Премини към съдържание

Галант 98 2.0 Дизел


Sashy

Препоръчано мнение

Харесах си едно Мицубиши Галант 98-ма год. 2.0 двигател Дизел, но е 90 коня ... (мисля че е чист дизел, не съм го гледал още), та въпросът ми е тези 90 коня не идват ли малко за това голямо купе... при изпреварване поведението на колата как е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Харесах си едно Мицубиши Галант 98-ма год. 2.0 двигател Дизел, но е 90 коня ... (мисля че е чист дизел, не съм го гледал още), та въпросът ми е тези 90 коня не идват ли малко за това голямо купе... при изпреварване поведението на колата как е ?

Здравей, приятел!

Добре е преди да питаш - да ползваш търсачката на форума!

Накратко ще ти отговоря - кончетата на дизеловият галант си му идват доста добре. Виж подобните на твоя въпроси на Ivanoff в ТАЗИ тема, както и приложените отговори и препратки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, приятел!

Добре е преди да питаш - да ползваш търсачката на форума!

Накратко ще ти отговоря - кончетата на дизеловият галант си му идват доста добре. Виж подобните на твоя въпроси на Ivanoff в ТАЗИ тема, както и приложените отговори и препратки!

 

Мерси :) Изчетох и доста други мнения относно дизеловия двигател на галанта но навсякаде се говореше за турбодизел!? не съм много запознат с различните двигатели на Галант но има ли и чисти дизели или дизеловия двигател на Галант е само един т.е. 2.0 TDI 90hp ?

Мерси пак предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто прочети 2-те теми от а до я, който ми дадоха и сам ще си отговориш на въпроса. ;)

 

Тоя модел Galant (1997-2001) нямат други дизелови двигатели. (ако не се лъжа нещо) :)

Редактирано от Ivanoff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) Изчетох и доста други мнения относно дизеловия двигател на галанта но навсякаде се говореше за турбодизел!? не съм много запознат с различните двигатели на Галант но има ли и чисти дизели или дизеловия двигател на Галант е само един т.е. 2.0 TDI 90hp ?

Мерси пак предварително :)

Ами трябваше да почетеш още малко, за да разбереш , че няма друг дизелов двигател в този Галант..

Щеше да разбереш също, че този двигател му е напълно достатъчен, и му осигурява доста добра динамика, понеже за изпреварване, не ти трябват много конски сили, а повече въртящ момент...А този мотор, разполага с доста приличен въртящ момент - 202 Nm , още при 2500 об/мин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във въпросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 D и 2.0 TD. Ето снимки:

 

http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg

 

http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg

 

И май тази, която ще гледам е чист дизел, защото отзад не пише никъде TD... Даже ABS, нищо не пише :D

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във вупросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 Д и 2.0ТД ето снимки:

 

http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg

 

http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg

 

И май тази която ще гледам е чист дизел, защото отзаде не пише никде тди ... даже абс. нищо не пише :D

А как прецени,че това са дизелови мотори?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във въпросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 D и 2.0 TD. Ето снимки:

 

http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg

 

http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg

 

И май тази, която ще гледам е чист дизел, защото отзад не пише никъде TD... Даже ABS, нищо не пише :D

Ти четеш ли изобщо това което ти пишем, или само си водиш монолог ?...

Тази информация дето си изтеглил от Замундата, е грешна като данъчна декларация на ЦСКА ... :lol:

Няма такъв дизел, който да е със степен на сгъстяване 9-10/1...При това сгъстяване, няма как да се самовъзпламени горивото....

Ето ги всички видове двигатели и модели на галанта...http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsub.../#galant_vi_ea_

А по нататък във времето, ще разбереш, че понякога емблемките на които пише TD - ги крадат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех си въпросния Галант :icon_dance: и тук няколко дни не мога да се откъсна от него :D Очарован съм от колата във всяко отношение :) И наистина за мое очудване тези 90 коня идват предостатъчно на иначе това голямо купе! До няколко дни ще кача и снимки да се похваля с возилото :) А сега отивам пак да карам хаха :icon_thumbup:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък предостатъчни да са му тези 90 коня .Достатъчни да. Но все пак за турбо дизел 2000 кубика е могло и още малко да се изцедят.Не е самолет но върви , имам същия дзвер от 2 години.С джанти 16 205 55 стъпва здраво на пътя и вози доста комфортно за спортни пружини което ме учуди много понеже не съм очаквал така меко да вози и да стой така стабилно на пътя.Разход поне при мен 8.5-9 градско при нормално каране(нито икономично нито зверски рязане до ламарината) извънградско 6.5 при 120 140 км с 4 човека.Визията е Изродска с тази заострена муцуна това ми хвана окото първоначално в него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така?

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така?

Бих казал, че е нормално да има ръжда ако колата е докарана от северната част на Германия или от района на Инсбрук в Австрия. В тези райони зимата е почти 6 месеца и лугата, която хвърлят по улиците си казва думата. По принцип в тези райони колите са по-евтини, а в България всеки се търсят евтини коли и това обяснява защо има галанти с ръжда.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така?

Масов проблем е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масов проблем е.

 

Не мога да се съглася, че е масов проблем. Ела да видиш галанта на сина ми, който е 1998г и няма никаква ръжда. Всички болтове са с лъскави глави, въобще вида на колата е като нова. Причината е не в производителя, защото всички Галанти се правят само на едно място, а в условията на експлоатация. Сина ми си взе колата от Испания, а там всички коли са без ръжда. В южната част на Германия също могат да се намерят Галанти без ръжда, но се иска повече търсене, а и цената им ще е малко по-висока.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася, че е масов проблем. Ела да видиш галанта на сина ми, който е 1998г и няма никаква ръжда. Всички болтове са с лъскави глави, въобще вида на колата е като нова. Причината е не в производителя, защото всички Галанти се правят само на едно място, а в условията на експлоатация. Сина ми си взе колата от Испания, а там всички коли са без ръжда. В южната част на Германия също могат да се намерят Галанти без ръжда, но се иска повече търсене, а и цената им ще е малко по-висока.

За колата на сина ти знаем - не тракат повдигачи, часовника работи, не си сменял никога кривия носач, няма ръжда.

Чесно казано не виждам никакъв смисъл да даваш винаги този пример, след като очевидно е изключение, ако изобщо е вярно.

 

Също така А4 с ръжда няма да видиш, ако ще да е карано в Гренландия, ерго - това е фабрична слабост на Галанта, и да се отрича този факт е ненужно и подвеждащо за човека, които пита за обективно мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За колата на сина ти знаем - не тракат повдигачи, часовника работи, не си сменял никога кривия носач, няма ръжда.

Чесно казано не виждам никакъв смисъл да даваш винаги този пример, след като очевидно е изключение, ако изобщо е вярно.

 

Също така А4 с ръжда няма да видиш, ако ще да е карано в Гренландия, ерго - това е фабрична слабост на Галанта, и да се отрича този факт е ненужно и подвеждащо за човека, които пита за обективно мнение.

Ако се съмняваш в думите ми, можеш да дойдеш и да се увериш на място. Ще го призная за фабричен дефект ако се получава на всички коли, а колата на сина ми съвсем не е единичен случай. Моя Галант също няма ръжда, но той е 2003 г и затова не го давам за пример. За пример можем да вземем Галанта на колегата aga, който си кара колата в Австрия и той може да потвърди, че антикорозионното покритие на Галант е добро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръждясват , не е като да не ръждясват. И моя като дойде 5 годишен от Белгия беше без грам ръжда, но като я продавах, нарочно отбелязях на купувача слабите места по задните вежди, по които вече имаше вече наченки, да си ги оправи за да не станат Фафла...като на повечето екземпляри от Германия и Австрия . Aудито ми дойде и то с доста ръжда по окачването от Германия. Колкото и да плюете колите от южните страни като Италия, по този фактор печелят с много. А скъпите коли хората си ги подържат навсякъде и тези легенди че не били читави колите от там просто не важат.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега знае ли как е положението на Галантите от Холандия ?

Допускам, че е както в Германия, но не зная използват ли и те луга.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съмняваш в думите ми, можеш да дойдеш и да се увериш на място. Ще го призная за фабричен дефект ако се получава на всички коли, а колата на сина ми съвсем не е единичен случай. Моя Галант също няма ръжда, но той е 2003 г и затова не го давам за пример. За пример можем да вземем Галанта на колегата aga, който си кара колата в Австрия и той може да потвърди, че антикорозионното покритие на Галант е добро.

 

Потвърждавам, моят Галант е вече на 7 години и е изкарал при мен 4 зими (производство 1999 и на пътя от 2002).

Преди мен не е бил каран зимата. Ръжда досега не е хванало никъде, с изключение на някои места по окачването - например горният носач е непрекъснато пръскан от гумата и там е хванал ръжда. По купето няма нито едно петънце ръжда, задните калници са без никаква следа от ръжда (аз обаче ги намазах докато беше нов

обилно с асфалтен лак отвътре и по периферията, който си седи там трета година е се е спекъл яко и е непробиваем за камъчета).

 

Отделно ръждясват правите носачи отпред и хващат хлабини, изпускателната система не я броя защото ръждясва на всички коли на първата година, и това са ръждите. Веднага правя сравнение с друг Галант който се кара от мой колега в напълно аналогична среда, същия град и маршрут, "разработен" в идентичен район на ниските Алпи по еднакви криви пътища където яко се рине сол, от последна реколта 2003 г (произведен и пуснат на пътя).

Целият беше в лека ръжда като го взе, не беше изгнил, но е с голяма тенденция към ръждясване за разлика от моя. Понеже тази тенденция е била забелязана от предишния собственик, навсякъде отдолу е бил боядисан с "боди", което с нищо не помага.

 

Има Галанти които гният, и такива които не гният. И за да ви учудя малко, ще кажа че има разлика в материалите между гниещия и негниещия. Покритията на винтове, гайки, болтове, са с напълно друг цвят (едните са жълто-зелени с блясък, другите са сиви матови), поцинкованите части също имат друг цвят (капака над предните 3 изпускателни тръби). Двете коли са уж еднакви, но като се вгледа човек вижда един куп разлики. Което ме кара да мисля че са асемблирани с различни като партида и технология на изработка елементи, които иначе са с един и същ парт номер.

 

Също значение има дали зимната сол се измива добре напролет, или се оставя така. Колите ръждясват главно напролет, не в студа. При студ процесите са забавени.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също значение има дали зимната сол се измива добре напролет, или се оставя така. Колите ръждясват главно напролет, не в студа. При студ процесите са забавени.

А отделно аз имам едно странно впечатление, че ти караш доста повече по сухи пътища през зимния сезон, отколкото ние тук , понеже от октомври до март, калта и мизерията са постоянен спътникпри нас. Каквото и антикорозионно покритие да сложиш, амплитудите са такива, че през деня е кал и/или киша и в повечето случаи температура над или около нулата нулата, а вечер замръзва всичко. Това си дава своето отражение както и да го погледнеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят също дойде ръждив,но аз ще посъветвам колегата да гледа по-скоро двигателя,ск.кутия,електроника и окачването да са в ред и най-накрая външния вид.За 8-10 годишна кола мисля,че това е по-важно.Като човека - нека тялото да е здраво,пък нови дрехи все ще му ушием.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят също дойде ръждив,но аз ще посъветвам колегата да гледа по-скоро двигателя,ск.кутия,електроника и окачването да са в ред и най-накрая външния вид.За 8-10 годишна кола мисля,че това е по-важно.Като човека - нека тялото да е здраво,пък нови дрехи все ще му ушием.

 

Да, определено ще наблегна на това. Просто се интересувах информативно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми препоръча сервиз във Варна, на който да закарам един галант за преглед? сещам се само за Балканстан, а там не ми се ходи,защото не ги харесвам и им нямам много вяра.

Също да попитам горе долу колко кеш да си приготвя за консумативи? Говоря за дизел.По-точно ето за тази кола - http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11248470318719944

 

Продавача ми каза че е внесена от австрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...