Премини към съдържание

Каква газова уредба за GALANT комби '99, 2 литра, 136 коня


Препоръчано мнение

Здавейте на всички.

От вчера вече и аз си имам МИТСУБИШИ :specool: :wub:

Това е марка-мечта от много години, благодарение на Томи Маккинен и реализирана съвместно с жена ми.

Когато я купувах, търговеца ни обясняваше как една газова уредба била 300 лева, искаше ми се да е истина, но когато пред теб е едно такова бижу и всеки един изтъкнат плюс те приближава към твоята мечта, си готов да повярваш на всичко. Сега вече като се замисля на предишната ни кола сложихме газова уредба преди 6 години и струваше 420 лева, а няма как цените да падат.

 

Обръщам се с молба да ми помогнете (препоръчате) в избора къде да си сложа газова уредба, какъв вид и колко пари горе-долу трябва да си приготвя?

 

Извинявам се ако сте коментирали темата, но направих едно търсене и нещата, които намерих никак не ми помогнаха да се ориентирам към нещо по-конкретно.

 

Имам още хиляди въпроси, но първо ще потърся отговори по предишни теми.

 

Имам си :mitsu-smiley: :drinks: :icon_thumbup:

 

Предварително благодаря

Емо

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ч Е С Т И Т О-О-О-О! :icon_clap:

Добре дошъл в семейството на хората, ценящи удоволствието от :mitsu-smiley:. Пожелавам ти дълги и безаварийни километри на теб, колата и цялата фамилия.

Относно газовата уредба, карам Галант с двигател като твоя и от личен опит ти препоръчвам да намериш резерв от финансови сили и да монтираш на колата уредба тип газов инжекцион. Вярно, по скъпа излиза от т.нар. "обикновена газова уредба", но пък така (почти) запазваш динамичните показатели на двигателя, едновременно с понижен финансов разход на гориво в сравнение с бензина. За марки и модели - мнения разни. Моята уредба е от т.нар. български системи - марка BRC, с български блок за упралвние на газовите инжектори, италиански изпарител Tomasetо, българска тороидална бутилка в коша на резервната гума и монтиран на нея италиански механизъм за пълнене. Разход: градско 12-13 л, извънградско 9-10 л, средно 10-11л/100 км газ.

Разбира се, има и други марки, като добри отзиви има за уредбите на фирма Фобос. Можеш да потърсиш във форума и в нета информация за цени и модели.

Като цяло в диапазона до 1500 лв ще можеш да намериш газова уредба с монтажа.

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Нака,

първо искам да ти благодаря за пожеланията и бързият отговор.

За съжаление не всичко, което си написал ми е 100% ясно :icon_crying:, но като цяло да рабирам от теб, че да се ориентирам към ГИ.

И аз като теб искам да си сложа бутилката на мястото на резервната гума.

Би ли ми казал къде си си направил изхода за пълнене с газ?

Хич не ми се иска да ми дупчат куклата, но пък от друга страна не искам и като ми сипват газ следващите 10 км. да ми мерише на чесън като за 100 шкембета :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако нямаш в момента толкова финанси този двигател работи чудесно и с обикновенна уредба. Не знам защо си решил че няма начин да има уредба за 300лв., криза е, цените падат, нещата поевтиняват така че и за 200лв. е възможно ;)

А и ГИ на Фобос-а е около 800 лв. така че избора е твой :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Milenjs,

с обикновена уредба естествено ми е по-добре от към финанси. След като се изцедих покрай всичките му аларми, застраховки и т.н..

Само не знам какви са предимствата и недостатацитя м/у двете газови уредби.

Четох тук във форума как ГИ докато не вдигнел температура си джиткаш на бенц, а зимата едно момче беше написало че докато стигнело на работа и не загрявало да превключи и да влезе в режим.

Ако има някой да посъветева къде в София може да ми сложат газова уредба и са доволни от там да сподели, много ще съм благодарен на всяка помощ, която ми окажете.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГИ - предимства - почти няма разлика във вървенето газ/бензин, малко по-нискък разход на газ евентуално /ако калкулираш бензина за загряване в пари няма да има много разлика/.

Обикновенна - предимства - цената и ако нещо се повреди по бензиновата част може да си джиткаяш на газ докато отстраниш повредата. Недостатъка - малко спъва колата, при мен (пак 4G63) се осещаше във високите обороти.

Разликата при 500лв. в цената и 1л. в разхода на газ ще ти се изплати за около 50 000км. Аз на твое място - слагам обикновенна (евтина), събирам парички, махам изпарителя и за още 400лв. минавам на ГИ. Чак ме изкушаваш да ти предложа старата моя уредба (Ловато с ламбда контрол) но не съм решил какво да я правя още ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГИ - предимства - почти няма разлика във вървенето газ/бензин, малко по-нискък разход на газ евентуално /ако калкулираш бензина за загряване в пари няма да има много разлика/.

Обикновенна - предимства - цената и ако нещо се повреди по бензиновата част може да си джиткаяш на газ докато отстраниш повредата. Недостатъка - малко спъва колата, при мен (пак 4G63) се осещаше във високите обороти.

Разликата при 500лв. в цената и 1л. в разхода на газ ще ти се изплати за около 50 000км. Аз на твое място - слагам обикновенна (евтина), събирам парички, махам изпарителя и за още 400лв. минавам на ГИ. Чак ме изкушаваш да ти предложа старата моя уредба (Ловато с ламбда контрол) но не съм решил какво да я правя още ;)

 

Напълно подкрепям това мнение, даже ако не караш много след време ще се убедиш че нито спъването на колата е толкова голямо, нито разхода, пък както каза колегата в краен случай можеш да караш и само на газ.

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е така ми звучи не много като разлика в качествата, но разликата в парите е явна.

Мерси много, ще потърся по нета къде предлагат да слагат газови уредби и за 500 лева значи съм на газ. А идва морето и ако се запазят същите цени на горивата (а те скачат като дойде време за море) сметнах, че ако ми харчи 8 на бенц средно и 9,5 газ ще съм избил 70 - 80 лева.

 

Ако някой има наблюдения и впечателения за поставяне на газова някъде в София ( за предпочитане западната част) да дава координати.

 

Предварително благодаря

Редактирано от ZmenEmo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , моят ГИ го слага Иво Ленков http://www.caravelgas.com/ . Аз съм много доволен , хората знаят какво правят . Зареждачката е при отвора на резервоара , така че колата остана здрава . А това което колегите изтъкват като минус на ГИ , че не може да пали директно на газ ,при мен не е вярно , има си опция за първоначално палене на газ . Моят съвет е иди, поговори с тях и тогава вземи решение какво и къде ще слагаш.

 

ПС. А за парите не се плаши, аз още не съм дал една стотинка, на 7-ми е първата ми вноска, има и тази опция :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам газ и няма и да си сложа, но да попитам съветващите за обикновената газова, като гръмне във колектора и замине дебитомера кво прайм и кво става със спестените 400лв? А грешки не набива ли ЕКУ-то ? А ламбда сонда не заминава ли от смотаната смес (500лв е нова)? И още има, ама и това стига, въпросчета за размисъл. Минимума е ГИ според мен, другото е гавра с колата и рано или късно се заплаща. Може и да не съм прав и да има workaround-и за всяко от гореизброените, но си е компромис според мен обикновена газова на mi мотор с предварение, което се управлява от ЕКУ-то. Знам че се слага обикновена газова по принуда, но е добре да се направи сметка на рисковете, че да не излезе вместо по-евтино по-скъпо накрая.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам газ и няма и да си сложа, но да попитам съветващите за обикновената газова, като гръмне във колектора и замине дебитомера кво прайм и кво става със спестените 400лв? А грешки не набива ли ЕКУ-то ? А ламбда сонда не заминава ли от смотаната смес (500лв е нова)? И още има, ама и това стига, въпросчета за размисъл. Минимума е ГИ според мен, другото е гавра с колата и рано или късно се заплаща. Може и да не съм прав и да има workaround-и за всяко от гореизброените, но си е компромис според мен обикновена газова на mi мотор с предварение, което се управлява от ЕКУ-то. Знам че се слага обикновена газова по принуда, но е добре да се направи сметка на рисковете, че да не излезе вместо по-евтино по-скъпо накрая.

Прав си ........................ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Milenjs,

с обикновена уредба естествено ми е по-добре от към финанси. След като се изцедих покрай всичките му аларми, застраховки и т.н..

Само не знам какви са предимствата и недостатацитя м/у двете газови уредби.

Четох тук във форума как ГИ докато не вдигнел температура си джиткаш на бенц, а зимата едно момче беше написало че докато стигнело на работа и не загрявало да превключи и да влезе в режим.

Ако има някой да посъветева къде в София може да ми сложат газова уредба и са доволни от там да сподели, много ще съм благодарен на всяка помощ, която ми окажете.

 

Моят Галант е с друг мотор 2.5 V6, но да споделя впечетления, защото от няколко месеца съм с ГИ Фобос http://www.fobos-bg.com/ Много съм доволен от евтината возия от поведението на колата - работи и върви мн. добре и на газ и на бензин. Пали винаги на бензин, но превключва много бързо на газ особенно в топлото време мисля че на 40 градуса, а ако е топъл мотора след 5 секунди превключва. Сложиха ми ГИ в Софийския сервиз до Лукойла на Долни Богров. Има моя тема във форума, че допуснаха грешка при монтажа бяха пуснали мотора софтуерно да работи на 4 цилиндъра газ и 2 цилиндъра бензин и се чудех защо имам разход на бензин докато карам на газ, но отидох пуснаха всичките 6 цилиндъра да работят на газ и сега е пушка. Бутилката ми е в мястото за резервната гума, зарядното ми е под капачката за резервоара, имам допълнителна система за омасляване чийто можтаж е по желание на клиента и като цяло монтажа е много добър - като погледнеш мотора почти не се вижда , че има газова (само изпарителя и системата за омасляване виждат). На мен ми излезе 1540лв. със абсолютно всичко, защото съм с 6-так, изках омасляване, исках бутилка на мястото на резервната гума, преглед - узаконяване, зарядно под капачката и така. Желая успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Галант е с друг мотор 2.5 V6, но да споделя впечетления, защото от няколко месеца съм с ГИ Фобос http://www.fobos-bg.com/ Много съм доволен от евтината возия от поведението на колата - работи и върви мн. добре и на газ и на бензин. Пали винаги на бензин, но превключва много бързо на газ особенно в топлото време мисля че на 40 градуса, а ако е топъл мотора след 5 секунди превключва.

 

И моят Галант е с ГИ ФОБОС и съм много доволен разлика при вървене на газ/бензин почти не се усеща колата дори и през зимата загрява бързо за 2-3 мин. (35-40 градуса) работа на място вдига температура и обръща на газ.Не знам дали при другите газови дали е така но при Фобос ако вземеш да я гониш и към 5000 оборота ми обръща на бензин и се изтрелва.

Колега и моят съвет е ГИ спестяваш си ядове за по напред.С обикновенното газово има големи рискове да ти грамне колектора (въпреки че слагат едни клапи при въздушния филтър).Комшията ми на който колата не е Мицубиши но е Инжекцион е с обикновенно газово да не ти казвам колко ядове с компютъра има и колко броя е сменил до сега.

 

Иначе със здаве да си караш машината и много безавариини километри

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не плашете момчето, при мен за 50 000 как не гръмна нито веднъж? Дори и нямах клапа, просто италианците които са я монтирали са преценили че не е нужна. При нас ЕКУ-то не трупа грешки и няма да има проблеми от това естество.

А това че при 5000 оборота превключва на бензин не ми се вижда нормално...

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не плашете момчето, при мен за 50 000 как не гръмна нито веднъж? Дори и нямах клапа, просто италианците които са я монтирали са преценили че не е нужна. При нас ЕКУ-то не трупа грешки и няма да има проблеми от това естество.

А това че при 5000 оборота превключва на бензин не ми се вижда нормално...

А при мен е на 300 000 и 20 г всеки ден на газ и то яко гаааз, без грижи, само един изпарител за 100 кинта и това е ,така,че правиш си каллкулация и решаваш .

ПП-Само една подробност , моята е правена и слагана в Холандия и марката е Виаеле.

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми.

Точно така е ...само дето тоя същия изпарител вече се намира и по 40 лв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е ...само дето тоя същия изпарител вече се намира и по 40 лв :)

 

Още по-добре, то колкото един комплект хубави мембрани за БРЦ. Да ама новото си е ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз викам да не плашите момчето. Лично аз не съм виждал японска кола да гърми. Лично моят Галант го карам вече 200х.км на газ и не съм имал никакви проблеми. Газовата съм си я монтирал сам. В момента /от1,5 година/ съм с турски изпарител от 65 лв /копие на Ловато/ и няма проблеми.

Гърми си и то яко....................всеки мотор гърми ако не е нещо както трябва и най вече дали са му читави лулите, бобините, свещите ................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гърми си и то яко....................всеки мотор гърми ако не е нещо както трябва и най вече дали са му читави лулите, бобините, свещите ................

-Подържам мнението на колегата :good: , Всеки мотор гърми като "черешовото топче на Боримечката" ако не му е в ред "фитила" , (запалителната система) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят съвет е - в никакъв случай не слагай обикновенна газова на тази кола. Гледам, че и голями специалисти са те посаветвали същото ...

Ето в тази тема съм понаписъл малко (последния пост). Не че съм голям специалист, но може и да ти свърши работа.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16785

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали при другите газови дали е така но при Фобос ако вземеш да я гониш и към 5000 оборота ми обръща на бензин и се изтрелва.

И при моята няма такова превключване и мисля, че не е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и без да имам имане даване с ГИ на Фобос предполагам че пада налягането на газта по някаква причина и поради това превключва на бензин. Отиди да я погледнат там където са я монтирали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито и със здраве да си я караш. Аз също съм със такъв мотор като твоя и съм с ГИ Фобос и съм много доволен.Предполагам си чувал че евтиното почти винаги излиза по скъпо,колегите забравят и друго ,че след продължително каране само на гас заминават и дюзите(спичат)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...