Go_go Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравейте Колеги!Този Уикенд си ходих до Благоевград и за първи път ми беше студено в колата. Пътя е 100 км и до сега не съм имал проблеми, но си беше и доста студено. Температурата на двигателя си беше нормална. Колата е 1,6 16V '96.Тази зима ми е първа с това японско гадже и май се очертава да има още такива :wub: , та затова се питах дали са си такива студени.Имах и проблема с паленето от втори път, но докато заредих каррера 100 на ОМВ. Сутринта си запали от първи път при температура -14. Благодаря за вниманието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравей, колега и поздравления за добрия избор! На първо време можеш да си провериш термостата или пък да нямаш някакво запушване на радяторчето на самото парно! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 25 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Здравей, колега и поздравления за добрия избор! На първо време можеш да си провериш термостата или пък да нямаш някакво запушване на радяторчето на самото парно! Поздрави :mitsu-smiley:С термостата нямам проблем. Сутрин ми вдига температурата до нормалната за 300-500 метра. Нормална е средата на датчика. След като я достигне, не мърда на никъде и си стои в тези граници.Вероятността да е радиаторчето е доста голяма, но къде да го намеря или как да го проверя? Редактирано 25 януари 2010 от Go_go Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Колега, провери си антифриза дали е в границите на разширителния съд, да не би да е по-малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Ами колега най лесно можеш да разбереш, като отвориш капака на двигателя и трябва да има два маркуча които влизат на вътре в купето.Запали колата и след като достигне нормална температура трябва и двата маркуча да са горещи! Така най-лесно можеш да разбереш дали циркулира охлаждащата течност ( надявам се че си с антифриз) през радяторчето. Успех :icon_thumbup: Послушаи и съвета на бате Дани в горният пост. Редактирано 25 януари 2010 от GATO 084 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 25 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2010 Колега, провери си антифриза дали е в границите на разширителния съд, да не би да е по-малко.Антифриза го проверих още като я купих. И нивото и концентрацията. Не се сетих само за маркучите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) На средната конзола отстрани на духалките има две врътки. Дясната е за спиране на духалката, а лявата е за регулиране количеството въздух от външната среда. Просто леко намали врътката за външния въздух. Това би трябвало да ти реши проблема, при положение, че посочените проблеми по-горе отсъстват. Редактирано 25 януари 2010 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 По принцип, Каризмата има страхотно парно. Както казваш ти сутрин загрява колата бързо, а като загрее и пусна парното вътре става баня. Почти съм сигурен, че имаш проблем, дано го откриеш бързо, ако си от Благоев може да ги срещнем, ако не сме се срещали из кръстовищата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 (редакция) И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D Редактирано 29 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :DХехее, майстори , кво да правиш.............. :D Разкачила ти се е клапата за топло/студено и си "витае" как си поиска.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Не не е клапата. Свалях цялото табло, със все радиатори и клапи. За целта точих и фреона. Всичко измих, изчистих, проверих и нагласих както си му е реда. За всеки случаи и термостата смених и какво ли още не.......И никаква промяна, иначе досега щях да съм го оправил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Не не е клапата. Свалях цялото табло, със все радиатори и клапи. За целта точих и фреона. Всичко измих, изчистих, проверих и нагласих както си му е реда. За всеки случаи и термостата смених и какво ли още не.......И никаква промяна, иначе досега щях да съм го оправил.Хмм..заинтригува ме това..........водна помпа няма как да е щото го прави само на завой, да не би да имаш съсирек от котлен каамък вътре в системата ? Ма пак не става ................тогава пък помпата ще го разкарва наляво надясно когато си поиска...........Добре де, питата гореща ли е ,когато изчезне парното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Бе вие ебавате ли се, аааааааааа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Бе вие ебавате ли се, ааааааааааМи не знам, аз лично не...............Сещам се за един варант ,ама той е ако си с АГУ , но при него нема и АГУ ................ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Бе я стига, това да не е охлаждането на совалка, парно си е - какви леви, какви десни завои... Ще ме уморите, бре, ей! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Абе Роско как ще се будалкам като задника ми е на студено :icon_blush: За мен лично не е проблем, понеже съм постоянно с отворен прозорец, но кача ли детето вече е сложно......него още неискам да го уча на студено. Последно возих един приятел, и на кръговото на Метро в Пловдив с малко повече газ.....изведнъж така духна жега, че моя човек направо се стресна....И аз бях убеден за клапата, затова свалих таблото. Иначе за мъркучите несъм ги гледал дали загряват, ама засега ще го оставя така........Дето се вика поне един косур да има тази кола, против уроки. :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 (редакция) Ще падна и ще умра!1. Децата е хубаво да се свикват на студено На моята от време на време не и сработва перката. Много рядко го прави, особено ако не съм я включил преди палене. Ама няма драма. В такъв случай гася на първия светофар и паля с пусната перка Добре де, ако не е запушен радиатора - няма какво друго да бъде, сигурен ли си, че той е ОК, че влиза течност в него.... Сега ще дойде Батко с цвика и ще се оправи всичко П.П. На моята кола жената се грижи за ламарините, аз така - не ги оправям - само това да и е Редактирано 29 януари 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Миленски, като прочетох първоначалният ти пост, си викам - или ти се бъзикаш с нас, или Каризмата с теб. Но като разчепкахте проблема...Може ли да е от въздушен джоб в системата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Последно возих един приятел, и на кръговото на Метро в Пловдив с малко повече газ.....изведнъж така духна жега, че моя човек направо се стресна....А ти усети ли я тая жега, или само твоят човек я е усетил ?..Да не си взел завоя с вратите напред и твоя човек да са го обляли топли вълни... Пък да е помислил че парното се е засилило... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D Значи,този феномен съм го забелязал и аз,при всички коли който съм карал.Не мога да си го обясня,но е така...при даден завой парното заработва по-силно. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Значи,този феномен съм го забелязал и аз,при всички коли който съм карал.Не мога да си го обясня,но е така...при даден завой парното заработва по-силно. :icon_hmm: Възможно ли е при завоя масата с топъл въздух в системата на парното да се измества рязко към изхода през духалките , и за това да усещаш топла вълна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D Че и на мен ми стана интересно... - При ляв завой се променя дебита на въздуха от духалките или се повишава рязко температурата на въздуха? - Или и двете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Няма проблем с дебита на въздуха, температурата скача и то доста......Така да се каже до преди това изобщо няма парно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Няма проблем с дебита на въздуха, температурата скача и то доста......Така да се каже до преди това изобщо няма парно. Ами колега ти си с климатик или климатрон щом си точил фреона ... Така че предположения - модула за управление (ако е климатрон) подава грешни сигнали на т.нар. blower motor.В София Митко Василев се казва човека дето е много добър на климатрони - тел му е : 0888 / 84 02 33. Може да го питаш какво ще ти каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 С климатик съм. Нямам никаква електроника за управление, всичко е механично. А фреона го точих за да мога да сваля целия корпус комплект с изпарителя на климатика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.