Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 септември 2005 Admin Сподели Публикувано 21 септември 2005 Подмяната на крушките на таблото на много модели Мицубиши е идентичен с тук показания от модела Carisma. Необходими са две отвертки тип "звезди" среден размер, като едната е задължително да бъде с късо рамо за да се отвият горните болтове, а след това цялото табло. Започва се първо с долната кора. http://media.snimka.bg/s1/3366/032975377.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3366/032975374.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3366/032975376.jpg?r=0 След това следва горната кора. http://media.snimka.bg/s1/3366/032975375.jpg?r=0Внимателно се отделя без особено усилие. Внимавайте да не прекъснете някой ел. кабел около контактния ключ. Сега вече ви е необходима "звездата" с късото рамо. Има само 2 болта - ляв и десен. http://media.snimka.bg/s1/3366/032975373.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3366/032975372.jpg?r=0След това се отделя вътрешната предпазна козирка. Има само един централен в горната средна част на таблото. Отдолу е с пластмасови "канали". Следва трудната част. Свалете волана в крайно долно положение с регулатора на височина и внимателно издърпайте таблото. Не използвайте движения наляво - надясно, защото както виждате таблото е закрепено на слотове и може да се разпоят някои съединения. Не дърпайте рязко и силно!В бялата кръгла част се вижда четириъгълният накрайник за жилото на изминатите километри. Ако не се напасне точно при обратното слагане на таблото стрелката на километража ще "трепти" в зоната на 80- 110 километра. Това е и един от основният белег ако някой е връщал километража на колата преди....., но да не се отклонявам от въпроса....При свалянето се изважда първо горната част и съответно се слага по обратния ред. http://media.snimka.bg/s1/3366/032975371.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3366/032975370.jpg?r=0Разглобеното табло. Долните черни фасонки от дясо на ляво по ред на номерата са за:ABS, резервата, фаровете за мъгла, отворена врата, ръчна спирачка, масло, акумулатор, chek engine, нивото в резервоара за чистачки, cruise (само на моделите оборудвани с тази екстра) , SRS, security (намира се отгоре между първа и втора фасонка и е само за моделите оборудвани с тази екстра). Горните водоравни три са за мигачите и осветеността на таблото. Големите фасонки са със сини шапчици и осветяват таблото. http://media.snimka.bg/s1/3366/032975369.jpg?r=0 Това са крушките. Най-малките не са за таблото, а за помощните бутони. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/krushki.jpg Има ги на ул. " Поп Богомил" 42Важното е да се каже, че са 12V за кола.Ето точния адрес. http://img407.imageshack.us/img407/5008/popst4.jpg Успех :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2005 Сподели Публикувано 21 септември 2005 :icon_thumbup: :good: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MIRAGE Публикувано 23 септември 2005 Сподели Публикувано 23 септември 2005 BigBoss не спираш да ме изненадваш :good: !Ако сега покажеш и как да си отворя централното табло за лампичките на климатроника ще дойда специално до София да те черпя !СЕРИОЗНО :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 септември 2005 Сподели Публикувано 23 септември 2005 :D :icon_thumbup: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 септември 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 23 септември 2005 Има го в полезни линкове :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MIRAGE Публикувано 23 септември 2005 Сподели Публикувано 23 септември 2005 Забелязах,че на снимките Каризмата не е с електронен брояч на километража какато е при моята!Затова искам да питам има ли някаква разлика в разглобяването на двата вида табла !??!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 септември 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 23 септември 2005 Няма никъква разлика. Електронния брояч струва няколко евро повече и не се закрепва с допълнителен слот. Като сваляш централната конзола използвай плоска отвертка с парцалче, за да не надереш пластмасата :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 2 юли 2006 Сподели Публикувано 2 юли 2006 Няма никъква разлика. Електронния брояч струва няколко евро повече и не се закрепва с допълнителен слот. Като сваляш централната конзола използвай плоска отвертка с парцалче, за да не надереш пластмасата :icon_bye:Абе BIG boss, ами лампичката на часовника може ли да се смени и как точно става, ако може аз се пробвах веднъж обаче ме е страх да не счупя нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 здравеите колеги,със риск да повторя една вече говорена тема ще ви попитам как да сменят тези проблемни и трудно сменяеми крушцици.изчетох доста мнения във форума за подмяна на крушки.тези снимки за смяната на ламбите на таблото които биг босса е качил са просто супер и много ме улесниха при операцията на моето табло.обааааче подмяната на крушката на часовника ми се струва почти невъзможна.въобще не ми е ясно как мога да го сваля този часовник.помъчих се доста обаче се притеснявам да не строша нещо.по същия начин стои въпроса и с крушката на пепелника.ходих и по маисторчета ама и те се дупеха гъзеха и накрая ми викат"абе кво ти трябва да я сменяш тая крушка нали си имаш часовник на ръката" :( обаче аз така не мога искам всичко да си е наред по мойта мицуба. дайте някаква ценна информация или такива готини снимки като за крушките на таблото.моля ви.и кажете ако сте сменяли естествено със отверка ли се вади пустия му часовник или с какво мога да го измъкна от там Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Трябва да се пипа много внимателно с отверка на върха, на която има парцалче, така съм чувал от Биг Босса, но нека той те упъти точно как да постъпиш в твоя случай и съвета ми е да не бързаш да сваляш часовника, защото ако счупиш нещо ще ти излезне много скъпо ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Трябва да се пипа много внимателно с отверка на върха, на която има парцалче, така съм чувал от Биг Босса, но нека той те упъти точно как да постъпиш в твоя случай и съвета ми е да не бързаш да сваляш часовника, защото ако счупиш нещо ще ти излезне много скъпо ...аз пробвах лекичко така с отверката обаче не помрадваше ваобще и затова се отказах .а пък и като незнам точно каде да бутна с отверката е много гадно.а ти знаеш ли на пепелника от де се бърка?? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 аз пробвах лекичко така с отверката обаче не помрадваше ваобще и затова се отказах .а пък и като незнам точно каде да бутна с отверката е много гадно.а ти знаеш ли на пепелника от де се бърка?? :D Не и за това не давам съвети как да отвориш таблото...! :D Но знам че трябва да се пипа нежно, а не със сила!Те мицубишитата са за интелигентна работна ръка. :D Потърпи още малко ще получиш компетентен отговор, всеки който пита както трябва в този форум получава отговор! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 юли 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 19 юли 2006 Ето подробна схема как е разглобено таблото на Carisma: http://images09.snimka.bg/000941221.jpg В горната част на снимката е панела със въздуховодите и часовника, който е на четири щипки. На края на плоска отверка се слага тънко парцалче и се мушка в областта, както е показано на снимката. След това лека се натиска самата скоба навътре, за да освободи контращипката. http://images09.snimka.bg/000941222.jpg Внимавайте да не натискате силно!!!Пластмасата е податлива на чупене. Този панел струва сумати пари. Накрая има крушка, която се развива с копчето от вътрешната страна, но не е като другите крушки и има специфична фасонка. http://images09.snimka.bg/000941223.jpg Спомням си, че преди няколко месеца при Иво в Рубин имаше доста крушки. Може да са останали още :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 благодаря ти много биг боссе много ме улесняваш с тази схема.като имам път кам софия лично ще те черпя. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 юли 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 19 юли 2006 Няма проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 26 септември 2006 Сподели Публикувано 26 септември 2006 Пращам една снимка от която може да стане малко по-ясно. Не знам защо, но никъде не прочетох, че този панел не излиза нагоре, а се дърпа по хоризонтала към вас. С малко повече усилия и излиза. А лампичката на часовника не може да се обърка. Тя е отзад по средата и наподобява шестограм със срез като за отверка. Самата крушка с фасунката е около 2 лева. Желая късмет на всички. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazy Публикувано 27 септември 2006 Сподели Публикувано 27 септември 2006 Снимката е полезна :good: . От нея става много ясно как се изважда панела. Интересно ми е дали при снемането му се откачат някакви жила , които са свързани с вентилацията , дали след като се постави отново на място , панелът няма луфтове и дали не трака. Не мога да се начудя как е възможно часовниците на вс. Каризми да не светят и как това поражда неистово желание у всички собственици да ги оправят. Колко ли ще изкара сменената лампичка и дали това няма да е постоянна процедура :icon_hmm: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 септември 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 28 септември 2006 Няма проблем с никъкви жила (само едно без значение). Този панел се сваля буквално за секунди както съм обяснил по-горе и както е снимал колегата. На всички по-известни марки японски коли принципа е един и същ. Тези нанели никога не се вадят нагоре, а винаги напред. Няма никъква логика да е обратното. Сменените лампички изкарват много години. Обикновено живота им зависи от пускането на фаровете, поради простата причина, че в много страни в западна европа се кара с включени светлини и през деня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazy Публикувано 28 септември 2006 Сподели Публикувано 28 септември 2006 Благодаря ти Биг :drinks: Аз днес направих някакъв опит да го сваля, но въпреки перфектните онагледителни материали , които сте осигурили във форума, нищо не се получи. Като гледам снимките и схемите е толкова елементарно, а като започна да го правя имам чувството , че ще изпочупя и надраскам всичко наоколо. И не мога да си обясня защо мисълта за този пусти часовник става все по- натрапчива. Вече карам колата почти 2 год., на CD-то имам часовник и пак искам да го оправя. Та по този повод днес звънях в Рубин , там ме препратиха към Иво (да се уговорим), но неговия GSM беше дълго време изключен. Мн. се надявам , че там тази процедура е позната и ще го оправят без да има страчни (отрицателни ефекти) :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 29 септември 2006 Сподели Публикувано 29 септември 2006 Моята вече втора година си свети без проблемно ! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav_naumov Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 Здравейте и от мен Имам Каризма 1.8 1996г - идентична със снимките които Биг Бос е качил по горе и миналият ден и свалих таблото (причината е че чат пат ми гасне осветлението на таблото - не дава контакт добре и като друсне в някоя дупка и се оправя :icon_hmm: ) Не че го оправих де.. Само да отметна че може да се мине и без да се свалят корите над и под волана. Аз успях да го сваля и без да отвивам винтовете на тези кори и си излиза...та ако някой тръгне да ги сваля може да си спести няколкото винта. Всъщност прескачаме първите четири снимки - или поне на моята е така. След като го извадих опитах какво ще е ако сваля и корите под и над волана, но мисля че няма нужда от тази операция. Дано не подведа някои защото знам че Биг Бос е доста компетентен :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 От няколко дена не ми свети крушката на пепелника. Някой ако е сменял вече такава да каже откъде може да се извади. И още едно въпросче. Има ли Каризмата крушка на таблото за светещи габарити? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 ........Има ли Каризмата крушка на таблото за светещи габарити? :mitsu-smiley: Би трябвало да нямаш нито за габарити, нито за къси светлини. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Значи фабрично си няма?Жалко! Аз се канех днес да свалям таблото и да сменям крушки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 3 април 2007 Сподели Публикувано 3 април 2007 Значи фабрично си няма?Жалко! Аз се канех днес да свалям таблото и да сменям крушки. Разбира се, че има крушка на пепелника, тя май е една и съща и за запалката. Аз я сменях, но в една работилница за аларми и по тази причина не многа да съм много полезен... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.