Премини към съдържание

unufry_bg

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За unufry_bg

  • Рожден ден 02/28/1983

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.5, V6, 24V, Avtomatic

Интернет контакт

  • Skype
    unufry_bg

unufry_bg's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И при моята няма такова превключване и мисля, че не е нормално.
  2. Моят Галант е с друг мотор 2.5 V6, но да споделя впечетления, защото от няколко месеца съм с ГИ Фобос http://www.fobos-bg.com/ Много съм доволен от евтината возия от поведението на колата - работи и върви мн. добре и на газ и на бензин. Пали винаги на бензин, но превключва много бързо на газ особенно в топлото време мисля че на 40 градуса, а ако е топъл мотора след 5 секунди превключва. Сложиха ми ГИ в Софийския сервиз до Лукойла на Долни Богров. Има моя тема във форума, че допуснаха грешка при монтажа бяха пуснали мотора софтуерно да работи на 4 цилиндъра газ и 2 цилиндъра бензин и се чудех защо имам разход на бензин докато карам на газ, но отидох пуснаха всичките 6 цилиндъра да работят на газ и сега е пушка. Бутилката ми е в мястото за резервната гума, зарядното ми е под капачката за резервоара, имам допълнителна система за омасляване чийто можтаж е по желание на клиента и като цяло монтажа е много добър - като погледнеш мотора почти не се вижда , че има газова (само изпарителя и системата за омасляване виждат). На мен ми излезе 1540лв. със абсолютно всичко, защото съм с 6-так, изках омасляване, исках бутилка на мястото на резервната гума, преглед - узаконяване, зарядно под капачката и така. Желая успех!
  3. Благодаря на всички за помощта, и макар, че се оказа бушона при мен (този който не знаех къде се намира) темата беше полезна за мен за да разбера и другите възможни проблеми.
  4. Тези бушони които са при мотора (аз не знам дали има други) са здрави.
  5. Колеги, беше ми се откачил маркуяа обдухващ датчика на климатроника и като отварях щентралния панел за да го закача ми изчезна тока към запалката, а ми трябва за да си захранвам радар-детектора. Моля помогнете и кажете къде да го търся - разглобих целият централен панел за да видя да не са се извадили клемите, но не бяха и директно с тях пробвах на радара и нищо.
  6. Колеги, признах Ви, наистина беше изваден маркуча и макар да не съм пробвал дали проблема се е оправил вярвам, че ще е ОК. НО като извадих панела (целия панел с цвят махагон дръпнах от щипките напред само долната част от към пепелника остана захваната) за да видя извадил ли се е маркуча и да го сложа сега на ми работи запалката и макар, че не пуша от там си захранвам радар-детектора и много се дразня. Утре ще изкубя целия панел и ще видям
  7. Колеги, имам следният проблем и искам да разбера някои от вас сблъсквал ли се е с него, на какво се дължи и как да го отстраня. Когато запаля двигателя и настроя климатроника на 25-27градуса след като загрее започва да духа топло и всичко е нормално, но след известно време (половин или един час) започва да духа все по студено и по студено и се стига до момент в които и при 31.5 градуса пак вкарва не затоплен въздух, а при промяна на 32 градуса което е максимума започва да духа горещо. За да не остана погрешно разбран ще повторя, че колата не губи "парно", а се губят междинните положения и остават при всички температурни настройки на климатроника освен максимума вкарва не загрят въздух и при максимална настройка на температурата духа горещо.
  8. Имам си катализатор все още и не мога да се сетя защо да съм изгорял?
  9. Днес ходих до сервиза въпреки уверенията им, че няма как да гори бензин докато карам на газ и знаете ли какво се оказа - колата ми е с шест цилиндъра, а те софтуерно са я пуснали на четири и по този начин е работила на четири цилиндъра газ и два цилиндъра бензин - добре ли е ?!
  10. И аз имам същият проблем, но не се чувствам достатъчно компетентен за да запоявам, а при мен проблемът не е в буксата защото съм вадил часовника и не се влияе работата му от нея
  11. И аз засекох моя разход на бензин докато карам на газ. Бях напълнил резервоара до горе, минах 533км с едно студено палене на бензин и три междинни паления на бензин на загрят двигател за по пет секунди и като го допълних пак след това заредих 16 литра което значи 3л/100км разход на бензин докато карам на газ което според мен не е нормално. По рано бях засекъл и с градско каране с многократни паления на бензин в продължение на около петнадесет дни 4.3л/100км разход на бензин. Според мен разликата между двете засичания, а именно тези 1.3л/100км са нормалният разход и то само при положение, че са налице многократни паления на бензин, а за дълъг път ми се струва ненормално!
  12. Колега, и аз съм забелязъл нещо подобно при моя Галант (запъване в началото на педала, понякога, сякаш се е закъсало жилото), но не съм определил условията при които се получава и когато го забележа съм си правил експеримент да загася колата и пак да натисна педала и всичко е нормално тогава. И аз ще се радвам да разбера каква е причината!
  13. И ако това е причината какво трябва да се направи?
  14. Здравейте колеги. От скоро сложих газов инжекцион на Галанта си 2.5 V6 24V автоматик. Газовият инжекцион е "Фобос" и като цяло съм много доволен от поведението на автомобила и разхода, но забелязвам, че имам разход на бензин докато карам на газ. Все още не мога да кажа точно колко (напълних резервоара догоре и ще го засека). Колата пали на бензин и превключва автоматично доста бързо на газ. Пътувах София - Ст. Загора - София и тогава забелязах че стрелката мърда надолу. Моля за мнения и съвет дали е възможно да вкарва в двигателя и бензин (газаджийте от "Фобос" казаха, че е невъзможно) или да тече от някъде и аз не знам. Не мерише на бензин около и в колата и мисля, че като не я карам няма разлика в новото на бензина (макар, че нивомера поне на моя галант си мени показанията и не мога да определя точно).
×
×
  • Създаване...