Емил Димитров Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Павка, как Рангел има, а ти нямаш, пък двамата сте с един и същи мотор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Павка, как Рангел има, а ти нямаш, пък двамата сте с един и същи мотор?Различни поръчки и различни оборудвания....Доколкото знам едва 10-на Лансъра ТДИ и то само ниво Инстайл имат ДПФ.Колегата Мирослав и той ми провери шасито и потвърди, че нямам ДПФ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Различни поръчки и различни оборудвания....Доколкото знам едва 10-на Лансъра ТДИ и то само ниво Инстайл имат ДПФ.Колегата Мирослав и той ми провери шасито и потвърди, че нямам ДПФ.Абе Павка, ти я погледни да не пише по колата някъде "регион 4", демек някаде на близо? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 На Рангел ли се бе появила една индикация, че му е задръстен филтъра за твърди частици?Явно вече или ги свалят в БС, или не ги монтират въобще. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 На Рангел ли се бе появила една индикация, че му е задръстен филтъра за твърди частици?Явно вече или ги свалят в БС, или не ги монтират въобще.По скоро ги свалят, утре ще разбера че ще се виждам с баш шефа на сервиза им ,та ще ги питам аз ....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 (редакция) Явно вече или ги свалят в БС, или не ги монтират въобще.Двулитровия помпа-дюза за Европейския пазар (уточнявам защото mario64 беше постнал Американските модели) има няколко модификации както поясни по-горе колегата sotef: - AZV 2.0TDI PD 16v DOHC 100кW - BKD 2.0TDI PD 16v DOHC 103кW - BMM 2.0TDI DPF PD 8v SOHC 103кW - BMN 2.0TDI DPF PD 16v DOHC 125кWTези с DPF в означението имат филтър за твърди частици.Мисля че на Лансер се слагат BKD и BMM като ОЕМ агрегати, но дали носят същите означения не мога да кажа. Редактирано 8 януари 2010 от Къната Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Дам на мен, даже няколко пъти /3/, 1х ми го оправиха те с/у 100лв, после аз си го оправих с газ по Околовръстното и после пак те. Смених ЛукОйл с ОМВ и всичко приключи. Събота и Неделя бях до Ловеч, минах около 350км, карах в диапазона на 100-140 и имах още над 650км за изминаване , мен двигателя много си ми харесва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Дам на мен, даже няколко пъти /3/, 1х ми го оправиха те с/у 100лв, после аз си го оправих с газ по Околовръстното и после пак те. Смених ЛукОйл с ОМВ и всичко приключи. Събота и Неделя бях до Ловеч, минах около 350км, карах в диапазона на 100-140 и имах още над 650км за изминаване , мен двигателя много си ми харесва Е нали точно това е препоръката за тоя филтър. Периодично да покараш с поне 90- 100 км. за около 10-15 минути. И няма изобщо да се запушва. Правиш си една разходка месечно до Вакарел и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Момци , мисля , че гледната ви точка е леко изместена от реалните + и - на дизеловите и бензиновите мотори.Според мен - шума , харча на масло , динамика или липсата и, харча или икономията би трябвало изцяло да се разглеждат като параметри на експлоатацията - т.е целите за които се купува атомобила - ако купувам служебна кола/бус/камион на някой от служителите си , който ще върти по 100 000 км на година - 100 % ще взема чисто нов дизел, но ако взимам кола на която ще навъртам 10-15 000 км годишно (лично ползване) , едва ли ще се спра на дизел - главно заради сериозно по-високата първоначална цена на автомобила, която обезмисля факта , че е по-икономичен дизеловият мотор, защото разликата в цената ще се "балансира" между 100 и 150 000 км или иначе казано след 10-тата година (това са груби сметки , но горе-долу е така). Дори без да зацикляме над темата , на кои мотор , колко струва поддръжката , колко са дюзите или тем подобни. И преди да ме нападнете за турбото , динамиката и т.н , мисля , че на всички е ясно - ако имате спортен стил на шофиране и обичате зверското ускорение - турбинираният бензин е вашата кола, ама "харчела много" - харчи да и върви много , ама наистина МНОГО... Българската мечта - да върви като Порше , да харчи като Тико, да е просторна, но да се паркира като Смарт, да са и евтини частите , но пък и никога да не се чупи - просто не съществува - факт. Останалото са лични предпочитания. Айде поздрави и си карайте колите, живи и здрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Напълно съм съгласен с мнението, че няма кола КОЯТО ХЕМ ДА ВЪРВИ, ХЕМ ДА НЕ ХАРЧИ . Въпроса е, че ако дизела е по-скъп, то турбо-бенз е още в пъти по-скъп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Като сравняваме, защо не сравняваме турбо-дизел с турбо-бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Защото е безмисленно! Колко струва 2 литровия турбо-дизел и колко струва 2 литровия турбо бензин (ЕВО)? Как върви едното и как върви другото? Колко гори едното и другото?! Колко е подръжката на едното и другото?! Безмисленни сравнения! И едното и другото са създадени за да има избор и за едните и за другите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Защото е безмисленно! Колко струва 2 литровия турбо-дизел и колко струва 2 литровия турбо бензин (ЕВО)? Как върви едното и как върви другото? Колко гори едното и другото?! Колко е подръжката на едното и другото?! Безмисленни сравнения! И едното и другото са създадени за да има избор и за едните и за другите! Не всеки турбо-бензин е ЕВО , а и ЕВО-то няма адекватни дизелови опоненти . Говорим за далеч по-обикновени - ежедневни коли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 В случая говорим за Лансер! А дизел лансер има само 2.0 турбо, и бензин лансер има 2.0 турбо (ралиарт и ево). Както и да е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 В случая говорим за Лансер! А дизел лансер има само 2.0 турбо, и бензин лансер има 2.0 турбо (ралиарт и ево). Както и да е... Дам , говорим за Лансер. Интересно е да се сравнят ценово Ралиарт и 2.0 DID, за жалост това сравнение няма да е съвсем точно , защото Ралиарт не се предлага тук , но разликата не е толкова фрапантна - може би около 5-6000 лв (може би по-малко даже), но за тия пари Ралиарт предлага повече .....доста повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 В случая говорим за Лансер! А дизел лансер има само 2.0 турбо, и бензин лансер има 2.0 турбо (ралиарт и ево). Както и да е...С риск да стана банален....продължавам да твърдя, че адекватен "отпор" срещу динамиката на дизела би бил 1.5 турбо бензин от Колт. Аз за това продължавам да се чудя на стратегията на Mitsubishi, че имат хубав, модерен бензинов мотор с достатъчно въртящ момент.......оабаче НЕ! Ще слагаме 1,5 атмосферка, но 1,5 турбо няма..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Ралиарта според мен, тук би бил над 70 000 съдя по еквивалента на СУБАРУ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 (редакция) Павка бе, колко тежи Колта и колко Лансера? На 1.5, та макар и с турбо, купето на Лансера ще му тежи малко множко и ще се изгуби ефекта от турбото.Губи си смисъла. Алекс има такова Колтче и съм го пробвал. На истина много бяга, но съм сигурен, че ако му сложа още 400 килца отгоре, ще умалее.А и до клокото знам си има традиционализъм относно пъргавата модификация на Лансера и това си е ЕВОто. :icon_n_king: Ранга, тая цена я дадоха от Балкан Стар, ама сега като го вкараха от другаде и тяхната се обезмисля. Те и за това не го вкараха в продажба.Турбо-бензина е около 45 000лв, за разлика от печлето, което се върти около 40 000лв.Ама бенза е 4х4 и е 240 кончета (РалиАрт), като си сам, може да го караш като спортна кола, а като си с други, може и като нормална семейна, освен това има всичко и то в пъти повече от печлето, включително и разход :icon_dance: .Да ама КЕФА ЦЕНА НЯМА, а 4х4 240 коня турбо-бенззззз прави голям КЕФ :icon_thumbup: .По тоя повод, няма да си купя печка. :icon_rock: Редактирано 11 януари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 http://www.mobile.bg/11257782338345334 Много добра оферта . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Точно за това говоря - 2.0 дизел + 5000 лв (дори малко повече да са) = Ралиарт = спортна кола макар и не чак ЕВО, но все пак при голям пробег годишно - няма по-логичен избор от дизеловия агрегат. Моето скромно виждане за дизеловите мотори в последните години е че те са новите "магистрални крале" - супер доускорение , достатъчно кончета за високи скорости (все пак в разумните граници) и всичко това с феноменално нисък разход на гориво - това го могат само , така наречените - печлета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 http://www.mobile.bg/11257782338345334 Много добра оферта .Ей за това ставаше дума. Смъкнали са от 44 на 40. Супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 (редакция) Точно за това говоря - 2.0 дизел + 5000 лв (дори малко повече да са) = Ралиарт = спортна кола макар и не чак ЕВО, но все пак при голям пробег годишно - няма по-логичен избор от дизеловия агрегат. Моето скромно виждане за дизеловите мотори в последните години е че те са новите "магистрални крале" - супер доускорение , достатъчно кончета за високи скорости (все пак в разумните граници) и всичко това с феноменално нисък разход на гориво - това го могат само , така наречените - печлета Не съм съгласен с мнението ти за "магистралните крале" ............явно не си карал турбо инжекционов мотор .............единствено за последното ще се съглася а именно за разхода, Евото харчи около 11-12 л./100 при средна скорост 180-200 км./ч.( забравих да уточня -след тази скорост става страшно в резервоара и видимо се вижда стрелката да пада към буквичката Е )...... докато печките със същата кубатура мотор ,харчат около 9-10............естествено това е в плюс на диЗела , тъй като при скорост от 130 км./ч. дават разход около 6л.а при бензина - около 8-9 ............Евото е стандартно 285 коня........... Редактирано 12 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Точно за това говоря - 2.0 дизел + 5000 лв (дори малко повече да са) = Ралиарт = спортна кола макар и не чак ЕВО, но все пак при голям пробег годишно - няма по-логичен избор от дизеловия агрегат. Моето скромно виждане за дизеловите мотори в последните години е че те са новите "магистрални крале" - супер доускорение , достатъчно кончета за високи скорости (все пак в разумните граници) и всичко това с феноменално нисък разход на гориво - това го могат само , така наречените - печлета Няма логика според тебе.Ама има и хора които имат пробег доста километри, но никога няма да си купят дизел.Просто разхода не ги интересува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Няма логика според тебе.Ама има и хора които имат пробег доста километри, но никога няма да си купят дизел.Просто разхода не ги интересува.Така е има хора и хора.....Аз карам сравнително малко, но си купих дизела, защото ми хареса как върви :icon_thumbup: Ралиарта....много искам такова животно - страшно красив, вървящ и автомат :mitsu-smiley: Дай боже следващата да е такава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Цената на Ралиарта в Германия е около 25000 евро.Цената на нов в БГ ще е около 65000 най-високото ниво така твърдят в БС чакам го да дойде с нетърпение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.