Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Обсъждане на двигателите при Лансера.


DqdoMraz

Препоръчано мнение

Цената на Ралиарта в Германия е около 25000 евро.Цената на нов в БГ ще е около 65000 най-високото ниво така твърдят в БС чакам го да дойде с нетърпение

Не ми е ясно останалите 15 бона къде отиват, явно от БС 15 бона ги имат като за 15 лв...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Аз мисля, че цената зависи от пазара.Колко Ралиарта ще се продадат в България и колко в Германия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като излиза по-скъп в България, купува си го в Германия, плаща си ДДС-то и екотаксата в България и готово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с мнението ти за "магистралните крале" ............явно не си карал турбо инжекционов мотор
Не си съгласен, ама си е така- пък и кой ли те пита дали ти си съгласен... :D

Иди обясни на Германците например, че дизелите не са магистрални крале, защото те въртят най много километри от всички Европейци и при тях се карат най много дизели ...

Или си мислиш че немците не знаят какво е турбо инжекционов мотор ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си съгласен, ама си е така- пък и кой ли те пита дали ти си съгласен... :D

Иди обясни на Германците например, че дизелите не са магистрални крале, защото те въртят най много километри от всички Европейци и при тях се карат най много дизели ...

Или си мислиш че немците не знаят какво е турбо инжекционов мотор ...

Марио, не ме интересува техните пропагандни издания като Билд и други............ясно е че там нещата с а"платени"..........това че бълват милиони техни си трошки, които карат само в Европа е така, но Европа НЕ е света ,нали така? Отиди в Египет- направи си една екскурзийка ,хем да видиш Кайро, Пирамидите, Нил ...........има какво да се види, хем да обърнеш внимание на колите им, и какво карат те............Същото е и в Мароко, същото е и в Тунис..................а уж бяха "европейски " колонии............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, не ме интересува техните пропагандни издания като Билд и други............ясно е че там нещата с а"платени"..........това че бълват милиони техни си трошки, които карат само в Европа е така, но Европа НЕ е света ,нали така? Отиди в Египет- направи си една екскурзийка ,хем да видиш Кайро, Пирамидите, Нил ...........има какво да се види, хем да обърнеш внимание на колите им, и какво карат те............Същото е и в Мароко, същото е и в Тунис..................а уж бяха "европейски " колонии............ :D

Не ти говоря за Билд и други списания, а от лични наблюдения...

Освен това, Германците не карат само техни дизели, та да ми говориш за хвалене ...

Карат и много Японски :icon_thumbup: и Френски :o и Италиански :icon_doh: коли, но предимно дизели, защото пак подчертавам - карат по много километри на година, ама имат и пътища... :P

А страните които си дал за сравнение, разбират повече от камили, отколкото от автомобили :lol: а и пътищата им са предимно за това превозно средство ... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с мнението ти за "магистралните крале" ............явно не си карал турбо инжекционов мотор .............единствено за последното ще се съглася а именно за разхода, Евото харчи около 11-12 л./100 при средна скорост 180-200 км./ч.( забравих да уточня -след тази скорост става страшно в резервоара и видимо се вижда стрелката да пада към буквичката Е )...... докато печките със същата кубатура мотор ,харчат около 9-10............естествено това е в плюс на диЗела , тъй като при скорост от 130 км./ч. дават разход около 6л.а при бензина - около 8-9 ............Евото е стандартно 285 коня...........

Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата.

 

И да живеят данъчните. Като идеш да плащаш данъците, може да затварят след тебе :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя, че и горивото им е кажи- речи без пари. Ако цените им бяха като тука тогава да ги питам дали нямаше да карат дизели. Е имат алтернатива, може да се върнат едно ниво назад, демек пак на камилите.

А сега сериозно, хайде всеки да си кара това което има и може, пък оставете тези спорове за други. Знам, че октавия като тази която карам, само че бензинова, не е по- лош вариант, а дори напротив, защото в сравнение с " моята " сигурно не се чува дали работи, ама това не е най- важното. Сядах в автосалона в една RS 2.0TFSI 200кс. и да ви кажа хареса ми , но мен и сега 140кс. са ми предостатъчно и вярвам че и на всеки е така, но всичко се прави за пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя, че и горивото им е кажи- речи без пари. Ако цените им бяха като тука тогава да ги питам дали нямаше да карат дизели. Е имат алтернатива, може да се върнат едно ниво назад, демек пак на камилите.

А сега сериозно, хайде всеки да си кара това което има и може, пък оставете тези спорове за други. Знам, че октавия като тази която карам, само че бензинова, не е по- лош вариант, а дори напротив, защото в сравнение с " моята " сигурно не се чува дали работи, ама това не е най- важното. Сядах в автосалона в една RS 2.0TFSI 200кс. и да ви кажа хареса ми , но мен и сега 140кс. са ми предостатъчно и вярвам че и на всеки е така, но всичко се прави за пари.

 

И аз карам такава октавия, супер е и вече казах - малко шумна, но се понася и гори малко масло. Останалото е страхотно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, не исках да те засегна, но за сетен път се убеждавам, че всеки хвали това което има и не уважава избора на другите, а в предния си пост точно това написах, всеки да кара това което има и да му се радва. Аз наистина много харесвам този модел галант като на аватара ти и поне на мен предницата ми прилича на американския мустанг. При мен така се получи, че взех нова кола, та дори и шкода, а не лансера който обсъждаме. Жив и здрав и ти и да имаш възможността да караш колата която искаш.

Редактирано от sotef
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ше зема и аз да си взема един такъв галант като на снимката, таман колкото автокаското на октавията за 2 години.

 

Не ти се получи остроумието много, ама да си жив и здрав...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли в WRC шампионата и на пистовите състезания за туристически автомобили, дали има с дизелови мотори? За Льо Ман си спомням, че преди 3-4 години за първи път дизелов автомобил спечели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата.

Хахахахахаахахахахахахаха...... :icon_doh: ....... че то 4.2 печката гори повече от ЕВО бре човек, а и си е автобус.

Голям, не маневрен, и скъп за каквито и неща да се сетиш по него да се правят. Много грешно мислиш.

Ако е печка до 2.0 за бачкане и Ево за кеф, съм съгласен.

Сметките ще са птавилни, ама тва дето си писъл е убийствено. Да не говорим, че тая голяма печка струва колко Ево и полвина, та и повече. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахаахахахахахахаха...... :icon_doh: ....... че то 4.2 печката гори повече от ЕВО бре човек, а и си е автобус.

Голям, не маневрен, и скъп за каквито и неща да се сетиш по него да се правят. Много грешно мислиш.

Ако е печка до 2.0 за бачкане и Ево за кеф, съм съгласен.

Сметките ще са птавилни, ама тва дето си писъл е убийствено. Да не говорим, че тая голяма печка струва колко Ево и полвина, та и повече. :icon_thumbup:

 

Така си мислех и аз за голямата печка, но даде среден разход 10,5 нафта до Варна и обратно, като хич, ама хич не съм я жалил... В сравнение с непечката 4,2 гори осезаемо по-малко, върви по същия, че и по-добър начин, а като комфорт, стабилност и лукс направо е зашеметителна. А че струва бесни пари, без съмнение си прав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя от личен опит с нафтова печка по магистрала - със скорост 190 км/ч (на 6-та) борд компютъра показваше 7.7-7.8 л. Не е 4.2 литров нафтов тир , но пък беше 150 кончета и вървеше повече от прилично , а този разход бензинова колица не виждам как ще го докара. Ако пък седна да сравнявам с моята кола - сигурно трябва да си продам колата , защото харчи двойно на това, но не го правя ..... Мисля , че по-горе обясних защо .....и в случай , че някой не е разбрал - защото правя по 10 к км на година и дизел ми не требе :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си мислех и аз за голямата печка, но даде среден разход 10,5 нафта до Варна и обратно, като хич, ама хич не съм я жалил... В сравнение с непечката 4,2 гори осезаемо по-малко, върви по същия, че и по-добър начин, а като комфорт, стабилност и лукс направо е зашеметителна. А че струва бесни пари, без съмнение си прав.

Ако не се лъжа говориш за Q7 4.2 TDI?

Ако е така, не вярвам на този разход. Или ще го има само на дълъг път и то по равничко с леки хълмчета. Тука в Смолян има 4 такива големи печки на едни познати момчета. Говорил съм с тях по този въпрос и ми казаха, че под 14л/100км в нашия район не им е давало.

Така че много зависи къде се кара колата. И моята тука п нашите баири дава едно, а като слезна по морето е друго.

Батко ми има същият рейс 3.0 TDI и не е виждал разход под 12л/100км, а градско никога не го гледа, защото под 15 не става никога.

 

За колегата ivd :

Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.

А второто е, че не караме само по магистрали. :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За колегата ivd :

Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.

А второто е, че не караме само по магистрали. :icon_thumbup:

 

 

Абсолютно съгласен ! Въпросните скорости бяха само за тестване - никой от 3-ма ни в колата не вярваше на такъв разход.

Колкото до магистралите - абе то реално , това на което му викаме магистрала и то не е .....ама това вече е друг въпрос ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Боже,Боже, колко луди има на този свят Боже!

За един ден 400 са карали с над 160! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Боже,Боже, колко луди има на този свят Боже!

За един ден 400 са карали с над 160! :icon_doh:

В интерес на истината 160 км. /ч. по магистрала и за 4-5 годишна кола не са много, друг е въпроса колко е подържана и колко може да се нарече магистралата "магистрала".............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината 160 км. /ч. по магистрала и за 4-5 годишна кола не са много, друг е въпроса колко е подържана и колко може да се нарече магистралата "магистрала".............

Абе то има и на по 20 години дето са и не ги бърка с 200 да ги караш, ама е забранено и опасно.

Виж ако си сам на пътя, може. Ама то и път като път ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа говориш за Q7 4.2 TDI?

Ако е така, не вярвам на този разход. Или ще го има само на дълъг път и то по равничко с леки хълмчета. Тука в Смолян има 4 такива големи печки на едни познати момчета. Говорил съм с тях по този въпрос и ми казаха, че под 14л/100км в нашия район не им е давало.

Така че много зависи къде се кара колата. И моята тука п нашите баири дава едно, а като слезна по морето е друго.

Батко ми има същият рейс 3.0 TDI и не е виждал разход под 12л/100км, а градско никога не го гледа, защото под 15 не става никога.

 

За колегата ivd :

Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.

А второто е, че не караме само по магистрали. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

За А8, 4,2 TDI ми беше думата, но то е твърде подобно... Може би джипката е малко по-тежка и с по-лошо въздушно съпротивление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За А8, 4,2 TDI ми беше думата, но то е твърде подобно... Може би джипката е малко по-тежка и с по-лошо въздушно съпротивление.

Мда, не рейс а бус. :D Тогава може да даде тоя разход. Ама тва са си коли, други, дето нямат нищо общо с тея за които говорим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 години ...

Здравейте, бих искал да посъбудя една доста интересна за мен тема, в която не е писано 10 години. За мен е интересно, все пак след токлова време в експлоатация на дизеловите двигатели, които се монтират на Лансерите, дали този на VAG или този на Mitsubishi e по-добър вариант ?

Аз съм сдобих (серщо съответната сума пари) с този на Mitsubishi 4N13 и честно казано го ползвам със свито сърце, четейки отрицателните мненеия на хора, които най-вероятно изобщо не са се возили или не са го разглобаявали, та да имат компетентно мнение. За сега за 5 месеца съм му навъртял към 8000 км основно дълги отсечки извънградско. Знам, че почна ли да го карам на къси градски отсечки ще започна на бера ядове, заради ДПФ-а в съчетание с Бг нафтата.

 

Та все пак ме интересува в практиката 4N13 по-лошият избор ли е от този на VAG ?

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...