Anatoli Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) Мноооого интересна тема. Държа да отбележа, че никога не ми се е налагало да сменявам радиатор за парно на японски автомобил, но имам доста опит със немски и френски и по-малко италянски. Любопитно ми е когато нямаш парно, ако колата е загряла и вентилатора ти е спрян поне за 2мин. ако след тия 2мин. го пуснеш имаш ли наличие на каквото и да е топло,и след това да изчезва ако продължава да го обдухва вентилатора? :rulez: Редактирано 2 февруари 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Ами или е постоянно студено, или е постоянно хладко.....не се променя температурата с обдухването. Колкото и да духа вентилатора и да го спирам и да го пускам ...няма промяна. Не е запушено радиаторчето, и аз съм си патил с европеиски коли :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Ами или е постоянно студено, или е постоянно хладко.....не се променя температурата с обдухването. Колкото и да духа вентилатора и да го спирам и да го пускам ...няма промяна. Не е запушено радиаторчето, и аз съм си патил с европеиски коли :rolleyes:Добре де, последно не каза като изчезне топлото, радиаторчето дали е топло-горещо............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Милене, сменяй пак термостата и направи една нова пълна по-сериозна профилактика, от втория път винаги става! :icon_thumbup: Нали помниш с моя метален шум при завой под краката на пасажера зад мен какво се оказа.... Забравена търкаляща се панта от тежка метална врата, ръджясала... и ти го търси и баща ми го търси, та накрая като бръкнах аз и я извадих... Така, че пробвай втори път да ревизираш парното и ще стане! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Миленски, през лятото по-същият начин ли реагира климатика?Включва само след завой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRiStaN Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Потвърждавам, че на моя Space Star прави същия ефект - при завой от отоплението лъхва яко! жега. Не се оплаквам от липса на парно. Обдухването на предното стъкло обаче ми изглежда малко несериозно (пред шофьора духа твърде слабо)- напролет ще го разглобя, да огледам/наместя сглобките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 При вас като обдухва предното стъкло духа ли леко и през предните духалки ? Предполагам се е разместил някой стъпков мотор и не може да затвори. Веднъж бях оставил за малко повече на положението между ACC и контакт, за да вдигна стъклата и взеха да цъкат моторчетата по климатроника. Ако успея да намеря предпазителя и го махна дали ще се настроят наново? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 При вас като обдухва предното стъкло духа ли леко и през предните духалки ? Предполагам се е разместил някой стъпков мотор и не може да затвори. Веднъж бях оставил за малко повече на положението между ACC и контакт, за да вдигна стъклата и взеха да цъкат моторчетата по климатроника. Ако успея да намеря предпазителя и го махна дали ще се настроят наново? Потвърждавам ! И при мен се усеща леко духане от предните духалки , независимо къде е основния поток въздух.Спират само ако затворя клапата им.И аз съм с климатроник и си мислех че е нормално А има и друго при мен ,незнам от какво се получава , но от време на време като чи ли ми се рестартира климатроника. Примерно съм го оставил на 28 'С и давам OFF , изгасям мотора и си тръгвам! На другата сутрин паля , пускам климата и започва на 17'С и с включва компресора на климатика на охлаждане . Рядко става но не мога да установя причина или някаква зависимост !?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Да не натискаш MAX COOL или да се натиска само по някакъв начин? Като се натисне втори път връща на предишната настройка, същото е и с бутона на предното стъкло. 28 градуса не е ли множко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRiStaN Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 В "инструкцията за експлоатация" пише, че при режим "Обдухване на прозорци" обдухва и през "Централни и странични вентилационни решетки". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 (редакция) Колеги , вие на какъв режим включвате климатрониците си през зимата?Аз процедирам така - като мръдне стрелката за затопляне включвам климатр. на 27-28 градуса за малко и като почне да топли много намалям на 24-25. През цялото време съм без включено Еco режим. От време на време обаче ми се замъгляват прозорците (когато навън е мнг студено и вали) Споделете с какви настройки работите вие. Благодаря предварително. Редактирано 10 февруари 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 (редакция) И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :D 90% има въздушна възглавница в радиаторчето на парното.При завой явно се мести възглавницата и навлиза течност,след това възглавницата си идва"на мястото". Изглежда е конструктивно ако радиаторчето е най-високата точка в системата. Не съм много сигурен, но нямам друго обяснение за този"характер".За всеки случай сложете колата под наклон и обезвъздушете хубаво за да сте сигурни. Обезвъздушете хубаво за да сте сигурни Редактирано 10 февруари 2010 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 е при режим "Обдухване на прозорци" обдухва и през "Централни и странични вентилационни решетки". Вероятно става дума за малките решетки отстрани, които духат към стъклата, не за централните и страничните, които се нагласят. Настойката която позвам е въздух отвън на 32 градуа, ако вън е по-студено от -10 На автоматично (вентилатора до края).Ако колата не е замръзнала на 22.5 Auto. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 Споделете с какви настройки работите вие. Благодаря предварително.Винаги AUTO 22.5. То затова е климатроник, че само да си смята, а не аз да въртя ръчките. Ако ти е кеф да ръчкаш сам пускай си го и спирай сам кога и къде да духа, като имаш предвид, че:-не е добра идея да се включва компресора на климатика при високи обороти-ако навън е влажно ако не си включиш климатика ще ти се изпотят стъклата-врътката вляво на централната конзола е за количеството въздух от външната среда и има сериозен ефект върху възприятието за температурата в колата, особено зимата по темата: идеята за въздушна възглавница или някакво подобно запушване ми звучи най-смислено от всички изброени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 11 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2010 И моита няма парно, обаче......интересното при мен е че все пак се появява, но само ако направя завой наляво и то доста рязко, или обратен завои. Иначе няма :icon_blush: Миналата седмица преди да тръгна за Ямбол, на едно кръгово движение в Пловдив.....направих бързо кръгче, за да мога да пътувам на топло. :DИ на нен ми изглежда най-вероятно да е от въздушна възглавница. А на моята така и не разбрах от какво е. Когато е много студено навън няма шанс да стане баня. Събота се качвах на Витоша и ми се наложи да побоксувам та колата дигна малко повечко температурата и чак тогава стана баня вътре. Чудех се дали да не сложа нещо на радятора, но ме е страх да не вдигне температурата повече от нормалното. Не пуска студен въздух от вън и маркучите към парното са топли.Пеппер, нямам против да ги срещнем и мисля че съм те засичал, но работя и живея в София Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 А на моята така и не разбрах от какво е. Когато е много студено навън няма шанс да стане баня. Пробвал ли си да намалиш на минимум врътката за външния въздух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Абе въздух добре ама от къде да доиде......След като антифриза ми 6год. не е точен или доливан, няма загуба или каквото и да е друго. Миналата година имаше парно, тази няма. Освен това както по-нагоре написах покрай този проблем сменях и термостат и все си мисля че знам как да я обезвъздуша.........Абе маината му, ако изобщо ми остане време да я правя, ще пиша какъв е бил проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Да не натискаш MAX COOL или да се натиска само по някакъв начин? Като се натисне втори път връща на предишната настройка, същото е и с бутона на предното стъкло. 28 градуса не е ли множко? Там е работата че не го натискам МаксКуул-а , защото знам че така се получава. А пък и само да се натиска ?!?! малко вероятно , защото не всеки път го прави тоя номер , по вероятно е да се рестартира климата по някаква причина Иначе за режима , давам на 32'С и да влиза въздух от вън , за да не се запотяват стъклата . На автоматичен не съм го карал до сега , но мисля да пробвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 16 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Пробвал ли си да намалиш на минимум врътката за външния въздух?Врътката е само за студен въздух от централните въздуховоди и съм я спрял напълно. Плъзгача който пуска външен въздух е най-отдолу и съм го пробвал и него. Когато е само на вътрешна циркулация няма разлика в температурата, но ми запотява стъклата. Пусна ли външния въздух стъклата се изсушават. Моята е без никакви екстри и няма и киматик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Колеги, от доста време си мисля нещо и все се чудех кога да задам въпроса си. Интересува ме, понеже моето парно е като домашен климатик, имам предвид, че направо има силата да те издуха от седалката :hysterical: Та към въпроса, Мицубиши Каризма 96год. Имат ли изобщо филтър на купето? Защото, на мен доста ми понамирисва като съм в трафик, а и челното стъкло за 1 седмица вътре като го бърша е направо черно от мизерии. Доста ме притеснява, този факт, защото тези неща и аз ги дишам. Често карам на затворен кръг, но понякога не е си работа,оставаш без въздух. Та има ли такъв филтър на купето или съм бил прав? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Има една тема отгоре, виж я и после разбери дали има филтър или не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Да повдигна малко темата с въпрос към Милен. Разбра ли защо при ляв завой ти повишава температурата на въздуха? И при мен го има, колата си загрява нормално, маркучите са топли, духа си топло от парното, но при ляв завой ме удря една гореща вълна от въздух, чак лошо да ти стане. Как точно да стигна до клапата топло/студено за да я проверя? Ровя се из ръководствата за ремонт, но нещо не намирам схема на парното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.