Премини към съдържание

valmark

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

За valmark

  • Рожден ден 07/19/1984

Интернет контакт

  • AIM
    djvlado
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    MITSUBISHI CARISMA 1.8 GLX

valmark's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. valmark

    Регулиране на предница

    Ами то винаги има и негативни мнения за всичко А иначе то удара беше много странен. Аз бях на място чаках на светофар и един идиот завивайки и гледайки в луната се удари в мене докато аз бях спрял. Уж и правиха оглед и не намериха някакви поражения по окачването имаше броня, капак, радиатор, фар... счупени другото... уж здраво. Та ще ида да видя тези от реглажа ко ще кажат.
  2. valmark

    Регулиране на предница

    Сериозна посещаемост над 50 човека, но никой не препоръчва къде да направя реглажа?
  3. Преди един месец ме удариха на един светофар почти челно и след като смених каквото имаше счупено и смачкано трябва да направя регулиране на предницата защото сега малко дърпа на една страна и волана ми трябва да е завъртян на дясно за да върви на право колата Къде мога да направя в София реглаж и имате ли някакви контакти - телефон, работно време...
  4. Ами и аз мисля, че проблема не е в Ламбда сондата, защото тя би трябвало да играе роля на бензин, но не и на гас??? или се бъркам? А за дюзите как мога да реша проблема със запушването? Някоя от тези добавки за бензин или ?
  5. Да, но предполгам, че проблема не е от самия автоматик, а от газ-та и самия механизам който подава газ. Поне така си мисля аз.. следователно би могло да го има при всички и при автоматиците и при другите.
  6. Явно никой не е имал подобен проблем след като няма отговор от никой.
  7. Здравейте колеги, От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ. Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем. Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ? Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва. Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението?
  8. Здравейте и от мен. Днес и аз имах същия проблем с ниските обороти на Моята Каризма. Той се появи след като снощи сложих ксенони и се наложи да изключа акомулатора за около 1 час, докато монтирах ксенона. След като нагласих всичко и върнах обратно акумолатора запалих колага и вече нямаше ниски обороти и гаснеше ако не подавам гас. Преди ми го беше правило отново и мислех да не се е извадил някой маркуч за въздух, но всичко този път изглеждаше наред освен, че колата гаснеше. Днес ходих при DJ Tymbi в Лозенец и съм му много благодарен !!! Закачихме на диагностика и се оказа, че след като съм махнал акумолатора са се изгубили настройките на компютъра. След като съм закачил обратно акумолатора е трябвало да се възстановят, но явно поради някъква причина при мен това не се случило. Пламен ми направи необходимите настройки и сега колата ми работи по-добре от всякога. Оправиха се и други странични ефекти които преди имаше при превключване на предавките (понеже съм автоматик) се усещаше едно "пресецване" сега след регулирането и то изчезна. Хиляди благодарности на DJ Tumbi !!
  9. valmark

    Проблем с Abs

    Ами и на мен ми се иска да я кача на компютърна диагностика, но къде? Кажете някой сервиз или форумец, дето да е читав и да не е 10101010 лева.??
  10. valmark

    Проблем с Abs

    А ти изчистил ли си ги и ако да къде или сам? И аз чух подобно нещо, че може да са зацапани само, но как да разбера? Къде са точно тези венци?
  11. valmark

    Проблем с Abs

    Колеги, исках да Ви попитам, някои дали не е имал подобен проблем с ABS-a. Значи от около седмица, от време на време ми светва лампата на ABS-a и стой така, докато не угася двигателят и запаля отново. Забелязах, че става предимно като пътувам на дълъг път, но понякога и градско също се включва. В същия момент накладките ми бяха за смяна и силно се надявах да има връзка , но уви. Смених накладките днес предни, задни .... но лампата за ABS-a пак светна като пътувах Някъква идея от какво може да е или .. по скоро каде да отида да напваря диагностика? Балканстар дали взимат скъпо само за диагностика?
  12. Благодаря за отговора. Ще се свържа с Пламен и ще действаме. Мерси още веднъж
  13. Надявах се да има поне няколко отговора.. но уви. :( Кажете колеги, че е дошло времето за смяна и не искам да отлагам. Кажете къде да го сменя качествено.
  14. Здравейте Преди време бях търсил тема за смяна на масло на автоматик, сега търсачката не ми намира нищо. Рових из нет-а за сервизи и смяна на масло на автоматик и намерих няколко варианта. Единият е сервиз - автоцентър автоматик който се намира на бул. Черни връх 86 - София. Лошото е, че на доста места четох и то доста противоречиви мнения за този сервиз, повечето бяха че не са доволни и че взимали скъпо. Другият сервиз който намерих е http://avtomatik.hit.bg/map.html и се намира в жк.,,Света Троица" ул. Зайчар до блок 379. За него няма мнения Въпросната смяна на маслото на каризмата заедно с двата филтъра, труд и гарнитура на двете места питах е около 200 лв.. Може ли да каже някой ако е сменял как и къде.. .. Знам за колега от форума , но е в Пловдив.. . Кажете някои за София...???
  15. Колеги, монтирах си вчера ксенон.. взех нещо средно, да не кажа нисък клас за около 170 лв. Би ксенон Н4 - 5000к. Ще направя снимки и ще кача да се похваля
×
×
  • Създаване...