Ivan1984 Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Здравейте, евентуални( почти сигурно) бъдещи колеги. Пиша защото откакто седнах да чета форума съм меко казано объркан относно поддръжката на Мицубиши Галант. Насочил съм се към комби 98' 2.0 16v с газов инжекцион и по- точно към тази кола http://www.cars.bg/u119440 Колата е внос от Швейцария на 170 000 км. (в момента е на 190 000 км.) със сервизни документи, сменено е всичко нужно( пак с документи), има само лагер- главина за смяна( KOYO- 115 лв.). Сега да минем на въпроса- дохода ми е около 700-750 лв. на месец относително стабилен бих казал( работя в енергиен монополист), тук чета че за поддръжка на Галант са ти нужни между 600 и 1500лв. месечна заплата( това бяха двете крайни мнения) и това много ме обърква( аз живея сам- не на квартира, нямам жена- младеж съм още, издържам само себе си). Това ми е мечта от малък( Галант и БМВ Е36) и съм готов да се лиша от това- онова за да я имам, обаче се плаша да не ми дойде много. Та ми трябва съвет, опитах се да бъда максимално подробен, благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Колата външно изглежда добре, ако не смятаме разликата в цвета на задна лява врата. По-добре щеше да е, ако има снимки и от вътре. Успех ти желая с покупката, само незнам, защо си се спрял на комби, при това с ниско(спортно) окачване!? А това за приходите ти е голяма глупост, защото всеки човек си има различни разходи, както и това, че всяка кола си харчи различно. Редактирано 24 март 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Месечните приходи са важни във всяко отношение. Пари за ремонт по колата месечно няма да ти трябват. Ставаше дума когато нещо се нуждае от ремонт, да имаш готовност за закупуване на резервната част и да платиш на монтьора, а не автомобилът да седи "счупен" докато събереш парите. Колкото по-добре си подплатен, толкова повече ще се радваш на колата. Иначе ако ще и нова де, човек няма да може да й се зарадва. Лично аз кола по снимка не мога да преценя дали си заслужава. Стига да не е на плескуда разбира се. Окачването наистина е нисичко. Изглежда като моята погледната отстрани (да не кажа 1 см. че тази е по-ниска), като е със същите джанти, само че моята е седан. Ако това ще те насочи - моята е със черни амортисьори и пружини (заводските си) и мисля че са оригиналните на колата. Ако на тази са червени, жълти или друг цвят, ако са някакви маркови части, значи и това може да го броиш за + при решението. В случай че не ти харесва возията, можеш да го смениш за стандартни за модела и да прибереш някой лев ... за газ.Лагер-главината е по-скъпа. По спомен е 270 лева задна. Явно са ти казали цената на лагера. Той се сменя естествено, не е нужно да взимаш главина.Успех от мен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 Не е въпроса да се прецени тази кола по снимка, а по принцип за модела. Споменах заплатата си защото първоначално това се сетих. Да кажем че в момента ми остават 100 лв. на месец, като спестявания( карам Пежо 106 2002 г.), като имам скатани 1000 лв. винаги. Ще бъдат ли достатъчни тези средства да си позволя Галант. За окачването не знаех, че е спортно, предпочитам обикновено, затова и колата е комби, трябва ми багажник за обемни неща( не тежки, максимум 50 кг. багаж общо) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Окачването може и да не е спортно, а просто да са сменяни задните амортисьори, като не са сложени от "дебелите", като ако е това, проблема е решим. Иначе ако имаш скътани по 1000 лв. тази кола трудно може да те изненада с по-скъп проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Хубаво е ако можеш да огледаш няколко коли на живо, да можеш да направиш сравнение. Добре е задължително да се качиш в колата и да покараш, или да те повозят (по повечето автокъщи не дават да се кара от клиента). Тази кола е наистина доста ниска, имай предвид, че ако ще се катериш по бордюри може да ти е малко трудно. И на седан багажника е доста голям, да не кажа най-големият, който съм виждала на кола. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 Определено няма никъде да се катеря с нея, по принцип си карам доста културно и спокойно( то не че има каране което да става за дупките на Варна...). Трябва ми комби защото ми се случва да пренасям неща които са например с размери 1*1*2 метра, пък тежат има- няма 3 кг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Според мен това е най-надеждният пакет - комби, 2000 кубика, бензин, с ръчни скорости. По мои наблюдения комбитата са повече от седаните и плюс това са по-евтини. Избор вярвам ще има.От по-новите модели (мисля от 2000 г.) има комбита със система за автоматично регулиране на клиренса. Не знам какво представлява, има ли ги по обявите и как се поддържат. Ако те интересува, разучи повече.Ако ще я караш главно на дълъг път и 2.5 V6 не е за пренебрегване. Плюс това имат някоя и друга "екстра" отгоре. Ти си знаеш най-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 В такъв случай комбито ти е идеален вариант, а и както е казал Анди са по-евтини от седан. Хубаво да е отидеш в няколко автокъщи и да разгледаш, за да се ориентираш и в цената и в състоянието на колите. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Брейй, много добре изглежда на снимките. Относно това дали ще ти стигат парите, всичко зависи от колата която ще вземеш. Тези приказки какво е сменено са много относителни и често излиза че всъщност не е вярно. На моята примерно беше сменен само ремъка (без ролките), така че се наложи пак да я правя тази операция. Съединител уж имаше (отделяше по средата), ама беше за смяна. И т.н. Но от това че е регистрирана и карана в Бг и сигурно има аларми застраховки, газ има, гуми зимни и летни ала бала ще спестиш добра сума и цената става доста примамлива, ако всичко е ок по колата. А и в cars.bg цените са малко понадути - почти съм сигурен, че ако се появиш с парата този ще ти я даде за 6500. И гумите ако са наред направо и се мятай. Айде и да се похвалиш какво е станало. Редактирано 24 март 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Тази кола е на колега от форума, който вече не влиза тук. Ника му беше ozmo ако не се лъжа. Колата я гледах преди 5-6 месеца, че и аз му бях хвърлил око на този Галант... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Да потвърдя думите на Brigadiro. И аз я гледах преди време и знам че е на колега от форума и наистина си заслужава. Единственото което ме спря тогава е че е ръчка, пък човек като си свикне с автомата. Даже днеска го засякъх на Редута или на Сточна гара. Ако си го харесъл - вземай го. Редактирано 24 март 2010 от Веско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 26 март 2010 Автор Сподели Публикувано 26 март 2010 ... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 ... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :DДобре изглежда .... честито и наистина да са ... много километрите без грижи. Аз също скоро си взех такъв .. и засега е ок ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 ... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :DХайде честито!Дано много да те слуша красавеца! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 26 март 2010 Автор Сподели Публикувано 26 март 2010 (редакция) ... ами понеделник майсторите ще кажат своята дума... аз не разбирам честно казано много-много и я взех колата на доверие( по думите на момчето и препоръките на колегите)... така че понеделник ще се похваля или ще вадя пачките за ремонти :rolleyes: Редактирано 26 март 2010 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Поздрави и от мен, много километри и по- малко ремонти :D Ако не е таина ще споделиш ли за колко я взе и първи впечатления от колицата :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Честито в такъв случай! Както я пазиш така ще я имаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Честито и от мен! Да вадиш парички само за почерпки и бензин/газ/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Честито колега, с кеф да я караш и само консумативи да сменяш ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 27 март 2010 Сподели Публикувано 27 март 2010 Честито и от мен колега! Много да те слуша и радва! Добре дошъл в клуба:icon_thumbup:! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 29 март 2010 Автор Сподели Публикувано 29 март 2010 ... Мицубишко е вече на майстор за смяна на лагер- главина и за основен оглед, стискайте палци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 29 март 2010 Автор Сподели Публикувано 29 март 2010 ... новините са бих казал много добри- само вътрешен и външен, ляв кормилен накрайник. Препоръка- да я измажа с нещо антикорозионно отдолу, че швейцарската луга си е казала думата :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 29 март 2010 Сподели Публикувано 29 март 2010 Колеги и моята е тръгнала отдолу. Имате ли някакви предложения и препоръки с какво може да се третира и как? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Първо здравейте, от опит казвам че с каквото и да третирате всичко е временно, до една година ръждичката е отново на лице. Тук говоря за старателно почистване на засегнатите участъци и използване на материали на карсистем. Така че не си харчете паричките напразно(като изключим задните веждички, там и аз не мога да ги гледам) карайте колите и им се радвайте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.