Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Да поговорим малко за 3000gt


Препоръчано мнение

Защо не е толкова популярен модел като супра и скайлайн. Гледам клипчета с тестове на автомобила и навсякъде казват че е прекалено тежък, а Джеймс Кларксън от Топ Гиър казва "все едно карам кит". На мен лично много ми харесва , нека всеки каже по нещо да стане раздумката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D

 

Препоръчвам ти да гледаш това филмче :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D

 

Препоръчвам ти да гледаш това филмче :link:

 

 

Благодаря много за видеото :) човека е във филма. Дано да свалят наистина акциза до година и да не слагат други такси. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото е туристически автомобил - ГТ (гранд туризмо). И цитирам "колко странно чувство за хумор са имали японците" :D

 

Препоръчвам ти да гледаш това филмче :link:

Не пускай моля те повече такива линкове,че цяла нощ има да се въртя в леглото и мечтая за подобен тунингован звяр... :D Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При все че 3000GT ми е един от любимите автомобили, ще споделя едно лично и според мен обективно мнение, защо за този автомобил никога няма да се говори наедно със Супрата и Скайлайна. Първо машината наистина си е тежка, ако се зачетете в темата на Бат Гого ще видите какви зверски ъпгрейди е изяла колата за да прави на 400м сносни времена. Другото нещо е стандартното предно предаване на автомобила (за което от години критикувам тихо наум диамантчетата). T.e. ако ще обобщаваме единствената версия, която си струва парите е VR-4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само, че е тежка, ами и е с напречно разположен двигател, което качва загубите и го прави леко по-тромав. Супрата е със задно и качва високи обороти - уникална кола. 6 цилингъра в една редица с турбо - много добре. Скайлайлайнът е с много електроника по задвижването, отново 6 цилиндъра в редица. 3000гт е V-образен мотор, без почти никаква електроника по задвижването и тежък - кофти комбинация...

 

Но е по-красив :)

 

ПП. Има и друго - когато е произведен 3000ГТ е бил наистина уникален, но малко е изпреварил времето си :(

Редактирано от CynepMEH
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникално красив автомобил! Когато спрях с моя Талон до Стелта на Бойко/от Варна/ изпитах комплекси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СуперМен ,разкажи по-подробно за "лошото" ,че двигателя е напречно разположен и че е В-образен. Мен винаги ме е кефело как звучи В-образен двигател :) , не съм предполагал че вреди...

 

 

Аз също видях варненския стелт ... невероятно нещо , ниско злобно ... и преди харесвах стелта повече ,но напоследък 3000гт надделява с много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За коли 4х4 и задно разположени е по-добре да е напречно или централно разположен моторът. Причината е, че има много загуби докато се пречупи този въртящ момент. Представи си вода, която минава разстояние през множество гънки на маркуча. Трябва да е по-право разстоянието така да се каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам обаче 430Нм ,при 2500 оборота ,сякаш е добре, въпреки че и до днес още не мога да разбера въртящия момент кое е точно и какво прави ,обяснявали са ми го доста пъти ама :icon_blush:

Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам обаче 430Нм ,при 2500 оборота ,сякаш е добре, въпреки че и до днес още не мога да разбера въртящия момент кое е точно и какво прави ,обяснявали са ми го доста пъти ама :icon_blush:

Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?!

 

Механика не си ли учил в училище бре :)

 

Момент на сила, наричан също въртящ момент или само момент, е физична величина, изразяваща въздействието на сила върху въртяща се система , разположена на разстояние от нейната ос на въртене. Той е равен на произведението на големината на силата по разстоянието от нейното направление до оста на въртене. Това разстояние се нарича рамо на момента.

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Механика не си ли учил в училище бре :)

 

Момент на сила, наричан също въртящ момент или само момент, е физична величина, изразяваща въздействието на сила върху въртяща се система , разположена на разстояние от нейната ос на въртене. Той е равен на произведението на големината на силата по разстоянието от нейното направление до оста на въртене. Това разстояние се нарича рамо на момента.

 

 

За такива обяснения говорех :) ,не мога да разбера самото ускорение от въртящия момент ли е или от конските сили

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти и едно обяснение, копирано от друг авто-форум: Под въртящ момент се разбира силата, която чрез едно лостово рамо въздейства върху една точка на въртене (въртящият момент = силата х дължината на рамото). Един бутален двигател превръща възвратно-постъпателното движение(нагоре-надолу) на буталата чрез мотовилките във въртеливо движение на коляновия вал с един полезен въртящ момент на края на коляновия вал. Скоростната кутия превръща въртящия момент в задвижваща сила.

 

Физическата единица за измерване на въртящия момент се нарича нютонметър (Nm). Модерните двигатели трябва да предоставят възможно висок въртящ момент, равномерно в ниския оборотен обхват и в един голям оборотен обхват. Това е средство за добра еластичност и води до това, че автомобилът може да бъде шофиран с по-редки превключвания на скоростите и с това по-икономично. От данните за мощността(kW) и въртящия момент(Nm) може да се съди за характеристиката на двигателя.

 

Едит: Тук може да видиш и за конски сили :link:

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и да се върнем към 3000ГТ-то...уникален автомобил...доста е изпреварил времето си...както и да е...вие колеги, доста повече сте чели и знаете за него...но честно да Ви кажа, бих предпочел тунинговано ГТ, пред СКАЙЛАЙН и СУПРА...преди бях нечовешки фен на СУПРАТА...наистина страхотен автомобил, но човек минава през фази и си мени мнението. Преди 2 месеца, до нас бяха паркирали ендо 300ГТ, жълто. Беше за пребоядисване и с понапукана боя, особенно на броните отпред (не знам дали беше на някой съфорумец) но дори и с тази кофти боя, имаше униална муцуна, уникално "лежеше" на земята, просто още от преди 50 метра го забелязах. В началото се чудех дали наистина е 3000ГТ, и после като се приближих и се уверих. Седях 5 мин и го гледах скришом. На връщане застанах срещу него и започнах да го оглеждам като ЖЕНА (колкото и да ми се смеете, колеги, напоследък съм склонен да загледам и дасе възхидя, много повече на красив автомобил, от колкото на красива жена). Питах собственика, който беше зад автомобила, за да се уверя, че това е 3000ГТ и искрено се възхитих. Бях като дете в сладкарница. Накрая, преди да си тръгна, зададох наистина уместни въпрос: "Върви ли много колата?", на което с приятелят на собственика, с който разговаряха, зад колата, ми отговори с леко прикрита насмешка: ТИ КАК МИСЛИШ? :) и в този момент осъузнах как съм изглеждал отстрани. :)

Това мииля аз за 3000ГТ...ако видя СУПРА или СКАЙЛАЙН, наистна няма да се възхитя толкова...мани съпрата, скайлайна ще ме изгуби с това, че в по-глемия процент от случаите са с десен волан...

 

p.s. Автомобил, който би ме накарал да се възхитя също би бил NISSAN 200SX...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и да се върнем към 3000ГТ-то...уникален автомобил...доста е изпреварил времето си...както и да е...вие колеги, доста повече сте чели и знаете за него...но честно да Ви кажа, бих предпочел тунинговано ГТ, пред СКАЙЛАЙН и СУПРА...преди бях нечовешки фен на СУПРАТА...наистина страхотен автомобил, но човек минава през фази и си мени мнението. Преди 2 месеца, до нас бяха паркирали ендо 300ГТ, жълто. Беше за пребоядисване и с понапукана боя, особенно на броните отпред (не знам дали беше на някой съфорумец) но дори и с тази кофти боя, имаше униална муцуна, уникално "лежеше" на земята, просто още от преди 50 метра го забелязах. В началото се чудех дали наистина е 3000ГТ, и после като се приближих и се уверих. Седях 5 мин и го гледах скришом. На връщане застанах срещу него и започнах да го оглеждам като ЖЕНА (колкото и да ми се смеете, колеги, напоследък съм склонен да загледам и дасе възхидя, много повече на красив автомобил, от колкото на красива жена). Питах собственика, който беше зад автомобила, за да се уверя, че това е 3000ГТ и искрено се възхитих. Бях като дете в сладкарница. Накрая, преди да си тръгна, зададох наистина уместни въпрос: "Върви ли много колата?", на което с приятелят на собственика, с който разговаряха, зад колата, ми отговори с леко прикрита насмешка: ТИ КАК МИСЛИШ? :) и в този момент осъузнах как съм изглеждал отстрани. :)

Това мииля аз за 3000ГТ...ако видя СУПРА или СКАЙЛАЙН, наистна няма да се възхитя толкова...мани съпрата, скайлайна ще ме изгуби с това, че в по-глемия процент от случаите са с десен волан...

 

p.s. Автомобил, който би ме накарал да се възхитя също би бил NISSAN 200SX...

 

ГТ-то е просто красиво. И супрата, и скайлайна са легенди. Лео, кой скайлайн е редови шестак, бре? Ти за много умрели версии говориш. Както и да е, все вървят доста. Колега, 200 СХ е много симпатична дрифтарка, особено с двулитров мотор, вместо с 1,8. Ако ти трябва стара кола за проект и си готов да си поиграеш доста - 200 СХ е решението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Един приятел казва ,че това което те залепя за седалката ,то е въртяшия момент?!

нека добавим... въртящият момент е това явление , дето те кара да повърнеш в автомобила докато той ускорява :icon_thumbup:

Редактирано от lcr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

нека добавим... въртящият момент е това явление , дето те кара да повърнеш в автомобила докато той ускорява :icon_thumbup:

 

 

а все съм си мислел че това е от конските сили... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, колеги! Някои виждал ли е това :mitsu-smiley: което го има в мобиле.бг? Мисля че, беше лилаво и на него пишеше GTO. Ако някои е гледал обявата нека да си изкаже мнението.Какви са ви впечатленията? Струва ли си за тези пари? Благодаря предварително.

Редактирано от GATO 084
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Сега аз да кажа моите коментари като потенциален купувач на 3 те коментирани автомобила и притежател на един от тях (ГТР Р32)

преди да вляза във този филм съм пробвал няколко гто та и то само истински 3л твин турбо с ръчни скорости и няколко супри туин турбо между които и няколко автомата

Коментарите ми Мицито наистина е тромаво дори и с малки ъпгреити пак е тромаво

Супрата и ръчка и манул е шантава кола тоз 3 литровия турбалан постоянно посуква задницата и троши кутии наред.

Нисана е просто друга лига чесно ви говоря

моя е без модове освен аспух и филтри и е изрод имам го 2 години и още като се кача ме радва перфектно стоене на пътя перфектен резпонс и силата никога не свършва това в сток вариянт

За красота е вярно че мицито наи ми харесва но избора ми беше друг

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

3000ГТ-то не е толкова известно сред хората, понеже навремето е нямало Японски тунинг компании, които да му направят части за подобрение и да го пускат в састезания. Сега вече има предостатъчно части, но не са евтини. Супра-та не е много по-лека от 3000ГТ-то, проверете и ще се убедите. Двигателят на Супра-та обаче не се разваля толкова често, както този на 3000ГТ-то. Преди ниаколко дни, един Американец направи 10.95 секунди 1/4 миля драг с оригиналните турбини. Постигна го с олекотиаване на колата. Това показва, че този автомобил с нищо не отстъпва на които и да е друг, тькмо напротив. Ако се използва за пистови састезания, недостатакьт му е само това, че двигателят му е отпред, а не отзад, а това не е оптималният центьр на тежестта при завой. Освен това, колите сас задно предаване се представят по-добре на драг от тези със задвижване на всички колела. Вапреки това, рекорда на драг за 3000ГТ/Стелт в момента е 8.32 секунди, което никак не е зле. Скоро, този рекорд ще бьде подобрен. Това са уникални машини и аз съм касметлия, че имам една от тях, въпреки, че не е с турбините. Разбира се, ако реша, мога да похарча около $2 000 и да ги сложа под капака, заедно с всичко останало, което е необходимо за тях... ;)

 

Ето малко снимки на моята красавица:

 

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/903/1393/39755696211_large.jpg

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/903/1393/39755696338_large.jpg

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...