DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Цената на Ралиарта в Германия е около 25000 евро.Цената на нов в БГ ще е около 65000 най-високото ниво така твърдят в БС чакам го да дойде с нетърпениеНе ми е ясно останалите 15 бона къде отиват, явно от БС 15 бона ги имат като за 15 лв............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Аз мисля, че цената зависи от пазара.Колко Ралиарта ще се продадат в България и колко в Германия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Като излиза по-скъп в България, купува си го в Германия, плаща си ДДС-то и екотаксата в България и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Не съм съгласен с мнението ти за "магистралните крале" ............явно не си карал турбо инжекционов моторНе си съгласен, ама си е така- пък и кой ли те пита дали ти си съгласен... :D Иди обясни на Германците например, че дизелите не са магистрални крале, защото те въртят най много километри от всички Европейци и при тях се карат най много дизели ...Или си мислиш че немците не знаят какво е турбо инжекционов мотор ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Не си съгласен, ама си е така- пък и кой ли те пита дали ти си съгласен... :D Иди обясни на Германците например, че дизелите не са магистрални крале, защото те въртят най много километри от всички Европейци и при тях се карат най много дизели ...Или си мислиш че немците не знаят какво е турбо инжекционов мотор ...Марио, не ме интересува техните пропагандни издания като Билд и други............ясно е че там нещата с а"платени"..........това че бълват милиони техни си трошки, които карат само в Европа е така, но Европа НЕ е света ,нали така? Отиди в Египет- направи си една екскурзийка ,хем да видиш Кайро, Пирамидите, Нил ...........има какво да се види, хем да обърнеш внимание на колите им, и какво карат те............Същото е и в Мароко, същото е и в Тунис..................а уж бяха "европейски " колонии............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Марио, не ме интересува техните пропагандни издания като Билд и други............ясно е че там нещата с а"платени"..........това че бълват милиони техни си трошки, които карат само в Европа е така, но Европа НЕ е света ,нали така? Отиди в Египет- направи си една екскурзийка ,хем да видиш Кайро, Пирамидите, Нил ...........има какво да се види, хем да обърнеш внимание на колите им, и какво карат те............Същото е и в Мароко, същото е и в Тунис..................а уж бяха "европейски " колонии............ :DНе ти говоря за Билд и други списания, а от лични наблюдения...Освен това, Германците не карат само техни дизели, та да ми говориш за хвалене ...Карат и много Японски :icon_thumbup: и Френски :o и Италиански :icon_doh: коли, но предимно дизели, защото пак подчертавам - карат по много километри на година, ама имат и пътища... :P А страните които си дал за сравнение, разбират повече от камили, отколкото от автомобили :lol: а и пътищата им са предимно за това превозно средство ... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Не съм съгласен с мнението ти за "магистралните крале" ............явно не си карал турбо инжекционов мотор .............единствено за последното ще се съглася а именно за разхода, Евото харчи около 11-12 л./100 при средна скорост 180-200 км./ч.( забравих да уточня -след тази скорост става страшно в резервоара и видимо се вижда стрелката да пада към буквичката Е )...... докато печките със същата кубатура мотор ,харчат около 9-10............естествено това е в плюс на диЗела , тъй като при скорост от 130 км./ч. дават разход около 6л.а при бензина - около 8-9 ............Евото е стандартно 285 коня...........Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата. И да живеят данъчните. Като идеш да плащаш данъците, може да затварят след тебе :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 И да добавя, че и горивото им е кажи- речи без пари. Ако цените им бяха като тука тогава да ги питам дали нямаше да карат дизели. Е имат алтернатива, може да се върнат едно ниво назад, демек пак на камилите.А сега сериозно, хайде всеки да си кара това което има и може, пък оставете тези спорове за други. Знам, че октавия като тази която карам, само че бензинова, не е по- лош вариант, а дори напротив, защото в сравнение с " моята " сигурно не се чува дали работи, ама това не е най- важното. Сядах в автосалона в една RS 2.0TFSI 200кс. и да ви кажа хареса ми , но мен и сега 140кс. са ми предостатъчно и вярвам че и на всеки е така, но всичко се прави за пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 И да добавя, че и горивото им е кажи- речи без пари. Ако цените им бяха като тука тогава да ги питам дали нямаше да карат дизели. Е имат алтернатива, може да се върнат едно ниво назад, демек пак на камилите.А сега сериозно, хайде всеки да си кара това което има и може, пък оставете тези спорове за други. Знам, че октавия като тази която карам, само че бензинова, не е по- лош вариант, а дори напротив, защото в сравнение с " моята " сигурно не се чува дали работи, ама това не е най- важното. Сядах в автосалона в една RS 2.0TFSI 200кс. и да ви кажа хареса ми , но мен и сега 140кс. са ми предостатъчно и вярвам че и на всеки е така, но всичко се прави за пари. И аз карам такава октавия, супер е и вече казах - малко шумна, но се понася и гори малко масло. Останалото е страхотно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 (редакция) Извинявай, не исках да те засегна, но за сетен път се убеждавам, че всеки хвали това което има и не уважава избора на другите, а в предния си пост точно това написах, всеки да кара това което има и да му се радва. Аз наистина много харесвам този модел галант като на аватара ти и поне на мен предницата ми прилича на американския мустанг. При мен така се получи, че взех нова кола, та дори и шкода, а не лансера който обсъждаме. Жив и здрав и ти и да имаш възможността да караш колата която искаш. Редактирано 12 януари 2010 от sotef Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Ше зема и аз да си взема един такъв галант като на снимката, таман колкото автокаското на октавията за 2 години. Не ти се получи остроумието много, ама да си жив и здрав... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Някой знае ли в WRC шампионата и на пистовите състезания за туристически автомобили, дали има с дизелови мотори? За Льо Ман си спомням, че преди 3-4 години за първи път дизелов автомобил спечели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Да, 11, 12 килца, ама не с тая скорост, айде сега. Печлетата са супер, извън съмнение. И помпа дюза бива, но комъна по-добре. Най-хубаво една печка с 4,2 мотора и едно ево за уикендите... Така ги виждам аз нещата.Хахахахахаахахахахахахаха...... :icon_doh: ....... че то 4.2 печката гори повече от ЕВО бре човек, а и си е автобус.Голям, не маневрен, и скъп за каквито и неща да се сетиш по него да се правят. Много грешно мислиш.Ако е печка до 2.0 за бачкане и Ево за кеф, съм съгласен.Сметките ще са птавилни, ама тва дето си писъл е убийствено. Да не говорим, че тая голяма печка струва колко Ево и полвина, та и повече. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Хахахахахаахахахахахахаха...... :icon_doh: ....... че то 4.2 печката гори повече от ЕВО бре човек, а и си е автобус.Голям, не маневрен, и скъп за каквито и неща да се сетиш по него да се правят. Много грешно мислиш.Ако е печка до 2.0 за бачкане и Ево за кеф, съм съгласен.Сметките ще са птавилни, ама тва дето си писъл е убийствено. Да не говорим, че тая голяма печка струва колко Ево и полвина, та и повече. :icon_thumbup: Така си мислех и аз за голямата печка, но даде среден разход 10,5 нафта до Варна и обратно, като хич, ама хич не съм я жалил... В сравнение с непечката 4,2 гори осезаемо по-малко, върви по същия, че и по-добър начин, а като комфорт, стабилност и лукс направо е зашеметителна. А че струва бесни пари, без съмнение си прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Само да добавя от личен опит с нафтова печка по магистрала - със скорост 190 км/ч (на 6-та) борд компютъра показваше 7.7-7.8 л. Не е 4.2 литров нафтов тир , но пък беше 150 кончета и вървеше повече от прилично , а този разход бензинова колица не виждам как ще го докара. Ако пък седна да сравнявам с моята кола - сигурно трябва да си продам колата , защото харчи двойно на това, но не го правя ..... Мисля , че по-горе обясних защо .....и в случай , че някой не е разбрал - защото правя по 10 к км на година и дизел ми не требе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 (редакция) Така си мислех и аз за голямата печка, но даде среден разход 10,5 нафта до Варна и обратно, като хич, ама хич не съм я жалил... В сравнение с непечката 4,2 гори осезаемо по-малко, върви по същия, че и по-добър начин, а като комфорт, стабилност и лукс направо е зашеметителна. А че струва бесни пари, без съмнение си прав.Ако не се лъжа говориш за Q7 4.2 TDI? Ако е така, не вярвам на този разход. Или ще го има само на дълъг път и то по равничко с леки хълмчета. Тука в Смолян има 4 такива големи печки на едни познати момчета. Говорил съм с тях по този въпрос и ми казаха, че под 14л/100км в нашия район не им е давало.Така че много зависи къде се кара колата. И моята тука п нашите баири дава едно, а като слезна по морето е друго. Батко ми има същият рейс 3.0 TDI и не е виждал разход под 12л/100км, а градско никога не го гледа, защото под 15 не става никога. За колегата ivd :Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.А второто е, че не караме само по магистрали. :icon_thumbup: Редактирано 15 януари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 За колегата ivd :Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.А второто е, че не караме само по магистрали. :icon_thumbup: Абсолютно съгласен ! Въпросните скорости бяха само за тестване - никой от 3-ма ни в колата не вярваше на такъв разход. Колкото до магистралите - абе то реално , това на което му викаме магистрала и то не е .....ама това вече е друг въпрос ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 Хайде да поохладя малко страстите около големите скорости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 Боже,Боже, колко луди има на този свят Боже!За един ден 400 са карали с над 160! :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 Боже,Боже, колко луди има на този свят Боже!За един ден 400 са карали с над 160! :icon_doh:В интерес на истината 160 км. /ч. по магистрала и за 4-5 годишна кола не са много, друг е въпроса колко е подържана и колко може да се нарече магистралата "магистрала"............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 В интерес на истината 160 км. /ч. по магистрала и за 4-5 годишна кола не са много, друг е въпроса колко е подържана и колко може да се нарече магистралата "магистрала".............Абе то има и на по 20 години дето са и не ги бърка с 200 да ги караш, ама е забранено и опасно.Виж ако си сам на пътя, може. Ама то и път като път ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 януари 2010 Сподели Публикувано 22 януари 2010 Ако не се лъжа говориш за Q7 4.2 TDI? Ако е така, не вярвам на този разход. Или ще го има само на дълъг път и то по равничко с леки хълмчета. Тука в Смолян има 4 такива големи печки на едни познати момчета. Говорил съм с тях по този въпрос и ми казаха, че под 14л/100км в нашия район не им е давало.Така че много зависи къде се кара колата. И моята тука п нашите баири дава едно, а като слезна по морето е друго. Батко ми има същият рейс 3.0 TDI и не е виждал разход под 12л/100км, а градско никога не го гледа, защото под 15 не става никога. За колегата ivd :Супер разход за тази скорост, ама първо с тая скорост да се кара е забранено и като те хванат става солено.А второто е, че не караме само по магистрали. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif За А8, 4,2 TDI ми беше думата, но то е твърде подобно... Може би джипката е малко по-тежка и с по-лошо въздушно съпротивление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 януари 2010 Сподели Публикувано 22 януари 2010 За А8, 4,2 TDI ми беше думата, но то е твърде подобно... Може би джипката е малко по-тежка и с по-лошо въздушно съпротивление.Мда, не рейс а бус. :D Тогава може да даде тоя разход. Ама тва са си коли, други, дето нямат нищо общо с тея за които говорим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 (редакция) Здравейте, бих искал да посъбудя една доста интересна за мен тема, в която не е писано 10 години. За мен е интересно, все пак след токлова време в експлоатация на дизеловите двигатели, които се монтират на Лансерите, дали този на VAG или този на Mitsubishi e по-добър вариант ?Аз съм сдобих (серщо съответната сума пари) с този на Mitsubishi 4N13 и честно казано го ползвам със свито сърце, четейки отрицателните мненеия на хора, които най-вероятно изобщо не са се возили или не са го разглобаявали, та да имат компетентно мнение. За сега за 5 месеца съм му навъртял към 8000 км основно дълги отсечки извънградско. Знам, че почна ли да го карам на къси градски отсечки ще започна на бера ядове, заради ДПФ-а в съчетание с Бг нафтата. Та все пак ме интересува в практиката 4N13 по-лошият избор ли е от този на VAG ? Редактирано 18 февруари 2020 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.