Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано

Разбира се, че има крушка на пепелника, тя май е една и съща и за запалката. Аз я сменях, но в една работилница за аларми и по тази причина не многа да съм много полезен... :icon_blush:

:mitsu-smiley: :) На пепелника има. Тука май стана някакво объркване :icon_confused: . Аз имах предвид, че няма за габарити и къси светлини, а за пепелника не знам как се сменя. :mitsu-smiley:
  • преди 4 седмици ...
  • Отговори 136
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Публикувано

Здравейте !

Аз съм нова и имам от скоро Каризма 1.8 GDI !На мен също ми изгоря крушката на часовника и искам да знам как да я поправя !!!Информацията е полезна но ако може някой да сложи снимки как и къде точно се поставя отверката и т.н. Като във статията за смяната на крушките на таблото !

Биг Бос ти си явно по запознатият тук и се надявам да ми помогнеш :icon_angel:

  • преди 2 месеца ...
Публикувано

Да сме честни - има си едно жило, което е на лявото въздуховодче, но то въобще не пречи на свалянето.

 

Иска си внимание и дърпане напред, както пише по-нагоре. Благодарение на снимката се ориентира човек по-лесно!

 

:icon_rock:

  • преди 2 месеца ...
Публикувано

Здравейте.И аз имам същият проблем с тази "крушчица" на часовника.Но като знам все пак колко са финни и прецизни японците,малко ме беше страх до сега да пипана там.Сега след като видях подробното и онагледено със снимки и схеми обяснение,смятам,че няма да има проблем.Ще опитам сам да си помогна,че като споделях с всички майстори за този проблем всичките ми казваха:абе нали си имаш часовник......... :rolleyes: Благодаря предварително на всички за съветите.Ще пиша,като опитам.

Публикувано
Пращам една снимка от която може да стане малко по-ясно. Не знам защо, но никъде не прочетох, че този панел не излиза нагоре, а се дърпа по хоризонтала към вас. С малко повече усилия и излиза. А лампичката на часовника не може да се обърка. Тя е отзад по средата и наподобява шестограм със срез като за отверка. Самата крушка с фасунката е около 2 лева. Желая късмет на всички. :good:

Здравей, аз съм Вальо от Стара Загора и сащо съм с изгоряля крушка :) ама не ми е ясно вдига ли се леко това за да тръгне да се плъзга и каде се хваща за да не се счупи?

Публикувано
Здравей, аз съм Вальо от Стара Загора и сащо съм с изгоряля крушка :) ама не ми е ясно вдига ли се леко това за да тръгне да се плъзга и каде се хваща за да не се счупи?

 

Аз лично пъхнах едно швейцарско ножче, с което на указаното място по-горе се притискат въпросните щипки (без да права повече каквито и да е движения с него), след което придръпваш напред и то излиза, така и на 4 те щипки и излезе цялото.

 

Успех и внимавайте!

  • преди 2 седмици ...
Публикувано
Пращам една снимка от която може да стане малко по-ясно. Не знам защо, но никъде не прочетох, че този панел не излиза нагоре, а се дърпа по хоризонтала към вас. С малко повече усилия и излиза. А лампичката на часовника не може да се обърка. Тя е отзад по средата и наподобява шестограм със срез като за отверка. Самата крушка с фасунката е около 2 лева. Желая късмет на всички. :good:

Здрасти, аз съм Вальо от Ст. Загора и гледам твоята снимка.Всичко схванах само не ми е ясно как панелът минава настрани, нали тази заоблена лайсна пречи? :icon_blush: Благодаря ти предварително!

Публикувано

Привет на всички.

Както при повечето каризми часовникът не свети, така и моят не свети от както съм я купил. Днес се заинатих и реших да си сменя най-накрая крушката /няма да скрия, че направих един плах опит преди когато си купих колата/ и да си призная доста се поизпотих. Искам да кажа само, че на четене всичко изглежда онагледено и просто, но доста се изнервих. Като допълнение към обстойно онагледените примери погоре в темата само бих искал да допълня:

1-во Явно тази част от таблото/където е часовника и въздуховодите/ се е спекъл към главното табло и трябва първо да се разклати по някакъв начин за да се отдели

2-ро притиснах с малко /широко около 5-10 мм/ и тънко ножче, а не с отверка пластините на въпросните места понеже може да се деформира пластмасата и пъхнах на дълбочина около 2 см.

3. Положих големи усилия в издърването понеже вътре има някакво уплътнение и беше залепнало

Успех в начинанието :mitsu-smiley:

  • преди 2 месеца ...
Публикувано

Имам Каризма 97г 1.8 16v но лампата за бензина ми святка изклучително рядко и савсем за малко,можете ли да ми кажете от какво може да е :icon_hmm:

Публикувано

Здравейте всички, мен също, както и carismatic_men ме интересува как се сменя пампичката на часовника. Ако някой знае ще е много полезно да сподели :)... благодаря предваритено

Публикувано

Само две теми по надолу е толкова подробно обяснено, че повече няма накъде. Само да му се чете на човек.

Публикувано

ооо вярно, изобщо не бях видял. Здравей Милене, взех каризмата дето оня ден в събота преглеждахме.... сега трябва да се разберем кога ще сменим консумативите

  • преди 9 месеца ...
Публикувано

:help: Приятели, така и така в тази тема става въпрос за смяна на крушки и комсумативи та реших да споделя нещо с вас и да попитам за съвет!

Омръзна ми да сменям крушките на предните габарити. Кво ли не направих, какви ли не диоди слагах и все тая. Изкарват по около месец и край. По-скоро десния - не знам каква и причината!!

Поздрави!

Публикувано

Замери ли с мултицет, какво напрежение идва до тях?

Публикувано
:help: Приятели, така и така в тази тема става въпрос за смяна на крушки и комсумативи та реших да споделя нещо с вас и да попитам за съвет!

Омръзна ми да сменям крушките на предните габарити. Кво ли не направих, какви ли не диоди слагах и все тая. Изкарват по около месец и край. По-скоро десния - не знам каква и причината!!

Поздрави!

 

Обясни по-подробно за какви диоди става въпрос? Щото, ако слагаш светодиоди и те горят, е направо абсурдно

Публикувано
Обясни по-подробно за какви диоди става въпрос? Щото, ако слагаш светодиоди и те горят, е направо ъпсурдно

Абсурдно ама факт!!!!

Имам чувството, че давам повече пари за диоди отколкото за бензин!!! Даже един докато се опитвах да го сменя се счупи и сега е във фара! Последните ги смених преди малко повече от месец и вчера (5.11) видях, че десния пак не свети! Не съм мерил нищо,ама май наистина трябва!

Публикувано
Абсурдно ама факт!!!!

Имам чувството, че давам повече пари за диоди отколкото за бензин!!! Даже един докато се опитвах да го сменя се счупи и сега е във фара! Последните ги смених преди малко повече от месец и вчера (5.11) видях, че десния пак не свети! Не съм мерил нищо,ама май наистина трябва!

 

Измерването надали ще ти помогне нещо. То няма откъде да дойде по-високо напрежение. Пък и диодите издържат на пикове в напрежението. Опитай с тези - http://www.tpetrov.com/search.php?prod=LAM...2V%20LED%20BA9S Ако и те изгорят, не ми идва никаква идея. Да не си с някои халогени по 100W, щот те тъй греят, че могат да стопят и фара.

Публикувано
Измерването надали ще ти помогне нещо. То няма откъде да дойде по-високо напрежение. Пък и диодите издържат на пикове в напрежението. Опитай с тези - http://www.tpetrov.com/search.php?prod=LAM...2V%20LED%20BA9S Ако и те изгорят, не ми идва никаква идея. Да не си с някои халогени по 100W, щот те тъй греят, че могат да стопят и фара.

Със съвсем нормални крушки съм си по каталог! Възможно ли е да има някъде отечка или нещо да дава на късо? Точно такъв вид диоди слагам. Пробвах и с обикновени крушчици - пак същото!

Публикувано
Със съвсем нормални крушки съм си по каталог! Възможно ли е да има някъде отечка или нещо да дава на късо? Точно такъв вид диоди слагам. Пробвах и с обикновени крушчици - пак същото!

 

Стисни леко с клещи кабелните обувки към фасунката на габарита, за да влизат стегнато. И единия кабел е към маса. Виж и там дали е стегнат. Да не би фара да не е закрепен добре и да има големи вибрации?

Единствената "умна" идея, която ми идва, е да сложиш крушки 24V/5W. Ще светят по-слабо, но се надявам да не горят.

Публикувано
Стисни леко с клещи кабелните обувки към фасунката на габарита, за да влизат стегнато. И единия кабел е към маса. Виж и там дали е стегнат. Да не би фара да не е закрепен добре и да има големи вибрации?

Единствената "умна" идея, която ми идва, е да сложиш крушки 24V/5W. Ще светят по-слабо, но се надявам да не горят.

Размених местата на диодите и резултата бе, че изгорелия не светеше,а другия светеше т.е. проблема си е някъде другаде. Кво да правя?

  • преди 1 месец ...
Публикувано

Моето часовниче не свети, утре ще пробвам по схемите...

А може ли да ми кажете - в жабката по принцип има ли лампичка?

Публикувано

Ох, слизам до :mitsu-smiley: Гейшата :mitsu-smiley: да пробвам да махна това панелче... Ще си взема и фотоапарата, ако успея да го направя ще поснимам малко, че някои снимки тук не мога да ги видя...

Публикувано

Пфууу, не е лесно, то няма никакво разстояние/луфт по този панел странично, милиметър даже няма - ножчето няма как да влезе, ако някой има снимки ще го помоля да качи пак, че тези в темата не се зареждат по една и друга причина...

Публикувано

По-смело колега не се предавай. Има точно 4 места, които уцелиш ли се усеща и освобождава панела. После е лесно, мойте снимки не излизат, защото съм ги махнал от прикачените файлое, а и не пазя снимките.

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...