vladimirche Публикувано 21 октомври 2009 Сподели Публикувано 21 октомври 2009 Някой слагал ли си е на Каризмата ксенонки ако да, да качи снимки ако може и някой да предложи добри марка и модел че мисля да си сложа Каризма 98г.! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 (редакция) Някой слагал ли си е на Каризмата ксенонки ако да, да качи снимки ако може и някой да предложи добри марка и модел че мисля да си сложа Каризма 98г.!И аз мислех да си слагам,но както казва колегата krash-не искам тайландски или китайски пръчки,а с лупи....такива поне за каризма досега не съм срещал.Другите не бих си ги сложил,защото какъвто и регулаж да им направят ефектът е един и същ-пилеят синя светлина.Разни гоУфове и B..W-та които си ги слагат за келешлък само ме заслепяват насреща(когато карат срещу мен).Аз се поставям на мястото на движещите се насреща,как ще им влияя с такава светлина и стигнах до извода,че може би това е предпоставка за ПТП.Та затова според мен е по-добре да не съм с ксенон,отколкото да треперя,дали този насреща не съм го заслепил.Всеобщо е известно за не чак толкова добрите светлини на Каризмите,но не искам да съм съучастник в такива може би нещастни инциденти.Затова си карам с оригиналните.Не че карам доста през тъмната част на денонощието.Лично мое мнение,не искам да ангажирам никого с него. Редактирано 22 октомври 2009 от gepito-v Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 (редакция) Aми колега ако се поразровиш по снимките на клуба, повечето каризми са с ксенон. А колкото до марката и модел...ако не е нещо от сорта на Hella, Philips или нещо друго на цената на малка кола, всичко е почти едно и също. Както казва колегата тайландски и китайски пръчки. Може би само пропуска, че повечето афтърмаркет фарове с лупи също са такива пръчки. За заслепяването, ако колегата Emil Dimitrov прочете темата веднага ще ти обясни, че с един хубав и подходящ реглаж на фаровете заслепяването въобще не е толкова голямо, както и че светлината си е бяла а не синя, с почти три пъти по-голям интензитет, та за келешлък и дума не може да става, освен ако разбира се целта не е точно такава. Виж има едни сини китайски халогени, уж ксенон, това вече си е келешлък. Та разрови се из сайтовете, огледай и си харесай цена. Почти всичко е едно и също (по принцип Н4 биксенон са малко по-скъпи от Н1 примерно, на основни масови цени от 160-220лв., та ако комплекта е 50-60 лв можеш да се позамислиш). Mоят примерно е от колегата stefanta, сайта на който продава нещо не работи, но няма да ти обяснявам за google и xenon... Редактирано 22 октомври 2009 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Колега,аз също смятам да слагам ксенон скоро и тези дни се ровя доста.Ето какво намерих(не е на цената на малка кола,а за автентичност комплекта се проверява в сайта на Philips). http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PHILIPS-HID...sQ5fAccessories Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Специално на каризмите ако се сложи ксенон, заслепяват супер гадно, особено ако карат зад теб. На фаровете нищо им няма. Трябват само едни добри крушки и качествен реглаж. Вече ако се държи на ксенон в купува/продава имаше комплект с лупи, но само 45W 6000 и 8000к (до колкото помня). До колкото марковите крушки без преправяне няма да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Така или иначе всички горят, така че най-важното е гаранцията. Аз предпочетох от тук да ги взема, но с 2 г. гаранция от сигурна фирма. Вече дори се възползвах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 здравейте, колеги. Реших да ви споделя личен опит с ксеноните на Галанта, но не искам да го приемате като реклама. Когато си взех Галанта, той беше с обикновени крушки. По-късно му сложих ксенонови светлини на Luxima при представителя на марката в Плевен (с удоволствие ще споделя, че това е нашият колега miki от форума, който ми е брат). Разликата в качеството на светлината на обикновената и ксеноновата крушка е огромно, това няма да го коментирам. Исмкам обаче да споделя мнението си за регулирането на този тип светлини. Има огромно значение кой и как е извършил монтажа, а в последствие и реглажа на светлините. И мога да направя един паралел с гумите - дори да вземете нови гуми и да ги сложите на нови джанти, пак трябва да им се направи реглаж, нали. Същото е и тук. След монтирането на ксенона покарах известно време ей така, без да са пипани фаровете. И всеки път, когато карах по тъмно, ми пресветкаха идващите срещу мен. Естествено, отидох при miki за регулиране на фаровете. Ефекта от това беше наистина неочакван за мен. Първо, светлината стана по-концентрирана пред автомобила и виждах по-добре пътя и обстановката около него. Второ, престанаха да ми присветкат колегите отсреща. Трето, от тогава не използвам дълги светлини като карам вечер (а това ми се случва доста често. И накрая, за всеки случай си наведох малко надолу фаровете от копчето за регулиране в купето, което обаче не се отрази на качеството на светлинния сноп пред автомобила. Като цяло мога да ви споделя личното си мнение (пак повтарям, не искам да звучи като реклама), че има знчение повече как е направен самия монтаж и регулирането на крушките, от колкото каква точно марка са ксеноновите светлини. Поздрави и безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 (редакция) Някой ксенони нямат регулиране, защото просто крушката застава на криво /биксенон/ или отражателя е крив или свети на криво... И аз за луксима говоря. Пак са китайски, но поне има гаранция.И все пак ксенон на H4 не е добра идея. Редактирано 22 октомври 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Някой ксенони нямат регулиране, защото просто крушката застава на криво /биксенон/ или отражателя е крив или свети на криво...Е как застават накриво/напр. би-ксенона/, като си лягат в леглото и нямат мърдане?После регулираш/за предпочитане на стенд/, отделно имаш копче на таблото с допълнителни позиции надолу/нагоре.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Специално на каризмите ако се сложи ксенон, заслепяват супер гадно, особено ако карат зад теб. На фаровете нищо им няма. Трябват само едни добри крушки и качествен реглаж. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Е как застават накриво/напр. би-ксенона/, като си лягат в леглото и нямат мърдане?Застава накриво лампата, която се движи с електромагнита, крива им е основата или мърдат малко, което е достатъчно да излязат от фокуса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 (редакция) Има и китайски и то много качествени...а и ксеновите китове на повечето големи фирми, също се правят там. Не виждам защо трябва да се дават повече от 150лв за едни крушки като разликата е само в психиката на собственика в последствие. Светлината в крайна сметка и при едните и другите е еднаква, ако има разлика в силата и, то тя идва от ватовете, а не от качеството. Има ксенон 35W и 50W , като съответно 50 ватовия свети по-силно и такива са заводските по принцип с топлинно число 4300К или 5000К. Аз и на двете коли съм са ксенон и фаровете ми са с лупи и това лято монтирах на поне 4-5 познати също. Всички са с китайски комплекти закупени от Пловдив. Преди 2 години на една бивша моя кола, също монтирах китайски ксенон и до сега човека си кара и няма проблеми с тях. При положение, че имат и година или година и половина гаранция, какво повече може да се иска не знам...Високата цена не дава гаранция за качество и дълъг живот в наши дни, а само предполага, но само заради това струва ли си риска? Понеже стана дума и за ксенон на рефлекторни фарове искам да обясня понеже виждам, че повечето от вас не знаят, че той също се дели на такъв за фарове с рефлектори и за такива с лупи. Този за рефллекторните фарове, трябва да има метална пластина върху крушката, която да отсича светлината, за да не попада върху цялата част на рефлектора и да не заслепява тези отсреща. http://img251.imageshack.us/img251/3015/xenonh7r4a1ea9764771f.jpg Според мен лично този вариант не е по удачен от директно монтиране на лупи във фаровете, тъй като вече и това е възможно, а и по руските форуми за Галант и Каризма съм виждал де се прави от години. Използва се ето това:http://picbg.net/u/24561/22690/329627.gifhttp://picbg.net/u/24561/22690/329628.gifПри фаровете с лупи също има рефлектор, но и една метална пластина преди лупата, която да отсича успоредния сноп светлина отгоре и реално той да заприлича на един полукръг. По този начин се избягва заслепяването на тези отсреща и е възможно по-прецизното регулиране на светлинния поток, а и осветеността е по-добра. http://mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_02_2009/post-421-1234890297.jpgПри всички положения, каквото и да се монтира, в последствие се ходи да се регулират фаровете и това е задължително условие, понеже ксеноновата крушка е с друга дължина от халогенната и от там се измества фокусното разстояние. Редактирано 23 октомври 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Нака, има ли по-ярки петна в светлинния сноп или светлината е равномерна при теб? Искам да сложа ксенон, но това ме притеснява. Забелязвам, че на много коли с допълнително монтиран ксенон го има този проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Този проблем го има и ако не са регулирани правилно фаровете. Ако разстоянието между цокъла и източника на разряда се докара същото както между цокъла и жичката на крушката би трябвало да няма проблеми.Въпрос за лупите: Ако се сложат такива лупи ще имам ли дълги и по какъв начин става смяната къси/дълги в лупата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 (редакция) Тези китайските лупи за ретрофит в стар фар имат къси и дълги, мести се някаква пластинка вътре.Ето една подобна интересна тема http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=58656 Редактирано 25 октомври 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Този проблем го има и ако не са регулирани правилно фаровете. Ако разстоянието между цокъла и източника на разряда се докара същото както между цокъла и жичката на крушката би трябвало да няма проблеми.Въпрос за лупите: Ако се сложат такива лупи ще имам ли дълги и по какъв начин става смяната къси/дълги в лупата ?Много ясно , че ще има дълги. То си пише "биксенон" на комплекта и е със същата крушка с електромагнитен плъзгач, каквато се слага на фарове с рефлектор само. Нищо сложно и страшно няма. Цената е към 300лв, но пък все едно си с нови фарове+ксенон в последствие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 То си пише "биксенон" на комплекта и е със същата крушка с електромагнитен плъзгачТочно това ме притеснява - че има и такива с плъзгач и незнаеш на какво ще попаднеш от тоя интернет. Би трябвало да е обикновена крушка и пред лупата да има една огледална пластина и тя да се движи, а не крушката. Иначе резултата ако мърда самата крушка зад лупата няма да е особено добър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Чети тук... лупи с биксенон за е46 СНИМКИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 (редакция) Някой ксенони нямат регулиране, защото просто крушката застава на криво /биксенон/ или отражателя е крив или свети на криво... И аз за луксима говоря. Пак са китайски, но поне има гаранция.И все пак ксенон на H4 не е добра идея. Някой те е метнал, че Луксима е нщо повече от останалите. Напротив, техните ксенони са най-долнопробните боклуци, които се продават на пазара. Един приятел за 3 месеца сменя 7 пъти крушка и накрая го продаде и си взе друг. Когато се занимавах с ксенони ми се обадиха няколко човека, които искаха да купуват на едро и че сменят досегашния си доставчик Луксима, защото продуктите им са под всякаква критика. Какво като има гаранция като през седмица ще съм там. Забеляваш ли какви са им цените (или по-скоро от колко започват и до колко стигат) Като цяло фирмата е пълен фъш поне за мен. Може ли кита да е 110лв а една крушка да е 60 че и без гаранция. А и кита им е 110лв ама монтажа е 30, това никой не го оценя. Вика взех си ксенон за 110лв. Като им гледам цените на Луксима и сравнявам с неща, за които съм сигурен колко струват в Китай си правя съответните изводи с какви надценки работят, а от там си правя извода колко реално струва техния ксенон. Е извинявайте ама предпочитам да си сложа филипс кристал вижън пред ксенон на Луксима. А и още нещо. Реномираните марки нямат ксенон за заместване на оригиналните крушки на автомобилите. Китайците правят каквото им кажеш. Ако ви предлагат филипс, хела, бош с тип цокъл Н1,Н3,Н4 и т.н. е 100% менте. Това, че заслепява е оправдание на тези, които искат да спестят някой лев за сметка на сигурността си и по-добрата видимост. Аз и с халогенните крушки мога да заслепявам. Отивате си на реглаж след монтажа на ксенона и си свиркате. Като ви го монтират само насочете колата към някоя стена за да видите дали крушките правят черта, че има дефектни които я разпръскват ялово и не подлежат на реглаж. Повечето търговци в нета са коректни и ще ви я заменят без въпроси. Редактирано 26 октомври 2009 от kalio088 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Колега, прав си за някой неща, но позволи и аз да съм видял нещо, не е необходимо някой да ми го казва. Китайски брандирани са Луксима безспорно, но са сравнително качествени, а и 2 г. гаранция е същественото в случая.Мисля, че твърде пристрастно ти е мнението след търговията която си подхванал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Писах че се занимавах, а не че се занимавам. Така че мнението ми е не е продиктувано от някакви търговски цели. Не съм искал да те обидя, а да подчертая що за марка са. Факт е, че цената им на кит е една от най-добрите на на пазара, но като сложим монтажа и другите залагалки, които предлагат на безбожни цени и като ти кажат че това трябва да го има защото иначе еди какво си. По-специлано говоря за преходниците които се ползват при отделните коли и при тях струват между 24 и 30лв, а на други места се намират по 14-16лв. И какво излиза накрая: взимаш си ксенон за 120лв и даваш още 60 за монтаж и преходници. Фактически колега, всеки си плаща за тази гаранция. И повярвай ми с цената от 150лв с монтажа си я плащаш даже 2 пъти (по веднъж за всяка година) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Не ги защитавам, но стандартен кит струва 45 долара на дребно в Китай, но не отчиташ това, че го правят легално - имат транспорт, марка, мита, ддс, дистрибуция...много разходи са това. Нека не гледаме в канчето на другите, а да говорим по техническите аспекти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 (редакция) Значи и Phillips и Hella правят replacement кит-ове, не е вярно че те не правели. Правят за всички видове крушки и се продават и в България. Може да ги видиш тук ако те интересува. И да реглажа и къде се прави е много важен. Ако хората отсреща ви присветват значи не само заслепявате тях ами и вие самите си осветявате пътя зле, защото фаровете не концентрират снопа където трябва. А на мен ксенона ми преди реглажа беше доста по-добре отколкото сега и сега пак трябва да ходя на реглаж пак. Относно китайските лупи искам да кажа няколко неща. Повечето от тях са с много ниско качество и изобщо не осветяват добре. Да не говорим, че са адски чупливи и механизмите им и всичко. Прочети тук една тема за тях, още на първия реглаж се чупи механизма на лупата и човека сам трябва да си доработва механизъм, а това дори са лупи които са купени с целите фарове за BMW E39. А от китайските ксенони има и някои, които не са толкова скапани. Аз съм с ксенон BAC от доста, и съм много доволен, никакви проблеми досега. А една приятелка имам дето има ксенон на луксима и на 6 месеца задължително сменя крушки, а те са скъпи. Но всеки си има мнение. Редактирано 26 октомври 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 (редакция) Относно китайските лупи искам да кажа няколко неща. Повечето от тях са с много ниско качество и изобщо не осветяват добре. Да не говорим, че са адски чупливи и механизмите им и всичко. Прочети тук една тема за тях, още на първия реглаж се чупи механизма на лупата и човека сам трябва да си доработва механизъм, а това дори са лупи които са купени с целите фарове за BMW E39. А от китайските ксенони има и някои, които не са толкова скапани. Аз съм с ксенон BAC от доста, и съм много доволен, никакви проблеми досега. А една приятелка имам дето има ксенон на луксима и на 6 месеца задължително сменя крушки, а те са скъпи. Но всеки си има мнение.Мисля, не си разбрал по същество за какви лупи говорим... Ако се монтира лупа на рефлекторен фар допълнително, то по нея няма какво да се чупи...Захваща се за рефлектора и се регулира по конвенционалния начин...и това е...Не осветяват зле, понеже приятели и познати са си правили от такива лупи фарове за моторите с тунинг маски и са много доволни... За Луксима съм съгласен, но рекламата какво ли не прави... :icon_hmm: Редактирано 26 октомври 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Съгласен съм с колегата kalio088. А и с Тодор - реглажа е много много важен , но ако крушката е ментак - реглажа колкото и добре да е направен никога не може да се докара на фокус (това е при повечето китайски боклуци с >=8000К и затова струват толкова(лично мнение)). Това с Би ксенона на рефлектор си е голям филм (възможно е да се направи и то добре). Моят е Н4 на рефлектор(без лупи, така че който ви казва че не става - абе става ама реглажа си е фина работа и тегава(жената още ми е сърдита че ми свети в студа преди 2 години, да ама сега като кара и тя вика че е мн приятно да виждаш без значение мъгла, дъжд, етц - съмнявам се с евтините китайки как ще е - колко съм ги псувал такива по магистралата, разпръскват светлината във всички възможни посоки и ти бодат очите ама за 180 лв нема друго ;))), досега никой не ми е примигвал че заслепявам, мога да видя бръмбар който минава пред колата, нооо това е истински ксенон на Филипс на 4100К закупен директно от Германия за 500 евро(може би съм прост че съм го сложил и съм се изръсил толкова но времето ще покаже )...Тука такъв продават ето тука : http://motobox-bg.com/xenon/ - ама пичовете искат с монтаж 1200 лв за ксенонки и 1600 лв за би ксенон(значи слагат 200+ надценка в сравнение ако е купен от Германия) - така че който реши да има нещо хубаво като качествени истински светлини там е мястото(друг е въпроса че парите са колкото моя Лансер струва сега ). Не съм им рекламно лице на хората но съм сигурен че работят с качествени истински продукти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.