valboss Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Pepper, това дали не беше твоето табло? ЦЪК http://www.picvalley.net/u/1883/1531042992205192974.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Не е мойто, но го имаше май в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Дано свърши работа на Jim Crow... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Благодаря ви, засега съм се отдръпнал плахо, но може и да пробвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Искам да питам за лампичките в копчетата за фаровете за мъгла. На едното копче е изгоряла лампичака, като изгори и на другото ще трябва да ги сменям. Ако някой пази такава лампичка да я снима сложена върху линийка, за да знам какво да търся, защото в магазина има по 20вида дребни лампички. Също така да питам - там някъде под таблото има ли букси, където се съединяват кабелите от волана? Мсисля да сложа един диод от копчето на пръскалката до втората степен на задната чистачка, ако сменя и пръскалките, може да се наложи да го направя и на предната чистачка. Мисля като ми остане време да си сложа и лампа в джабката, ще сложа и снимки...Имам две идеи за нея - да се вземе ток от постоянно включения за радиото (той трябва да е същия като на осветлението), или да се свърже паралелно на осветлението в купето и като се отвори да става светло навсякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Искам да питам за лампичките в копчетата за фаровете за мъгла. На едното копче е изгоряла лампичака, като изгори и на другото ще трябва да ги сменям. Ако някой пази такава лампичка да я снима сложена върху линийка, за да знам какво да търся, защото в магазина има по 20вида дребни лампички. Също така да питам - там някъде под таблото има ли букси, където се съединяват кабелите от волана? Мсисля да сложа един диод от копчето на пръскалката до втората степен на задната чистачка, ако сменя и пръскалките, може да се наложи да го направя и на предната чистачка. Мисля като ми остане време да си сложа и лампа в джабката, ще сложа и снимки...Имам две идеи за нея - да се вземе ток от постоянно включения за радиото (той трябва да е същия като на осветлението), или да се свърже паралелно на осветлението в купето и като се отвори да става светло навсякъде. Аз съм си сложил осветление на подлакътника,но съм го вързал към запалката.Отделно съм сложил ключе което прави контакт като се отвори капака и само тогава свети.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Има едни като неончета (cold cathode), с нещо такова ли ?За тази в джабката, си намерих една такава, като тази в багажника, като бях на село, в багажника и е лепено щифтчето и като я сменя ще залепя старата някъде около airbag-a... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Скоро си купих такива крушки за бутона на нагревателите, стопа за мъгла и т.н.На дължина са около 5 мм и имат син "маншон"за съжаление дори и при най-ниска резолюция на апарата не мога да се вместя в 50к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Май успях, дано да е станало нещо и да бъда полезен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Има тема за разхода, както и лични съобщения. Не е нужно да се качват снимките в самия форум.До колкото разбрах, това са от най-малките лампички, без никакъв цокъл.Остава въпроса със снопа кабели - дали се съединява някъде отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Нямaше нужда да благодариш толкова сърдечно, vladimirov. А колкото до самата снимка, смятам че на доста от хората в този форум би им било от полза, да знаят как изглеждат тези крушки. Ако не съм бил прав, съжалявам - няма да се повтори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Биг-Бос, искам да те попитам нещо. Моята Каризма 1.8 GDI с номер на двигателя: 4G93JH0647 - имам ли лампа за резерва на бензина, защото като я купих въобще не обърнах внимание и така си карам - пък който и да питам не знае и не се наема да ми свали таблото.Но като видях схемата която си дал, добих кураж,че и лампата на часовника ми е изгоряла и нея ще сменя и още нещо - какво е това ЕКО къде свети на таблото? Виждам, че имам такова, но никога не ми е светвало а карам нормално. Много рядко ръчкам - да не би и тази крушка да е предала богу дух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Колега, трябва да имаш лампа, няма как - сигурно е изгоряла. Таблото се сваля лесно, както и на часовника, стига да не те е страх. Прочети по-нагоре постовете и ще придобиеш представа как става. А лампата "еко" я имат само моделите, които нямат борд компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Колега трябва да имаш лампа, няма как сигурно е изгоряла. Таблото се сваля лесно, както и на часовника стига да не те е страх. Прочети по-нагоре постовете и ще придобиеш представа как става. А лампата еко я имат само моделите, които нямат борд компютър. Да, колега, прочетох - ще го сваля и таблото и часовника. Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Само да вмъкна ,че лампата на резервата светва много късно (по мои изчисления имаш около 6/7 литра още).Когато срелката е в долната част на делението оцветено в червено.При мен е така,в началото си помислих,че е развалена и покарах доста след като срелката попадна в червената зона и си светна.А за часовника,смяната става елемнетарно,с една шпатулка или нещо тънко и широко откачаш щипките (на снимките в темата е посочено къде точно) и дърпаш панела към теб.След това е ясно.Аз като сложиш новата крушка не правеше хубаво контакт различаваше се от оригиналната и се наложи да й закривя малко металните пластинки, имай го в предвид. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Само да вмъкна ,че лампата на резервата светва много късно (по мои изчисления имаш около 6/7 литра още).Когато срелката е в долната част на делението оцветено в червено.При мен е така,в началото си помислих,че е развалена и покарах доста след като срелката попадна в червената зона и си светна.А за часовника,смяната става елемнетарно,с една шпатулка или нещо тънко и широко откачаш щипките (на снимките в темата е посочено къде точно) и дърпаш панела към теб.След това е ясно.Аз като сложиш новата крушка не правеше хубаво контакт различаваше се от оригиналната и се наложи да й закривя малко металните пластинки, имай го в предвид. Поздрави. Мерси, колега. Мен ме беше страх, да не остана без бензин и затова.. Но ще рискувам ,та да видя дали наистина свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Мерси колега мене ме беше страх да не остана без бензин и затова но ще рискувам та да видя дали наистина свети И мен ме беше страх,ама ми се наложи да покарам около 40 км на резерва и светеща лампа,докато успея да заредя и така разбрах всъщност, че не е изгоряла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Мерси колега мене ме беше страх да не остана без бензин и затова но ще рискувам та да видя дали наистина светиКолега Шопов, имаш лично съобщение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Има ли Carisma GDI копче за регулиране на осветеноста на таблото? Щото моята не мога да и го намеря... в книжката пише, че трябва да е там, където при мен е регулирането на фаровете. :rolleyes: По въпроса за лампата... Последния път напомпах 55,54 литра (по колонка) и не ми беше светнала лампата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 (редакция) Днеска бях почивка и тъй като отдавна искам да сменя всички изгорели крушки по панела за управление на парното, пепелник, запалка. Документирах всичко със телефона, така че ето какво се получи: Ето как освободих прословутите щипки: Както знаете 4-ри са на брой, след като охлабят, леко издърпайте целият панел напред. http://www.picvalley.net/u/1876/13711813492090353836.JPG http://www.picvalley.net/u/2880/1842061462814142859.JPG Това е задната част на часовника, откъдето можете да смените крушката без повече манипулации и да върнете панела обратно. За съжаление тези две снимки нещо не са добри. Фасонгата на крушката е на средата, където се вижда зеленко, отвивате я и я махате, слагате нова и сте готови. http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009267.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009269.jpg Следват два винта от двете страни точно тук: http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009268.jpg И един зад пепелника, като трябва да внимавате, защото тази част, която стяга болта отзад ми изпадна навътре и не успях да я извадя. При монтирането ми останаха 2 болта, единият е от тук ама другия нямам идея. :D http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009274.jpg На тази снимка се виждат и две от щипките, които държат панела, освен 3 те болта. Щипките пак са 4-ри от двете страни, дърпайте смело, но не и безотговорно, на мен едната ми липсваше явно манипулация на предишния собственик. http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009278.jpg Ето ги къде са се скрили крушките, доста се чудех къде са. Това за колите без климатроник де. http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009281.jpg Забравил съм да снимам и тези на пепелника и на запалката, но те са лесни, а и могат да се сменят без това разчарковане. Ето и крайният резултат в тъмния гараж: http://www.foto.bg/data/6122/medium/19032009283.jpg Успех на всички! п.с: Нещо гледам, че част от снимките не излизат, те са качени във фото.бг, мисля че това е линкът към албума. http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=6122 Редактирано 4 ноември 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Аз да довърша започнатото от вчера, та разглобих и таблото за да сменя една изгоряла крушка. Да ама се вкарах във филм. Първо крушките, които осветяват са малко странни имат нещо като шапчица, която е синя гума, а второ като махна гумичката са леко като опушени отвътре. Попитах за подобни крушки, на които светлината им е бяла, защото оригиналните създават тази илюзия. Оказа се, че ги продават в комплект по 2 и струват 8 лв., което е прекалено много като се има предвид, че обикновенните са 0,50 ст. Взех си обикновенна разбира се, обаче като и сложих синьото гуменце от старата се оказа в пъти по-силна. Сега се чудя, дали са по-специални крушчиците или старите са толко остарели, че са като опушени отвътре. Въобще какво ще ми препоръчате, така и така съм разглобил таблото. Но така е много грозно, една свети силно другите мижаво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Ами ако са изгорели ще са опушени. Виж на някоя работеща крушка. Ако имаш мерак може да ги смениш с диоди. Диода е около 20 ст резистора до 10ст, само подходящ цвят трябва да избереш. Може в самото табло (на километража) да сложиш UltraBright диоди и ще стане супер (трябва да подбереш цвета, иначе ще стане синьо) или да сложиш доста яко крушки.P.S. Имаше една-две теми по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Прерови лаковете на жена си и избери някой тъмен....Но гледай да не те види някой, че ще ти замине репутацията... :icon_angel: .......................Другият начин е с черен перманентен маркер.Минаваш крушчиците и те така..... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Мерси колеги ще допълня, че си купих специално син лак, обаче пак си свети силно, но поне синя светлина. Сетне сложих синята гумичка и пак си грее в пъти повече от другите. Гадното е, че моята няма за регулиране на осветлението на таблото. А тия светодиоди къде да ги търся? В бриколаж дали има? В краен случай отивам купувам си още 3 от по 0,50 ст. и ги пляскам с лак и тях, само ме притеснява, че вечер ще ми дразни очите, заради по-силната светлина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 март 2009 Сподели Публикувано 20 март 2009 Опитай да насложиш няколко слоя черен перманентен маркер.В къщи съм минал една енергоспестяваща крушка - от тези, с навитите на спирала тръбички - ползвам я за нощна - и ефекта е добър. Колкото повече я минаваш, по-заглушена светлина дава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.