Премини към съдържание

Mitsubishi galant - кола за милионери


Препоръчано мнение

Обикновено това е правилното съотношение за стара кола.

Карал съм в почти всички балкански държави и навсякъде галанта е абсолютно неизвестен автомобил. Освен в България. За причините, мисля, можете да се сетите и сами. Като ориентир - също само в България може да видиш С-класа от последните с десен волан и газова уредба.

Както нееднократно съм споменавал, галанта не е кола за мизерници. Малко ме беше яд, когато почнаха да го купуват масово, но сега доста ратаи взеха да издъхват в кризата и силно се надявам концентрацията на галанти да спадне до средните за балканския полуостров нива.

Подкрепям мнението ти,но ще кажа още нещо.................

Моя Галант му налях доста пари , около 4000 лв...................т.е. купих го за 7000 преди 3 години........тогава, когато вървяха по 10.................сега е същото, само че цената му е 4 ,и наливаш още 4 за да стане доста надежден ..........

На първо място като дефекти слагам кривенето на дисковете и като цяло кофтите спирачки, които - ако не го караш автомобила постоянно ,те се скапват ( за нула време - 3 седмици не каране ,косвате клеасали спир. апарати)

На второ място е ск. кутия ................всеки трябва да знае ,че кутия на около 200-250 хил. км. издава багажа и се налага ремонт, който обикновенно струва м/у 500 и 1000лв. начй много...................автомата и той,на тези км. си се чупи.................

На 3 място смагам ръждите по задните калници.................но това с е от ЕГН-то , след 12-тата година вече всички го имат без значение къде е била колата, как е карана и т.н...............и повдигачите на мотора.............

Всичко друго сменено от мен е от "газарлък" или и аз не знам какво , просто решавам че нещо не ме кефи - я стабилността, я екстрирте ,я ввъншния вид и т.н. и се прави..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, говорете каквото искате, но това което сьм изброил и още нещо ще смени всеки от вас, така че няма смисьл да се палите толкова много. Послепис: злобата не е добродетел, така че се въздьржайте от тьпи и злобни коментари. На всеки пожелавам успех и нека имате повече кьсмет от мен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Редактирано от SLX
правопис
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега коментарите не са злобни, а по скоро подигравателни спрямо теб. След като не ти се кара Галант, просто си скачай в друга кола и готово. Крайни като "галанта е боклук" са красноречиви за мен, че има хора на които мястото им не е тук. И точно това е злобен коментар! Темата направи интрига, дано това не е била целта ти. Мисля, че отива към своя край.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, говорете каквото искате, но това което сьм изброил и още нещо ще смени всеки от вас, така че няма смисьл да се палите толкова много. Послепис: злобата не е добродетел, така че се въздьржайте от тьпи и злобни коментари. На всеки пожелавам успех и нека имате повече кьсмет от мен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Колега.. без лоши чувства, налял си много пари в тази кола и си се отвратил.. няма проблем това е твое мнение. В тази тема по нагоре аз избройх по-големите неща който съм правил по предишната ми кола за 2 години.. и все пак не съм казвал, че колата е боклук.. просто съм попаднал на кола карана от съдист :mad: приеми фактите и толкова.

От януари месец карам Галант старо моделче 97-ма 2 литра дизел.. взех го за 3650 и както се досещате има проблеми... малко по малко ги оправям и мога да кажа само едно. Колата ми харесва как се държи на пътя, чувствам се комфортно в нея. Обикнах тази кола и бих я сменил единствено за по нов модел.

Съжалявам, че така се е получило с теб и си намразил модела, но щом мислиш, че в това е проблема - смени колата и марката.. никой няма да те опрекне - имаш вкус, мнение и съм сигурен, че никой от колегите няма да ти каже "Сгрешил си" или нещо от сорта.

Просто не проумявам очакванията ти от тази тема.. лично за мен ако ще 2 каруци японци да дойдат и да ми кажат.. че колата ми е боклук.. ще им кажа много им здраве - ще си карам каквото ми харесва и неми пука кой какво мисли. Ценя собственото си мнение, другите мнения са просто база за сравнение.

 

Успех с новата кола и се надявам с нея да нямаш подобни проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 3 място смагам ръждите по задните калници.................но това е от ЕГН-то , след 12-тата година вече всички го имат без значение къде е била колата, как е карана и т.н...............и повдигачите на мотора.............

 

Разбира се, че има значение къде е била колата! Моята кола е на над 12 години, но си мисля, че и на 40 години пак няма да има ръжда. Реглажа на преден и заден мост отнема по-малко от 10мин. Всички болтове по колата светят като нови, а за калниците и дума да не става...... Проблеми с повдигачите също не съм имал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега.. без лоши чувства, налял си много пари в тази кола и си се отвратил.. няма проблем това е твое мнение.

Аз пък съм сигурен, че следващия собственик на тази кола ще остане доволен от нея, защото вероятно всичко по нея вече е оправено.

Колега, ако си решил да продаваш въпросния Галант - дай цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, всеки си хвали колата и аз като всички останали си хваля съответно автомобила, но никой не иска да каже реално какъв боклук кара. Е аз искам да кажа - по-голям боклук не съм карал. Сменил съм доста японски автомобили, но трошляк като този не сьм карал, тази кола има една визия и една возия, друго няма :mad:

Ще се включа и аз с коментар /с най-добри пожелания, тъй като Добрич ми е родния град/. Гальо 83 изтъкнал си най-добрите качества /визия и возия/ на Галанта като си забравил да включих и мощността. Това са три впечатляващи качества, с които не всеки автомобил може да се похвали!!! Много се кефя когато се движа с :mitsu-smiley: Галант и се заглеждат по него. Дори в задръстване от съседната колона са ме питали през прозореца, с каква мощност е автомобила, колко харчи, колко вдига. Естествено от техническа гледна точка, както и при др. автомобили и Галанта си има слабости и колегите във форума си ги споделят и си помагат със съвети. И по отговорите им до сега се вижда, че никой не отрича, че е извършвал някакъв ремонт по колата или им предстои такъв, просто не са съгласни с дадената от теб квалификация за модела "боклуци", аз също не съм съгласна. Технически съм неграмотна и това сигурно е добре, защото не се вслушвам в това онова като се движа. Ако възникне проблем има майстори, а по отношение на частите и ремонта цената за всички автомобилите е почти еднаква. Ние със съпруга ми имаме 3 /немска, френска и японска/, винаги някоя от тях трябва да се ремонтира, просто си даваме сметка, че караме коли втора употреба. Всяка от тях обаче в някаква степен ни харесва. Не искам да влияя на мнението ти за Галанта, а по - скоро приеми мнението ми, че при купуването на др. автомобил трябва да прецениш доста неща за да не се разочароваш отново. Успех и не се докачай толкова :icon_thumbup: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, направо съм изпуснала такава "хубава" скандалджийска тема. :)

 

Колега, то едва ли задълго ще си такъв. ) Ама като не ти харесва колата що трябва да плюеш по форумите? Продавай я и си купувай каквото те кефи.

 

Моят Галант го взех супер бързо и прибързано. Но вече нямах никакво търпение за кола.

Съответно беше за малко пари (малко спрямо средната цена на Галант) и се наляха и доста пари след това. Имам да давам и още, за различни неща, които ме дразнят и са си за ремонт. Но...когато нямаш да извадиш 8-10хил. лв на куп, прибягваш до вториат вариант - тоест постепеннното правене и вкарване на допълнителни пари в колата.

С тази кола обаче аз возя детето си, така че дори сумата, която дам в последствие да надхвърли първоначалната за която съм я купила, за мен си заслужава.

И да, вози страхотно и супер много се кефя с нея по улиците. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа в отбора на сменялите части. Миналата година смених двата прави носача, всички накрайници предни и задни амортисьори, ангренажни ремъци + външни ремъци, предни дискове и накладки. А тази година не щеш ли ми се наложи да сменя и каре покрай смяната на преден десен лагер, поради простата причина че се беше заварило за главината (сещам се за една снимка http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15484&st=0&p=164382&hl=главина&fromsearch=1entry164382). И ако сметнем колко пари са наляти и за колко е купена колата преди 4 години и за колко може да бъде продадена, няма какво толкова да се говори колко били "трошливи" и скъпи за поддръжка Галантите. Аз лично колата не бих я сменил въпреки всичките ремонти. А и както се казва "Кефът няма цена".

P.S. Ааа, забравих и съединител сменях преди 50 000 километра.

Редактирано от Galant2002
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми той автора го е казал - кола за милионери. :icon_doh:

 

Не е за милионери. Те карат съвсем други коли и галанта не може да ги впечатли с нищо. Но не е и за мизерници с 500 лв. заплата. За тях има астри и голфове с прилежащите им части: пълни китайски ментаци.

Да бъдем честни, галанта няма стягане. Вечно нещо трябва да му се прави. Ако за един човек колата е кутийка на 4 колела за телепортиране от т. А до т. Б, най-добре е да си вземе някое от гореизброените. Няма да си кривя душата, подръжката на голф е направо безплатна в сравнение с тая на галанта.

Ако си по-особен човек, с по-особено (извратено) виждане за колите, търсиш определени неща в тях и имаш пари - галантерията е чудесен седан, с който можеш да си позволиш лудории.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е за милионери. Те карат съвсем други коли и галанта не може да ги впечатли с нищо. Но не е и за мизерници с 500 лв. заплата.
Подмятането ми беше саркастично, ама като гледам разсъжденията ти, не е имало смисъл.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

- галантерията е чудесен седан, с който можеш да си позволиш лудории.

Значи ще изместим скандала :) , не знам дали е чудесен седан, но е най-доброто комби на пазара в периода 1997-2001, с което можеш да си позволиш лудории. Когато си търсех кола едно от основните ми изисквания беше да е комби и вервайте ми огледал съм всички модели в тези години, по-готин и същевременно практичен избор от Галантинчо нема, те т'ва е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще го убеждаваме Гальо за качествата на Галанта :icon_hmm: -явно неговата е пьлен трошляк и сега той ни убеждава че всички Мицки :mitsu-smiley: са такива- не е така :icon_dance: Тоя Галант който карам го взехме на 52000км струваше 1 торба пари тогава :icon_doh: ОБАЧЕ до 105 000 км сме сменяли само гуми и накладки :rulez: даже тогава не знаехме че е и с агренажен ремьк :icon_doh:. А сега да намери друга марка коли които до над 100000 да не се развали нищо :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Както нееднократно съм споменавал, галанта не е кола за мизерници. Малко ме беше яд, когато почнаха да го купуват масово, но сега доста ратаи взеха да издъхват в кризата и силно се надявам концентрацията на галанти да спадне до средните за балканския полуостров нива.

 

 

Не е за милионери. Те карат съвсем други коли и галанта не може да ги впечатли с нищо. Но не е и за мизерници с 500 лв. заплата. За тях има астри и голфове с прилежащите им части: пълни китайски ментаци.

 

Извинявам се за спам-а, но ме подразни елитарщината в посочените мнения! :icon_censored: И тук ли се делим на "патриции и плебеи"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И тук ли се делим на "патриции и плебеи"...

 

Не мисля, че човека (говоря за Гальо) заслужава подобно отношение. Всеки има право на собствено мнение, дори то да се различава от нашето собствено. Стана ясно, че не е случил на кола(то пък и кой ли е взел идеална...). Иска ми се да Ви помоля, независимо, че съм нов във форума, да спазваме поне елементарно ниво на култура и да се въздържаме от квалификации от типа на мизерници, ратаи и т.н. Ако се поставите на мястото на момчето ще разберете и неговата болка - Никой не иска да плати определена сума и след това да се окаже, че тепърва трябва да налее още почти толкова. За съжаление и аз не останах безучастен при хуленето на любимата марка, но си мисля, че вече е време да спрем.

Благодаря Ви и лека вечер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май тази тема, доста ни разпали. А и като, че ли малко ни развали фасона на иначе културния форум.

Ама така е, когато има подобни изказвания за любимия ти автомобил.... или както пише във един ценоразпис на майстора: Когато ти оправят жената и колата много боли.

Та така и тука, кофти изказване за любимите ни автомобили, веднага ни бодна в сърцата приличащи на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май е време да се приключи тази тема..

В крайна сметка, колкото и да се опитват да ме изкарат милионер.. аз пак ще си работя същата работа и пак ще си разполагам със същите пари. Другата гледна точка, че карам боклук - хора по хубав боклук не съм карал... Обичам си боклука и за мен е златен :mitsu-smiley:

От толко много постове се видя, че ничие мнение не се е променило - което е нормално "Аз на очите си ли да вярвам - или на приказки". Мисля че няма нужда да спамим едно и също и само да се изнервя обстановката.

 

Пожелавам бързо развитие по въпроса с трошките на тези които не са доволни от колите си.

За останалите, колеги нека обърнем повече внимание на проблемите си от колкото тук.. че пак ми портопва тампон :D

Късмет и успехи на всички :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...