Здравейте колеги, От извесно време имам много неприятен проблем. Каризмата ми е 1,8 бензин, автоматик. Когато реша да изпреварвам или да сваля на по-ниска предавка автоматика и натисна рязко педала на газта до долу за да опре в копчето за превключване, предавката се сваля на по ниска, но в този момент колата се форсира на макс и педала на газта потъва и не може да се върне. Доста е неприятно при изпреварвания и завои защото тръгне ли да набира така рязко трудно се спира. Като спра и отворя капака трябва ръчно да върна механизма към който всъщност е вързано жилото на газта защото той е блокирал в позиция почти пълна газ. Мислех, че е нещо жилото и ходих да ми го видят и уж го регулираха (самото жило), но онзи ден като пътувах пак същия проблем. Възможно ли е когато колата загрее малко този механизъм дето е за подаване на газ да блокира по някаква причина, защото друго не виждам какво може да е като проблем ? Някой с подобен проблем и решение ? Имам и още едно проблемче с Каризмата. Сутрин когато се кача и запаля колата пали малко трудно, но всъщност самия проблем идва след като запали - колата работи с нормални обороти, но няма мощност. Като подам газ се усеща все едно се дави колата. Това е на студен двигател и го прави всеки път и сутрин и през деня ако не е работил двигателя за няколко часа. Ако реша да тръгна веднага лед като съм запалил примерно след минутка две, колата не върви... даваш газ тя затъва... няма мощност, но пък като запаля и поработи 6, 7, минути и тогава тръгна всичко е наред - има си мощност , не затъва.... Аз съм с газова уредба и пробвах като запаля и ми затъва на бензин, превключвам на газ и там пак така прави докато е студена, после се отпушва. Ходих в Друмник Сервиз, защото ми е на 50 метра от нас да направят диагностика, една сутрин докато е студена. Там 1 час се диагностицираха и накрая казаха, че проблема идвал от ламбда сонда и трябва да се смени???? Някой имал ли е подобен проблем и дали смяната на ламбда сондата е решението?