dreemer Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Ето едно мнение: Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.До там беше с мерака ми за галант.Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари. Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ???? Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра... Редактирано 23 март 2010 от dreemer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Ето едно мнение: Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.До там беше с мерака ми за галант.Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари. Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ???? Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра... Абсолютно неразумно е да сравняваш коли от различни поколения и техните проблеми. Що не сравниш твойта Примера с една такава след 1998г. Просто новите коли са доста по-кекави. Иначе подръжката на Галанта не е чак толкова скъпа. По-скоро проблема се крие в кадърните майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Искаш да те убеждаваме да си купиш Галант ли? Няма пък :icon_thumbup: 2000 куб. бензиновия има по-евтина поддръжка от 6-цилиндровия. Всеки модел има слаби места, т.к. хронични болежки. Ако месечният ти доход е по-нисък от чисто 600 лева и не си женен, колата няма да притесни джобните ти. Иначе ще се мъчиш и няма да можеш да й се зарадваш. Нека не сравняваме с Астра, защото имам такава и мога да ти докажа точно обратното на твърденията ти - колата е на 206560 км. и я карам вече 50 хил. км. по няма да ти казвам какви дупки, но я пазя, не хвърча през тях. По окачването нищо не съм сменявал, с изключение на един тампон на амортисьор и една биалетка, която се откъсна при смяната на гофрираните маншони на полуваловете (полуосите). 300 лева дали съм дал за части, като съм сменил ангр. ремък 2 пъти.... Кола на старо е на късмет и всяка кола си е за нея си. Не знам дали го разбираш.За да направиш сравнение за себе си, прочети отгоре-отгоре темите за ремонти за галант и за която се сетиш друга кола от този ценови диапазон и клас автомобил. Чети за 2000 кубиковия бензинов. Виждам че за него питаш. На тези с мнението за инженерно недоразумение им прати много поздрави от мен :icon_dance: Айде със здраве! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreemer Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Не ги сравнявам-естествено че не сравнявам...Просто си питам,понеже оставам с убеждение че е като рохко яйце едва ли не....Фен съм на марката от 1996,когато и карах един Галант'89 година тогава,и сега избора ми следваща семейна кола се спира на Галант-а,понеже Примерата ми остаря адски много и не намирам тръпка в по-следващите генерации Това е,пич-питам Ето това е -какво да гледам,какво да очаквам и като разход и всичко?Колата ми трябва за всеки ден,основно дълъг пътКато пътувам за работа сутрин,от Пловдив за Карлово се движи един Галант,тъмнобордо на габарити почти винаги кара,еми като го видя и откачам от кеф!!!! http://www.picvalley.net/u/1849/35238367811715784541269153966WPPX3cY0Qjg99VZUGjbA.JPGhttp://www.picvalley.net/u/2857/22979520120167620361269153970FC3SJ3SKHJNliAEFlQKu.JPG Редактирано 23 март 2010 от dreemer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Аз, като си чета из форумчето, забелязвам, че Пламен кара 5ти Галант и е монтьор. Не мисля че е надиплил пачки от ремонти на японски коли, а кара 2ка бензин. Явно е здрава количка Моите наблюдения (Галант 2.5 97г. автомат и т.н.) са че колата вози като S-класа, харчи като Голф, върви като спортна количка, здрава е като сглобена в Япония, стои на пътя по несравним начин и още не мога да разбера как съчетава тези качества с мижав тонаж под 1.5т.Всяка кола от по-висок клас е със по-скъпа поддръжка. Аз лично смених предни амортисьори само (едно приятелче я навря в едни дупки и ми разцепи гумите и взриви амортисьорите). Боднах газови Монро по 62лв бройката. Срам ме е, но са по-евтини от всички които съм виждал по другите коли. Има и скъпи части, но има и евтини. Всичко е въпрос на виждане и на изпълнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreemer Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 Аз, като си чета из форумчето, забелязвам, че Пламен кара 5ти Галант и е монтьор. Не мисля че е надиплил пачки от ремонти на японски коли, а кара 2ка бензин. Явно е здрава количка Моите наблюдения (Галант 2.5 97г. автомат и т.н.) са че колата вози като S-класа, харчи като Голф, върви като спортна количка, здрава е като сглобена в Япония, стои на пътя по несравним начин и още не мога да разбера как съчетава тези качества с мижав тонаж под 1.5т.Всяка кола от по-висок клас е със по-скъпа поддръжка. Аз лично смених предни амортисьори само (едно приятелче я навря в едни дупки и ми разцепи гумите и взриви амортисьорите). Боднах газови Монро по 62лв бройката. Срам ме е, но са по-евтини от всички които съм виждал по другите коли. Има и скъпи части, но има и евтини. Всичко е въпрос на виждане и на изпълнение. Що пък трябва да е срам???Хора сме,всеки има тежки дни и понякога едното за сметка на друго Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) На тези с мнението за инженерно недоразумение им прати много поздрави от мен :icon_dance: Анди,аз пък бих пратил"много поздрави"на близките роднини на тез инженери,защото в Галанта наистина има детайли,които са проектирани в час по трудово...Хайде да бъдем реалисти. :icon_blush: Редактирано 23 март 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Не знам какво имаш предвид, но предлагам да оставим нещата както са. Бил си свидетел как темите се изкривяват и завършват еднакво. Пита някой за накладки или как да отвие някое болтче и се стига до зацикляне - ама дисковете, ма скоростната кутия... Е какво? Като сменяш съединител ще си смениш и пустия лагер и работата ще е повече само в цепенето на кутията. Той ако е здрав няма да износва и разбива нататък по веригата. Тази кутия ако това се преви всеки път ще взриви два двигателя.Та така. Нека оставим човека да си събере информация за 2000 куб. см. бензиновия и да приключваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Щом автора на темата има Примера, вероятно познава Гришата (Реконструктора) и знае каква кола кара в момента. Дали ще я смени за Нисан ? Нека да прочете ТАЗИ ТЕМА , SLX е описал много точно и обективно впечатленията си от Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Ама той SLX не е много за пример защото сменя и здравите неща :icon_thumbup: Колко пари ще даваш по колата не зависи само от нея ми и от теб и най-вече от майсторите. Аз до сега не съм видял кола да се кара в българия и да не и се ремонтира окачването или поне да има нужда от ремонт. Пък колко китайски части ще сложиш и колко пари по-евтино ще ти излезе и каква кола ще караш след това си е отделен въпрос. От към окачване за 2.0 или 2.5 ще даваш еднакво при еднакви други условия. За бензин 2.0 ще ти е малко по-тънко но не с много голяма разлика... а и като споменаваш Карлово-Пловдив навярно ще я газифицираш. Галанта въобще не гори много както пишат по-горе глипости... или ако е така при тях си иматнякакви проблеми. Поне при мен разхода ми е малко (с литър) над разхода на БМВ 318 ... и карам с 1 идея по-агресивно. и малко по-нисък от разхода на Citroen Xantia 2.0. За кола 97-2000г с този мотор и тези коне бих казал даже че е най-икономичната... И все пак споменавам разходи за коли карани навсякъде другаде но не и в София.. щото там разхода е на час не на километър :icon_censored: Ако ще си взимаш Галант по-добре не питай форумите да или не.. по-скоро пътай за какво да гледаш.. а по темата има много писано. Аз лично не искам да си взимаш галант защото вече станаха страшно много и не се чувствам уникален както преди :rolleyes: .. ама ако не си ти друг ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin22 Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема. :icon_doh: :icon_doh: Я питай колегата Mitsubishi колко галанта над 10 години е продал.Мале.. как се трошат тия галанти.. мале мале.. :icon_doh: :icon_doh: смотани японци ! :icon_doh: то се е видяло че от тук нататък и тая тема стана spam only Редактирано 23 март 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема.Ей, бот, оди да глобеш рападжика, кво си се разписал по форумите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема. Хе-хе, гроздето кисело :hysterical: или може би очакваш след този пост да се сринат цените на Галантите, за да можеш и ти да си купиш един..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема. Ама, ти в Брезник виждал ли си изобщо Галант на живо? :hysterical: :hysterical: :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Ето едно мнение: Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.До там беше с мерака ми за галант.Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари. Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ???? Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра...Пич виж са аз карам точно такъв Галант какъвто икаш ти,впечатленията ми до момента:за кола от такъв клас гори малко(зависи и как я караш),ако си фен на кожения салон при 2.0 е голяма рядкост,но иначе останалите екстри си ги има и са ти даже пре достатъчно(моя е от Швейцария има и круиз контрол)има стрхотна возия,адцки тих мотор,но като сравнявам цените на резервните части тези на немски автомобили от същата година няма кой знае каква разлика не са толкова по-скъпи,но има един МНОГО ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ-МАЙСТОРИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ГОЛЯМА РЯДКОСТ,поне в Бургас и околието.а това че е чуплив малко не съм съгласен,като всяка кола има хронични проблеми,но всички си имат.Единн съвет от мен ако наистина те кефи вземай без да се чудиш,останалото си е голяма доза късмет :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreemer Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Пич виж са аз карам точно такъв Галант какъвто икаш ти,впечатленията ми до момента:за кола от такъв клас гори малко(зависи и как я караш),ако си фен на кожения салон при 2.0 е голяма рядкост,но иначе останалите екстри си ги има и са ти даже пре достатъчно(моя е от Швейцария има и круиз контрол)има стрхотна возия,адцки тих мотор,но като сравнявам цените на резервните части тези на немски автомобили от същата година няма кой знае каква разлика не са толкова по-скъпи,но има един МНОГО ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ-МАЙСТОРИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ГОЛЯМА РЯДКОСТ,поне в Бургас и околието.а това че е чуплив малко не съм съгласен,като всяка кола има хронични проблеми,но всички си имат.Единн съвет от мен ако наистина те кефи вземай без да се чудиш,останалото си е голяма доза късмет :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Кожени салони мразя,че като ми се изпотят краката лятото,лепят :icon_dance: Иначе ще се купува Галант и това е!!! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Редактирано 23 март 2010 от dreemer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Щом веднъж си харесал Галант, убедена съм, че ще си го купиш. )Най-добре е да попрочетеш някоя и друга тема, да се ориентираш кои са им най-честите кусури и дефекти, които дават. За поддръжката, не е евтина, но не е и толкова скъпа. Чести има както китайски, така и оригинални японски, естествено тук идва разликата в цената, но всеки преценява какво да сложи и какво може да си позволи за момента. Аз карам по-стара кола, при това дизел, но ако не си решил твърдо за бензин, може да обмислиш и този вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin22 Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Ей, бот, оди да глобеш рападжика, кво си се разписал по форумите!Ти се научи да пишеш.Аз имам галант от 5г и много добре знам как се чувствате когато "прекрасната" кола те върне в първи клас.Чакам да се качи железото да я дам за скрап. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Едно от най-важните неща като купуваш кола е моментното състояние. Аз карам ей тва на снимката в ляво и къде блях като го взимах незнам. Взех го за 7000лв. преди 10000км и 8 месеца и набих още 5000лв отгоре за чарколяци и ремонти и все още не е това което ми се иска да бъде. Често пъти е и въпрос на късмет не винаги може да видиш всичко или пък проблема да се е проявил преди да я вземеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Едно от най-важните неща като купуваш кола е моментното състояние. Аз карам ей тва на снимката в ляво и къде блях като го взимах незнам. Взех го за 7000лв. преди 10000км и 8 месеца и набих още 5000лв отгоре за чарколяци и ремонти и все още не е това което ми се иска да бъде. Често пъти е и въпрос на късмет не винаги може да видиш всичко или пък проблема да се е проявил преди да я вземеш. Подкрепям това мнение. Всеки иска хубава и евтина кола, а това няма как да стане. Евтините коли само са карани и не са поддържани и искат сериозна инвестиция за да стане надеждна кола. В повечето случаи се закърпва положението когато нещо се обади и затова така се получава. Аз си взех от Испания читава (и скъпа) кола и само карам, вече над 40 000 км без да правя нищо по нея. Който иска евтина кола, нека да бъде така добър да смени още в началото всичко, което има нужда и после само ще кара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Ивелине, цената на желязото няма да се качи. Високата цена беше лятото. По-добре го разглоби в един гараж и продавай на части. Не се заяждам, а съм съпричастен.Сещам се за две злини при автомобилите (и мотоциклетите). Едната е когато се навиеш да купиш такава кола и понеже ги нямаше по онова време (преди 2-3 години рядко се срещаха където и да е на обяви), се бърза да се плати първата изглеждаща обещаващо кола. Това ще навлече главоболия най-вероятно, особено ако е купена с 25-35% по-ниска от средната цена за този автомобил. С всяко МПС е така. Като го купиш с мисълта да го стегнеш и накрая като теглиш чертата... Втората злина - цените на новите резервни части сега не са толкова по-ниски в сравнение с цените им навремето и особено сравнено с обезценяването на колата. За съжаление когато окапят повече работи по една кола с цена 60000 долара преди 12-13 години, няма как да й смениш един чувал части за 200-300 лева. И когато колата на пазара сега е 6000 лева да речем, този чувал с части струва няколко хиляди лева (защото са нови, а колата вече е стара), няма как да не се разочарова човек. Но това го има при всички МПС-та. Вероятно има и други неизвадили късмет при покупка на автомобил, но не си го признават. Това обаче не е повод да се заклейми един модел като инженерна недомислица, най-чупливата японска кола и т. н. Пак ще повторя - всяка кола си е за себе си. Дори в магазина да изглеждат еднакви, то вътре имат разлики, изработката, сглобката не е съвсем еднаква и едната е по-добра от тази до нея. Тук шансът има думата (късметът). Както има темпри, брави, алфи, които упорито отказват да се счупят и са на по половин млн. километра, така има и чисто нови коли със световен имидж, които имат скъпо струващи за остраняване технически проблеми още на първата година, а хората са платили много пари за тях (или поне за тях са много - за самите хора) и се разочароват. Редактирано 23 март 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Здравей, мечтателю. От две години карам това, което ти искаш да имаш (мойто е версия комби). Давам ти мало факти: платил съм го 4200 лв в Германия + докарване 800 лв = 5000 лв. Първоначално обслужване (малсло, филтри ремъци, май и една ролка) - общо към 400 лв всичкото. До сега съм сменил поради износване задни дискове и накладки, задни амортесьори и пружини, долните криви носачи и един прав носач, всеки по около 120-140 лв. Монтиръл съм допълнително газова уредба на колата (тип газов инжекцион) и карам колата почти всеки ден. Регистрацията, както и смяната на маслото и филтрите е в графата "задължителни разходи" и не ги коментирам. Сам си прецени изброеното много ли е или малко. Личният ми съвет е да се огледаш за такъв запазен екземпляр, да си го вземеш, да го обслужиш и да се возиш, возиш, возиш ...Поздрави и успех в търсенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreemer Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 Благодаря за отговорите!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Ами колега, защо изобщо питаш, като нито слушаш, нито се съобразяваш с написаното. Купувай си галант и почвай... да се возиш ли, да ремонтираш ли, както се случи. За четвърти път в подобна тема ще кажа, че има по-добри инвестиции за тези години и пари в автомобилното машиностроене, но при равни други условия. Акордът ще ти се стори по-скъп, ама ще има защо да е така... маздата или авензисът също са надежден избор, всъщност по-надежден избор. Галант на под 100 к и от 2003 в края струва доста пари, вероятно ще купиш по-стар и по-уморен и скоро ще се присъединиш към сектата на хвалещите супер колата... Но всичко това е безсмислено, ти си решил преди да пуснеш първия си пост. Желая ти късмет, че кураж не ти липсва, стабилна трудова заетост в кризата и време да четеш и мислиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.