Премини към съдържание

Галант- дилема


Ivan1984

Препоръчано мнение

Здравейте, евентуални( почти сигурно) бъдещи колеги. Пиша защото откакто седнах да чета форума съм меко казано объркан относно поддръжката на Мицубиши Галант. Насочил съм се към комби 98' 2.0 16v с газов инжекцион и по- точно към тази кола http://www.cars.bg/u119440 Колата е внос от Швейцария на 170 000 км. (в момента е на 190 000 км.) със сервизни документи, сменено е всичко нужно( пак с документи), има само лагер- главина за смяна( KOYO- 115 лв.). Сега да минем на въпроса- дохода ми е около 700-750 лв. на месец относително стабилен бих казал( работя в енергиен монополист), тук чета че за поддръжка на Галант са ти нужни между 600 и 1500лв. месечна заплата( това бяха двете крайни мнения) и това много ме обърква( аз живея сам- не на квартира, нямам жена- младеж съм още, издържам само себе си). Това ми е мечта от малък( Галант и БМВ Е36) и съм готов да се лиша от това- онова за да я имам, обаче се плаша да не ми дойде много. Та ми трябва съвет, опитах се да бъда максимално подробен, благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата външно изглежда добре, ако не смятаме разликата в цвета на задна лява врата. По-добре щеше да е, ако има снимки и от вътре. Успех ти желая с покупката, само незнам, защо си се спрял на комби, при това с ниско(спортно) окачване!?

А това за приходите ти е голяма глупост, защото всеки човек си има различни разходи, както и това, че всяка кола си харчи различно.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Месечните приходи са важни във всяко отношение. Пари за ремонт по колата месечно няма да ти трябват. Ставаше дума когато нещо се нуждае от ремонт, да имаш готовност за закупуване на резервната част и да платиш на монтьора, а не автомобилът да седи "счупен" докато събереш парите. Колкото по-добре си подплатен, толкова повече ще се радваш на колата. Иначе ако ще и нова де, човек няма да може да й се зарадва.

 

Лично аз кола по снимка не мога да преценя дали си заслужава. Стига да не е на плескуда разбира се. Окачването наистина е нисичко. Изглежда като моята погледната отстрани (да не кажа 1 см. че тази е по-ниска), като е със същите джанти, само че моята е седан. Ако това ще те насочи - моята е със черни амортисьори и пружини (заводските си) и мисля че са оригиналните на колата. Ако на тази са червени, жълти или друг цвят, ако са някакви маркови части, значи и това може да го броиш за + при решението. В случай че не ти харесва возията, можеш да го смениш за стандартни за модела и да прибереш някой лев ... за газ.

Лагер-главината е по-скъпа. По спомен е 270 лева задна. Явно са ти казали цената на лагера. Той се сменя естествено, не е нужно да взимаш главина.

Успех от мен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса да се прецени тази кола по снимка, а по принцип за модела. Споменах заплатата си защото първоначално това се сетих. Да кажем че в момента ми остават 100 лв. на месец, като спестявания( карам Пежо 106 2002 г.), като имам скатани 1000 лв. винаги. Ще бъдат ли достатъчни тези средства да си позволя Галант. За окачването не знаех, че е спортно, предпочитам обикновено, затова и колата е комби, трябва ми багажник за обемни неща( не тежки, максимум 50 кг. багаж общо)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окачването може и да не е спортно, а просто да са сменяни задните амортисьори, като не са сложени от "дебелите", като ако е това, проблема е решим. Иначе ако имаш скътани по 1000 лв. тази кола трудно може да те изненада с по-скъп проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е ако можеш да огледаш няколко коли на живо, да можеш да направиш сравнение. Добре е задължително да се качиш в колата и да покараш, или да те повозят (по повечето автокъщи не дават да се кара от клиента).

Тази кола е наистина доста ниска, имай предвид, че ако ще се катериш по бордюри може да ти е малко трудно.

И на седан багажника е доста голям, да не кажа най-големият, който съм виждала на кола. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено няма никъде да се катеря с нея, по принцип си карам доста културно и спокойно( то не че има каране което да става за дупките на Варна...). Трябва ми комби защото ми се случва да пренасям неща които са например с размери 1*1*2 метра, пък тежат има- няма 3 кг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е най-надеждният пакет - комби, 2000 кубика, бензин, с ръчни скорости.

По мои наблюдения комбитата са повече от седаните и плюс това са по-евтини. Избор вярвам ще има.

От по-новите модели (мисля от 2000 г.) има комбита със система за автоматично регулиране на клиренса. Не знам какво представлява, има ли ги по обявите и как се поддържат. Ако те интересува, разучи повече.

Ако ще я караш главно на дълъг път и 2.5 V6 не е за пренебрегване. Плюс това имат някоя и друга "екстра" отгоре. Ти си знаеш най-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай комбито ти е идеален вариант, а и както е казал Анди са по-евтини от седан.

Хубаво да е отидеш в няколко автокъщи и да разгледаш, за да се ориентираш и в цената и в състоянието на колите. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брейй, много добре изглежда на снимките.

Относно това дали ще ти стигат парите, всичко зависи от колата която ще вземеш. Тези приказки какво е сменено са много относителни и често излиза че всъщност не е вярно. На моята примерно беше сменен само ремъка (без ролките), така че се наложи пак да я правя тази операция. Съединител уж имаше (отделяше по средата), ама беше за смяна. И т.н. Но от това че е регистрирана и карана в Бг и сигурно има аларми застраховки, газ има, гуми зимни и летни ала бала ще спестиш добра сума и цената става доста примамлива, ако всичко е ок по колата. А и в cars.bg цените са малко понадути - почти съм сигурен, че ако се появиш с парата този ще ти я даде за 6500. И гумите ако са наред направо и се мятай. Айде и да се похвалиш какво е станало.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е на колега от форума, който вече не влиза тук. Ника му беше ozmo ако не се лъжа. Колата я гледах преди 5-6 месеца, че и аз му бях хвърлил око на този Галант...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да потвърдя думите на Brigadiro. И аз я гледах преди време и знам че е на колега от форума и наистина си заслужава. Единственото което ме спря тогава е че е ръчка, пък човек като си свикне с автомата. Даже днеска го засякъх на Редута или на Сточна гара. Ако си го харесъл - вземай го.

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :D

Добре изглежда .... честито и наистина да са ... много километрите без грижи. Аз също скоро си взех такъв .. и засега е ок :))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... галанта е вече мой, пожелайте ми много безаварийни километри... :D

Хайде честито!Дано много да те слуша красавеца! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... ами понеделник майсторите ще кажат своята дума... аз не разбирам честно казано много-много и я взех колата на доверие( по думите на момчето и препоръките на колегите)... така че понеделник ще се похваля или ще вадя пачките за ремонти :rolleyes:

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави и от мен, много километри и по- малко ремонти :D

Ако не е таина ще споделиш ли за колко я взе и първи впечатления от колицата :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега! Много да те слуша и радва! Добре дошъл в клуба:icon_thumbup:!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Мицубишко е вече на майстор за смяна на лагер- главина и за основен оглед, стискайте палци :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... новините са бих казал много добри- само вътрешен и външен, ляв кормилен накрайник. Препоръка- да я измажа с нещо антикорозионно отдолу, че швейцарската луга си е казала думата :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и моята е тръгнала отдолу. Имате ли някакви предложения и препоръки с какво може да се третира и как?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравейте, от опит казвам че с каквото и да третирате всичко е временно, до една година ръждичката е отново на лице. Тук говоря за старателно почистване на засегнатите участъци и използване на материали на карсистем. Така че не си харчете паричките напразно(като изключим задните веждички, там и аз не мога да ги гледам) карайте колите и им се радвайте

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...