Премини към съдържание

Парно на Carisma


Go_go

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги!

Този Уикенд си ходих до Благоевград и за първи път ми беше студено в колата. Пътя е 100 км и до сега не съм имал проблеми, но си беше и доста студено. Температурата на двигателя си беше нормална. Колата е 1,6 16V '96.

Тази зима ми е първа с това японско гадже и май се очертава да има още такива :wub: , та затова се питах дали са си такива студени.

Имах и проблема с паленето от втори път, но докато заредих каррера 100 на ОМВ. Сутринта си запали от първи път при температура -14.

 

Благодаря за вниманието :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега и поздравления за добрия избор! На първо време можеш да си провериш термостата или пък да нямаш някакво запушване на радяторчето на самото парно! Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега и поздравления за добрия избор! На първо време можеш да си провериш термостата или пък да нямаш някакво запушване на радяторчето на самото парно! Поздрави :mitsu-smiley:

С термостата нямам проблем. Сутрин ми вдига температурата до нормалната за 300-500 метра. Нормална е средата на датчика. След като я достигне, не мърда на никъде и си стои в тези граници.

Вероятността да е радиаторчето е доста голяма, но къде да го намеря или как да го проверя?

Редактирано от Go_go
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега най лесно можеш да разбереш, като отвориш капака на двигателя и трябва да има два маркуча които влизат на вътре в купето.

Запали колата и след като достигне нормална температура трябва и двата маркуча да са горещи! Така най-лесно можеш да разбереш дали циркулира охлаждащата течност ( надявам се че си с антифриз) през радяторчето. Успех :icon_thumbup: Послушаи и съвета на бате Дани в горният пост.

Редактирано от GATO 084
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си антифриза дали е в границите на разширителния съд, да не би да е по-малко.

Антифриза го проверих още като я купих. И нивото и концентрацията. Не се сетих само за маркучите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На средната конзола отстрани на духалките има две врътки. Дясната е за спиране на духалката, а лявата е за регулиране количеството въздух от външната среда. Просто леко намали врътката за външния въздух. Това би трябвало да ти реши проблема, при положение, че посочените проблеми по-горе отсъстват.

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, Каризмата има страхотно парно. Както казваш ти сутрин загрява колата бързо, а като загрее и пусна парното вътре става баня. Почти съм сигурен, че имаш проблем, дано го откриеш бързо, ако си от Благоев може да ги срещнем, ако не сме се срещали из кръстовищата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D

Хехее, майстори , кво да правиш.............. :D

Разкачила ти се е клапата за топло/студено и си "витае" как си поиска.......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не е клапата. Свалях цялото табло, със все радиатори и клапи. За целта точих и фреона. Всичко измих, изчистих, проверих и нагласих както си му е реда. За всеки случаи и термостата смених и какво ли още не.......И никаква промяна, иначе досега щях да съм го оправил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не е клапата. Свалях цялото табло, със все радиатори и клапи. За целта точих и фреона. Всичко измих, изчистих, проверих и нагласих както си му е реда. За всеки случаи и термостата смених и какво ли още не.......И никаква промяна, иначе досега щях да съм го оправил.

Хмм..заинтригува ме това..........водна помпа няма как да е щото го прави само на завой, да не би да имаш съсирек от котлен каамък вътре в системата ? Ма пак не става ................тогава пък помпата ще го разкарва наляво надясно когато си поиска...........

Добре де, питата гореща ли е ,когато изчезне парното?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе вие ебавате ли се, аааааааааа

Ми не знам, аз лично не...............

Сещам се за един варант ,ама той е ако си с АГУ , но при него нема и АГУ ................ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе я стига, това да не е охлаждането на совалка, парно си е - какви леви, какви десни завои... Ще ме уморите, бре, ей!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Роско как ще се будалкам като задника ми е на студено :icon_blush: За мен лично не е проблем, понеже съм постоянно с отворен прозорец, но кача ли детето вече е сложно......него още неискам да го уча на студено.

Последно возих един приятел, и на кръговото на Метро в Пловдив с малко повече газ.....изведнъж така духна жега, че моя човек направо се стресна....И аз бях убеден за клапата, затова свалих таблото. Иначе за мъркучите несъм ги гледал дали загряват, ама засега ще го оставя така........Дето се вика поне един косур да има тази кола, против уроки. :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще падна и ще умра!

1. Децата е хубаво да се свикват на студено

 

На моята от време на време не и сработва перката. Много рядко го прави, особено ако не съм я включил преди палене. Ама няма драма. В такъв случай гася на първия светофар и паля с пусната перка :-)

 

Добре де, ако не е запушен радиатора - няма какво друго да бъде, сигурен ли си, че той е ОК, че влиза течност в него.... Сега ще дойде Батко с цвика и ще се оправи всичко :-)

 

П.П. На моята кола жената се грижи за ламарините, аз така - не ги оправям - само това да и е :-)

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миленски, като прочетох първоначалният ти пост, си викам - или ти се бъзикаш с нас, или Каризмата с теб. Но като разчепкахте проблема...

Може ли да е от въздушен джоб в системата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Последно возих един приятел, и на кръговото на Метро в Пловдив с малко повече газ.....изведнъж така духна жега, че моя човек направо се стресна....

А ти усети ли я тая жега, или само твоят човек я е усетил ?..

Да не си взел завоя с вратите напред и твоя човек да са го обляли топли вълни... :drive: Пък да е помислил че парното се е засилило... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D

 

Значи,този феномен съм го забелязал и аз,при всички коли който съм карал.Не мога да си го обясня,но е така...при даден завой парното заработва по-силно. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи,този феномен съм го забелязал и аз,при всички коли който съм карал.Не мога да си го обясня,но е така...при даден завой парното заработва по-силно. :icon_hmm:

 

 

Възможно ли е при завоя масата с топъл въздух в системата на парното да се измества рязко към изхода през духалките , и за това да усещаш топла вълна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D

 

Че и на мен ми стана интересно...

- При ляв завой се променя дебита на въздуха от духалките или се повишава рязко температурата на въздуха?

- Или и двете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с дебита на въздуха, температурата скача и то доста......Така да се каже до преди това изобщо няма парно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с дебита на въздуха, температурата скача и то доста......Така да се каже до преди това изобщо няма парно.

 

Ами колега ти си с климатик или климатрон щом си точил фреона ... Така че предположения - модула за управление (ако е климатрон) подава грешни сигнали на т.нар. blower motor.В София Митко Василев се казва човека дето е много добър на климатрони - тел му е : 0888 / 84 02 33. Може да го питаш какво ще ти каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С климатик съм. Нямам никаква електроника за управление, всичко е механично. А фреона го точих за да мога да сваля целия корпус комплект с изпарителя на климатика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...