръгне пак да охлажда по-силно,пък той като го закачи и ми разправя..........опааа той си е пълен!Пита ме дали съм сменял дехидратор,и аз му каза,че не!Поръчахме дехидратор,сменихме го,и пак не беше както трябва климатика,оттам му я оставих два дена,разглоби я цялата и се оказа,че е дефектирал терморегулиращ винтил,сменихме го и него и сега духа толкова студено,че имам чуството,че ще ми изпаднат зъбите някъде.Мерих струята на духалките с дигитален термометър и ми показа 8 градуса ама не издържах на студеното и само 5 минути чаках да видя показанията,иначе одвън беше 35 градуса!

Редактирано от FOXO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Имам въпросче към Анатоли,или някой друг компетентен :)

Вчера закачихме Галанта на компа и на климатроника имах записана грешка - 31 air demper faul(или нещо от сорта,че го пиша по спомен :) )

Та,какво означава тази грешка и на какво може да се дължи? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Немога да кажа. Но ще се поразровя и ще видя, дали мога да ти помогна.

Поне по това което казваш ми звучи на проблем в някое от моторчетата на клапите за въздух.

Какъв е по принцип проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпросче към Анатоли,или някой друг компетентен :)

Вчера закачихме Галанта на компа и на климатроника имах записана грешка - 31 air demper faul(или нещо от сорта,че го пиша по спомен :) )

Та,какво означава тази грешка и на какво може да се дължи? :icon_blush:

Проблем в моторчето за движение на клапата за топло и студено ..........седи най отпред като поразглобиш централната конзола и с привод ( една щангичка )дърпа и движи въпросната клапа..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка беше записана в компа, но не мисля, че имам проблем с това моторче. :icon_hmm:

Иначе, проблема с климатроника ми съм го разисквал тук - духа студено само над 2000 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка беше записана в компа, но не мисля, че имам проблем с това моторче. :icon_hmm:

Иначе, проблема с климатроника ми съм го разисквал тук - духа студено само над 2000 оборота.

Аз ти казвам къде и какво е това моторче , а не непременно да търсиш там проблема ..............достатъчно е да го откачиш от куплунга му и да си на контакт и ще си запише грешката................

 

Супер, това значи че ще я караш от 2хилки нагоре до 7 хилки ..............нали е резачка............ :D :icon_thumbup:

Това може да бъдат няколко причини .................или ел. магнитния демпфер да буксува на ниски обороти, или недостатъчно налягане в системата или на компресора има един клапан, който дава ядове .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вълнувам се от едни въпроси... Коя система е по-мощна - климатроника в галанта или един "домашен" климатик 12000 BTU/h?

С колко киловата спада мощността на двигателя (до колелата, при изправна система) при включен климатроник и недостигнати градуси в купето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С колко киловата спада мощността на двигателя (до колелата, при изправна система) при включен климатроник и недостигнати градуси в купето?

 

~10hp винаги когато работи компресора, достигната температура в купето се отразява осезаемо само ако си на ECO (на това колко работи компресора).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казвам къде и какво е това моторче , а не непременно да търсиш там проблема ..............достатъчно е да го откачиш от куплунга му и да си на контакт и ще си запише грешката................

 

Супер, това значи че ще я караш от 2хилки нагоре до 7 хилки ..............нали е резачка............ :D :icon_thumbup:

Това може да бъдат няколко причини .................или ел. магнитния демпфер да буксува на ниски обороти, или недостатъчно налягане в системата или на компресора има един клапан, който дава ядове .................

 

... или редуцир вентила, който се намира в купето не работи адекватно. Ама пак ще ти кажа, ако не си сменял дехидратор го смени!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вълнувам се от едни въпроси... Коя система е по-мощна - климатроника в галанта или един "домашен" климатик 12000 BTU/h?

С колко киловата спада мощността на двигателя (до колелата, при изправна система) при включен климатроник и недостигнати градуси в купето?

 

Анди това са относителни неща, на един Форд Фиеста 65к.с. мощността спада доста, на едно Ауди РС4 2,7 БиТурбо надали се усеща някакъв спад в мощността :)

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес климатика(компресора) ми "хвърли" фреона някой имал ли е такъв случай? Иначе надухме го на 20атм. няма пропуск,а след това го заредихме работи нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес климатика(компресора) ми "хвърли" фреона някой имал ли е такъв случай? Иначе надухме го на 20атм. няма пропуск,а след това го заредихме работи нормално.

 

Миналото лято ми го направи този номер!

За има няма 10 сек. го изхвърли през предпазната клапа ниско долу на компресора! (една такава алуминиева - незнам как се казва) ! Явно от претоварване и голяма жега или нещо такова?!?! - спомням си беше мноооого топло и в едно задръстване на алея Яворов!

Изведнъж компресора спря и климата се изключи сама (разбирай усети се едно оптускане в нормален режим на двигателя и оборотите без затормозяване).

Отбих колата в дясно на аварийки, вдигнах капака и що да видя долу ниско оплискано всичко с мазно-зелено около клапана!!? :) Утидох д апроверят и ми казаха, че било защита против претоварване! Диагностицираха, напълниха и до сега никакви грижи не съм имал!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както писах на колегата в отделната тема, според мен за да метне през клапана се е получило запушване някъде по системата, и понеже явно е временно, по пътя на логиката вероятно от заледяване някъде по трасето, и пак по пътя на логиката вероятно от позапушен дехидратор. Не знам дали съм прав, мисля на глас..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е като да няма варянти: дехидратор, редуцир вентил, дефектирал клапан на компресора, незнайно защо неработещи вентилатори...

Първото нещо е да пипнеш перките и да видиш дали се въртят свободно, от там насетне ти трябва ел.техник или клима-техник :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е като да няма варянти: дехидратор, редуцир вентил, дефектирал клапан на компресора, незнайно защо неработещи вентилатори...

Първото нещо е да пипнеш перките и да видиш дали се въртят свободно, от там насетне ти трябва ел.техник или клима-техник :)

Как трябва да се въртят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...