ZmenEmo Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) Здавейте на всички.От вчера вече и аз си имам МИТСУБИШИ :specool: :wub: Това е марка-мечта от много години, благодарение на Томи Маккинен и реализирана съвместно с жена ми.Когато я купувах, търговеца ни обясняваше как една газова уредба била 300 лева, искаше ми се да е истина, но когато пред теб е едно такова бижу и всеки един изтъкнат плюс те приближава към твоята мечта, си готов да повярваш на всичко. Сега вече като се замисля на предишната ни кола сложихме газова уредба преди 6 години и струваше 420 лева, а няма как цените да падат. Обръщам се с молба да ми помогнете (препоръчате) в избора къде да си сложа газова уредба, какъв вид и колко пари горе-долу трябва да си приготвя? Извинявам се ако сте коментирали темата, но направих едно търсене и нещата, които намерих никак не ми помогнаха да се ориентирам към нещо по-конкретно. Имам още хиляди въпроси, но първо ще потърся отговори по предишни теми. Имам си :mitsu-smiley: :drinks: :icon_thumbup: Предварително благодаря Емо Редактирано 5 юни 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Ч Е С Т И Т О-О-О-О! :icon_clap: Добре дошъл в семейството на хората, ценящи удоволствието от :mitsu-smiley:. Пожелавам ти дълги и безаварийни километри на теб, колата и цялата фамилия. Относно газовата уредба, карам Галант с двигател като твоя и от личен опит ти препоръчвам да намериш резерв от финансови сили и да монтираш на колата уредба тип газов инжекцион. Вярно, по скъпа излиза от т.нар. "обикновена газова уредба", но пък така (почти) запазваш динамичните показатели на двигателя, едновременно с понижен финансов разход на гориво в сравнение с бензина. За марки и модели - мнения разни. Моята уредба е от т.нар. български системи - марка BRC, с български блок за упралвние на газовите инжектори, италиански изпарител Tomasetо, българска тороидална бутилка в коша на резервната гума и монтиран на нея италиански механизъм за пълнене. Разход: градско 12-13 л, извънградско 9-10 л, средно 10-11л/100 км газ. Разбира се, има и други марки, като добри отзиви има за уредбите на фирма Фобос. Можеш да потърсиш във форума и в нета информация за цени и модели. Като цяло в диапазона до 1500 лв ще можеш да намериш газова уредба с монтажа. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 4 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2010 Мерси Нака,първо искам да ти благодаря за пожеланията и бързият отговор.За съжаление не всичко, което си написал ми е 100% ясно :icon_crying:, но като цяло да рабирам от теб, че да се ориентирам към ГИ.И аз като теб искам да си сложа бутилката на мястото на резервната гума.Би ли ми казал къде си си направил изхода за пълнене с газ?Хич не ми се иска да ми дупчат куклата, но пък от друга страна не искам и като ми сипват газ следващите 10 км. да ми мерише на чесън като за 100 шкембета :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 А ако нямаш в момента толкова финанси този двигател работи чудесно и с обикновенна уредба. Не знам защо си решил че няма начин да има уредба за 300лв., криза е, цените падат, нещата поевтиняват така че и за 200лв. е възможно ;)А и ГИ на Фобос-а е около 800 лв. така че избора е твой Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 5 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2010 (редакция) Мерси Milenjs,с обикновена уредба естествено ми е по-добре от към финанси. След като се изцедих покрай всичките му аларми, застраховки и т.н.. Само не знам какви са предимствата и недостатацитя м/у двете газови уредби.Четох тук във форума как ГИ докато не вдигнел температура си джиткаш на бенц, а зимата едно момче беше написало че докато стигнело на работа и не загрявало да превключи и да влезе в режим.Ако има някой да посъветева къде в София може да ми сложат газова уредба и са доволни от там да сподели, много ще съм благодарен на всяка помощ, която ми окажете. Редактирано 5 юни 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 ГИ - предимства - почти няма разлика във вървенето газ/бензин, малко по-нискък разход на газ евентуално /ако калкулираш бензина за загряване в пари няма да има много разлика/.Обикновенна - предимства - цената и ако нещо се повреди по бензиновата част може да си джиткаяш на газ докато отстраниш повредата. Недостатъка - малко спъва колата, при мен (пак 4G63) се осещаше във високите обороти.Разликата при 500лв. в цената и 1л. в разхода на газ ще ти се изплати за около 50 000км. Аз на твое място - слагам обикновенна (евтина), събирам парички, махам изпарителя и за още 400лв. минавам на ГИ. Чак ме изкушаваш да ти предложа старата моя уредба (Ловато с ламбда контрол) но не съм решил какво да я правя още ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 (редакция) ГИ - предимства - почти няма разлика във вървенето газ/бензин, малко по-нискък разход на газ евентуално /ако калкулираш бензина за загряване в пари няма да има много разлика/.Обикновенна - предимства - цената и ако нещо се повреди по бензиновата част може да си джиткаяш на газ докато отстраниш повредата. Недостатъка - малко спъва колата, при мен (пак 4G63) се осещаше във високите обороти.Разликата при 500лв. в цената и 1л. в разхода на газ ще ти се изплати за около 50 000км. Аз на твое място - слагам обикновенна (евтина), събирам парички, махам изпарителя и за още 400лв. минавам на ГИ. Чак ме изкушаваш да ти предложа старата моя уредба (Ловато с ламбда контрол) но не съм решил какво да я правя още ;) Напълно подкрепям това мнение, даже ако не караш много след време ще се убедиш че нито спъването на колата е толкова голямо, нито разхода, пък както каза колегата в краен случай можеш да караш и само на газ. Редактирано 5 юни 2010 от Веско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZmenEmo Публикувано 5 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2010 (редакция) Е така ми звучи не много като разлика в качествата, но разликата в парите е явна.Мерси много, ще потърся по нета къде предлагат да слагат газови уредби и за 500 лева значи съм на газ. А идва морето и ако се запазят същите цени на горивата (а те скачат като дойде време за море) сметнах, че ако ми харчи 8 на бенц средно и 9,5 газ ще съм избил 70 - 80 лева. Ако някой има наблюдения и впечателения за поставяне на газова някъде в София ( за предпочитане западната част) да дава координати. Предварително благодаря Редактирано 5 юни 2010 от ZmenEmo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Колега , моят ГИ го слага Иво Ленков http://www.caravelgas.com/ . Аз съм много доволен , хората знаят какво правят . Зареждачката е при отвора на резервоара , така че колата остана здрава . А това което колегите изтъкват като минус на ГИ , че не може да пали директно на газ ,при мен не е вярно , има си опция за първоначално палене на газ . Моят съвет е иди, поговори с тях и тогава вземи решение какво и къде ще слагаш. ПС. А за парите не се плаши, аз още не съм дал една стотинка, на 7-ми е първата ми вноска, има и тази опция Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 (редакция) Аз нямам газ и няма и да си сложа, но да попитам съветващите за обикновената газова, като гръмне във колектора и замине дебитомера кво прайм и кво става със спестените 400лв? А грешки не набива ли ЕКУ-то ? А ламбда сонда не заминава ли от смотаната смес (500лв е нова)? И още има, ама и това стига, въпросчета за размисъл. Минимума е ГИ според мен, другото е гавра с колата и рано или късно се заплаща. Може и да не съм прав и да има workaround-и за всяко от гореизброените, но си е компромис според мен обикновена газова на mi мотор с предварение, което се управлява от ЕКУ-то. Знам че се слага обикновена газова по принуда, но е добре да се направи сметка на рисковете, че да не излезе вместо по-евтино по-скъпо накрая. Редактирано 5 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Аз нямам газ и няма и да си сложа, но да попитам съветващите за обикновената газова, като гръмне във колектора и замине дебитомера кво прайм и кво става със спестените 400лв? А грешки не набива ли ЕКУ-то ? А ламбда сонда не заминава ли от смотаната смес (500лв е нова)? И още има, ама и това стига, въпросчета за размисъл. Минимума е ГИ според мен, другото е гавра с колата и рано или късно се заплаща. Може и да не съм прав и да има workaround-и за всяко от гореизброените, но си е компромис според мен обикновена газова на mi мотор с предварение, което се управлява от ЕКУ-то. Знам че се слага обикновена газова по принуда, но е добре да се направи сметка на рисковете, че да не излезе вместо по-евтино по-скъпо накрая.Прав си ........................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Мерси Milenjs,с обикновена уредба естествено ми е по-добре от към финанси. След като се изцедих покрай всичките му аларми, застраховки и т.н.. Само не знам какви са предимствата и недостатацитя м/у двете газови уредби.Четох тук във форума как ГИ докато не вдигнел температура си джиткаш на бенц, а зимата едно момче беше написало че докато стигнело на работа и не загрявало да превключи и да влезе в режим.Ако има някой да посъветева къде в София може да ми сложат газова уредба и са доволни от там да сподели, много ще съм благодарен на всяка помощ, която ми окажете. Моят Галант е с друг мотор 2.5 V6, но да споделя впечетления, защото от няколко месеца съм с ГИ Фобос http://www.fobos-bg.com/ Много съм доволен от евтината возия от поведението на колата - работи и върви мн. добре и на газ и на бензин. Пали винаги на бензин, но превключва много бързо на газ особенно в топлото време мисля че на 40 градуса, а ако е топъл мотора след 5 секунди превключва. Сложиха ми ГИ в Софийския сервиз до Лукойла на Долни Богров. Има моя тема във форума, че допуснаха грешка при монтажа бяха пуснали мотора софтуерно да работи на 4 цилиндъра газ и 2 цилиндъра бензин и се чудех защо имам разход на бензин докато карам на газ, но отидох пуснаха всичките 6 цилиндъра да работят на газ и сега е пушка. Бутилката ми е в мястото за резервната гума, зарядното ми е под капачката за резервоара, имам допълнителна система за омасляване чийто можтаж е по желание на клиента и като цяло монтажа е много добър - като погледнеш мотора почти не се вижда , че има газова (само изпарителя и системата за омасляване виждат). На мен ми излезе 1540лв. със абсолютно всичко, защото съм с 6-так, изках омасляване, исках бутилка на мястото на резервната гума, преглед - узаконяване, зарядно под капачката и така. Желая успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlindobrev Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Моят Галант е с друг мотор 2.5 V6, но да споделя впечетления, защото от няколко месеца съм с ГИ Фобос http://www.fobos-bg.com/ Много съм доволен от евтината возия от поведението на колата - работи и върви мн. добре и на газ и на бензин. Пали винаги на бензин, но превключва много бързо на газ особенно в топлото време мисля че на 40 градуса, а ако е топъл мотора след 5 секунди превключва. И моят Галант е с ГИ ФОБОС и съм много доволен разлика при вървене на газ/бензин почти не се усеща колата дори и през зимата загрява бързо за 2-3 мин. (35-40 градуса) работа на място вдига температура и обръща на газ.Не знам дали при другите газови дали е така но при Фобос ако вземеш да я гониш и към 5000 оборота ми обръща на бензин и се изтрелва.Колега и моят съвет е ГИ спестяваш си ядове за по напред.С обикновенното газово има големи рискове да ти грамне колектора (въпреки че слагат едни клапи при въздушния филтър).Комшията ми на който колата не е Мицубиши но е Инжекцион е с обикновенно газово да не ти казвам колко ядове с компютъра има и колко броя е сменил до сега. Иначе със здаве да си караш машината и много безавариини километри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 (редакция) Не плашете момчето, при мен за 50 000 как не гръмна нито веднъж? Дори и нямах клапа, просто италианците които са я монтирали са преценили че не е нужна. При нас ЕКУ-то не трупа грешки и няма да има проблеми от това естество.А това че при 5000 оборота превключва на бензин не ми се вижда нормално... Редактирано 6 юни 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 (редакция) Не плашете момчето, при мен за 50 000 как не гръмна нито веднъж? Дори и нямах клапа, просто италианците които са я монтирали са преценили че не е нужна. При нас ЕКУ-то не трупа грешки и няма да има проблеми от това естество.А това че при 5000 оборота превключва на бензин не ми се вижда нормално...А при мен е на 300 000 и 20 г всеки ден на газ и то яко гаааз, без грижи, само един изпарител за 100 кинта и това е ,така,че правиш си каллкулация и решаваш .ПП-Само една подробност , моята е правена и слагана в Холандия и марката е Виаеле. Редактирано 6 юни 2010 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми.Точно така е ...само дето тоя същия изпарител вече се намира и по 40 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Точно така е ...само дето тоя същия изпарител вече се намира и по 40 лв Още по-добре, то колкото един комплект хубави мембрани за БРЦ. Да ама новото си е ново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми.Гърми си и то яко....................всеки мотор гърми ако не е нещо както трябва и най вече дали са му читави лулите, бобините, свещите ................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 От 20 дена съм с ГИ - Ланди Ренцо, разлика почти няма между бензин и газ. Препоръчвам на колегата ГИ , но той да си прецени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Гърми си и то яко....................всеки мотор гърми ако не е нещо както трябва и най вече дали са му читави лулите, бобините, свещите ................-Подържам мнението на колегата :good: , Всеки мотор гърми като "черешовото топче на Боримечката" ако не му е в ред "фитила" , (запалителната система) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Колега, моят съвет е - в никакъв случай не слагай обикновенна газова на тази кола. Гледам, че и голями специалисти са те посаветвали същото ...Ето в тази тема съм понаписъл малко (последния пост). Не че съм голям специалист, но може и да ти свърши работа.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16785 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Не знам дали при другите газови дали е така но при Фобос ако вземеш да я гониш и към 5000 оборота ми обръща на бензин и се изтрелва.И при моята няма такова превключване и мисля, че не е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 и без да имам имане даване с ГИ на Фобос предполагам че пада налягането на газта по някаква причина и поради това превключва на бензин. Отиди да я погледнат там където са я монтирали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Колега честито и със здраве да си я караш. Аз също съм със такъв мотор като твоя и съм с ГИ Фобос и съм много доволен.Предполагам си чувал че евтиното почти винаги излиза по скъпо,колегите забравят и друго ,че след продължително каране само на гас заминават и дюзите(спичат) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.