Zagorov Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Здравейте!Зна4и, когато си купих колата галант 2002 2,5 6так AUTOMATIC, беше с оригинални накладки и СПИРАШЕ мн-добре! По време на докарването на колата обаче почна да ми бие предницата при спиране някъде в сърбия.После се оказа,че ми беше скъсан маншона на единия цилиндър и беше малко ръждив и изсъхнал от вътре.Поръчах го и го смених с оригинален.След това отворих, изчистих и смазах всички водачи и всички цилиндри! След това я закарах при Асен на семинариата се намира, който ми шлайфна за 1ч и 4те дискове.Смених естествено и накладките с кашияба защото не можехме да намерим тогава акебоно! След 1 ден се запо4на едно прищракване и скърцане и свирене при сменяне на скоростите и при спиране в колелата.Изчаках аз да мина 500км за да могат да улегнат уж накладките ,щото въопще нямаше нищо общо и с предишното спиране на колата,но нищо!!! :icon_censored: Покарах си аз така дразнейки се и понеже сам луда глава (не,че имам излишни пари)си намерих акебоно,и предни и задни.Сложих ги аз с кеф, и се запо4на голямото свирене и пак никаква разлика в СПИРАНЕТО!(поне щракането из4езна... :icon_hmm: Та улягаха някъде към 15000км :icon_doh: (нали разбирате,писна ми тогава) .Сега ,тоест преди една седмица ми омръзна да свиря и неспирам,и си купих за по 100лв OEM MITSUBISHI накладки!!! :icon_thumbup:ТОВА Е! СПРЯ ПРИЩРАКВАБЕТО СПРЯ СКЪРЦАНЕТО И ЗАПОЧНАХ И ДА СПИРАМ МН-ДОБРЕ!!!! :icon_rock: ВСЕКИ ДА СИ НАПРАВИ САМ ИЗВОД АЗ ПРОСТО СПОДЕЛЯМ ЗА ДА НЕ СЕ ЛУТАТЕ КАТО МЕН И ДА ДАВАТЕ ПАРИ ЗАЛУДО НА РАЗБИРАЧИ.НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Колега сигурно има разлика и откъде са купувани - и аз съм с акебоно и съм доволен. Нямам представа откъде си ги взимал ама май си попаднал на ментак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Колега минах по същия път... Колта дойде от Германия с оригинални накладки... Слагах акебоно - свирят. Слагах друга марка - не спират. И дисковете смених и те уж нови пък как се износват неравномерно не е истина. Сега съм решил, имам ли пари си взимам дискове и накладки ОЕМ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Потвърждавам,смених си накладките (предни и задни) с оригинални от Ратола (не правя реклама) и освен леко скърцване от време на време,други проблеми няма,колата си спира нормално.Според мен си струва 200-тате лева за накладки. Но друго ме притеснява-кога се сменят накладките на ръчната спирачка,не че имам проблеми,но просто искам да знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Задните накладки при мен са Акебоно и са купени от Миро за 63 лева. 100 лева за оригинални беше другата възможност. Понеже карам 6 години и половина една немска кола и никога не съм сменявал накладките (60 000 км.), си казах "Ще взема Акебоно". Колата беше на 151000 км. и от задните накладки се чуваше леко стържене. Бяха се износили много неравномерно. С новите няма никакви паразитни шумове и колата с тях спира перфектно. С едно изречение: доволен съм от накладките Акебоно :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Всичко е относително..Много зависи и с какви дискове си, за да избереш правилните накладки .За това на някои им харесва определена марка, на други не..Голямо значение има правилната комбинация диск-накладка...Ето една примерна таблица за правилно комбиниране.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 (редакция) Погледни и тази тема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=10178&st=60&p=143050entry143050аз лично си сложих Дискове: National Drilled Grooved Discs PBD268D +Накладки: EBC Redstuffкато вече 7 месеца и 11 000км съм просто изключително очарован от спирачките. Колкото повече загреят толкова по-хубаво спират Важно е само да си погледнеш и апаратите дали не са за профилактика иначе при проблеми с тях и да сменяш дискове + накладки пак ще се изкривят. А и цената на тези които ти писах по-горе, ако ги поръчаш през интернет ще ти дойдат почти на цената на ОЕМ. Като се има предвид и че колата ти е 2002ра значи е с по-гоелмите дискове и ще ти е още по-лесно да си намериш... слагаш ги и забравяш, че Галанта някога е имал проблем със спирачките Не ти го пожелавам, но при екстремно спиране с висока скорост е почти гаранция, че ще ги прегрееш и евентуално изкривиш. Даже наскоро четох мноние на Emil Dimitrov (в темата с онова лудо клипче с 200 през дупките) където беше писал че не смял да намали да не си изкриви дисковете, което е направо налудничево... еб*м ти спирачките тогава ;) Редактирано 5 март 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 И последно накладките Akebono по-зле ли са от оригиналните, че аз моите съм ги опекъл отдавна, като стане време за летни гуми трябва да правя профилактика. Но ако наистина се паднат някакви с които да спира по-зле от сегашните... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 (редакция) http://img37.imageshack.us/i/05032010k.jpg/ това бяха старите накладки.Не знам какви са защото логото им е много странно.Сложих кашияма и съм много доволен 30000 и скоро ще ги сменям,НО тези,които свалих бяха много по-добри. Редактирано 5 март 2010 от petar.bartov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 6 март 2010 Автор Сподели Публикувано 6 март 2010 http://img37.imageshack.us/i/05032010k.jpg/ това бяха старите накладки.Не знам какви са защото логото им е много странно.Сложих кашияма и съм много доволен 30000 и скоро ще ги сменям,НО тези,които свалих бяха много по-добри.Тези са ОЕМ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 7 март 2010 Сподели Публикувано 7 март 2010 аз пък сложих някакви DELPHI или нещо такова... и спря скърцането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 март 2010 Сподели Публикувано 9 март 2010 (редакция) Аз лично за себе си съм открил марката накладки, и на предишната кола и на тази съм много доволен. Remsa - Американска марка, тук се правят в Испания. Аз си ги купувам от АутоБул, които мисля ги и внасят директно. За моя галант (ЕА5W) ми излязоха 102 лева предни + задни. За свирене не може да става дума, а са меки и спират много равномерно и стабилно. В описанието им пише, че са специално оптимизирани за автоматик - в тях имало някакви миниатюрни балончета въздух, и наистина това се усеща много ясно в последния стадии от спирането - когато си с ниска скорост или на наклон направо коват със съвсем малко натискане на педала и после се държи колата стабилно на място с минимално усилие върху спирачката. За ръчната нямат за съжаление. Това е мое лично мнение, в други форуми прочетох че уж не били добри при висока скорост, но лично на мен не ми е направило впечатление. И все пак, не е препоръка! P.S. Това свирене при нови накладки се получава когато се "изпекат", първите 100-ина км тр. по-леко със спирачката докато се напаснат, за да не се получава това. Когато стане може да се пробва със фина шкурка да се свали най-горния слой. И въпреки това при мен се е получавало само със No-Name Италиански накладки, които и не спираха добре. Поздрави. Редактирано 9 март 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 9 март 2010 Сподели Публикувано 9 март 2010 Аз лично за себе си съм открил марката накладки, и на предишната кола и на тази съм много доволен. Remsa - Американска марка, тук се правят в Испания. Аз си ги купувам от АутоБул, които мисля ги и внасят директно. За моя галант (ЕА5W) ми излязоха 102 лева предни + задни. За свирене не може да става дума, а са меки и спират много равномерно и стабилно. В описанието им пише, че са специално оптимизирани за автоматик - в тях имало някакви миниатюрни балончета въздух, и наистина това се усеща много ясно в последния стадии от спирането - когато си с ниска скорост или на наклон направо коват със съвсем малко натискане на педала и после се държи колата стабилно на място с минимално усилие върху спирачката. За ръчната нямат за съжаление. Това е мое лично мнение, в други форуми прочетох че уж не били добри при висока скорост, но лично на мен не ми е направило впечатление. И все пак, не е препоръка! P.S. Това свирене при нови накладки се получава когато се "изпекат", първите 100-ина км тр. по-леко със спирачката докато се напаснат, за да не се получава това. Когато стане може да се пробва със фина шкурка да се свали най-горния слой. И въпреки това при мен се е получавало само със No-Name Италиански накладки, които и не спираха добре. Поздрави. Другият път сложи поне Кашияма и много бързо ще разбереш разликата. А цената им е почти еднаква. Не че Ремсата са лоши, според мен са малко по-твърди отколкото трябва, но за съшите пари Кашиямата са в пъти по-добри. А иначе Акебоно най ми допада, особено ако са ОЕМ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 март 2010 Сподели Публикувано 9 март 2010 (редакция) Може и да пробвам другия път живот и здраве, тогава ще ти пиша с въпрос от къде да взема истински такива. Но не мисля че Ремса са твърди, дори напротив, една идея са по-меки от оптималното, в резултат свършват по-бързо, а и цапат джантите яко, ноо пълно щастие няма - за това пък не свирят и не хабят толкова диска . Редактирано 9 март 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 9 март 2010 Автор Сподели Публикувано 9 март 2010 Колега минах по същия път... Колта дойде от Германия с оригинални накладки... Слагах акебоно - свирят. Слагах друга марка - не спират. И дисковете смених и те уж нови пък как се износват неравномерно не е истина. Сега съм решил, имам ли пари си взимам дискове и накладки ОЕМ.Това е най-правилното решение!ОЕМ дискове с ОЕМ накладки!!!! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 март 2010 Сподели Публикувано 9 март 2010 (редакция) Това е най-правилното решение!ОЕМ дискове с ОЕМ накладки!!!! :good:изпробвай ги на магистралата от 160+ до 0 с минимален спирачен път и отивай за нови ... добре де айде малко по-голяма скорост ама колегите ще ме обвинят за превишаване и неразумно шофиране ... нали всички сме в нормите :icon_angel: Редактирано 9 март 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 Това е най-правилното решение!ОЕМ дискове с ОЕМ накладки!!!! :good:Абе прав си, ама само до някъде ... :D Има къде-къде по добри дискове и накладки от ОЕМ ..Аз например до сега не съм чул никой да се оплаква от АТЕ, а да не говорим че при спортните бегачки се ползва предимно БРЕМБО .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 Абе прав си, ама само до някъде ... :D Има къде-къде по добри дискове и накладки от ОЕМ ..Аз например до сега не съм чул никой да се оплаква от АТЕ, а да не говорим че при спортните бегачки се ползва предимно БРЕМБО ..С брембо всеки знае, ама само предните спирачки струват 1500 лв. секънд хенд:icon_thumbup: Инак след брембото, ОЕМ мицубиши дискове и изобщо цялата спирачна система изглежда като голяма шега, ама много голяма. Както казва един мой приятел с нисан, то за да се налага да спира, първо трябва да върви, нали така?:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) .... Както казва един мой приятел с нисан, то за да се налага да спира, първо трябва да върви, нали така?:icon_thumbup:Мне.. трябва първо да може да спира пък после да върви мен ако питаш ;)Мой познат си турбинира колата (без да споменавам марка и т.н) и от мерак да и се кефи бърза преди да смени дисковете с качествени (а само чакаше да му пристигнат). В последвстие колата тоталка след пръсване на преден спирачен диск на пътя Пловдив-Карлово (след прибиране от пистата в Калояново). За щастие той оцеля с леки наранявания... но със сигурност няма да пренебрегва спирачките пак ... както всеки трябва да прави. Редактирано 10 март 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonitnt Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравейте колеги. Днес докато се ровех в нета попаднах на ето това http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Galant-V6-01-02-03-Brake-Rotors-Pads-F-R_W0QQitemZ220521529646QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item33581b812e. Някой може ли да даде мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Аз пък на ей това: http://cgi.ebay.co.uk/Galant-2-5-V6-EA5A-W-14-3-97-Drilled-Front-Brake-Discs_W0QQitemZ180463320233QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a0473bca9 за тези пари (120лв комплекта + доставка) направо си струва да се пробват, а и селъра е с як рейтинг... какво мислите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 март 2010 Сподели Публикувано 21 март 2010 Относно вторият линк - Това са предни дискове за първите галанти. Тоест по-малките на диаметър спирачни дискове. Солиден спирачен диск, който да не се сгъва при голямо натоварване, не ми се вярва да е толкова пари и то комплекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 .... 90% от хората, които се оплакват от кривене на дискове имат по-агресивен стил на каране, просто се замислете през колко километра пробег сменяте накладки, ако е под 60-70000км нещата са ясни. Това просто не може да е истина. За 2 години и 42 000 км съм сменил 2 пъти предните накладки на Галанта с Акебоно от Пламката. Не се смятам за състезател, даже градско карам на 5-та с 60, така че това което си написал не може да е вярно. Да не би да визираш оригиналните накладки и искаш да кажеш че изкарват 3 пъти повече от другите марки? Ако е така то определено излиза че ще си заслужават парите ОЕМ-а .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 (редакция) За 42000 два пъти смяна....на мен ми се струва че пробега им е много малко......То вярно че на износването влияят много фактори, но .....Моят автомобил вярно че е Каризма и е доста по лека, но на 110000км ми свършиха оригиналните накладки, Смених ги. На 186000 свърши втория комплект....и сега съм на 200 000км с трети комлект(все още нови). Не съм карал с нито едни от изброените в темата модели накладки, но тези километри дето ги минавате са мноого малко за комплект накладки.....А и сетих се още....дисковете ми са още оригиналните. Редактирано 22 март 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) За 42000 два пъти смяна....на мен ми се струва че пробега им е много малко...... Изпускаш момента, че някои автомобили са с автоматични кутии и там износването на накладките е доста по-бързо от тези с ръцната кутия. Иначе много е прав Марин, че е от особено значение съответствието между накладки и дискове. Редактирано 23 март 2010 от Веско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.