Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

lcr

Потребител
  • От него общо

    71
  • Регистрация

  • Беше тук

За lcr

  • Рожден ден 02/28/1975

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Интернет контакт

  • AIM
    lcr_trikes
  • Уебсайт адрес
    http://lcr.narod.ru
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    PONTIAC FIREBIRD , HONDA SHADOW US CUSTOM , HONDA SHADOW "BLACK WIDOW" BOBBER , FORD TAUNUS WAGONSTATION - in restoration
  • Интереси
    Motorcycle customising , Motorcycle accesoares ,

lcr's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги ! отдавна не бях влизал тук. По неволя трябваше да се разделя с моя еклипс. След като го продадох на мой авер , еклипса стоя 3 години без да е каран. Наскоро му направи гражданска, преглед...започна да го кара.Колицата си вървеше без никакъв проблем , докато не стана така че на връщане от Поморие.колата започнла да се тресе и угаснала...светнали лампи и т.н. После я докарал обратно до Поморие. и бедата вече на лице - загуба на мощност , трудно палене и чукане в мотора. Закупихме нов ангренажен ремък , свалихме всичко по двигателя м за да сменим агренажа - и тук първата беда - скъсан малък ремък на балансиращите валове. Както и да е , махнахме остатъците , и сложихме САМО ангренажния ремък , поставихме всичко на белезите . Решихме да стартираме мотора , след като го провъртяхме без палене , няколко оборота сверка- белезите са на същите позиции. Въртим , няма ги тези механични чукания , двигателя си върти равномерно и тихо ,обаче не пали . При повторни стартирания , се усеща че като че ли ще запали , леко "бавфане" но до там , не иска да пали. Преди демонтажа на всичко което скрива ремъкът двигателя си ПАЛЕШЕ , трудно но ПАЛЕШЕ. ВЪпросите са ми , дали може да са се е увредил някакъв датчик за положението на запалване - макар да има искра на всички цилиндри (какво представлява този датчик , къде се намира по самия двигател) (?) , дали не иска да пали , заради това че НЕ Е МОНТИРАН ремъкът на балансиращите валове , заради това че НЕ СА ЗАКАЧЕНИ : генератора,сервото и климатика за компресора (не би трябвало да не запали заради това !!!) Нека , който има време да ми отдели , за да ми помогне да оправя този автомобил със СЪВЕТИ , какви бихте ме посъветвали !? Финансово , положението е критично ГРОЗНО !:( P.S. Митсубиши Еклипс , 94 година , последния фейслифт , 2WD , 2000 куб.см. ,16v ,150 к.с.
  2. lcr

    Eclipse

    ) много бързо се отказваш колега )) Ти пак си го направи турбо , това че ще бъде турбо мотор лошо няма.ТРябва само да не го ръчках повече от необходимото...макар че знам каква е тръпката. Пали гумите , а не душата !
  3. Здравейте колеги ! днес..се пробвах да запаля колата. !О чудо..таблото премигна 2 пъти и колата си запали...най-вероятно е лош контакт...да..но откъде всичко изчистих и претегнах...маси..плюсове.... Важното е че запали..да ..но пък нямам обяснение...какво се е случило,а това което се случи днес...може да ми изиграе лоша шега и на някое кръстовище...
  4. ))Недейте така Имам авер с такова БМВ , със сменен мотор пак 2,5 тди, 150 и няколко коня , пауъер командер и други глупостии . ами... Изкефи ме че след дългото убеждаване с пяна на устата от негова страна ,че еклипсите нито на дълго , нито на старт нямат шансове даже и с дизелните баварци....И това твърдение си остана до момента в който не се наредихме на светофара...а след това ги изпънахме на магистрала. неговото умя точно на 220 км/час.Тогава си позволих даже да натисна еклипса докрай...доста бързо взе да изостава И нито на старт , нито на магистрала нямат кой знае колко шансове , макар и със стандартна сток кола еклипс. Обаче ако седнем да се дървим на баварци и мерджани от последните 3-4 години...може би ще сме малко зад тях.Но както забеляза колегата,всичко зависи от задволанното устройство
  5. Разбирам...но...все пак,даже и да е слаб акумулатора,когато ключът е завъртян на положение "контакт" би трябвало да светнат всички контролни лампи по таблото... а нищо не светва...просто мрак по таблото
  6. Здравейте колеги ! Тези дни реших да припаля Еклипса...и как то се казва "малко му остана да запали...ама...акумулатора умря "....свалих го и го заредих както обикновенно.Днес го слагам , свързвам го как си трябва..отварям врата..и лампата за отворена врата свети...дотук добре.Вкарвам ключа в "боша" завъртам...и нищо по таблото не светва..никакви лампи...завъртам на стартер..едно реленце причуква...Пробвам централното работи...плафоните в колата също...хм.Ако беше лоша маса..щеше да светне като дадеш на контакт...а тук няма нищо...мрак. Бихте ли ме насочили..какво точно сега да правя ...? Хайде..ще почистя клемите както и акумулатора .Ще подам ток от стартова станция...Но..дали не е изгорял някакъв бушон , когато се е мъчила да запали...когато акумулатора умря... Колеги...помагайте ! Ще идва клиент да я гледа за закупуване..а тук..излагация...
  7. lcr

    Задържане

    Здравеи колега. Аз това съм замислил и да направя тук тези дни... някакви напътствия освен "успех"..? :lol:
  8. И все пак смени си маслото.. не е кой знае колко скъпо...Тъкмо свежото масло ще прочисти много или малко масленната система на енджина
  9. Здравейте колеги!Тези дни имах доста неприятно приключение.А това се случи извън града,може да се каже на магистралата за към София. Както си карах колата, тя взе странно на вибрира.. и все повече засилваща се вибрация.Даже си помислих че ми е пукната гума.Обаче..навън е тъмно и вали дъжд.Огледах гумите..перфектни са, огледах за луфтове в главините...а бе няма...Пак тръгнах и пак вибрации...По едно време изчезнаха..и до най-близкото населено място спрях.Предната лява гума...по точно предния ляв супорт задържа зверски.. и всичко заедно с диска и джантата са зверски нагорещени.В гаража на мои авер свалихме въпросната гума.. и едвам свалихме спирачния супорт.Феродо има много по накладките...обаче буталото на спирачния супорт не се връща, ами сега...?След лашването на пробката за спирачната течност с преса натиснахме буталото и то се прибра...обаче трябва връщането до града да става с ползването само на ръчна спирачка. Според вас... къде е проблема...? Не е спирачния супорт..Възможно ли е да се е получила тапа в спирачното маркуче...?дали това задържане се дължи на неработещия АБС...? Същевременно..мисля че намерих...май проблема (дано е от това де) с неаботещия АБС. Кабела на същото колело се е протрил в спирачния диск..протрил се е до степен ами кои кабел за къде е... Вашите идеи... и предложения...?
  10. какво мислите за това..??? http://www.vbox7.com/play:b5dc2c24 очаквам цените
  11. То е според диаметъра на маркучите нали са гумени ))
  12. lcr

    Total Eclipse 8

    е... Наистина се шегуваме !
  13. lcr

    Total Eclipse 8

    :icon_blush: Е аз ще го закача на моя "Командо"... ама какво ще издърпам...е ето това вече не се знае :icon_n_king:
  14. Я ми подскажи откъде ще си го вземаш ?
  15. lcr

    Total Eclipse 8

    )) Да Това е идеята на единия от колеги Нали иска да провери как е 4х4 на сняг А ние ще сме тежката артилерия :icon_n_king:
×
×
  • Създаване...