Sashy Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Харесах си едно Мицубиши Галант 98-ма год. 2.0 двигател Дизел, но е 90 коня ... (мисля че е чист дизел, не съм го гледал още), та въпросът ми е тези 90 коня не идват ли малко за това голямо купе... при изпреварване поведението на колата как е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Харесах си едно Мицубиши Галант 98-ма год. 2.0 двигател Дизел, но е 90 коня ... (мисля че е чист дизел, не съм го гледал още), та въпросът ми е тези 90 коня не идват ли малко за това голямо купе... при изпреварване поведението на колата как е ?Здравей, приятел!Добре е преди да питаш - да ползваш търсачката на форума!Накратко ще ти отговоря - кончетата на дизеловият галант си му идват доста добре. Виж подобните на твоя въпроси на Ivanoff в ТАЗИ тема, както и приложените отговори и препратки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 18 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2009 Здравей, приятел!Добре е преди да питаш - да ползваш търсачката на форума!Накратко ще ти отговоря - кончетата на дизеловият галант си му идват доста добре. Виж подобните на твоя въпроси на Ivanoff в ТАЗИ тема, както и приложените отговори и препратки! Мерси Изчетох и доста други мнения относно дизеловия двигател на галанта но навсякаде се говореше за турбодизел!? не съм много запознат с различните двигатели на Галант но има ли и чисти дизели или дизеловия двигател на Галант е само един т.е. 2.0 TDI 90hp ? Мерси пак предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanoff Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 (редакция) Просто прочети 2-те теми от а до я, който ми дадоха и сам ще си отговориш на въпроса. ;) Тоя модел Galant (1997-2001) нямат други дизелови двигатели. (ако не се лъжа нещо) Редактирано 18 юли 2009 от Ivanoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Мерси Изчетох и доста други мнения относно дизеловия двигател на галанта но навсякаде се говореше за турбодизел!? не съм много запознат с различните двигатели на Галант но има ли и чисти дизели или дизеловия двигател на Галант е само един т.е. 2.0 TDI 90hp ? Мерси пак предварително Ами трябваше да почетеш още малко, за да разбереш , че няма друг дизелов двигател в този Галант..Щеше да разбереш също, че този двигател му е напълно достатъчен, и му осигурява доста добра динамика, понеже за изпреварване, не ти трябват много конски сили, а повече въртящ момент...А този мотор, разполага с доста приличен въртящ момент - 202 Nm , още при 2500 об/мин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 19 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2009 (редакция) Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във въпросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 D и 2.0 TD. Ето снимки: http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg И май тази, която ще гледам е чист дизел, защото отзад не пише никъде TD... Даже ABS, нищо не пише :D Редактирано 19 юли 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във вупросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 Д и 2.0ТД ето снимки: http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg И май тази която ще гледам е чист дизел, защото отзаде не пише никде тди ... даже абс. нищо не пише :DА как прецени,че това са дизелови мотори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Само че снощи изтеглих от замундата упътване да го наречем за мицу галант. Във въпросното упътване бяха изредени всички видове двигатели за галант и там имаше 2.0 D и 2.0 TD. Ето снимки: http://img140.imageshack.us/img140/2483/galant1.jpg http://img140.imageshack.us/img140/8650/galant2.jpg И май тази, която ще гледам е чист дизел, защото отзад не пише никъде TD... Даже ABS, нищо не пише :DТи четеш ли изобщо това което ти пишем, или само си водиш монолог ?...Тази информация дето си изтеглил от Замундата, е грешна като данъчна декларация на ЦСКА ... :lol: Няма такъв дизел, който да е със степен на сгъстяване 9-10/1...При това сгъстяване, няма как да се самовъзпламени горивото....Ето ги всички видове двигатели и модели на галанта...http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsub.../#galant_vi_ea_А по нататък във времето, ще разбереш, че понякога емблемките на които пише TD - ги крадат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 (редакция) Преценил е че са дизелови,понеже пише DOHC Редактирано 20 юли 2009 от Di40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 (редакция) Взех си въпросния Галант :icon_dance: и тук няколко дни не мога да се откъсна от него :D Очарован съм от колата във всяко отношение И наистина за мое очудване тези 90 коня идват предостатъчно на иначе това голямо купе! До няколко дни ще кача и снимки да се похваля с возилото А сега отивам пак да карам хаха :icon_thumbup: Редактирано 20 юли 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
phill Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Чак пък предостатъчни да са му тези 90 коня .Достатъчни да. Но все пак за турбо дизел 2000 кубика е могло и още малко да се изцедят.Не е самолет но върви , имам същия дзвер от 2 години.С джанти 16 205 55 стъпва здраво на пътя и вози доста комфортно за спортни пружини което ме учуди много понеже не съм очаквал така меко да вози и да стой така стабилно на пътя.Разход поне при мен 8.5-9 градско при нормално каране(нито икономично нито зверски рязане до ламарината) извънградско 6.5 при 120 140 км с 4 човека.Визията е Изродска с тази заострена муцуна това ми хвана окото първоначално в него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanoff Публикувано 21 юли 2009 Сподели Публикувано 21 юли 2009 (редакция) Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така? Редактирано 21 юли 2009 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 юли 2009 Сподели Публикувано 21 юли 2009 (редакция) Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така? Бих казал, че е нормално да има ръжда ако колата е докарана от северната част на Германия или от района на Инсбрук в Австрия. В тези райони зимата е почти 6 месеца и лугата, която хвърлят по улиците си казва думата. По принцип в тези райони колите са по-евтини, а в България всеки се търсят евтини коли и това обяснява защо има галанти с ръжда. Редактирано 21 юли 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 21 юли 2009 Сподели Публикувано 21 юли 2009 Аз съм забелязал, че страдат най-вече задните вежди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Момчета, ходих да гледам 4 галанта и 2 от тях бяха с ръжда?! Това често срещан проблем ли е сред галантите, или просто такъв ми е бил късмета? Когато взема такава кола, на първо време няма да има къде да я прибирам и има ли с какво да се третира, за да не се получава така?Масов проблем е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) Масов проблем е. Не мога да се съглася, че е масов проблем. Ела да видиш галанта на сина ми, който е 1998г и няма никаква ръжда. Всички болтове са с лъскави глави, въобще вида на колата е като нова. Причината е не в производителя, защото всички Галанти се правят само на едно място, а в условията на експлоатация. Сина ми си взе колата от Испания, а там всички коли са без ръжда. В южната част на Германия също могат да се намерят Галанти без ръжда, но се иска повече търсене, а и цената им ще е малко по-висока. Редактирано 22 юли 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Не мога да се съглася, че е масов проблем. Ела да видиш галанта на сина ми, който е 1998г и няма никаква ръжда. Всички болтове са с лъскави глави, въобще вида на колата е като нова. Причината е не в производителя, защото всички Галанти се правят само на едно място, а в условията на експлоатация. Сина ми си взе колата от Испания, а там всички коли са без ръжда. В южната част на Германия също могат да се намерят Галанти без ръжда, но се иска повече търсене, а и цената им ще е малко по-висока.За колата на сина ти знаем - не тракат повдигачи, часовника работи, не си сменял никога кривия носач, няма ръжда.Чесно казано не виждам никакъв смисъл да даваш винаги този пример, след като очевидно е изключение, ако изобщо е вярно. Също така А4 с ръжда няма да видиш, ако ще да е карано в Гренландия, ерго - това е фабрична слабост на Галанта, и да се отрича този факт е ненужно и подвеждащо за човека, които пита за обективно мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 За колата на сина ти знаем - не тракат повдигачи, часовника работи, не си сменял никога кривия носач, няма ръжда.Чесно казано не виждам никакъв смисъл да даваш винаги този пример, след като очевидно е изключение, ако изобщо е вярно. Също така А4 с ръжда няма да видиш, ако ще да е карано в Гренландия, ерго - това е фабрична слабост на Галанта, и да се отрича този факт е ненужно и подвеждащо за човека, които пита за обективно мнение. Ако се съмняваш в думите ми, можеш да дойдеш и да се увериш на място. Ще го призная за фабричен дефект ако се получава на всички коли, а колата на сина ми съвсем не е единичен случай. Моя Галант също няма ръжда, но той е 2003 г и затова не го давам за пример. За пример можем да вземем Галанта на колегата aga, който си кара колата в Австрия и той може да потвърди, че антикорозионното покритие на Галант е добро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) Ръждясват , не е като да не ръждясват. И моя като дойде 5 годишен от Белгия беше без грам ръжда, но като я продавах, нарочно отбелязях на купувача слабите места по задните вежди, по които вече имаше вече наченки, да си ги оправи за да не станат Фафла...като на повечето екземпляри от Германия и Австрия . Aудито ми дойде и то с доста ръжда по окачването от Германия. Колкото и да плюете колите от южните страни като Италия, по този фактор печелят с много. А скъпите коли хората си ги подържат навсякъде и тези легенди че не били читави колите от там просто не важат. Редактирано 22 юли 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Някой колега знае ли как е положението на Галантите от Холандия ?Допускам, че е както в Германия, но не зная използват ли и те луга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) Ако се съмняваш в думите ми, можеш да дойдеш и да се увериш на място. Ще го призная за фабричен дефект ако се получава на всички коли, а колата на сина ми съвсем не е единичен случай. Моя Галант също няма ръжда, но той е 2003 г и затова не го давам за пример. За пример можем да вземем Галанта на колегата aga, който си кара колата в Австрия и той може да потвърди, че антикорозионното покритие на Галант е добро. Потвърждавам, моят Галант е вече на 7 години и е изкарал при мен 4 зими (производство 1999 и на пътя от 2002).Преди мен не е бил каран зимата. Ръжда досега не е хванало никъде, с изключение на някои места по окачването - например горният носач е непрекъснато пръскан от гумата и там е хванал ръжда. По купето няма нито едно петънце ръжда, задните калници са без никаква следа от ръжда (аз обаче ги намазах докато беше новобилно с асфалтен лак отвътре и по периферията, който си седи там трета година е се е спекъл яко и е непробиваем за камъчета). Отделно ръждясват правите носачи отпред и хващат хлабини, изпускателната система не я броя защото ръждясва на всички коли на първата година, и това са ръждите. Веднага правя сравнение с друг Галант който се кара от мой колега в напълно аналогична среда, същия град и маршрут, "разработен" в идентичен район на ниските Алпи по еднакви криви пътища където яко се рине сол, от последна реколта 2003 г (произведен и пуснат на пътя).Целият беше в лека ръжда като го взе, не беше изгнил, но е с голяма тенденция към ръждясване за разлика от моя. Понеже тази тенденция е била забелязана от предишния собственик, навсякъде отдолу е бил боядисан с "боди", което с нищо не помага. Има Галанти които гният, и такива които не гният. И за да ви учудя малко, ще кажа че има разлика в материалите между гниещия и негниещия. Покритията на винтове, гайки, болтове, са с напълно друг цвят (едните са жълто-зелени с блясък, другите са сиви матови), поцинкованите части също имат друг цвят (капака над предните 3 изпускателни тръби). Двете коли са уж еднакви, но като се вгледа човек вижда един куп разлики. Което ме кара да мисля че са асемблирани с различни като партида и технология на изработка елементи, които иначе са с един и същ парт номер. Също значение има дали зимната сол се измива добре напролет, или се оставя така. Колите ръждясват главно напролет, не в студа. При студ процесите са забавени. Редактирано 22 юли 2009 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Също значение има дали зимната сол се измива добре напролет, или се оставя така. Колите ръждясват главно напролет, не в студа. При студ процесите са забавени.А отделно аз имам едно странно впечатление, че ти караш доста повече по сухи пътища през зимния сезон, отколкото ние тук , понеже от октомври до март, калта и мизерията са постоянен спътникпри нас. Каквото и антикорозионно покритие да сложиш, амплитудите са такива, че през деня е кал и/или киша и в повечето случаи температура над или около нулата нулата, а вечер замръзва всичко. Това си дава своето отражение както и да го погледнеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Моят също дойде ръждив,но аз ще посъветвам колегата да гледа по-скоро двигателя,ск.кутия,електроника и окачването да са в ред и най-накрая външния вид.За 8-10 годишна кола мисля,че това е по-важно.Като човека - нека тялото да е здраво,пък нови дрехи все ще му ушием. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanoff Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Моят също дойде ръждив,но аз ще посъветвам колегата да гледа по-скоро двигателя,ск.кутия,електроника и окачването да са в ред и най-накрая външния вид.За 8-10 годишна кола мисля,че това е по-важно.Като човека - нека тялото да е здраво,пък нови дрехи все ще му ушием. Да, определено ще наблегна на това. Просто се интересувах информативно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Някой може ли да ми препоръча сервиз във Варна, на който да закарам един галант за преглед? сещам се само за Балканстан, а там не ми се ходи,защото не ги харесвам и им нямам много вяра.Също да попитам горе долу колко кеш да си приготвя за консумативи? Говоря за дизел.По-точно ето за тази кола - http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11248470318719944 Продавача ми каза че е внесена от австрия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.