jolly_roger Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Разбира се, че има крушка на пепелника, тя май е една и съща и за запалката. Аз я сменях, но в една работилница за аларми и по тази причина не многа да съм много полезен... :icon_blush: :mitsu-smiley: На пепелника има. Тука май стана някакво объркване :icon_confused: . Аз имах предвид, че няма за габарити и къси светлини, а за пепелника не знам как се сменя. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimito Публикувано 27 април 2007 Сподели Публикувано 27 април 2007 Здравейте !Аз съм нова и имам от скоро Каризма 1.8 GDI !На мен също ми изгоря крушката на часовника и искам да знам как да я поправя !!!Информацията е полезна но ако може някой да сложи снимки как и къде точно се поставя отверката и т.н. Като във статията за смяната на крушките на таблото !Биг Бос ти си явно по запознатият тук и се надявам да ми помогнеш :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 юли 2007 Сподели Публикувано 12 юли 2007 Да сме честни - има си едно жило, което е на лявото въздуховодче, но то въобще не пречи на свалянето. Иска си внимание и дърпане напред, както пише по-нагоре. Благодарение на снимката се ориентира човек по-лесно! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valmark Публикувано 17 септември 2007 Сподели Публикувано 17 септември 2007 Здравейте.И аз имам същият проблем с тази "крушчица" на часовника.Но като знам все пак колко са финни и прецизни японците,малко ме беше страх до сега да пипана там.Сега след като видях подробното и онагледено със снимки и схеми обяснение,смятам,че няма да има проблем.Ще опитам сам да си помогна,че като споделях с всички майстори за този проблем всичките ми казваха:абе нали си имаш часовник......... :rolleyes: Благодаря предварително на всички за съветите.Ще пиша,като опитам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Пращам една снимка от която може да стане малко по-ясно. Не знам защо, но никъде не прочетох, че този панел не излиза нагоре, а се дърпа по хоризонтала към вас. С малко повече усилия и излиза. А лампичката на часовника не може да се обърка. Тя е отзад по средата и наподобява шестограм със срез като за отверка. Самата крушка с фасунката е около 2 лева. Желая късмет на всички. :good:Здравей, аз съм Вальо от Стара Загора и сащо съм с изгоряля крушка ама не ми е ясно вдига ли се леко това за да тръгне да се плъзга и каде се хваща за да не се счупи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Здравей, аз съм Вальо от Стара Загора и сащо съм с изгоряля крушка ама не ми е ясно вдига ли се леко това за да тръгне да се плъзга и каде се хваща за да не се счупи? Аз лично пъхнах едно швейцарско ножче, с което на указаното място по-горе се притискат въпросните щипки (без да права повече каквито и да е движения с него), след което придръпваш напред и то излиза, така и на 4 те щипки и излезе цялото. Успех и внимавайте! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Пращам една снимка от която може да стане малко по-ясно. Не знам защо, но никъде не прочетох, че този панел не излиза нагоре, а се дърпа по хоризонтала към вас. С малко повече усилия и излиза. А лампичката на часовника не може да се обърка. Тя е отзад по средата и наподобява шестограм със срез като за отверка. Самата крушка с фасунката е около 2 лева. Желая късмет на всички. :good:Здрасти, аз съм Вальо от Ст. Загора и гледам твоята снимка.Всичко схванах само не ми е ясно как панелът минава настрани, нали тази заоблена лайсна пречи? :icon_blush: Благодаря ти предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Привет на всички.Както при повечето каризми часовникът не свети, така и моят не свети от както съм я купил. Днес се заинатих и реших да си сменя най-накрая крушката /няма да скрия, че направих един плах опит преди когато си купих колата/ и да си призная доста се поизпотих. Искам да кажа само, че на четене всичко изглежда онагледено и просто, но доста се изнервих. Като допълнение към обстойно онагледените примери погоре в темата само бих искал да допълня: 1-во Явно тази част от таблото/където е часовника и въздуховодите/ се е спекъл към главното табло и трябва първо да се разклати по някакъв начин за да се отдели 2-ро притиснах с малко /широко около 5-10 мм/ и тънко ножче, а не с отверка пластините на въпросните места понеже може да се деформира пластмасата и пъхнах на дълбочина около 2 см. 3. Положих големи усилия в издърването понеже вътре има някакво уплътнение и беше залепнало Успех в начинанието :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gospodinov Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Имам Каризма 97г 1.8 16v но лампата за бензина ми святка изклучително рядко и савсем за малко,можете ли да ми кажете от какво може да е :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Здравейте всички, мен също, както и carismatic_men ме интересува как се сменя пампичката на часовника. Ако някой знае ще е много полезно да сподели ... благодаря предваритено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Само две теми по надолу е толкова подробно обяснено, че повече няма накъде. Само да му се чете на човек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 ооо вярно, изобщо не бях видял. Здравей Милене, взех каризмата дето оня ден в събота преглеждахме.... сега трябва да се разберем кога ще сменим консумативите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 :help: Приятели, така и така в тази тема става въпрос за смяна на крушки и комсумативи та реших да споделя нещо с вас и да попитам за съвет!Омръзна ми да сменям крушките на предните габарити. Кво ли не направих, какви ли не диоди слагах и все тая. Изкарват по около месец и край. По-скоро десния - не знам каква и причината!!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Замери ли с мултицет, какво напрежение идва до тях? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 :help: Приятели, така и така в тази тема става въпрос за смяна на крушки и комсумативи та реших да споделя нещо с вас и да попитам за съвет!Омръзна ми да сменям крушките на предните габарити. Кво ли не направих, какви ли не диоди слагах и все тая. Изкарват по около месец и край. По-скоро десния - не знам каква и причината!!Поздрави! Обясни по-подробно за какви диоди става въпрос? Щото, ако слагаш светодиоди и те горят, е направо абсурдно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Обясни по-подробно за какви диоди става въпрос? Щото, ако слагаш светодиоди и те горят, е направо ъпсурдноАбсурдно ама факт!!!!Имам чувството, че давам повече пари за диоди отколкото за бензин!!! Даже един докато се опитвах да го сменя се счупи и сега е във фара! Последните ги смених преди малко повече от месец и вчера (5.11) видях, че десния пак не свети! Не съм мерил нищо,ама май наистина трябва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Абсурдно ама факт!!!!Имам чувството, че давам повече пари за диоди отколкото за бензин!!! Даже един докато се опитвах да го сменя се счупи и сега е във фара! Последните ги смених преди малко повече от месец и вчера (5.11) видях, че десния пак не свети! Не съм мерил нищо,ама май наистина трябва! Измерването надали ще ти помогне нещо. То няма откъде да дойде по-високо напрежение. Пък и диодите издържат на пикове в напрежението. Опитай с тези - http://www.tpetrov.com/search.php?prod=LAM...2V%20LED%20BA9S Ако и те изгорят, не ми идва никаква идея. Да не си с някои халогени по 100W, щот те тъй греят, че могат да стопят и фара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Измерването надали ще ти помогне нещо. То няма откъде да дойде по-високо напрежение. Пък и диодите издържат на пикове в напрежението. Опитай с тези - http://www.tpetrov.com/search.php?prod=LAM...2V%20LED%20BA9S Ако и те изгорят, не ми идва никаква идея. Да не си с някои халогени по 100W, щот те тъй греят, че могат да стопят и фара.Със съвсем нормални крушки съм си по каталог! Възможно ли е да има някъде отечка или нещо да дава на късо? Точно такъв вид диоди слагам. Пробвах и с обикновени крушчици - пак същото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Със съвсем нормални крушки съм си по каталог! Възможно ли е да има някъде отечка или нещо да дава на късо? Точно такъв вид диоди слагам. Пробвах и с обикновени крушчици - пак същото! Стисни леко с клещи кабелните обувки към фасунката на габарита, за да влизат стегнато. И единия кабел е към маса. Виж и там дали е стегнат. Да не би фара да не е закрепен добре и да има големи вибрации? Единствената "умна" идея, която ми идва, е да сложиш крушки 24V/5W. Ще светят по-слабо, но се надявам да не горят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Стисни леко с клещи кабелните обувки към фасунката на габарита, за да влизат стегнато. И единия кабел е към маса. Виж и там дали е стегнат. Да не би фара да не е закрепен добре и да има големи вибрации? Единствената "умна" идея, която ми идва, е да сложиш крушки 24V/5W. Ще светят по-слабо, но се надявам да не горят.Размених местата на диодите и резултата бе, че изгорелия не светеше,а другия светеше т.е. проблема си е някъде другаде. Кво да правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Моето часовниче не свети, утре ще пробвам по схемите...А може ли да ми кажете - в жабката по принцип има ли лампичка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Ами в жабката няма лампичка, а внимавай със свалянето там и прочети хубаво да не счупиш нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Ох, слизам до :mitsu-smiley: Гейшата :mitsu-smiley: да пробвам да махна това панелче... Ще си взема и фотоапарата, ако успея да го направя ще поснимам малко, че някои снимки тук не мога да ги видя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Пфууу, не е лесно, то няма никакво разстояние/луфт по този панел странично, милиметър даже няма - ножчето няма как да влезе, ако някой има снимки ще го помоля да качи пак, че тези в темата не се зареждат по една и друга причина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 По-смело колега не се предавай. Има точно 4 места, които уцелиш ли се усеща и освобождава панела. После е лесно, мойте снимки не излизат, защото съм ги махнал от прикачените файлое, а и не пазя снимките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.