Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ilian51378

Потребител
  • От него общо

    133
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

ilian51378 беше най-активен на 28 юли 2015

ilian51378 има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Plovdiv/George Town

Интернет контакт

  • MSN
    iliannatchev@hotmail.com
  • Уебсайт адрес
    http://www.cardomain.com/ride/3847604
  • Yahoo
    iliannatchev@yahoo.com
  • Skype
    ilian.nachev

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    '95 Mitsubishi GTO AWD ATX TT
  • Интереси
    Спортни коли; Бойни изкуства; Тенис; Филми...

ilian51378's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

7

Репутация

  1. Препоръчвам ти да вземеш оригинална водна помпа, понеже алтернативните доста често се прецакват за около 35 000 километра, а това няма да ти хареса, понеже ще наложи смяната на ангренажния ремък преждевременно. Да не говорим, че рискуваш да огънеш клапаните, когато това се случи, защото няма да го очакваш...
  2. Провери дали капачката на разширителния съд не е спукана някаде и по този начин да смуче въздух, когато дърпа антифриз обратно към радиатора. Също така можеш да провериш маркуча, който свързва разширителния съд с радиатора, за скъсване или дупки. Може и термостатът да се е повредил, но първо провери другите две неща.
  3. Не мога да ти помогна със съвет относно механик в България, но мога да ти помогна по друг начин. Ще ти дам информация какво и как точно трябва да се направи на така наречената 60к или 120к профилактика. Всичко е на Английски, но нямам време да превеждам. Успех! http://www.team3s.org/60k.htm http://cjbyron.com/build/60K_servicing.htm http://www.3sx.com/store/comersus_viewItemBundle.asp?idProduct=24071
  4. Аз не бих се радвал, понеже понякога е доста играчка да се сменят лагерите (има два)... Освен това, има едни протектори, които също трябва да се сменят. А що се отнася до главините, има евтини: http://www.ebay.com/itm/311392435454?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
  5. Имам шест, от времето, когато колата ми беше без турбини...
  6. Нямаш късмет, лагер е... Главината се сменя лесно, но тя е отзад на атмосферката.На турбото е обратно.
  7. 50/50 mix of redline mtl/mt-90. DOHC N/A it's 2.4 quarts. http://www.team3s.org/FAQfluids.htm http://www.stealth316.com/2-awddrainfill.htm
  8. Може също така да провериш сензора на въздушния филтър. Изключи сензора от кабела и виж дали колата ще работи по-зле или по-добре, или без разлика. Ако работи по-добре, когато сензорът е изключен, тогава ще ти трябва нов сензор.
  9. Няма значение дали механизмът ще излезе от кола с дясно или с ляво управление. Ако ти се е развалил механизмът на лявата врата, тогава ти трябва механизъм от лява врата. Ако е десният, тогава ти трябва механизъм от дясна врата. В зависимост от това какво се е счупило, може и да успeeш да си го оправиш сам. Обикновено се чупи един пластмасов повод, които може много лесно да се поправи. Виж линковете отдолу и реши сам дали можеш да се справиш с поправката. Аз лично съм го правил няколко пъти. Ако ли пък не, давам ти и линкове към нови механизми, които са на доста по-евтина цена от оригиналните. Механизмът на Еклипс е различен. http://www.clan-davidson.com/jd/vr4/garage/windowreg/ http://www.ebay.com/itm/New-Pair-Front-Power-Window-Lift-Regulators-Motors-Assemblies-Stealth-3000GT-/390987346344?fits=Model%3A3000GT&hash=item5b08a971a8&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/New-Drivers-Front-Power-Window-Lift-Regulator-with-Motor-Assembly-Stealth-3000GT-/390987346305?fits=Model%3A3000GT&hash=item5b08a97181&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/NEW-Power-Window-Regulator-w-Motor-RH-Front-FOR-91-96-MITSUBISHI-3000GT-2020848-/311227923335?fits=Model%3A3000GT&hash=item4876a13b87&vxp=mtr
  10. Ето още една статия в същия дух: http://gtmagazine.net/smf/index.php?topic=395.msg396#msg396 Американският японец Японците и американците, седнали в лобитата на скъпи хотели могат да си говорят за много неща. На тези срещи всеки има какво да научи от другия за бизнеса, мениджмънта, за технологиите. Могат да си говорят доста и за Пърл Харбър. Това, обаче, не им е любима тема. Тема, оставяща лошо чувство. Ако срещата е край състезателна писта, тогава вече спортменството е задължително и се случва често, американци да хвалят искренно японската техника и обратно. Има какво да кажат и едните и другите. Има и една страница от автомобилната история, под която заедно са се подписали инженерите от двете страни на Пасифика. В края на 80-те заради бюджетни съкращения от НАСА, топ-спецове се прехвърлят в Додж и създават концепта – „Интрепид”. Той е основа на познатото в Япония и Европа Mitsubishi 3000 GT, а в Америка същият техно-експеримент носи името Додж „Стелт”. Кръстоската е изцяло произведена в Япония и изглежда, като космически кораб, случайно попаднал на улицата... От пръв поглед става ясно, че 3000 GT (или Stealth R/T) не е стандартен автомобил с 2 врати. Пред замечтания поглед на истинския ентусиаст веднага заблестяват 4-те зенитки на ауспуховите дула, доста широкият преден капак с мистериозни извивки, побрал под себе си двигател, който не прилича на нищо друго, което сте виждали... Няма пластмасови кори, няма никакво празно място и няма нищо излишно. Всеки детайл издържа безупречно проверката на времето и, че не са пестени средства за проектирането и производството му личи от: компютрите при : двигателя; активното електронно окачване със завиващ заден мост над 50км/ч; аеродинамично само-настройващият се спойлер в зависимост от скоростта; активната изпускателна система. Нито един от тези компютри не дефектира и до днес... Кожените спортни седалки с ел. управление имат и лумбален съпорт, и настройки на страничните панели, които ви подкрепят в завой (при Porsche от 2005г.) Когато излиза от производствените бункери в Япония, журналисти го сравняват с немската икона 911 Турбо. Показателите на писта са идентични, и макар 3000 GT да е по-технологично от 911, по обясними причини евпопейските писачи дават предимството на Porsche. Японците присвиват очички и замълчават. Журито не е знаело какво да очаква от 3000 GT след години. 3 литровият V6 (320к.с.; 0-100км/ч за 5.3сек.) е напомпан минимално (0.7бара) от две турбини с водно охлаждане. Произвежда ги същият концерн, който преди време пуска над Пърл Харбър изтребителя Mitsubishi Zero. В наши дни има цяла армия от полудели инженери, които с маниакална отдаденост към идеята, бълват електронни пакети, инжектори, турбини, керамични съединители и какво ли не още, за да могат чудните чудовища от миналото да реват нощем, като обезумели в индустриалните зони на Япония, Америка и Европа. Заради супер-надежната си скоростна кутия с дълги предавки, 3000 GT дори в заводския си вариант, наистина, на трета вдига 205км/ч. Задвижването му е 4X4 и е с компоненти, като на камион- масивни и здрави. Те са една от причините автомобила да е свръх тежък (1720кг.) Това тегло заедно с аеродинамиката му, обаче, го прави много устойчив при високи скорости. През 1994г. (сигурно от скука) му монтират 6 степенна механична скоростна кутия, която на 6-та е сметната да развива 352км/ч. Разбирате ли, вече, за какво извратено творение иде реч?! В Щатите, явно, доста добре са го разбрали, защото без да се страхуват много, го подлагат на карбонова диета и с доста по-тунинговани двигатели от този на снимката, му „ритат столчето” на различни драг писти. Днес рекорда на един от най-бързите екземпляри е 8.74сек. на 400метра (без нитро) . А има бараби, които замерват мощността на техния „тулуп” на стенд. Вижте клипа сами.http://gtmagazine.net/view_news_gen.php?lang=bg&news_id=188 Сигурно и тогава ще има скептици и прочее... Ние лесно не вярваме. И аз не повярвах на очите си, когато го видях на живо през 1991г. Разбрах, че светът се е променил за една нощ. Повярвах, че след като между опелите и рената на светофара на баня „Мадара”, чака и перлено бяла летяща чиния с тъмни люкове, нищо вече не е същото! Повярвах, че през 2010 ще има човешки колонии на Марс и хотели на Луната...
  11. Има някои неточности, но общо взето е добре написано и повдига духа...
  12. Ето два линка, на които можете да видите как изглежда колата ми в днешно време и също как изглеждаше старата ми кола, преди да я продам... http://www.3sgto.org/garage_vehicle.php?do=view_vehicle&id=47 http://www.3sgto.org/garage_vehicle.php?do=view_vehicle&id=49
  13. Поздравления за уникалната придобивка! Сега, не мога да ти дам съвет откъде да купуваш части в България, защото не живея там, но иначе има много места в Америка, ако това е вариянт за теб... Провери линковете отдолу и ще видиш. Когато ставе въпрос за маслото, препоръчаното масло от Митсубиши е 10W30, но то може малко да се променя, в зависимост от сезона. През лятото по принцип се използва по-гъсто масло, а през зимата се използва по-рядко, заради разликите в температурите. Също така, използвай синтетично масло, а не обикновено. Ако искаш колата ти да стане по-бърза, купи си едно нещо, което се казва "boost controller" на английски и го инсталирай. Има механични такива за около $15 в Америка, но съм сигурен, че и в България ги има. Има и електронни, но те са по-скъпи. Разбира се, първо разбери как точно се инсталира или отиди при специалист, за да не прецакаш нещо. Информация за това има, колкото искаш в интернет. Провери линковете, които съм предоставил в моята тема "Полезни интернет страници за 3000ГТ/Стелт/ГТО" и ще откриеш много полезна информация. Разбира се, всичко е на Английски... Хаиде, успех, и се обаждай ако имаш някакви проблем. Също така, качи малко снимки, за да видим колата, ако това не ти е проблем. Ето и линковете, които ти обещах по-горе: http://www.3sx.com/store/comersus_index.asp http://www.jdmenginezone.com/engines/jdm-mitsubishi/ https://www.mitsparts.com/ https://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php?ck[year_1995]=true&ck[mkt_US]=true&ck[mkt_EU]=true&ck[mkt_CA]=true&ck[mkt_MX]=true&ck[viewcurrency]=USD&ck[iD]=0&ck[idlist]=0&ck[php_SESSION_ID]=b62mp0bg9daodtpf4re5kpi7h7 http://www.ninjaperformance.com/ http://www.dynamicracing.com/3000gt-stealth За някои по-дребни неща, можеш да проверяваш и в www.Ebay.com, но за по-важните използвай линковете по-горе, защото в Ebay има и фалшиви неща. http://www.ebay.com/itm/ADJUSTABLE-JDM-MANUAL-TURBO-BOOST-CONTROLLER-RED-ECLIPSE-MITSUBISHI-LANCER-TALON-/250863585191?fits=Model%3A3000GT&hash=item3a68a287a7&vxp=mtr А ето и два линка, на които можеш да видиш моите коли: http://www.3sgto.org/garage_vehicle.php?do=view_vehicle&id=47 http://www.3sgto.org/garage_vehicle.php?do=view_vehicle&id=49
  14. Най-новата ми версия на задните диодни светлини:
  15. Ако е VR-4 ще имаш интеркулери под предната броня. Сащо така, като вдигнеш капака ще видиш на манифолда да пише "twin intercooler" И така наречената "y-pipe". Освен това ще имаш бууст датчик в колата. Малко уточнение на коментарите по-горе е, че тези коли (3000ГТ/ГТО/Стелт) се произвеждаха само с 6-цилиндрови двигатели. Най-ниския клас беше около 161 коня (предимно Стеалтх, но и последната година на производство на 3000ГТ), средния клас беше с 222 Коня, а турбо модела беше с 300 коня от 91 до 93 и след това го направиха 320 коня. Четири-цилиндрови двигатели не са слагани в тези коли. За Японския пазар всички модели ГТО бяха със задвижване на четирите колела, докато по другите пазари, 3000ГТ и Стелт имаха предно предаване, с изключение на турбо модела, VR-4. Завиването на четерите колела го премахнаха в последните години, за да не се качва цената много и за да се свали теглото на колата. И накрая, искам да ти дам един съвет. Смени ангренажния ремък с колелата и затегача, и водната помпа. Ако можеш да си позволиш, смени и маслената помпа. След това се увери, че всичко работи, както трябва и си купи бууст контролер ($15 за най-простите) и вдигни бууст-а от 6 psi на 14 psi. Вдигай го малко по малко обаче (по 1 пси) и тествай колата за детонация. Ако не ти е ясно какво е това, отиди при някой, който разбира. Също така смени ауспуха, ако това няма да ти попречи да минаваш преглед. Махни всички излишни неща и инсталирай права тръба с диаметър 2.5 или 3 инча. В последствие можеш да си купиш и по-големи турбини и всичко, което ти трябва за тях. Аз ти препоръчвам размер 19Т за ежедневна употреба или ДР1300 за пистова употреба. След това мачкай наред...
×
×
  • Създаване...