Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Обсъждане на двигателите при Лансера.


DqdoMraz

Препоръчано мнение

Това не съм го писал аз, а някой Ханс Дитрих... :icon_thumbup:

Аз съм го копирал и постнал, но в случая не ставаше дума за конете, а за това- дали новият Лансер е с пиезоелектрични дюзи, или не...

Иначе си прав, Лансера не е 140, а 136 к.с. но така го водят...

А ти би трябвало да знаеш защо, понеже все твърдиш че си карал Фолксвагени преди...

Ще ти дам лек жокер ... И 1.6 карбураторният мотор на ВАГ е 73.4 к.с. но го водят по документи 75 ...

Е, верно е че съм карал от тая марка коли, ама съм карал:

Polo 1.3i 55kW-75hp, Golf 1.6i 74kW-100hp 1.8i 66kW-90hp и Polo 1.9TDI 66kW-90hp.

До колкото знам 2.0 дизела на лансера е 103kW, което си е 140 коня, а бензиновият 1.8 е 105kW или 143hp.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Е те на тоя мотор съм му голям фен.

2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-2008

За мен през 2010 г. най-правилният избор на нов автомобил е категорично дизел. Единственият недостатък на ПД-то е, че наистина е шумен. Това се усеша при отворени прозорци или ниски скорости, при висока скорост на магистрала няма проблем с шумовете. Карал съм и 2,5 ТДИ на ауди чипнато- също добре, но помпа дюзата кърти мивки, много върви... Не съм сигурен, че точно същият мотор е на лансър, но определено много ми харесва. Да, шумен е и е малко по-неикономичен от комън рейла, но все пак при каране по магистралата с 200 и агресивно каране от порядъка на 150 по цяла България среден разход под 7 е страховито... А как набира на 6-та просто не ми се описва. Този мотор не е с пиезодюзи, които за последния комън рейл казват дефектирали, но гаранционно се оправят. Масло полапва малко, но то е и нормално, сега няма да издребнявам за литър и нещо на смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те на тоя мотор съм му голям фен.

2.0 TDI BKP I4 DOHC 16V, Pumpe Düse injectors 1968 cc 140 PS (100 kW; 140 hp) 320 N·m (240 lb·ft) 2005-2008

За мен през 2010 г. най-правилният избор на нов автомобил е категорично дизел. Единственият недостатък на ПД-то е, че наистина е шумен. Това се усеша при отворени прозорци или ниски скорости, при висока скорост на магистрала няма проблем с шумовете. Карал съм и 2,5 ТДИ на ауди чипнато- също добре, но помпа дюзата кърти мивки, много върви... Не съм сигурен, че точно същият мотор е на лансър, но определено много ми харесва. Да, шумен е и е малко по-неикономичен от комън рейла, но все пак при каране по магистралата с 200 и агресивно каране от порядъка на 150 по цяла България среден разход под 7 е страховито... А как набира на 6-та просто не ми се описва. Този мотор не е с пиезодюзи, които за последния комън рейл казват дефектирали, но гаранционно се оправят. Масло полапва малко, но то е и нормално, сега няма да издребнявам за литър и нещо на смяна.

Ама колега, то кажи ми кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ?

Освен че са леки автомобили?

И двата мотора са си шумни, при каквито и да са скорости, ама разликата в качеството на шумоизолацията на двете коли е голямо и то в полза на немското возило.

Сложи една до друга двете коли, с отворени капаци на двигателя и ще усетиш, че 2.5 е по-шумният мотор.

Като затвориш капаците обаче, 2.0 изпъква с тракането веднага. По-шумен си е дизелът и това е. Няма как да е иначе.

Преди нова година даже, ми се отдаде възможност да сравня две коли от една марка почти еднакви, но с различни двигатели.

"Кой е по-шумен? А8 3.0TDI или S8"

На свободен ход S8 не се чува как работи, а А8 си трака както си му е реда.

На 4000 оборота S8 почти достига шумът на A8 и то благодарение на испускателната му система, която е по-спортна от нормалните.

На 6500 оборота S8 утихва а на А8 му свършиха разделенията на оборотомера и направо щеше да се пръсне.

От тези тестове си пролича кой е по-шумният агрегат, така че няма слисъл да се сравняват моторите по шум и да се овещават хората, че дизелът видите ли не е толкова шумен колкото казват някои хора.

НИКОГА ама НИКОГА дизеловият двигател няма да може да стигне по безшумност и липса на сажди бензиновият двигател.

Пък ако им се махнат и турбините, благодарение на които е толкова пъргав и динамичен сегашният дизелов мотор, ще му остане само едното единствено предимство, а именно разхода.

Както съм казвал не веднъж и ще продължавам да го твърдя, дизеловите двигатели са само и единствено за големи машини и коли, оито вършат някаква работа или возят задниците на повече от 4 човека.

Като гледам и човека за когото работя, който е един от успелите българи, единствените коли с дизелови двигатели във фирмата са автобусите, камионите, бусовете, товаро-разтоварната и строителна техника. Всички други автомобили, негови лични и всички служебни до една са с бензинови двигатели. Едва ли е най големият смотаняк на света, за да направи този избор. :icon_thumbup:

Поздрави. :icon_bye:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ?..."Кой е по-шумен? А8 3.0TDI или S8"... 6500 оборота S8 утихва а на А8 му свършиха разделенията на оборотомера и направо щеше да се пръсне...
A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying:

Е как бре, и таз добра, ма ти не знаеш ли? Че имат по 4 колела и се движат и напред и назад, че и завои могат да правят :D ...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега, то кажи ми кое е общото между AUDI A6 (предполагам) и Mitsubishi Lancer ?

Всеки мотор си има предимства и недостатъци , кой по шумен ,кой по динамичен и т.н. ..........европейците развиха дизела много добре, хвърлиха се милиарди еврота за разработки . мисля че най много са германците ...........и за това са доста напред , но наред с това , моторите се усложниха адски много, скъпи за подръжка и т.н. А истината е че само турбината прави дизела............ако я нямаше турбината, дизела ще е един умрял кон........

Много са ми смешни тия с Аудита, ПАсати и т.н. къде като карам зад тях и по някое време изпушват яко и ти "влизаш в облак от дим............и много ми е чудно защо ги събират тия сажди чрез некви супер сложни катализатори с клапи и т.н. и по някое време ги изхърлят на куп при "съседа "...........все тая , дали по малко по малко ще ги изхвърля или всичко накуп.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A кое е общото между Лансер и S8? :icon_crying:

Не съм правил такова сръвнение. Чети какво съм писъл.

Ауди и Лансер е сръвнявал друг.

Аз сръвних дизелов и бензинов двигател на 2 еднакви коли, сръвнение каквито трябва да се правят тук.

Ако не се лъжа, тази тема я направиха за обсъждане и противопоставяне на автомобил от една марка, от един модел, но с различни двигатели.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, дума да няма, каквото Г-н Арабаджиев кара е критерий. Вземи си мерцедес или онова черното бентли.

 

ПП. Както приляга на нео-англо-българско-профано правописа, съм изписал Г-н. :icon_thumbup:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

Аз сръвних дизелов и бензинов двигател на 2 еднакви коли, сръвнение каквито трябва да се правят тук.

Ако не се лъжа, тази тема я направиха за обсъждане и противопоставяне на автомобил от една марка, от един модел, но с различни двигатели.

Така е, за едно купе с различни мотори .........

1. 1.5 бензина е кофти комбинация, това според моите представи не се вписва по никакъв начин за моя стил на каране( защото като врътна 2-3 кръгчета на ЕВО-то , после като тръгна с Галанта и ми се струва че съм спрял ............ :icon_crying: почвам да се чудя аз ли не натискам педалите, или мотора нещо се прецака, ръчната ли забравих .............. :D и така целия ден ...........и за тва обикновенно го карам по малко и само вечер или след обят ,но не и сутрин ,че после целия ден ми е крив........) но в интерес на истината не съм карал такъв затова мнението ми е субективно по скоро .........

2.1.8 мотора.............по бива, за по "улегнали" хора е според мен( сега Сивков ще ме нахапе :lol: ) върви доста прилично, динамика се усеща още при ниски обороти, а във високите се усеща силата, личи си че са 140 расови кончета.............те такъв съм карал и не е лош избор за такова купе като Лансера............

3.. 2.0 DI-D мотора,същото ще кажа като за 1.8 мотора , само че обратното, при ниски обороти много динамика, много добър върт. момент и сила...........но до 4хил. оборота................ :icon_blush: ( само да кажа че 1.8 бензина тръгва да върви след 3500 об. /мин.) после изведнъж кривата на върт. момент и мощността осезаемо падат на долу...........

4. Топ версията на Лансер - 2.4 MIVEC 16 Valve...............това според мен най много "тича" на това купе ........165 коня и то яко "ограниени" ( само да вметна че в някои райони на света този мотор е 197 коня и това пак е орязан ) много еластичен мотор.........с динамиката почти на DI-D моторите на ниски обороти и мощността като на 165 коня във високите обороти за купе, тежащо 1300 кг. e е отличен мотор, просто повече от това няма смисъл ..............Това е модификацията на Лансер с най много екстри ,влагащи се в него..............

Има и 2.0 мотор ,само че Ралиарт версията и ще го чакаме да излезе на пазара тази година по някое време ( разбира се ако спазят думата си японците ) който мотор ще е с 230 или 245 коня, те там вече е друга бира.......... :icon_thumbup:

Щях да забравя и още неща - ще бъде оборудван с TC-SST ск. кутия и други екстри ползвани от батко му EVO X .......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и 2.0 мотор ,само че Ралиарт версията и ще го чакаме да излезе на пазара тази година по някое време ( разбира се ако спазят думата си японците ) който мотор ще е с 230 или 245 коня, те там вече е друга бира.......... :icon_thumbup:

Щях да забравя и още неща - ще бъде оборудван с TC-SST ск. кутия и други екстри ползвани от батко му EVO X .......

Конете са 240 и се продава от доста време... Има го за 40 хил. лв. в мобилето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конете са 240 и се продава от доста време... Има го за 40 хил. лв. в мобилето.

Брех,има ли го??? :icon_hmm: Я,верно че го има............нещо съм скаран с времето, то вярно че сме 2010 година вече....... :icon_blush: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, дума да няма, каквото Г-н Арабаджиев кара е критерий. Вземи си мерцедес или онова черното бентли.

 

ПП. Както приляга на нео-англо-българско-профано правописа, съм изписал Г-н. :icon_thumbup:

Хмммм, кое черно Бентли бре? Той шефа няма черно Бентли! :icon_hmm: Неговото е единн такъв никъв цвят сиво-зеленикаво гадно едно. SLRa e черен, ама ний или поне Аз с него не мога да се меря (макар че искам, щото и той е луд карач) :icon_rock:

Дай да си гледаме нашите Ролсове :icon_thumbup:

 

Сега по темата:

 

1.5 мотора е ОК, ако живееш някъде по равното и искаш от тази кола да ти закара задника от А до Б. В този случай това е избора. Гори малко, върви прилично и държавният му налог е нормален. За обслужването не знам как стоят нещата, но мисля че е по-евтино от това на Лансерите с другите 2 двигателя (бензина и дизела).

 

1.8 мотора е както Пламене ти каза, за по-улегнали. Ако обаче е и автомат, както в моя случай, тогава 1.8 става и за още по-улегнали шофьори като мене :icon_angel: , които все по-рядко се възползват от всичките коне под капака.

Единственият недостатък, ако може така да се нарече, е че погорява повечко като почнеш да го натискаш. Но в интерес на истината, когато и да съм погледнал борд-компа след яко юркане, не съм засекъл разход над 14.5л/100км, което според мен е приличен разход при такова каране.

 

2.0 дизелааааааааа, за мене той е като 1.8 бензин-ръчка, ама на който му харесва дизел си го взима него. Нито гори по-малко, нито му е по-лека потдръжката, та даже и струва повече. Ама си е въпрос на човек.

 

2.0 EVO X, за него или хубаво или нищо.

Ама ако трябва да съм честен, за тая кола няма да дам 100 000лв НИКОГА, ама НИКОГА, много и са и тези пари.

 

Тъй като в нашата мила родина не се предлагат други модификации, за останалата гама няма да пиша, че почвам да се ядосвам що тука не ни огрява слънцето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.0 EVO X, за него или хубаво или нищо.

Ама ако трябва да съм честен, за тая кола няма да дам 100 000лв НИКОГА, ама НИКОГА, много и са и тези пари.

 

Тъй като в нашата мила родина не се предлагат други модификации, за останалата гама няма да пиша, че почвам да се ядосвам що тука не ни огрява слънцето.

Е защо трябва да си визмаш ЕВО 10,то вярно - никак не е лошо , ма както каза ,скъпичко си идва.......по принцип :mitsu-smiley: тук малко се "изхвърлят" с тази цена , но не е ясно дали това е цената на дилърите, или просто :mitsu-smiley: слага тази цена,в Япония е около 4.5 млн. йени, което ще рече 45 хил.$ ............. то вярно че в този уникален автомобил има много системи като MIVEC Turbo, ACD,S-AWC,ASC,AYC,ABS, 350mm дискове от два материала на Брембо, стамана и алуминий, и т.н.

Всичко това оскъпява този автомобил.............За това съм споменал още една модификация от 2.4 МИВЕК мотора , която според мен е най доброто решение за този клас автомобил ако изключим разхода...............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая тема за обсъждане на двигателите на Лансера ли беше, или за двигателите на А6, S8, Бентли и Ролс Ройс ??? :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива :).

Е да, ама преди да стане факт това, трябва максимално да се изцедят кладенците по света и тогава ,иначе компаниите ще понесат яки загуби, те виж че за некой друг милион изгубен са готова да гръмнат всеки ,който измисли нещо друго което да гори........... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си спорите,ама след няколко години няма да има дизел-бензин,а "На тебе колко ток ти гори на час?" и надявам се всичките ще сте спокоини като вече всички Митсубишита станат на ток и започнем с умиление да пишем в тази прекрасна тема за течните горива :).
Аз и сега съм си спокоен, защото дизел се прави и от тръстика... :D

 

Да му мисли Пламен, как ще си газифицира тролейчето... :lol: :lol: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сега съм си спокоен, защото дизел се прави и от тръстика... :D

 

Да му мисли Пламен, как ще си газифицира тролейчето... :lol: :lol: :lol:

Ми минаваме на метан ............. :lol: :P :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен и ЧНГ 2010 с най- добри пожелания на всички!

Отдавна се регистрирах във форума, защото имаше вариант по- миналата/2008/ година да скоча в новия Лансер с дизеловия мотор. Да, ама се спрях на друга марка и модел/ Октавия / и не съжалявам ни най- малко затова. Единствено бих избрал тогава варианта и rs пак 2.0tdi но 170к.с. но идваше към 10к лева отгоре, а тази която карам е ниво елеганс и идва малко по- тънко от Лансера. Двигателя 2.0 TDI, който коментирате има немалко разновидности и това се вижда от различните кодове на мотора. При Лансера незнам и несъм се интересувал кой е, а при мен е BKD, DOHC 16V 103kw. без DPF филтър. Има го и SOHC 8V и DPF филтър, а вече и CR 110,140 и 170кс., но мотора си е пак 1968см3.

При първата ми смяна на масло бях само на 10к. км. и то 60-70% от тях градско и на къси разстояния. По груби сметки между 1л. и 1,5л изхарчени за тези 10хил./2 доливания по0,5л. и смятам и разликата на щеката между началото когато взех колата и при оставянето за първата смяна. Мотора побира 3,8л с филтъра и + 1л доливане това прави до 5л масло. Нека господата с бензинови мотори 1.5, 1.8 и 2,0 да кажат колко масло събират двигателите им, просто информативно.

Относно това, че мотора понагорява масло, вярно е поне засега при мен, на много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 и стила на каране. За мен това не е проблем и по- важното е, че колата върви много, икономична е и материалите използвани за направата на интериора са на ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... много зависи и от марката и модела масло и вида му5w30 и 5w40 ...

Не си прави експерименти с маслото, ако мислиш да я караш повече от 3-4 години. Слагай PD масло (505.01/507.00) - Quantum Platinum PD 5W40 или Fusch Titan GT1 Longlife III 5W30 са добър избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си правя, просто засега карам с това дето ми сложат в ЕТ. Първото си беше 507.00 за променлив интервал/ 5w30 /, а сега съм с 505.01 5w40 за фиксиран, щото карам до 15к. годишно. Маслото е кастрол и в двата варианта. След лизинга мисля да започна да и слагам Castrol Edge.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...След лизинга мисля да започна да и слагам Castrol Edge...

За фиксиран интервал съм ползвал Comma Diesel PD 5W40 (не знам дали се внася в България) повече от 4 години без да се налага доливане от смяна до смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=158576 . Имаше го в Ауди клуба ама линка сега нещо не е активен. Пича се казва Владо и внася оригинален Кастрол. За поръчки и въпроси: 0889 44 26 44 Владо. Аз съм взимал 2 пъти от него и на дядо Лансер НЕ гори нито грам на 10 000 и мотора е доста по безшумен. Преди туй ми гореше и със сменени гумички на клапаните по половин литър на 10 000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази година при смяната съм в Еуратек пак, а нагодина/2011/ живот и здраве като изтече лизинга вече аз ще си вземам маслото и ще видя къде ще го сменям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...