Phantomaz Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Защо не е толкова популярен модел като супра и скайлайн. Гледам клипчета с тестове на автомобила и навсякъде казват че е прекалено тежък, а Джеймс Кларксън от Топ Гиър казва "все едно карам кит". На мен лично много ми харесва , нека всеки каже по нещо да стане раздумката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D Препоръчвам ти да гледаш това филмче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D Препоръчвам ти да гледаш това филмче Благодаря много за видеото човека е във филма. Дано да свалят наистина акциза до година и да не слагат други такси. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 (редакция) Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D Препоръчвам ти да гледаш това филмче Не пускай моля те повече такива линкове,че цяла нощ има да се въртя в леглото и мечтая за подобен тунингован звяр... :D Редактирано 27 Май 2009 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 При все че 3000GT ми е един от любимите автомобили, ще споделя едно лично и според мен обективно мнение, защо за този автомобил никога няма да се говори наедно със Супрата и Скайлайна. Първо машината наистина си е тежка, ако се зачетете в темата на Бат Гого ще видите какви зверски ъпгрейди е изяла колата за да прави на 400м сносни времена. Другото нещо е стандартното предно предаване на автомобила (за което от години критикувам тихо наум диамантчетата). T.e. ако ще обобщаваме единствената версия, която си струва парите е VR-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) Не само, че е тежка, ами и е с напречно разположен двигател, което качва загубите и го прави леко по-тромав. Супрата е със задно и качва високи обороти - уникална кола. 6 цилингъра в една редица с турбо - много добре. Скайлайлайнът е с много електроника по задвижването, отново 6 цилиндъра в редица. 3000гт е V-образен мотор, без почти никаква електроника по задвижването и тежък - кофти комбинация... Но е по-красив ПП. Има и друго - когато е произведен 3000ГТ е бил наистина уникален, но малко е изпреварил времето си :( Редактирано 28 Май 2009 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Уникално красив автомобил! Когато спрях с моя Талон до Стелта на Бойко/от Варна/ изпитах комплекси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 СуперМен ,разкажи по-подробно за "лошото" ,че двигателя е напречно разположен и че е В-образен. Мен винаги ме е кефело как звучи В-образен двигател , не съм предполагал че вреди... Аз също видях варненския стелт ... невероятно нещо , ниско злобно ... и преди харесвах стелта повече ,но напоследък 3000гт надделява с много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 За коли 4х4 и задно разположени е по-добре да е напречно или централно разположен моторът. Причината е, че има много загуби докато се пречупи този въртящ момент. Представи си вода, която минава разстояние през множество гънки на маркуча. Трябва да е по-право разстоянието така да се каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 Абе незнам обаче 430Нм ,при 2500 оборота ,сякаш е добре, въпреки че и до днес още не мога да разбера въртящия момент кое е точно и какво прави ,обяснявали са ми го доста пъти ама :icon_blush: Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) Абе незнам обаче 430Нм ,при 2500 оборота ,сякаш е добре, въпреки че и до днес още не мога да разбера въртящия момент кое е точно и какво прави ,обяснявали са ми го доста пъти ама :icon_blush: Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?! Механика не си ли учил в училище бре Момент на сила, наричан също въртящ момент или само момент, е физична величина, изразяваща въздействието на сила върху въртяща се система , разположена на разстояние от нейната ос на въртене. Той е равен на произведението на големината на силата по разстоянието от нейното направление до оста на въртене. Това разстояние се нарича рамо на момента. Редактирано 28 Май 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 Механика не си ли учил в училище бре Момент на сила, наричан също въртящ момент или само момент, е физична величина, изразяваща въздействието на сила върху въртяща се система , разположена на разстояние от нейната ос на въртене. Той е равен на произведението на големината на силата по разстоянието от нейното направление до оста на въртене. Това разстояние се нарича рамо на момента. За такива обяснения говорех ,не мога да разбера самото ускорение от въртящия момент ли е или от конските сили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) Ето ти и едно обяснение, копирано от друг авто-форум: Под въртящ момент се разбира силата, която чрез едно лостово рамо въздейства върху една точка на въртене (въртящият момент = силата х дължината на рамото). Един бутален двигател превръща възвратно-постъпателното движение(нагоре-надолу) на буталата чрез мотовилките във въртеливо движение на коляновия вал с един полезен въртящ момент на края на коляновия вал. Скоростната кутия превръща въртящия момент в задвижваща сила. Физическата единица за измерване на въртящия момент се нарича нютонметър (Nm). Модерните двигатели трябва да предоставят възможно висок въртящ момент, равномерно в ниския оборотен обхват и в един голям оборотен обхват. Това е средство за добра еластичност и води до това, че автомобилът може да бъде шофиран с по-редки превключвания на скоростите и с това по-икономично. От данните за мощността(kW) и въртящия момент(Nm) може да се съди за характеристиката на двигателя. Едит: Тук може да видиш и за конски сили Редактирано 28 Май 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azriel Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 и да се върнем към 3000ГТ-то...уникален автомобил...доста е изпреварил времето си...както и да е...вие колеги, доста повече сте чели и знаете за него...но честно да Ви кажа, бих предпочел тунинговано ГТ, пред СКАЙЛАЙН и СУПРА...преди бях нечовешки фен на СУПРАТА...наистина страхотен автомобил, но човек минава през фази и си мени мнението. Преди 2 месеца, до нас бяха паркирали ендо 300ГТ, жълто. Беше за пребоядисване и с понапукана боя, особенно на броните отпред (не знам дали беше на някой съфорумец) но дори и с тази кофти боя, имаше униална муцуна, уникално "лежеше" на земята, просто още от преди 50 метра го забелязах. В началото се чудех дали наистина е 3000ГТ, и после като се приближих и се уверих. Седях 5 мин и го гледах скришом. На връщане застанах срещу него и започнах да го оглеждам като ЖЕНА (колкото и да ми се смеете, колеги, напоследък съм склонен да загледам и дасе възхидя, много повече на красив автомобил, от колкото на красива жена). Питах собственика, който беше зад автомобила, за да се уверя, че това е 3000ГТ и искрено се възхитих. Бях като дете в сладкарница. Накрая, преди да си тръгна, зададох наистина уместни въпрос: "Върви ли много колата?", на което с приятелят на собственика, с който разговаряха, зад колата, ми отговори с леко прикрита насмешка: ТИ КАК МИСЛИШ? и в този момент осъузнах как съм изглеждал отстрани. Това мииля аз за 3000ГТ...ако видя СУПРА или СКАЙЛАЙН, наистна няма да се възхитя толкова...мани съпрата, скайлайна ще ме изгуби с това, че в по-глемия процент от случаите са с десен волан... p.s. Автомобил, който би ме накарал да се възхитя също би бил NISSAN 200SX... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 и да се върнем към 3000ГТ-то...уникален автомобил...доста е изпреварил времето си...както и да е...вие колеги, доста повече сте чели и знаете за него...но честно да Ви кажа, бих предпочел тунинговано ГТ, пред СКАЙЛАЙН и СУПРА...преди бях нечовешки фен на СУПРАТА...наистина страхотен автомобил, но човек минава през фази и си мени мнението. Преди 2 месеца, до нас бяха паркирали ендо 300ГТ, жълто. Беше за пребоядисване и с понапукана боя, особенно на броните отпред (не знам дали беше на някой съфорумец) но дори и с тази кофти боя, имаше униална муцуна, уникално "лежеше" на земята, просто още от преди 50 метра го забелязах. В началото се чудех дали наистина е 3000ГТ, и после като се приближих и се уверих. Седях 5 мин и го гледах скришом. На връщане застанах срещу него и започнах да го оглеждам като ЖЕНА (колкото и да ми се смеете, колеги, напоследък съм склонен да загледам и дасе възхидя, много повече на красив автомобил, от колкото на красива жена). Питах собственика, който беше зад автомобила, за да се уверя, че това е 3000ГТ и искрено се възхитих. Бях като дете в сладкарница. Накрая, преди да си тръгна, зададох наистина уместни въпрос: "Върви ли много колата?", на което с приятелят на собственика, с който разговаряха, зад колата, ми отговори с леко прикрита насмешка: ТИ КАК МИСЛИШ? и в този момент осъузнах как съм изглеждал отстрани. Това мииля аз за 3000ГТ...ако видя СУПРА или СКАЙЛАЙН, наистна няма да се възхитя толкова...мани съпрата, скайлайна ще ме изгуби с това, че в по-глемия процент от случаите са с десен волан... p.s. Автомобил, който би ме накарал да се възхитя също би бил NISSAN 200SX... ГТ-то е просто красиво. И супрата, и скайлайна са легенди. Лео, кой скайлайн е редови шестак, бре? Ти за много умрели версии говориш. Както и да е, все вървят доста. Колега, 200 СХ е много симпатична дрифтарка, особено с двулитров мотор, вместо с 1,8. Ако ти трябва стара кола за проект и си готов да си поиграеш доста - 200 СХ е решението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Скайлайните от доста време са си с I6 моторhttp://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline#GT-R_5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) ....Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?!нека добавим... въртящият момент е това явление , дето те кара да повърнеш в автомобила докато той ускорява :icon_thumbup: Редактирано 30 Май 2009 от lcr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 нека добавим... въртящият момент е това явление , дето те кара да повърнеш в автомобила докато той ускорява :icon_thumbup: а все съм си мислел че това е от конските сили... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 А през всички години на производство една и съща AWD система ли слагат на колите , и качествено 4х4 ли е , някой знае ли?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 SLX всички скайлайни са с редови шестак, с изключение на новия V35 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 (редакция) Здравеите, колеги! Някои виждал ли е това :mitsu-smiley: което го има в мобиле.бг? Мисля че, беше лилаво и на него пишеше GTO. Ако някои е гледал обявата нека да си изкаже мнението.Какви са ви впечатленията? Струва ли си за тези пари? Благодаря предварително. Редактирано 31 Май 2009 от GATO 084 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_glavata Публикувано 24 юни 2009 Сподели Публикувано 24 юни 2009 Сега аз да кажа моите коментари като потенциален купувач на 3 те коментирани автомобила и притежател на един от тях (ГТР Р32)преди да вляза във този филм съм пробвал няколко гто та и то само истински 3л твин турбо с ръчни скорости и няколко супри туин турбо между които и няколко автоматаКоментарите ми Мицито наистина е тромаво дори и с малки ъпгреити пак е тромаво Супрата и ръчка и манул е шантава кола тоз 3 литровия турбалан постоянно посуква задницата и троши кутии наред.Нисана е просто друга лига чесно ви говоря моя е без модове освен аспух и филтри и е изрод имам го 2 години и още като се кача ме радва перфектно стоене на пътя перфектен резпонс и силата никога не свършва това в сток вариянтЗа красота е вярно че мицито наи ми харесва но избора ми беше друг Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 4 септември 2010 Сподели Публикувано 4 септември 2010 (редакция) 3000ГТ-то не е толкова известно сред хората, понеже навремето е нямало Японски тунинг компании, които да му направят части за подобрение и да го пускат в састезания. Сега вече има предостатъчно части, но не са евтини. Супра-та не е много по-лека от 3000ГТ-то, проверете и ще се убедите. Двигателят на Супра-та обаче не се разваля толкова често, както този на 3000ГТ-то. Преди ниаколко дни, един Американец направи 10.95 секунди 1/4 миля драг с оригиналните турбини. Постигна го с олекотиаване на колата. Това показва, че този автомобил с нищо не отстъпва на които и да е друг, тькмо напротив. Ако се използва за пистови састезания, недостатакьт му е само това, че двигателят му е отпред, а не отзад, а това не е оптималният центьр на тежестта при завой. Освен това, колите сас задно предаване се представят по-добре на драг от тези със задвижване на всички колела. Вапреки това, рекорда на драг за 3000ГТ/Стелт в момента е 8.32 секунди, което никак не е зле. Скоро, този рекорд ще бьде подобрен. Това са уникални машини и аз съм касметлия, че имам една от тях, въпреки, че не е с турбините. Разбира се, ако реша, мога да похарча около $2 000 и да ги сложа под капака, заедно с всичко останало, което е необходимо за тях... ;) Ето малко снимки на моята красавица: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/903/1393/39755696211_large.jpghttp://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/903/1393/39755696338_large.jpg Редактирано 5 септември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.