Премини към съдържание

Dieus

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

За Dieus

  • Рожден ден 08/07/1968

Местоживеене

  • Град
    Елин Пелин

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    CJ4A - 4G92, ЕА5А-6А13

Dieus's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Dieus

    В недоумение!?

    Значи си от "вярващите". Всяко правителство има пасиви. Да напълниш всички пасиви точно по време на криза е НЕКАДЪРНОСТ. Да лъжеш хората в очите и да се оправдаваш с други хора е долно. Не казвам че няма капани от предишни управляващи, но да се бършеш с тях и да вдигаш комисионните за държавни поръчки от 5% на 15% дали е корупция и лакомия? Да караш фирмите извършили работи по държавни поръчки да свалят още 10% след края на работите какво е? PS. Извинявам се за спама, но не издържам, когато виждам че има хора вярващи на плоските лъжи на шепа някадърни мутри............
  2. Dieus

    Галант- дилема

    На пежото сменят по 100 части купени с отстъпки и печелят достатъчно от тях. Тук сменят по един чарк на високосна година. Нормално е Забавното е и да наблюдаваш как по варненската "магистрала" се чудят къде да карат докато V6 минава в лява лента на темпомат :icon_box:
  3. Dieus

    В недоумение!?

    Не мисля че са на прав път. Никога не сме били толкова зле. Само се оправдават. По-добре прочети думите на Левски: "За тези, които обещават много, само и само да ги изберете да ви управляват, а после се отметнат от думите си, като кажат, че времената били трудни и те видите ли не предполагали че такова е положението, наказанието е конфискуване на имуществото и изгнание извън пределите на Отечеството ни." Кой е най-богатия човек в държавата, която нямала пари? Дупки, боклук и т.н. са създавани проблеми. Трябва да има проблем за да се появи герой на бял кон и да го разреши. В нормалния свят проблемите се решават от хората тихичко и без герои.
  4. В този ред на мисли ще споделя и моя случай: Карам КолтV 1.6, а жената си харесваше Ксарата - ексклузив. Ксарата се метна през таван в едно дере и опита да ми убие жената. В резултат аз бях щастлив, че половинката ми е невредима и досадния ми ситроен е омачкан най-после. Приятел от Холандия ми писа в скайпа, че изпада Галант в обява и ме пита искам ли го. Резултата е ясен: За 3000лева Галанта е в моите ръце с малки забележки по външен вид. Колта се грижи за жената и упорито не се троши 3та година, а аз си карам Галанта без да знам кое и колко им се троши и колко струва и също нямам проблеми. Не разбирам защо все се намира някой, който е разбил нещо в колата или е взел съсипан автомобил, не намира специалист да поправи колата, страда по измамници продаващи му боклуци със старите обяснения колко са скъпи частите за чпонските коли - решава че всичко японско е боклук и псува по форумите, пиейки бири с голфаджиите и коментирайки коли, жени и т.н. Аз съм практичен човек, ремонтирам главно френски и немски коли (там е хляба) и карам мици защото не ми остава време да ремонтирам и личните си коли :rolleyes:
  5. Аз, като си чета из форумчето, забелязвам, че Пламен кара 5ти Галант и е монтьор. Не мисля че е надиплил пачки от ремонти на японски коли, а кара 2ка бензин. Явно е здрава количка Моите наблюдения (Галант 2.5 97г. автомат и т.н.) са че колата вози като S-класа, харчи като Голф, върви като спортна количка, здрава е като сглобена в Япония, стои на пътя по несравним начин и още не мога да разбера как съчетава тези качества с мижав тонаж под 1.5т. Всяка кола от по-висок клас е със по-скъпа поддръжка. Аз лично смених предни амортисьори само (едно приятелче я навря в едни дупки и ми разцепи гумите и взриви амортисьорите). Боднах газови Монро по 62лв бройката. Срам ме е, но са по-евтини от всички които съм виждал по другите коли. Има и скъпи части, но има и евтини. Всичко е въпрос на виждане и на изпълнение.
  6. Dieus

    Електрическа драма

    Има ги на много коли по SAE стандарт като Неона, например. Колеги, моля ви не купувайте предпазители на опаковки!!!!! Те обичат да си стопяват пластмасата, но не и стопяемата жичка. В резултат на това съсипват бушонното гнездо и убиват колегите жичкаджии. Изгорелия предпазител не е проблем. Той си е свършил задачката в живота и е спасил нещо. Желателно е да се отстрани причината за изгарянето му и тогава да се подмени с нов.
  7. Dieus

    Как се казва тоя датчик?

    Вакуумен клапан е. Управлява нещо, но е желателно да се види къде отиват маркучите. Единя докарва вакуум, а другия е на изпълнителното звено което задвижва. Във всеки случай не е датчик :huh:
  8. Dieus

    Избор на газов инжекцион

    От известно време се внасят и доста качествени полски инжекциони на поносими цени. Моето мнение е, че монтажа е по-важната част от една газова уредба. Прекалено сложен инжекцион изисква MAPване (настройки), което изисква квалификация на газаджиите. В общия случай те не са достатъчно наясно и стават недоглеждания. Мисля, че една средно качествена системка с един компетентен монтажник е прекрасния вариант.
  9. Dieus

    Galant 97 автоматик

    Предполагам че и интервала е около 90 000км.? Това масло DexronIII ли означава, или е някакъв бутик? С удоволствие бих се запознал с Пламен За съжаление съм много зает в моя си сервиз и нямам много свободно време, а и от София до София пътя е много, гаден и много времеотнемащ :D
  10. Рових из целия форум, но никъде не намерих интервал за обслужване на автоматика. Извинявам се за темата, но моля, ако някой знае какво масло се слага и на какъв интервал се подменя да ме осветли. Знам само, че е към 8 литра ATF-SPII (което не ми говори нищо като вискозитет) и че е е с постоянен филтър. P.S.Забравих да поясня: Галант 97г. 2.5л
  11. Dieus

    Относно максимата...

    Честито да ти е попълнението! Моята женичка се метна с ксарата през таван, та и аз се наложи да я поверя на любимия ми Колт. Бързо попълних липсата му с едно галанче V6 и за 2 дена се срастнах с него ;)
  12. Dieus

    Проблем с Srs

    В моята практика на електричар и диагностик съм установил, че Голфа променя човека и го уврежда трайно, формирайки начина му на мислене. Няма бивш голфаджия, бивш негър, бивш полицай и т.н. Всеки карал такава лагерница страда от заблудата че може всичко да пипа и да реже жици на посоки докато уцели вярната. Разглобяват колата си и я сглобяват някак си 3 пъти дневно преди хранене. Музиката им е най-важния елемент на колата. SRSа е излишна екстра. Много хляб има в такива хора. Хвала на умелите българи!!! На темата: Всичко по SRSа работи на затворени електрически вериги. Всички букси са жълти или жълто-червени на цвят. Кабелите са в жълт цветен шлаух също. Висящи букси не му влияят ( няма затворени вериги там ). Проблема е другаде. Може би със музиката е дошло и Голямото миене. Някое буксичка се е удавила..... Трябва да се попита компа да си каже.
  13. Dieus

    Филтър купе

    Поради факта, че първите коли с климатик нямат такива филтри, Колта до 96-97г си няма такъв. Мисля, че от 97ма година започват да монтират едни малки 2 броя под жабката. Аз карам 1.6 Колт5 от края на 96та и нямам поленов филтър.
  14. Щом се форсира и клати, значи стъпковия си работи. Не може да си премери входящия въздух. Не знам как е при този мотор, но мисля че няма дебитомер, следователно има потенциометър на дросела и MAP-сензор. Едно от двете е. По-вероятно е малкото маркуче от смукателния колектор до MAPa да се е скъсало или изпаднало някъде. P.S. Разгледах тази система. Датчика за подналягане в смукателните тръби е монтиран зад мотора, на преградата между купе и преден кош в средата. Има букса с 3 кабела и тънък маркуч до смукателния колектор на мотора. Провери го дали всичко му е на място. Ако е ОК, виж елементарните рецепти за самодиагностика и го питай кой от двата датчика му куца. Или потенциометъра се е износил (сменя се), или МАРа се е скапал тотално (трудно, но не невъзможно). Не гледай работата на газ - там си е котлон......
  15. Dieus

    Проблем с Colt 1,3 12v/1992

    Кат бях малък и глупав и имаше само Москвичи и Лади....... Един майстор имаше...... велик. Звъни му един военен и пита: "Милко, нещо ми тропа в колата. От къде може да е?" Бат Милко контрира въпроса веднага: " Кола ли е или Москвич?" , :"Москвич е." . Майстора отсече:" Пусни радиото по-силно!!!" Та кокала умрял.... Дай някаква насока! Бензин има ли? Ток на свещите има ли? Такива ми ти работи....
×
×
  • Създаване...