Премини към съдържание

Парно на Carisma


Go_go

Препоръчано мнение

Мноооого интересна тема. Държа да отбележа, че никога не ми се е налагало да сменявам радиатор за парно на японски автомобил, но имам доста опит със немски и френски и по-малко италянски. Любопитно ми е когато нямаш парно, ако колата е загряла и вентилатора ти е спрян поне за 2мин. ако след тия 2мин. го пуснеш имаш ли наличие на каквото и да е топло,

и след това да изчезва ако продължава да го обдухва вентилатора? :rulez:

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами или е постоянно студено, или е постоянно хладко.....не се променя температурата с обдухването. Колкото и да духа вентилатора и да го спирам и да го пускам ...няма промяна. Не е запушено радиаторчето, и аз съм си патил с европеиски коли :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами или е постоянно студено, или е постоянно хладко.....не се променя температурата с обдухването. Колкото и да духа вентилатора и да го спирам и да го пускам ...няма промяна. Не е запушено радиаторчето, и аз съм си патил с европеиски коли :rolleyes:

Добре де, последно не каза като изчезне топлото, радиаторчето дали е топло-горещо............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене, сменяй пак термостата и направи една нова пълна по-сериозна профилактика, от втория път винаги става! :icon_thumbup:

Нали помниш с моя метален шум при завой под краката на пасажера зад мен какво се оказа.... Забравена търкаляща се панта от тежка метална врата, ръджясала... и ти го търси и баща ми го търси, та накрая като бръкнах аз и я извадих... :)

 

Така, че пробвай втори път да ревизираш парното и ще стане! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миленски, през лятото по-същият начин ли реагира климатика?

Включва само след завой?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, че на моя Space Star прави същия ефект - при завой от отоплението лъхва яко! жега. Не се оплаквам от липса на парно. Обдухването на предното стъкло обаче ми изглежда малко несериозно (пред шофьора духа твърде слабо)- напролет ще го разглобя, да огледам/наместя сглобките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При вас като обдухва предното стъкло духа ли леко и през предните духалки ? Предполагам се е разместил някой стъпков мотор и не може да затвори. Веднъж бях оставил за малко повече на положението между ACC и контакт, за да вдигна стъклата и взеха да цъкат моторчетата по климатроника. Ако успея да намеря предпазителя и го махна дали ще се настроят наново?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При вас като обдухва предното стъкло духа ли леко и през предните духалки ? Предполагам се е разместил някой стъпков мотор и не може да затвори. Веднъж бях оставил за малко повече на положението между ACC и контакт, за да вдигна стъклата и взеха да цъкат моторчетата по климатроника. Ако успея да намеря предпазителя и го махна дали ще се настроят наново?

 

 

Потвърждавам ! И при мен се усеща леко духане от предните духалки , независимо къде е основния поток въздух.Спират само ако затворя клапата им.И аз съм с климатроник и си мислех че е нормално :) А има и друго при мен ,незнам от какво се получава , но от време на време като чи ли ми се рестартира климатроника. Примерно съм го оставил на 28 'С и давам OFF , изгасям мотора и си тръгвам! На другата сутрин паля , пускам климата и започва на 17'С и с включва компресора на климатика на охлаждане . Рядко става но не мога да установя причина или някаква зависимост !?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не натискаш MAX COOL или да се натиска само по някакъв начин? Като се натисне втори път връща на предишната настройка, същото е и с бутона на предното стъкло. 28 градуса не е ли множко?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В "инструкцията за експлоатация" пише, че при режим "Обдухване на прозорци" обдухва и през "Централни и странични вентилационни решетки".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , вие на какъв режим включвате климатрониците си през зимата?

Аз процедирам така - като мръдне стрелката за затопляне включвам климатр. на 27-28 градуса за малко и като почне да топли много намалям на 24-25. През цялото време съм без включено Еco режим. От време на време обаче ми се замъгляват прозорците (когато навън е мнг студено и вали)

 

Споделете с какви настройки работите вие. Благодаря предварително.

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush:

Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да

пътувам на топло. :D

 

 

90% има въздушна възглавница в радиаторчето на парното.

При завой явно се мести възглавницата и навлиза течност,

след това възглавницата си идва"на мястото". Изглежда е кон

структивно ако радиаторчето е най-високата точка в система

та. Не съм много сигурен, но нямам друго обяснение за този

"характер".

За всеки случай сложете колата под наклон и обезвъздушете

хубаво за да сте сигурни.

 

Обезвъздушете хубаво за да сте сигурни

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е при режим "Обдухване на прозорци" обдухва и през "Централни и странични вентилационни решетки".

 

Вероятно става дума за малките решетки отстрани, които духат към стъклата, не за централните и страничните, които се нагласят. Настойката която позвам е въздух отвън на 32 градуа, ако вън е по-студено от -10 На автоматично (вентилатора до края).

Ако колата не е замръзнала на 22.5 Auto.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споделете с какви настройки работите вие. Благодаря предварително.

Винаги AUTO 22.5. То затова е климатроник, че само да си смята, а не аз да въртя ръчките. Ако ти е кеф да ръчкаш сам пускай си го и спирай сам кога и къде да духа, като имаш предвид, че:

-не е добра идея да се включва компресора на климатика при високи обороти

-ако навън е влажно ако не си включиш климатика ще ти се изпотят стъклата

-врътката вляво на централната конзола е за количеството въздух от външната среда и има сериозен ефект върху възприятието за температурата в колата, особено зимата

 

по темата: идеята за въздушна възглавница или някакво подобно запушване ми звучи най-смислено от всички изброени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D

И на нен ми изглежда най-вероятно да е от въздушна възглавница. А на моята така и не разбрах от какво е. Когато е много студено навън няма шанс да стане баня. Събота се качвах на Витоша и ми се наложи да побоксувам та колата дигна малко повечко температурата и чак тогава стана баня вътре. Чудех се дали да не сложа нещо на радятора, но ме е страх да не вдигне температурата повече от нормалното. Не пуска студен въздух от вън и маркучите към парното са топли.

Пеппер, нямам против да ги срещнем и мисля че съм те засичал, но работя и живея в София :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на моята така и не разбрах от какво е. Когато е много студено навън няма шанс да стане баня.

Пробвал ли си да намалиш на минимум врътката за външния въздух?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе въздух добре ама от къде да доиде......След като антифриза ми 6год. не е точен или доливан, няма загуба или каквото и да е друго. Миналата година имаше парно, тази няма. Освен това както по-нагоре написах покрай този проблем сменях и термостат и все си мисля че знам как да я обезвъздуша.........Абе маината му, ако изобщо ми остане време да я правя, ще пиша какъв е бил проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не натискаш MAX COOL или да се натиска само по някакъв начин? Като се натисне втори път връща на предишната настройка, същото е и с бутона на предното стъкло. 28 градуса не е ли множко?

 

 

:) Там е работата че не го натискам МаксКуул-а , защото знам че така се получава. А пък и само да се натиска ?!?! малко вероятно , защото не всеки път го прави тоя номер , по вероятно е да се рестартира климата по някаква причина :) Иначе за режима , давам на 32'С и да влиза въздух от вън , за да не се запотяват стъклата . На автоматичен не съм го карал до сега , но мисля да пробвам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си да намалиш на минимум врътката за външния въздух?

Врътката е само за студен въздух от централните въздуховоди и съм я спрял напълно. Плъзгача който пуска външен въздух е най-отдолу и съм го пробвал и него. Когато е само на вътрешна циркулация няма разлика в температурата, но ми запотява стъклата. Пусна ли външния въздух стъклата се изсушават. Моята е без никакви екстри и няма и киматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от доста време си мисля нещо и все се чудех кога да задам въпроса си. Интересува ме, понеже моето парно е като домашен климатик, имам предвид, че направо има силата да те издуха от седалката :hysterical: Та към въпроса, Мицубиши Каризма 96год. Имат ли изобщо филтър на купето? Защото, на мен доста ми понамирисва като съм в трафик, а и челното стъкло за 1 седмица вътре като го бърша е направо черно от мизерии. Доста ме притеснява, този факт, защото тези неща и аз ги дишам. Често карам на затворен кръг, но понякога не е си работа,оставаш без въздух. Та има ли такъв филтър на купето или съм бил прав?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една тема отгоре, виж я и после разбери дали има филтър или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Да повдигна малко темата с въпрос към Милен. Разбра ли защо при ляв завой ти повишава температурата на въздуха? И при мен го има, колата си загрява нормално, маркучите са топли, духа си топло от парното, но при ляв завой ме удря една гореща вълна от въздух, чак лошо да ти стане. Как точно да стигна до клапата топло/студено за да я проверя? Ровя се из ръководствата за ремонт, но нещо не намирам схема на парното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...