Здравейте колеги ! отдавна не бях влизал тук. По неволя трябваше да се разделя с моя еклипс. След като го продадох на мой авер , еклипса стоя 3 години без да е каран. Наскоро му направи гражданска, преглед...започна да го кара.Колицата си вървеше без никакъв проблем , докато не стана така че на връщане от Поморие.колата започнла да се тресе и угаснала...светнали лампи и т.н. После я докарал обратно до Поморие. и бедата вече на лице - загуба на мощност , трудно палене и чукане в мотора. Закупихме нов ангренажен ремък , свалихме всичко по двигателя м за да сменим агренажа - и тук първата беда - скъсан малък ремък на балансиращите валове. Както и да е , махнахме остатъците , и сложихме САМО ангренажния ремък , поставихме всичко на белезите . Решихме да стартираме мотора , след като го провъртяхме без палене , няколко оборота сверка- белезите са на същите позиции. Въртим , няма ги тези механични чукания , двигателя си върти равномерно и тихо ,обаче не пали . При повторни стартирания , се усеща че като че ли ще запали , леко "бавфане" но до там , не иска да пали. Преди демонтажа на всичко което скрива ремъкът двигателя си ПАЛЕШЕ , трудно но ПАЛЕШЕ. ВЪпросите са ми , дали може да са се е увредил някакъв датчик за положението на запалване - макар да има искра на всички цилиндри (какво представлява този датчик , къде се намира по самия двигател) (?) , дали не иска да пали , заради това че НЕ Е МОНТИРАН ремъкът на балансиращите валове , заради това че НЕ СА ЗАКАЧЕНИ : генератора,сервото и климатика за компресора (не би трябвало да не запали заради това !!!) Нека , който има време да ми отдели , за да ми помогне да оправя този автомобил със СЪВЕТИ , какви бихте ме посъветвали !? Финансово , положението е критично ГРОЗНО !:( P.S. Митсубиши Еклипс , 94 година , последния фейслифт , 2WD , 2000 куб.см. ,16v ,150 к.с.