Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Обсъждане на двигателите при Лансера.


DqdoMraz

Препоръчано мнение

Тази година при смяната съм в Еуратек пак, а нагодина/2011/ живот и здраве като изтече лизинга вече аз ще си вземам маслото и ще видя къде ще го сменям.

Би ли споделил колко ти струва обслужването на Шкодака (4-те филтъра +масло + труд) Интересно ми е да сравня с това, което аз плащам (ок. 450лв.)

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Да, разбира се нп.

Аз не навъртам много километри годишно, 10-15хил. максимум- поне засега и затова преминах миналата година при смяната на фиксиран интервал. Преди смяната ми казаха, че нищо че е минала 1 година, може да сменя маслото чак когато ми се покаже на таблото, но аз понеже така и така бях бил път до София рекох да го сменя. Казаха ми да си избера между Шел и Кастрол и съответно вида му дали за фиксиран или променлив интервал, като ми показаха и цените. На първа смяна на 1 година сменявали само маслото и масления филтър и нищо друго, което ме учуди, ама неисках допълнително да се набутвам по желание, а и тези 10к км. не са кой знае какъв пробег. За 3,8л масло, маслен филтър и работа 150лв. Иначе разпитах тогава и за цените на другите консумативи, за да си знам за тази година.

Горивен филтър- 55лв.

Поленов филтър- 20лв.

Въздушен филтър- 30лв.

Маслен филтър- до 15лв.

Значи първия път маслото ми е около 100лв, 15лв, маслен филтър и 35-40лв. за работата. Бележката не е при мен за точни цени, но маслото беше около 25лв/л. и го смятат като наливно, а вече за доливане си вземаш ако искаш в тубички и е малко по- скъпо. Това за променливия интервал е по- дебело с около 10лв за литър, а даже когато си взех за доливане първоначално 1л туба кастрол slx 5w30 507.00 /беше 43лв.

Предполагам, че тази година за смяната на масло и всички филтри + работа трябва да се вместя до 300лв.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен и ЧНГ 2010 с най- добри пожелания на всички!

Отдавна се регистрирах във форума, защото имаше вариант по- миналата/2008/ година да скоча в новия Лансер с дизеловия мотор. Да, ама се спрях на друга марка и модел/ Октавия / и не съжалявам ни най- малко затова. Единствено бих избрал тогава варианта и rs пак 2.0tdi но 170к.с. но идваше към 10к лева отгоре, а тази която карам е ниво елеганс и идва малко по- тънко от Лансера. Двигателя 2.0 TDI, който коментирате има немалко разновидности и това се вижда от различните кодове на мотора. При Лансера незнам и несъм се интересувал кой е, а при мен е BKD, DOHC 16V 103kw. без DPF филтър. Има го и SOHC 8V и DPF филтър, а вече и CR 110,140 и 170кс., но мотора си е пак 1968см3.

При първата ми смяна на масло бях само на 10к. км. и то 60-70% от тях градско и на къси разстояния. По груби сметки между 1л. и 1,5л изхарчени за тези 10хил./2 доливания по0,5л. и смятам и разликата на щеката между началото когато взех колата и при оставянето за първата смяна. Мотора побира 3,8л с филтъра и + 1л доливане това прави до 5л масло. Нека господата с бензинови мотори 1.5, 1.8 и 2,0 да кажат колко масло събират двигателите им, просто информативно.

Относно това, че мотора понагорява масло, вярно е поне засега при мен, на много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 и стила на каране. За мен това не е проблем и по- важното е, че колата върви много, икономична е и материалите използвани за направата на интериора са на ниво.

Моя мотор побира 4 литра масло. От самото начало, не знам с какво е било, но не съм доливал до първата смяна на 15 000км. На първата смяна сложих 5W40, на втората 0W40, на третата 0W40 и сега ми предстои четвърта смяна, която смятам да направя със същото масло.

Никога не съм доливал масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва да не е немската "технология " я.............. :D :lol:

Абе да тикажа Аз и на немските дето карах, не съм доливал. Дже на последния Шваб, дето беше печка на 300 000км, не му съм доливал масло, макар да го кадарх с 5W40, а го сменях на 15-17 000км. А уж му даваха да гори 500 грама на 10 000км заради смазването на турбината. Ама той беше 1.9, с тоя 5 милионен 2.0, не знам как е, но май е по-зле. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз на моята не съм и доливал до сега (с това каране няма да е дълго :D) но това, че щеката не е отчела видимо, не значи че мотора не е дръпнал. Не се заблуждавайте, няма такъв мотор който да не си куса от масълцето. За да сте сигурни, източете старото масло в разграфен съд (туба примерно) и ще видите липсата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе да тикажа Аз и на немските дето карах, не съм доливал. Дже на последния Шваб, дето беше печка на 300 000км, не му съм доливал масло, макар да го кадарх с 5W40, а го сменях на 15-17 000км. А уж му даваха да гори 500 грама на 10 000км заради смазването на турбината. Ама той беше 1.9, с тоя 5 милионен 2.0, не знам как е, но май е по-зле. :icon_thumbup:

Точно де, колкото са по" високотехнологични" ,толкова по зле .................да си чувал за Хондовия мотор да харчи масло??мърка като коте ,не се чува как работи ,докато "5 милионния " мотор като застанеш до него и почва да ти треперят панталоните........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно де, колкото са по" високотехнологични" ,толкова по зле .................да си чувал за Хондовия мотор да харчи масло??мърка като коте ,не се чува как работи ,докато "5 милионния " мотор като застанеш до него и почва да ти треперят панталоните........... :D

Продължаваш да натъртваш основния (и за мен единствен недостатък) на тоя дизел, а именно - шумът. :icon_blush:

Хайде сега ако искаш потърси из форума да видим реални оплаквания от двигателите на Лансър......До момента няколко колеги с БЕНЗИНОВИ мотори питат дали е нормално да палят от втори или трети! път, да въртят по 10 сек. докато запалят, дали е нормално да потропва нещо докато палят....... Хайде сега да видим и кой с дизелов мотор се е оплакъл от нещо (изключвам шумът на мотора, щото той така си работи с дюзопомпите. За него си прав, че реве като мечка :) ) За маслото..... явно си зависи страшно много и от стила на каране, защото и аз съм доливал, но в никакъв случай по 1,5л. от смяна до смяна.....

Редактирано от Pavkata JPN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига говорили за дизела лошо, аз моя го разкапвам :) и е пушка! Дано винаги да е така:)

 

Аз харесвам дизелите, но уморих няколко от такова хайдушко каране. Ако твоя изкара дълго на каране в тежък режим, ще се докаже като корав мотор :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Павка никога не съм карал дизел но на вуйчо ми зетя си взе Мицу новия дизел Инстайл "хай тек" модела - уж беше на мнение "като е гарга да е рошава" (най-добрия нов модел на Митсубиши) , та мнения на 2мата най-добри шофьори които познавам мога да ти кажа какви са. И двамата обичат основно и само дизела и са "родени на волана" дето се вика - единият е вуйчо а другият дядо (на жена ми баща и), първият има 4 000 000+ км , вторият 8 000 000+ км (понеже кара към Вили Бетц Германия). Та и 2мата са на мнение че има много добра динамика .... но донякъде :) след туй бил "като скопен" (аз пак подчертавам не разбирам от дизел нищо това го кават хора цял живот това правили) , "трака като трактор", "пуши като печка" (нищо че има май система от 2 катализатора) , за навигацията дето не върши почти никаква работа в България няма да говорим .... Те затова вуйчо си кара Сивика дизеларка защото бил "доказания японски дизел", а дядо Мерца дизеларка ...... Дядо въпреки всичко заключи оптимистично - всичките камиони на Вили Бетц са помпа-дюза и са много надеждни :). Така че май май въпреки всичко Ди джея има право за много неща - патил е човека, видял е доста ... :) ;). Аз преди 1 година смятах да земам точно тоя модел също защото ме изкефи навигацията (хай тек компютъра му който ако не го ъпдейтнеш общо взето освен много много скъпо цд, мп3, двд ... нема никой друг):) нооо ме разубедиха защото тая кола освен системите за сигурност май май почти нищо друго, а струва 50к (интериора е много "постен" а и с тия копчета на климатроника с чертички направо са се изходили на таблото - едни каде по долни класове коли си са с нормален дисплей с цветнотийки ;)). Но кой каквото го радва :) Но по мое мнение тая кола НЕ струва реално 50к ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересни биха били мнения и за дизеловия агрегат (мисля на мерцедес беше) който се монтира на колт 2003-та модела. Интересен е факта, че имаме само един такъв в клуба. И защо не го монтират в най-новия колт... То и затова няма тема в колт раздела за този мотор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да натъртваш основния (и за мен единствен недостатък) на тоя дизел, а именно - шумът. :icon_blush:

Хайде сега ако искаш потърси из форума да видим реални оплаквания от двигателите на Лансър......До момента няколко колеги с БЕНЗИНОВИ мотори питат дали е нормално да палят от втори или трети! път, да въртят по 10 сек. докато запалят, дали е нормално да потропва нещо докато палят....... Хайде сега да видим и кой с дизелов мотор се е оплакъл от нещо (изключвам шумът на мотора, щото той така си работи с дюзопомпите. За него си прав, че реве като мечка :) ) За маслото..... явно си зависи страшно много и от стила на каране, защото и аз съм доливал, но в никакъв случай по 1,5л. от смяна до смяна.....

Аз също несъм долял 1,5л до смяната и, ако става въпрос можех и да мина до смяната само с едното доливане на 0,5л и да ида в сервиза с ниво на пръчката към минимума, но така и така бях взел 1л. масло 507.00, а после минах на 505.01. Ако километрите ми бяха повечето на дълги разстояния нещата можеха и да са други. А относно двигателя 2.0TDI когато е студен, наистина е шумен при работа, но при 90гр. загрят мотора си работи много по- тихо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-новия Colt (фейслифта от 2009 г.) не се предлага с дизелов двигател поради това, че той не покрива Евро 5 стандарта и са нужни много инвестиции и доработки за да го покрие. Също така и продажбите на Colt 2004-2008 с дизелов двигател са били слаби (около 13% от всички продажби).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...да си чувал за Хондовия мотор да харчи масло??мърка като коте ,не се чува как работи...

В началото (2004-05) имаше голяма кампания в UK по замяна на ECU-та. Горяха нафта по 8-9 на 100 и масло по 2л. на 4-5000 км. Вече го оправиха, но недей да твърдиш нещо в което не си сигурен само за да подклаждаш митове :icon_blush:

Виж по-долу:

Цък

Reports of heavy oil consumption as bad as 1,000km a litre on some CDTis and no low oil warning light, only oil pressure light so needs regularly checking.

Reports of mid 30s fuel consumption of early 2.2iCDTIs.

Цък

What to look for

Oil consumption on diesel models can be high, at up to a litre every 600 miles

Редактирано от Къната
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да натъртваш основния (и за мен единствен недостатък) на тоя дизел, а именно - шумът.

Хайде сега ако искаш потърси из форума да видим реални оплаквания от двигателите на Лансър......До момента няколко колеги с БЕНЗИНОВИ мотори питат дали е нормално да палят от втори или трети! път, да въртят по 10 сек. докато запалят, дали е нормално да потропва нещо докато палят....... Хайде сега да видим и кой с дизелов мотор се е оплакъл от нещо (изключвам шумът на мотора, щото той така си работи с дюзопомпите. За него си прав, че реве като мечка :) ) За маслото..... явно си зависи страшно много и от стила на каране, защото и аз съм доливал, но в никакъв случай по 1,5л. от смяна до смяна.....

Не че искам да ви засегна ,но вие не можете да приемете някои неща като факт........... :) И понеже гледам много го възхвалят този мотор отатък, реших тук да му изкарам керливите ризи,защото там като гледам какви са сектанти ,ще ме преследват цял живот ........... :D

1. Шум като от Болгар 60 ( трактор е това :D )

2. Сажди яко,колкото и да се мъчат да ги "улават" и после скришом да ги изхърлят на куп в "двора на съседа" ,е все тая.....особено за коли над 100 000 км. ( като стане и твоята на толкова ,ще говорим пак :D )

3. Лапа си яко масло, каквото и да си говорим, и оправданието че зависело от стила на каране не "хвърчи " изобщо....... ( баси ,дай да ги галим тез супер високотехнологини мотори ,та да не се счупят ,пък и евентуално да не харчат масло ............. :lol: :D )

4. Да не говорим че една дюза ( помпа- дюза ) е 1700 лв. :icon_n_giljotiini: Язък за икономичното им на тез мотори .......

Това е в рамките на шеговития тон , но инфото си е вярно откъдето и да го погледнеш.........

Ще го покараш малко ,ще почнат един след друг проблемчетата ( както се изказа един немец мой приятел-фен на ВАГ-овете и с него яко спорим кой по кого е ,но както и да е , та като му споменах че дюзата му е 630 евро едната и той " еее, кво толкова една дюза сменям и си карам пак............ :D ) Како казват руснаците " ще поживеем ,па ще видим "............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В началото (2004-05) имаше голяма кампания в UK по замяна на ECU-та. Горяха нафта по 8-9 на 100 и масло по 2л. на 4-5000 км. Вече го оправиха, но недей да твърдиш нещо в което не си сигурен само за да подклаждаш митове :icon_blush:

Виж по-долу:

Цък

 

Цък

Абе пак почнахте да обсъждате други коли и двигатели тука. Каквото и от Мерцедес да е монтирано в Мицубиши, то е защото имаха към 30% собственост отдавна, но не знам до кога беше това.

Пък накой да ми хвали дизел на Мерцедес, много моля.

Няма по-тракащ дизел от тяхните, а и колкото пъти да съм ходил в Б.С. сервиза, винаги е имало поне 7-8 коли (и то скъпички модификации) от тяхната марка с дизелови мотори, които имаха проблеми по двигателите.

Така че оставете ги на мира другите коли. Дай да си обсъждаме нашите бангийки, защото има какво още да се иска от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В началото (2004-05) имаше голяма кампания в UK по замяна на ECU-та. Горяха нафта по 8-9 на 100 и масло по 2л. на 4-5000 км. Вече го оправиха, но недей да твърдиш нещо в което не си сигурен само за да подклаждаш митове :icon_blush:

Виж по-долу:

Цък

 

Цък

Ти адвокастваш ли им на "дизелите "??? :haha: Шегувам се ,разбира се ...........

Аз не съм фен на нито един ДИЗЕЛ ако ще това да е и Астин Мартин , Ферари и т.н. но признавам някои от техните качества ,а именно КПД-то им , и от там и разхода им........приказки от рода "ах, как вървввиии........." или " малеее, много вървяла " не вървят при мен , защото един какъв да е бензинов мотор от същата кубатура ( че и много по малка даже ) с турбо компресор ще направи за смях дори и най високотехнологичния дизел ............. :D

Това е реалността господа........

А, и още нещо ,всеки мотор с директно впръскване може да постигне доста по малък разход,защото самия принцип на работа дава на мотора по голямо КПД..... независимо дали е дизел или бензин, керосин и т.н. ........... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така че оставете ги на мира другите коли. Дай да си обсъждаме нашите бангийки, защото има какво още да се иска от тях.

Прав си шефе, спирам да "акам" :D по темата за други коли.............. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че трака, трака. Моя е същия "хай тек", това няма никакво значение, целия климатик са качили на навигацията, само не знам защо не са и градусите :). Обаче не мисля че пуши, тук не съм съгласен :), а за скопеност да, на 219 просто спира :), а до там си набира супер, поне аз така мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че трака, трака. Моя е същия "хай тек", това няма никакво значение, целия климатик са качили на навигацията, само не знам защо не са и градусите :). Обаче не мисля че пуши, тук не съм съгласен :), а за скопеност да, на 219 просто спира :), а до там си набира супер, поне аз така мисля.

Ами хакни го тоз климатик бре :maistor: кво чакаш още......... :D

Е, покарай го още малко, като се понапълни филтъра за тврдите частици и тогава глей сеир............не знам обаче на Лансера дали има въобще, и дали е от тия, дето са като на ВАГ-а, като светне лампичката и значи сервиз, а там пък го оправят по бързата процедура като яко се форсира мотора до 6 хил. оборота ( дали не беше и повече ) :D няколко пъти ( горкия хай тек мотор :D ) изпушва яко и се оправял......... :D

А,забравих да спомена че майстора ,който прави не леката задача ,трябва да е с противогаз 3 клас ,че иначе рискува здравето си яко........... :D

Шегувам се ,разбира се............... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз вече два пъти давах по 100лв по случай този филтър :) ДиПиЕф, ама от както зареждам само скъпия на ОМВ няма проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз вече два пъти давах по 100лв по случай този филтър :) ДиПиЕф, ама от както зареждам само скъпия на ОМВ няма проблеми.

Охоо, вече и от скъпата нафта наливаме :D Кой знае, на некой ще му хрумне че има яка далавера от това и току виж ,са измислили и "хипер нафтово гориво " с космическа цена ( тва да не е от тая нафта дет я взимат по 1.40 лв. я ) та да не се запушва вече тоз ДПФ ................ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тея филми с нафта по 1,40 на литър едва ли някой дето дава 50к. за кола ги прави. Все пак не е 20 годишен предкамерен дизел....

А за ДПФ-а аз нямам такъв както и повечето Лансъри ТДИ (тоест една беля по-малко) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...