Акумулатора е сравнително новичък на няколко месеца-необслужваем, върти и пали нормално. Какво ми прави впечатление-вечерно време(тъмно) при пуснати фарове когато включа вентилатора на парното ми премигват фаровете, гадно, досадно... Реших да меря напрежения на акумулатора: оказа се 14,2в. при работещ двигател(без консуматори) и 13,6в. след поне половин часов престой. Мерих също и на клемите на алтернатора разликата бе около 0,1-0,2в., което автоматично изключва лоша връзка на силовите кабели. Въпреки това разглобих, почистих всички силови връзки, резултатът пак си е същия ПРЕМИГВАМ ЯКО. Реших да меря с помощта на приятел при работещ двигател и момент на включване на вентилатора или там някакъв по сериозен консуматор-мултимерът нали е цифров=инертен но все пак ми показа спад на напрежението с около 0,8-1в за кратко време и от 14,2 се установи на 13,9в. Очевидно е че имам проблем но къде да го търся диодния блок, или регулаторът? Когато оставя галанта да работи на обороти при включени фарове, двигателя започва да се затормозява, следователно имам някакво зареждане.