Премини към съдържание

Обсъждане на двигателите при Лансера.


DqdoMraz

Препоръчано мнение

Добре де, аз имам намерение да си купя дизел, но като чета тука ще ме откажете напълно....

 

 

Тук са прехвърлени мненията "ЗА" и "ПРОТИВ" бензиновият и дизелов мотор.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Защо ще се отказваш и кое ще те откаже ? Не вярвай на всичко ,което четеш по форумите. Тук много хора плюят по дизела просто , защото не е Мицубиши:mitsu-smiley: .Иначе е единствения разумен избор при Лансер . Просто не си уцелил правилния форум за да четеш за този мотор. Хората каращи същия мотор от ВАГ групата, са доволни много от динамиката и разхода му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще се отказваш и кое ще те откаже ? Не вярвай на всичко ,което четеш по форумите. Тук много хора плюят по дизела просто , защото не е Мицубиши:mitsu-smiley: .Иначе е единствения разумен избор при Лансер . Просто не си уцелил правилния форум за да четеш за този мотор. Хората каращи същия мотор от ВАГ групата, са доволни много от динамиката и разхода му.

Като динамика и разход да, но.............ти колко км. си навъртял с такъв мотор? предполагам ,николко или поне малко, като му врътнеш 3-4 хил. км. и установиш че нивото на маслото е под мининума ,и то за чисто нова кола, после като му връ6тнеш още 6 хил. и разбереш че лапа по 2 литра на всяка смяна на маслото и тогава ще те питам аз ..............питай лично Иво Лаков от БС да ти каже за какво става дума........

 

И още нещо, м/у моторите, които се вграждат във ВАГ и Мицубиши имат разлика ,както по изпъление , така и по качество............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нали и бензиновите мотори горят масло отначало, а и разхода им на гориво е доста завишен първите 20 000км. А да гори 1л масло за 15000км, не мисля ,че е кой знае какъв проблем, като при всички положения не е и задължително условие това. Все пак става въпрос за мотор произведен в 5 милиона тираж. Тук какви ли не силно преувеличени неща се изписаха. Шумен бил ,тракал, едва ли не колкото масло толкова и бензин гори...Хайде нека си говорим реални неща. Да кажат собствениците на дизелови Лансери, как е след 40-50 000км и какви са му проблемите. Иво Лаков е фен на дизелите по принцип и не знам какво казва за този мотор, но в сервиза ходят за проблеми , а ако е по-масов от бензина е нормално да среща повече такива. Единствения минус , който виждам е ДПФ филтъра, но почти всички дизели от това поколение са с такъв. А и там има решение .Отделно турбината е фактор, който носи само положителни емоции. Аз съм твърдо зад дизела.

А момента с качеството силно се съмнявам да е така. Освен ако от :mitsu-smiley: не са имали такова желание...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като динамика и разход да, но.............ти колко км. си навъртял с такъв мотор? предполагам ,николко или поне малко, като му врътнеш 3-4 хил. км. и установиш че нивото на маслото е под мининума ,и то за чисто нова кола, после като му връ6тнеш още 6 хил. и разбереш че лапа по 2 литра на всяка смяна на маслото и тогава ще те питам аз ..............питай лично Иво Лаков от БС да ти каже за какво става дума........

 

И още нещо, м/у моторите, които се вграждат във ВАГ и Мицубиши имат разлика ,както по изпъление , така и по качество............

Аз съм навъртял достатъчно за да се убедя в качествата му! И за пореден път се убеждавам, че пишеш доста глупости, зашото именно на нов двигател в разработка му се позволява да погорява масло (в зависимост колко "едро" е направен хонингът на цилиндрите!) Още повече се съмнявам дали ти си навъртял и 10км с такъв двигател предвид нещата, които пишеш. Вярно е, че до първата смяна на масло налях близо 500мл. но с това нещата приключиха. Предполагам щеше да ми е доста по-зле да пълня по 12л. бензин за всеки 100км. и да карам 1.8 атмосферка......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навъртял достатъчно за да се убедя в качествата му! И за пореден път се убеждавам, че пишеш доста глупости, зашото именно на нов двигател в разработка му се позволява да погорява масло (в зависимост колко "едро" е направен хонингът на цилиндрите!) Още повече се съмнявам дали ти си навъртял и 10км с такъв двигател предвид нещата, които пишеш. Вярно е, че до първата смяна на масло налях близо 500мл. но с това нещата приключиха. Предполагам щеше да ми е доста по-зле да пълня по 12л. бензин за всеки 100км. и да карам 1.8 атмосферка......

Щом ти си казал , нека да е така......... :lol:

Имам доста км. навъртени с такъв мотор, докато работех в една фирма .............някои колеги даже са ме и виждали с нея...........как ти се струват пробег от около 80 000км??? :lol: Е сега отиди и твърди че няма такова нещо........като понавъртиш малко повечко ,тогава ще разбереш как седят нещата.......

Ако беше стария мотор 1Z или АVх( допускам че не знаеш за този мотор и затова ще го кажа) - това е 1.9 помпа-дюза мотора, който е 131 коня ,там нещата са други , но с новия мотор нещата не са така.........

Освен това, досега никой японски мотор не гори масло докато се "разработвал"............

И още една "глупост" ще кажа...........какво значи "едро" на хонинга??? :lol:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти си казал , нека да е така......... :lol:

Имам доста км. навъртени с такъв мотор, докато работех в една фирма .............някои колеги даже са ме и виждали с нея...........как ти се струват пробег от около 80 000км??? :lol: Е сега отиди и твърди че няма такова нещо........като понавъртиш малко повечко ,тогава ще разбереш как седят нещата.......

Ако беше стария мотор 1Z или АVх( допускам че не знаеш за този мотор и затова ще го кажа) - това е 1.9 помпа-дюза мотора, който е 131 коня ,там нещата са други , но с новия мотор нещата не са така.........

Освен това, досега никой японски мотор не гори масло докато се "разработвал"............

И още една "глупост" ще кажа...........какво значи "едро" на хонинга??? :lol:

Да и аз се чудих дали знаеш какво е хонинг :D за това така го написах....Ако хонинговаш цилиндър по-дълбоко ще гори ли по-малко масло майсторе :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз се чудих дали знаеш какво е хонинг :D за това така го написах....Ако хонинговаш цилиндър по-дълбоко ще гори ли по-малко масло майсторе :)

До сега не съм чувал производител на мотори да хонингова цилиндрите си по дълбоко за да гори повече масло , но щом си казал , значи е така............

И когато се появи този мотор, не случайно му даваха да се ползва само с едно масло, което било " специално " разработено за ВАГ моторите от "новото" поколение..........малиии........ :icon_thumbup:

П.П. по едро хонингиране се прави при дизелите, така че това е нормално и там не съм чувал да има понятие по едро и по фино ( говорим за дизела) ,а това зависи от оборотите на мотора, при дизела са по ниски и за това се позволява да се прави по "едро" хонингиране ........но там пък ( при хонингирането ) има и още една зависимост, и тя е в "ключа" на сегмента...........има 0.2,0.3...........0.6 мм, има и 0.1 .......... :) Но да твърдиш че правели по едър хонинг за да гори масло................

И още нещо, при по едър хонинг се износват външните страни на сегментите по бързо........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм чувал производител на мотори да хонингова цилиндрите си по дълбоко за да гори повече масло , но щом си казал , значи е така............

И когато се появи този мотор, не случайно му даваха да се ползва само с едно масло, което било " специално " разработено за ВАГ моторите от "новото" поколение..........малиии........ :icon_thumbup:

Неминуемо ако го хонинговът по-дълбоко ще гори повече масло, просто щото ще се задържа такова по "драскотините" в цилиндъра. А по-дълбок хонинг се справи със сигурност при цилиндрите на камионите например (това са ми го показвали в завод на Мерцедес с обосновка, че по-дълбоко хонингован цилиндър задъжа повече масло и така се намалява износването му и увеличава експлоатационния пробег) :)

За специалното масло на ВАГ......нямам какво да коментирам.

Обаче ти ме разбираш погрешно......разбира се, че ако Митсу ми предлагаха прилично вървящ бензинов мотор (например 1,5 турбо от Колт, което е загадка за мен, защо не са го подготвили за Лансър) 100% щях да пропусна 2.0 ТДИ. :)

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неминуемо ако го хонинговът по-дълбоко ще гори повече масло, просто щото ще се задържа такова по "драскотините" в цилиндъра. А по-дълбок хонинг се справи със сигурност при цилиндрите на камионите например (това са ми го показвали в завод на Мерцедес с обосновка, че по-дълбоко хонингован цилиндър задъжа повече масло и така се намалява износването му и увеличава експлоатационния пробег) :)

За специалното масло на ВАГ......нямам какво да коментирам.

Обаче ти ме разбираш погрешно......разбира се, че ако Митсу ми предлагаха прилично вървящ бензинов мотор (например 1,5 турбо от Колт, което е загадка за мен, защо не са го подготвили за Лансър) 100% щях да пропусна 2.0 ТДИ. :)

 

Поздрави.

Със сигурност има някакво разминаване на разбиранията ни, и за това не го казвам с цел заяждане...........

Това е политика на :mitsu-smiley: за съжаление и трябва да привикваме с нея.........но съм убеден ,че това е само за Европа така, как мислиш ако под капака на твоята кола седи и мърка като малко коте един 2.4 MIVEC мотор ,а когато му дадеш ръчка, ръмжи като голям сибирски тигър?

Просто в Европа не се предлага такъв ...........има 1.8 DOCH MIVEC който съм го карал на тест драйв , не лош мотор , добро ускорение от 9.8с за 100км.ч, за сравнеие при дизела това число е 9.6с - 0 -100км./ч.......единствените разлики са че динамиката на дизела е по добра, и че харчи по малко.........а с това го прави прдпочитания ..............но това че има 10 пъти по прецизни елементи по мотора, повече части по него и т.н. които са потенциален източник на проблем и наред с нашата " перфектна" нафта , надали някога ще си купя такъв............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, досега никой японски мотор не гори масло докато се "разработвал"............

И още една "глупост" ще кажа...........какво значи "едро" на хонинга??? :lol:

Бъркаш, ама много бъркаш... :P Не казвай друг път никой Японски, че тойотите си го пият маслото като нови, както бебе пие мляко... :lol: :lol: :lol:

А за хонинга, че спорите за глупости, спорите.... :icon_thumbup: Пък днес е празник.. :drinks:

Да е дълбок, да е дълбок, колко да е дълбок един хонинг :icon_hmm: като се прави с водна шкурка, а най едрата такава е Р400 ...

Весели празници... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, досега никой японски мотор не гори масло докато се "разработвал"............

Стига де, то не стига ,че модерните Японски дизели при леките автомобили се броят на пръсти, ами и квалификации да им даваме. Горят някои , други не горят, но важното е ,че помпа дюзата е супер технология и Мицубиши не случайно са се спрели на нея. По-добре готова разработка доказала се във времето отколкото средства за разработване на собствена и тепърва отстраняване на детските и болести. Дори и да има повече възли и по-сложни при дизела, то 5милиона тираж са достатъчно голяма цифра, която говори за себе си. Това е повече от общия брой произведени дизели на всички Японски марки взети заедно .

Налял съм си един Captain Morgan, с който ви казвам наздраве и весело посрещане на НГ ! :drinks:

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш, ама много бъркаш... :P Не казвай друг път никой Японски, че тойотите си го пият маслото като нови, както бебе пие мляко... :lol: :lol: :lol:

А за хонинга, че спорите за глупости, спорите.... :icon_thumbup: Пък днес е празник.. :drinks:

Да е дълбок, да е дълбок, колко да е дълбок един хонинг :icon_hmm: като се прави с водна шкурка, а най едрата такава е Р400 ...

Весели празници... :icon_thumbup:

А честита нова година и тук......

При Тойота вярно имаше един период от време, в който не само гореше масло ,но и чупеше сегментите, това бяха моторите, които се слагаха на Авенсис и някои други модели, но това не идваше от хонинга, а просто сегментите не бяха читави........След известно време се усетиха, и не само че оправиха "проблема, но и измениха дизайна на буталото..........за ВАГ моторите не знам дали са го оправили,би трябвало.............

М/у хонинга на мотора за лек автомобил и камион вярно има разлика, но м/у два мотора с еднакво предназначение е почти никаква........

Както и да е, важното е да са го оправили този проблем, Последния Лансер който идва при мен да му видя окачването защо тропало преди 2 седмици беше със същия проблем, на 19 000 км. и си полапвало масло...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел мненията, но моя Лансър е дизел и вече минава 30000, до сега АЗ масло не съм доливал, един път ми доляха в БС, но и аз го знам това за маслото. Но динамиката и разхода са ми любимитееееее :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел мненията, но моя Лансър е дизел и вече минава 30000, до сега АЗ масло не съм доливал, един път ми доляха в БС, но и аз го знам това за маслото. Но динамиката и разхода са ми любимитееееее :)

Съгласен съм че динамиката е "впечатляваща" за някои............. :D Е, вярно е че си има динамика,но не знам защо, дизела на Пежото е по добър според мен......

Колко ти дава в София разход на твоята машина?Чисто градско.........

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента 10, НО аз КАРАМ до червено в доста случай :), нормално каране пада дори под 9 понякога, НО МНОГО РЯДКО :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента 10, НО аз КАРАМ до червено в доста случай :), нормално каране пада дори под 9 понякога, НО МНОГО РЯДКО :).

А така, и аз карам доста агресивно, особено когато съм сам......... :D Когато съм с жената, моята "кошничка' ми дава около 11л. ама газ,когато съм сам ми дава около 14 литра..............пак газ... :icon_dance: Кое е по евтиното?

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако и галя педала рекорда ми е 6.9 литра градско с клима. За мен е добре за кола с тегло 1430кг.... Ако я дъниш обаче качва на ок.9-10

ами добра цифра е 7 на 100, което е горе долу към 14 лв./100км.Горе долу колкото на бензинов мотор на газ,единственото което е, че динамиката е много по добра от на АГУ-то.........Нещата се развиват, но идва един момент в който ще трябва да смениш пиезодюзите, а те на Пасата преди 2 години бяха към 730 лв. /бр. Кофтито е че трябвало и 4-те да смениш ,щото имало разлика м/у стара -нова дюза..........това на кола за под 100 000км........и тогава шефа направи едно изказване ,че какво излизало - ти икономисваш с разхода на гориво ,после тия пари ги наливаш в части и ремонти по мотора, къде била далаверата??? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами добра цифра е 7 на 100, което е горе долу към 14 лв./100км.Горе долу колкото на бензинов мотор на газ,единственото което е, че динамиката е много по добра от на АГУ-то.........Нещата се развиват, но идва един момент в който ще трябва да смениш пиезодюзите, а те на Пасата преди 2 години бяха към 730 лв. /бр. Кофтито е че трябвало и 4-те да смениш ,щото имало разлика м/у стара -нова дюза..........това на кола за под 100 000км........и тогава шефа направи едно изказване ,че какво излизало - ти икономисваш с разхода на гориво ,после тия пари ги наливаш в части и ремонти по мотора, къде била далаверата??? :D
Значи пак си правиш сметките без кръчмар... :P 7/100 нафта е 14 лв. за тебе, щото я смяташ по 2лв. ама някои си я вземаме на 1.40 ... :P

А и за пиезо-дюзите си в грешка, щото не е непременно задължително, да се развалят преди 100000 км...

А и да се развалят, 4 дюзи са 2900 лв. (по твои цени) които евентуално, случайно, може би, едва ли не, някога може да дадеш, щото имам клиенти с помпа дюза мотора, на по 300 к и още не са ги сменяли...

В същото време, при твоята система, даваш едни 4500 лв. напред за уредба, и после чакаш да започне избиването...

А и като гледам, който си е сложил газ, колата му спира да се разваля завинаги... :icon_thumbup:

А спри са вече с тая газ бре...Ти като си се набутал вече, дай сега да агитираме всички да си наслагат... :lol:

Що не туриш газ и на ЕВОТО, дето го разкарваш ??? Знаеш ли кви икономии ще ти дава и направо ще хвърчи на газ... :lol:

Даже ми се струва че на газ, ще бяга повече.. :P

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами добра цифра е 7 на 100, което е горе долу към 14 лв./100км.Горе долу колкото на бензинов мотор на газ,единственото което е, че динамиката е много по добра от на АГУ-то.........Нещата се развиват, но идва един момент в който ще трябва да смениш пиезодюзите, а те на Пасата преди 2 години бяха към 730 лв. /бр. Кофтито е че трябвало и 4-те да смениш ,щото имало разлика м/у стара -нова дюза..........това на кола за под 100 000км........и тогава шефа направи едно изказване ,че какво излизало - ти икономисваш с разхода на гориво ,после тия пари ги наливаш в части и ремонти по мотора, къде била далаверата??? :D

С газово без всякакво съмнение излиза най-евтино..... само, че парите и за теб не са единствен критерий съдейки, че караш Галант, а не Рено 19 например :)

А за дюзите....дали няма колега с Аутлендър или Грандис с този мотор и по-голям пробег, че да сподели имало ли е подменяни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм срещал такава тема тук, както и в ВАГ форумите, макар,че като стане въпрос за спор дизел бензин винаги се изтъква този фактор, колко струват дюзите и други компоненти по мотора, но за момента, такъв проблем е нещо като чудовището от ЛОХ НЕС. Много хора твърдят,че са го виждали, но няма доказателства ,че съществува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак си правиш сметките без кръчмар... :P 7/100 нафта е 14 лв. за тебе, щото я смяташ по 2лв. ама някои си я вземаме на 1.40 ... :P

А и за пиезо-дюзите си в грешка, щото не е непременно задължително, да се развалят преди 100000 км...

А и да се развалят, 4 дюзи са 2900 лв. (по твои цени) които евентуално, случайно, може би, едва ли не, някога може да дадеш, щото имам клиенти с помпа дюза мотора, на по 300 к и още не са ги сменяли...

Ами не съм в грешка, особено за нафта, купена по 1.40 лв..............ти понеже търкаляш обикновен дизел, та за тва не си се "парил ", а там опариш ли се, после много боли..................служебната кола издаде багажа на 80 000 км.....при това с нафта,сипвана само от ОМВ и ЛУК............

Не оспорвам качествата или по скоро динамичните характеристики на новия ""хай тех" дизел, но точно защото е "хайтех", малко се плаша.........много сложна и капризна система на впръскване, много агрегати има наблъскани по нея - ел. помпа подкачваща, ГНП - осигуряваща 1800 атм. налягане на горивото, прецизно впръскване с пиезодюзи, осигуряващи впръскване до 6 пъти в секунда............турбина с променлива геометрия,вакуумни простотии и ЕГР за екологични простотии............колкото по сложна е системата ,толкова по голяма е вероятността да сдаде багажа, особено при тези натоварвания .........но всеки с разбирането си,аз изкарвам доводите защо е така, плюсовете и минусите и разликите м/у двата мотора..........

Помпа-дюза е другия мотор, който е и 1.9 литров и там седят малко по различно нещата.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен ако си купи такъв, ще видиш с газ......че даже и с LPI. :icon_blush:

Естествено, не мога да приема че под капака на моя кола ще ми дрънчи некъв тракторен мотор............и точно понеже ако имам кола за 30 бона ще си сложа задължително LPI ............... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що не туриш газ и на ЕВОТО, дето го разкарваш ??? Знаеш ли кви икономии ще ти дава и направо ще хвърчи на газ... :lol:

Даже ми се струва че на газ, ще бяга повече.. :P

Точно щото карам ЕВО ,за тва не правя икономии,т.е. правя ги , но разумно.........тази кола харчи малко - около 10-12л/100 км съм я смъквал в София, обаче ми се схваща десния крак да го галя,тази кола се РЪЧКА................ :icon_thumbup: Само човек ,който е карал такова животно знае за какво става въъпрос, тогава ще забравите всичко що се върти около думичката дизел - нафта или там кво беше още.......... :icon_thumbup: тогава пък харчи около 50л./100км. и за това не я карам всеки ден, и си имам друга кола на газ,само че LPI системата ,а не някаква вакуумно АГУ или уж ГИ..........надали си карал някога LPI не знам, ама само да вметна че това е и единствената система до сега, която увеличава мощността а не я намалява.......... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм срещал такава тема тук, както и в ВАГ форумите, макар,че като стане въпрос за спор дизел бензин винаги се изтъква този фактор, колко струват дюзите и други компоненти по мотора, но за момента, такъв проблем е нещо като чудовището от ЛОХ НЕС. Много хора твърдят,че са го виждали, но няма доказателства ,че съществува.

Не така, при мен има поне два случая с доказателства.........и друго, склонен съм все пак да карам личен дизел, но не ВАГ-овньовите мотори, а примерно на PSA 2.2 HDI...............поне те не бръмчат като Т60 Булгар.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...