Премини към съдържание

Покупка на Галант - моля за съвет и мнение!


dreemer

Препоръчано мнение

Ето едно мнение:

 

Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.

До там беше с мерака ми за галант.

Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари.

 

Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ????

 

Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра...

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ето едно мнение:

 

Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.

До там беше с мерака ми за галант.

Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари.

 

Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ????

 

Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра...

 

 

Абсолютно неразумно е да сравняваш коли от различни поколения и техните проблеми. Що не сравниш твойта Примера с една такава след 1998г. Просто новите коли са доста по-кекави. Иначе подръжката на Галанта не е чак толкова скъпа. По-скоро проблема се крие в кадърните майстори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да те убеждаваме да си купиш Галант ли? Няма пък :icon_thumbup:

2000 куб. бензиновия има по-евтина поддръжка от 6-цилиндровия. Всеки модел има слаби места, т.к. хронични болежки. Ако месечният ти доход е по-нисък от чисто 600 лева и не си женен, колата няма да притесни джобните ти. Иначе ще се мъчиш и няма да можеш да й се зарадваш.

Нека не сравняваме с Астра, защото имам такава и мога да ти докажа точно обратното на твърденията ти - колата е на 206560 км. и я карам вече 50 хил. км. по няма да ти казвам какви дупки, но я пазя, не хвърча през тях. По окачването нищо не съм сменявал, с изключение на един тампон на амортисьор и една биалетка, която се откъсна при смяната на гофрираните маншони на полуваловете (полуосите). 300 лева дали съм дал за части, като съм сменил ангр. ремък 2 пъти.... Кола на старо е на късмет и всяка кола си е за нея си. Не знам дали го разбираш.

За да направиш сравнение за себе си, прочети отгоре-отгоре темите за ремонти за галант и за която се сетиш друга кола от този ценови диапазон и клас автомобил. Чети за 2000 кубиковия бензинов. Виждам че за него питаш.

На тези с мнението за инженерно недоразумение им прати много поздрави от мен :icon_dance:

Айде със здраве!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ги сравнявам-естествено че не сравнявам...

Просто си питам,понеже оставам с убеждение че е като рохко яйце едва ли не....

Фен съм на марката от 1996,когато и карах един Галант'89 година тогава,и сега избора ми следваща семейна кола се спира на Галант-а,понеже Примерата ми остаря адски много и не намирам тръпка в по-следващите генерации

 

Това е,пич-питам :)

Ето това е -какво да гледам,какво да очаквам и като разход и всичко?

Колата ми трябва за всеки ден,основно дълъг път

Като пътувам за работа сутрин,от Пловдив за Карлово се движи един Галант,тъмнобордо на габарити почти винаги кара,еми като го видя и откачам от кеф!!!!

 

 

http://www.picvalley.net/u/1849/35238367811715784541269153966WPPX3cY0Qjg99VZUGjbA.JPG

http://www.picvalley.net/u/2857/22979520120167620361269153970FC3SJ3SKHJNliAEFlQKu.JPG

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като си чета из форумчето, забелязвам, че Пламен кара 5ти Галант и е монтьор. Не мисля че е надиплил пачки от ремонти на японски коли, а кара 2ка бензин. Явно е здрава количка :)

Моите наблюдения (Галант 2.5 97г. автомат и т.н.) са че колата вози като S-класа, харчи като Голф, върви като спортна количка, здрава е като сглобена в Япония, стои на пътя по несравним начин и още не мога да разбера как съчетава тези качества с мижав тонаж под 1.5т.

Всяка кола от по-висок клас е със по-скъпа поддръжка. Аз лично смених предни амортисьори само (едно приятелче я навря в едни дупки и ми разцепи гумите и взриви амортисьорите). Боднах газови Монро по 62лв бройката. Срам ме е, но са по-евтини от всички които съм виждал по другите коли. Има и скъпи части, но има и евтини. Всичко е въпрос на виждане и на изпълнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като си чета из форумчето, забелязвам, че Пламен кара 5ти Галант и е монтьор. Не мисля че е надиплил пачки от ремонти на японски коли, а кара 2ка бензин. Явно е здрава количка :)

Моите наблюдения (Галант 2.5 97г. автомат и т.н.) са че колата вози като S-класа, харчи като Голф, върви като спортна количка, здрава е като сглобена в Япония, стои на пътя по несравним начин и още не мога да разбера как съчетава тези качества с мижав тонаж под 1.5т.

Всяка кола от по-висок клас е със по-скъпа поддръжка. Аз лично смених предни амортисьори само (едно приятелче я навря в едни дупки и ми разцепи гумите и взриви амортисьорите). Боднах газови Монро по 62лв бройката. Срам ме е, но са по-евтини от всички които съм виждал по другите коли. Има и скъпи части, но има и евтини. Всичко е въпрос на виждане и на изпълнение.

 

Що пък трябва да е срам???

Хора сме,всеки има тежки дни и понякога едното за сметка на друго:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тези с мнението за инженерно недоразумение им прати много поздрави от мен :icon_dance:

Анди,аз пък бих пратил"много поздрави"на близките роднини на тез инженери,защото в Галанта наистина има детайли,които са проектирани в час по трудово...Хайде да бъдем реалисти. :icon_blush:

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво имаш предвид, но предлагам да оставим нещата както са. Бил си свидетел как темите се изкривяват и завършват еднакво. Пита някой за накладки или как да отвие някое болтче и се стига до зацикляне - ама дисковете, ма скоростната кутия... Е какво? Като сменяш съединител ще си смениш и пустия лагер и работата ще е повече само в цепенето на кутията. Той ако е здрав няма да износва и разбива нататък по веригата. Тази кутия ако това се преви всеки път ще взриви два двигателя.

Та така. Нека оставим човека да си събере информация за 2000 куб. см. бензиновия и да приключваме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом автора на темата има Примера, вероятно познава Гришата (Реконструктора) и знае каква кола кара в момента. Дали ще я смени за Нисан ? Нека да прочете ТАЗИ ТЕМА , SLX е описал много точно и обективно впечатленията си от Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама той SLX не е много за пример защото сменя и здравите неща :icon_thumbup: :)

Колко пари ще даваш по колата не зависи само от нея ми и от теб и най-вече от майсторите. Аз до сега не съм видял кола да се кара в българия и да не и се ремонтира окачването или поне да има нужда от ремонт. Пък колко китайски части ще сложиш и колко пари по-евтино ще ти излезе и каква кола ще караш след това си е отделен въпрос. От към окачване за 2.0 или 2.5 ще даваш еднакво при еднакви други условия. За бензин 2.0 ще ти е малко по-тънко но не с много голяма разлика... а и като споменаваш Карлово-Пловдив навярно ще я газифицираш. Галанта въобще не гори много както пишат по-горе глипости... или ако е така при тях си иматнякакви проблеми. Поне при мен разхода ми е малко (с литър) над разхода на БМВ 318 ... и карам с 1 идея по-агресивно. и малко по-нисък от разхода на Citroen Xantia 2.0. За кола 97-2000г с този мотор и тези коне бих казал даже че е най-икономичната... И все пак споменавам разходи за коли карани навсякъде другаде но не и в София.. щото там разхода е на час не на километър :icon_censored:

Ако ще си взимаш Галант по-добре не питай форумите да или не.. по-скоро пътай за какво да гледаш.. а по темата има много писано. Аз лично не искам да си взимаш галант защото вече станаха страшно много и не се чувствам уникален както преди :rolleyes: .. ама ако не си ти друг ще е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема.

:icon_doh: :icon_doh: Я питай колегата Mitsubishi колко галанта над 10 години е продал.

Мале.. как се трошат тия галанти.. мале мале.. :icon_doh: :icon_doh: смотани японци ! :icon_doh:

то се е видяло че от тук нататък и тая тема стана spam only

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема.

Ей, бот, оди да глобеш рападжика, кво си се разписал по форумите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема.

 

Хе-хе, гроздето кисело :hysterical: или може би очакваш след този пост да се сринат цените на Галантите, за да можеш и ти да си купиш един.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е най-чупливата Японска кола.След,като прехвърли 10г става и почти непродаваема.

 

 

Ама, ти в Брезник виждал ли си изобщо Галант на живо? :hysterical: :hysterical: :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно мнение:

 

Ми седнали сме на трапеза, апване, пийване, музичка, кеф и щастливите собственици на галанти почнаха, ей така между другото: аз смених едви кво си -600 лв. от познати, другия се хвали: "на мен един приятел ми донесе ламбда само за 550 лв, направо без пари", третия казва - лек ремонт на предницата - 800 лв, пак доволен, че минал тънко, накрая Реконструктора обобщи - бе верно че поддръжката му е като на S класа, ма е голям кеф, лятото климатроника духа хладно, колата върви мазно, музиката се слуша с кеф, верно, че разхода е като за саудитски принц..." Наскоро в Септември бе дошъл един пич с галант, пратен от Павката Кръстев до един местен майстор на газови, та обелихме с него няколко приказки. Акцента му падна въргу поддръжката - според него тази тази скъпа поддръжка би трябвало да се оправдае. Но не било така.

До там беше с мерака ми за галант.

Независимо, че е японски явно е доста проблемен автомобил. Според добре запознат с галантите, има инженерни недомислици, които струват ужасно скъпо. В сравнение с които един ремонт на прословутата ГНП VP44 струва джобни пари.

 

Моля за мнение-понеже карам Ниссан Примера п10 1.6 1995 година,и адски ми се иска да си купя Галант 2.0 бензин,след 1997 година,толкова ли е скъпа подръжката и е и инжинерно недоразумение,както ме убеждават ????

 

Защото оставам с чувството че е чуплив като някаква Астра...

Пич виж са аз карам точно такъв Галант какъвто икаш ти,впечатленията ми до момента:за кола от такъв клас гори малко(зависи и как я караш),ако си фен на кожения салон при 2.0 е голяма рядкост,но иначе останалите екстри си ги има и са ти даже пре достатъчно(моя е от Швейцария има и круиз контрол)има стрхотна возия,адцки тих мотор,но като сравнявам цените на резервните части тези на немски автомобили от същата година няма кой знае каква разлика не са толкова по-скъпи,но има един МНОГО ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ-МАЙСТОРИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ГОЛЯМА РЯДКОСТ,поне в Бургас и околието.а това че е чуплив малко не съм съгласен,като всяка кола има хронични проблеми,но всички си имат.Единн съвет от мен ако наистина те кефи вземай без да се чудиш,останалото си е голяма доза късмет :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пич виж са аз карам точно такъв Галант какъвто икаш ти,впечатленията ми до момента:за кола от такъв клас гори малко(зависи и как я караш),ако си фен на кожения салон при 2.0 е голяма рядкост,но иначе останалите екстри си ги има и са ти даже пре достатъчно(моя е от Швейцария има и круиз контрол)има стрхотна возия,адцки тих мотор,но като сравнявам цените на резервните части тези на немски автомобили от същата година няма кой знае каква разлика не са толкова по-скъпи,но има един МНОГО ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ-МАЙСТОРИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ НЕ СА ГОЛЯМА РЯДКОСТ,поне в Бургас и околието.а това че е чуплив малко не съм съгласен,като всяка кола има хронични проблеми,но всички си имат.Единн съвет от мен ако наистина те кефи вземай без да се чудиш,останалото си е голяма доза късмет :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

 

Кожени салони мразя,че като ми се изпотят краката лятото,лепят :icon_dance:

 

Иначе ще се купува Галант и това е!!!

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом веднъж си харесал Галант, убедена съм, че ще си го купиш. )

Най-добре е да попрочетеш някоя и друга тема, да се ориентираш кои са им най-честите кусури и дефекти, които дават.

За поддръжката, не е евтина, но не е и толкова скъпа. Чести има както китайски, така и оригинални японски, естествено тук идва разликата в цената, но всеки преценява какво да сложи и какво може да си позволи за момента.

Аз карам по-стара кола, при това дизел, но ако не си решил твърдо за бензин, може да обмислиш и този вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, бот, оди да глобеш рападжика, кво си се разписал по форумите!

Ти се научи да пишеш.Аз имам галант от 5г и много добре знам как се чувствате когато "прекрасната" кола те върне в първи клас.Чакам да се качи железото да я дам за скрап.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно от най-важните неща като купуваш кола е моментното състояние. Аз карам ей тва на снимката в ляво и къде блях като го взимах незнам. Взех го за 7000лв. преди 10000км и 8 месеца и набих още 5000лв отгоре за чарколяци и ремонти и все още не е това което ми се иска да бъде. Често пъти е и въпрос на късмет не винаги може да видиш всичко или пък проблема да се е проявил преди да я вземеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно от най-важните неща като купуваш кола е моментното състояние. Аз карам ей тва на снимката в ляво и къде блях като го взимах незнам. Взех го за 7000лв. преди 10000км и 8 месеца и набих още 5000лв отгоре за чарколяци и ремонти и все още не е това което ми се иска да бъде. Често пъти е и въпрос на късмет не винаги може да видиш всичко или пък проблема да се е проявил преди да я вземеш.

Подкрепям това мнение. Всеки иска хубава и евтина кола, а това няма как да стане. Евтините коли само са карани и не са поддържани и искат сериозна инвестиция за да стане надеждна кола. В повечето случаи се закърпва положението когато нещо се обади и затова така се получава. Аз си взех от Испания читава (и скъпа) кола и само карам, вече над 40 000 км без да правя нищо по нея. Който иска евтина кола, нека да бъде така добър да смени още в началото всичко, което има нужда и после само ще кара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ивелине, цената на желязото няма да се качи. Високата цена беше лятото. По-добре го разглоби в един гараж и продавай на части. Не се заяждам, а съм съпричастен.

Сещам се за две злини при автомобилите (и мотоциклетите). Едната е когато се навиеш да купиш такава кола и понеже ги нямаше по онова време (преди 2-3 години рядко се срещаха където и да е на обяви), се бърза да се плати първата изглеждаща обещаващо кола. Това ще навлече главоболия най-вероятно, особено ако е купена с 25-35% по-ниска от средната цена за този автомобил. С всяко МПС е така. Като го купиш с мисълта да го стегнеш и накрая като теглиш чертата... Втората злина - цените на новите резервни части сега не са толкова по-ниски в сравнение с цените им навремето и особено сравнено с обезценяването на колата. За съжаление когато окапят повече работи по една кола с цена 60000 долара преди 12-13 години, няма как да й смениш един чувал части за 200-300 лева. И когато колата на пазара сега е 6000 лева да речем, този чувал с части струва няколко хиляди лева (защото са нови, а колата вече е стара), няма как да не се разочарова човек. Но това го има при всички МПС-та. Вероятно има и други неизвадили късмет при покупка на автомобил, но не си го признават. Това обаче не е повод да се заклейми един модел като инженерна недомислица, най-чупливата японска кола и т. н. Пак ще повторя - всяка кола си е за себе си. Дори в магазина да изглеждат еднакви, то вътре имат разлики, изработката, сглобката не е съвсем еднаква и едната е по-добра от тази до нея. Тук шансът има думата (късметът). Както има темпри, брави, алфи, които упорито отказват да се счупят и са на по половин млн. километра, така има и чисто нови коли със световен имидж, които имат скъпо струващи за остраняване технически проблеми още на първата година, а хората са платили много пари за тях (или поне за тях са много - за самите хора) и се разочароват.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, мечтателю. От две години карам това, което ти искаш да имаш (мойто е версия комби). Давам ти мало факти: платил съм го 4200 лв в Германия + докарване 800 лв = 5000 лв. Първоначално обслужване (малсло, филтри ремъци, май и една ролка) - общо към 400 лв всичкото. До сега съм сменил поради износване задни дискове и накладки, задни амортесьори и пружини, долните криви носачи и един прав носач, всеки по около 120-140 лв. Монтиръл съм допълнително газова уредба на колата (тип газов инжекцион) и карам колата почти всеки ден. Регистрацията, както и смяната на маслото и филтрите е в графата "задължителни разходи" и не ги коментирам. Сам си прецени изброеното много ли е или малко.

Личният ми съвет е да се огледаш за такъв запазен екземпляр, да си го вземеш, да го обслужиш и да се возиш, возиш, возиш ...

Поздрави и успех в търсенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, защо изобщо питаш, като нито слушаш, нито се съобразяваш с написаното. Купувай си галант и почвай... да се возиш ли, да ремонтираш ли, както се случи. За четвърти път в подобна тема ще кажа, че има по-добри инвестиции за тези години и пари в автомобилното машиностроене, но при равни други условия. Акордът ще ти се стори по-скъп, ама ще има защо да е така... маздата или авензисът също са надежден избор, всъщност по-надежден избор. Галант на под 100 к и от 2003 в края струва доста пари, вероятно ще купиш по-стар и по-уморен и скоро ще се присъединиш към сектата на хвалещите супер колата...

Но всичко това е безсмислено, ти си решил преди да пуснеш първия си пост. Желая ти късмет, че кураж не ти липсва, стабилна трудова заетост в кризата и време да четеш и мислиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...