Премини към съдържание

sotef

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

sotef's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. 5w30- лонглайф масло за удължен сервизен интервал, до 30000км. или 2г. 5w40- за фиксиран интервал на смяна 15000км. или 1г. Ако имаш филтър за твърди частици/ DPF или FAP /, тогава маслото е задължително 5w30.
  2. http://i.data.bg/08/11/12/1242399_orig.jpg
  3. Извинявай, не исках да те засегна, но за сетен път се убеждавам, че всеки хвали това което има и не уважава избора на другите, а в предния си пост точно това написах, всеки да кара това което има и да му се радва. Аз наистина много харесвам този модел галант като на аватара ти и поне на мен предницата ми прилича на американския мустанг. При мен така се получи, че взех нова кола, та дори и шкода, а не лансера който обсъждаме. Жив и здрав и ти и да имаш възможността да караш колата която искаш.
  4. И да добавя, че и горивото им е кажи- речи без пари. Ако цените им бяха като тука тогава да ги питам дали нямаше да карат дизели. Е имат алтернатива, може да се върнат едно ниво назад, демек пак на камилите. А сега сериозно, хайде всеки да си кара това което има и може, пък оставете тези спорове за други. Знам, че октавия като тази която карам, само че бензинова, не е по- лош вариант, а дори напротив, защото в сравнение с " моята " сигурно не се чува дали работи, ама това не е най- важното. Сядах в автосалона в една RS 2.0TFSI 200кс. и да ви кажа хареса ми , но мен и сега 140кс. са ми предостатъчно и вярвам че и на всеки е така, но всичко се прави за пари.
  5. На 3000 оборота е със 160км/ч и въобще не трака, а звука му е супер.
  6. Аз също несъм долял 1,5л до смяната и, ако става въпрос можех и да мина до смяната само с едното доливане на 0,5л и да ида в сервиза с ниво на пръчката към минимума, но така и така бях взел 1л. масло 507.00, а после минах на 505.01. Ако километрите ми бяха повечето на дълги разстояния нещата можеха и да са други. А относно двигателя 2.0TDI когато е студен, наистина е шумен при работа, но при 90гр. загрят мотора си работи много по- тихо.
  7. Да, разбира се нп. Аз не навъртам много километри годишно, 10-15хил. максимум- поне засега и затова преминах миналата година при смяната на фиксиран интервал. Преди смяната ми казаха, че нищо че е минала 1 година, може да сменя маслото чак когато ми се покаже на таблото, но аз понеже така и така бях бил път до София рекох да го сменя. Казаха ми да си избера между Шел и Кастрол и съответно вида му дали за фиксиран или променлив интервал, като ми показаха и цените. На първа смяна на 1 година сменявали само маслото и масления филтър и нищо друго, което ме учуди, ама неисках допълнително да се набутвам по желание, а и тези 10к км. не са кой знае какъв пробег. За 3,8л масло, маслен филтър и работа 150лв. Иначе разпитах тогава и за цените на другите консумативи, за да си знам за тази година. Горивен филтър- 55лв. Поленов филтър- 20лв. Въздушен филтър- 30лв. Маслен филтър- до 15лв. Значи първия път маслото ми е около 100лв, 15лв, маслен филтър и 35-40лв. за работата. Бележката не е при мен за точни цени, но маслото беше около 25лв/л. и го смятат като наливно, а вече за доливане си вземаш ако искаш в тубички и е малко по- скъпо. Това за променливия интервал е по- дебело с около 10лв за литър, а даже когато си взех за доливане първоначално 1л туба кастрол slx 5w30 507.00 /беше 43лв. Предполагам, че тази година за смяната на масло и всички филтри + работа трябва да се вместя до 300лв. Поздрави!
  8. Тази година при смяната съм в Еуратек пак, а нагодина/2011/ живот и здраве като изтече лизинга вече аз ще си вземам маслото и ще видя къде ще го сменям.
  9. Не си правя, просто засега карам с това дето ми сложат в ЕТ. Първото си беше 507.00 за променлив интервал/ 5w30 /, а сега съм с 505.01 5w40 за фиксиран, щото карам до 15к. годишно. Маслото е кастрол и в двата варианта. След лизинга мисля да започна да и слагам Castrol Edge.
  10. Здравейте и от мен и ЧНГ 2010 с най- добри пожелания на всички! Отдавна се регистрирах във форума, защото имаше вариант по- миналата/2008/ година да скоча в новия Лансер с дизеловия мотор. Да, ама се спрях на друга марка и модел/ Октавия / и не съжалявам ни най- малко затова. Единствено бих избрал тогава варианта и rs пак 2.0tdi но 170к.с. но идваше към 10к лева отгоре, а тази която карам е ниво елеганс и идва малко по- тънко от Лансера. Двигателя 2.0 TDI, който коментирате има немалко разновидности и това се вижда от различните кодове на мотора. При Лансера незнам и несъм се интересувал кой е, а при мен е BKD, DOHC 16V 103kw. без DPF филтър. Има го и SOHC 8V и DPF филтър, а вече и CR 110,140 и 170кс., но мотора си е пак 1968см3. При първата ми смяна на масло бях само на 10к. км. и то 60-70% от тях градско и на къси разстояния. По груби сметки между 1л. и 1,5л изхарчени за тези 10хил./2 доливания по0,5л. и смятам и разликата на щеката между началото когато взех колата и при оставянето за първата смяна. Мотора побира 3,8л с филтъра и + 1л доливане това прави до 5л масло. Нека господата с бензинови мотори 1.5, 1.8 и 2,0 да кажат колко масло събират двигателите им, просто информативно. Относно това, че мотора понагорява масло, вярно е поне засега при мен, на много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 и стила на каране. За мен това не е проблем и по- важното е, че колата върви много, икономична е и материалите използвани за направата на интериора са на ниво.
×
×
  • Създаване...