Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Вибрации Outlander


Препоръчано мнение

Привет!

 

Да сме съвсем точни, в последния брой на AutoBild (BG) сравняват Outlander, Forester, Tiguan и Koleos. Outlander е на второ място, на първото е Tiguan. Една от причините според списанието е интериора на Outlander, който е "прост, но качествен".

 

Обаче, по мои лични впечатления (от 1 седмица карам Outlander 2.4 MIVEC) нещата не са толкова зле. Карах различни автомобили преди Mitsu, но ново си е ново. Да, вярно, пластмасите не са толкова приятни на пипане като в предишния ми автомобил Peugeot 607, жабките и други ниши не са "гумирани" вътре и т.н. - но съм много доволен от автомобила. До момента съм направил 280 км. и не чувам никакво скърцане (да чукам три пъти) - ако остане така, както е в момента през целия срок - ще съм напълно доволен.

 

Четох по руски форуми (май беше Captiva/Antara), че там има майстори по "изолиране" на салона - има и някакви специални материали за тази цел и казват, че нещата стават много по-добре. А със сигурност Каптива шумеше на път много повече от сегашното ми митсу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колега излез от заблудата, как можеш да гледаш класация, в която един значително по - скъп и луксозен автомобил не е на първо място (визирам BMW), а това че на Outlander-a са евтини и скърцащи пластмасите си е ФАКТ!!!!

 

Жена ми е с БМВ Х3 и не бих казал че интериора е драстично по-качествен, може би една идея, но съотношението цена/качество не е оправдано за разлика от Аутлендера!! Освен това е доста по-тясно отвътре...

Редактирано от Mitsubishi
Колега, пишете по-грамотно, използвайте главните букви.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

жена ми е с бмв х3 и не бих казал че интериора е драстично по качествен,може би една идея,но сьотношението цена качество не е оправдано за разлика от аутлендера!!и е доста по тясно отватре...

 

А скърца ли?

Питам съвсем сериозно, не се лигавя. Аз съм фен на марката, но не съм имал удоволствието да карам Х3 и наистина ме интересува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

жена ми е с бмв х3 и не бих казал че интериора е драстично по качествен,може би една идея,но сьотношението цена качество не е оправдано за разлика от аутлендера!!и е доста по тясно отватре...

 

Да малко по тясна е Х3-ката и мястото за краката на задната седалка е малко по тясно, обаче за интериора не съм съгласен! Особено на аналогичното оборудване на 3,0 литровите мотори, но и респективно имаме цена от 90 000+.

 

На мен като цяло колата ми харесва, 4х4 е едно от най - добрите за паркетините, обаче тези пластмаси много ме дразнят, а шумоизолацията е зле над 150 км/ч (тя колата не ще по - бавно ) хендсфрито е практически не използваемо, и това не мога да разбера да ги бяха направили малко по качествени, нямаше да се оскъпи, кой знае колко (2000-3000),а разликата щеше да е осезаема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирайте погрешно - и аз като цяло съм доволен от Аутлендъра. Но колата си има проблеми и не виждам причина да се премълчават. Още повече, че съм сигурен, че голяма част от дилърите четат форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

освен някой да пробва същото с Outlander

Не вярвам да са спестили от изолацията на купето.

Просто това е голяма и висока кола, има съпротивление със въздуха, каквото и да я правите.

 

Скърцащата пласмаса може да се свали и да се смажат щипките, на които се захваща, после скърцане няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да са спестили от изолацията на купето.

Просто това е голяма и висока кола, има съпротивление с въздуха, каквото и да я правите.

 

Скърцащата пластмаса може да се свали и да се смажат щипките, на които се захваща, после скърцане няма.

 

Ако идваш към София се обади и ще се убедиш сам в обратното.

А най-странното е, че първите 250-300 км колата беше изключително тиха и после, какво стана :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама двигателя ли се чува ? :confused1: Тогава зле. Има разни кори да се продават, трябва да се намери подходяща, или да се подлага още под оригиналната.

 

Второ, аз един път заредих на една бензиностанция, после колата вадеше звук като от дизелова...

Пробвай да смениш бензиностанцията, ще има някакъв ефект, може и минимален.

 

За изолацията има смисъл само отпред купето и под капака, ако шуми двигателя.

Ако е от вятъра и има релси за багажник отгоре може да се пробва без тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама двигателя ли се чува ? :confused1: Тогава зле. Има разни кори да се продават, трябва да се намери подходяща, или да се подлага още под оригиналната.

 

Второ, аз един път заредих на една бензиностанция, после колата вадеше звук като от дизелова...

Пробвай да смениш бензиностанцията, ще има някакъв ефект, може и минимален.

 

Един приятел имаше служебен 2,0 TDI и сравнение с него е тиха, но пак си се чува, в сравнение с това, което беше от начало.

Не е от бензиностанцията, малко е изолацията. Има хора и от офроуд форума, които се оплакват от шумоизолацията, така че не е изолиран случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като оставим настрана това, че според мен е безобразие една кола на няколко месеца и с претенции да е в средния сегмент на СУВ-овете да се нуждае от допълнителна изолация и смазване на пластмасите, имате ли някаква представа къде би могла да се постави допълнителна изолация по вратите и между купето и двигателния отсек, колко би струвало това и как ще бъде разглеждана подобна интервенция от БС от гледна точка на гаранцията?

 

И друг въпрос имам - за изолацията на прозорците нещо може ли да се направи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако смажеш щипките на пластмасите, никой няма да разбере, освен ако не ги повредиш и отидеш за нови.

Трябва ти само изолация между купето и двигателя и капака му. Иди се оплачи в БС най-добре, може и да питаш.

Изолацията може да е от специална вата и дунапрен, дебел мокет. Крайно желателно е да е термоустойчиво около двигателя, може и свалено от друг автомобил. Възможно е от БС да могат да доставят оригиналните кори и да сложиш по 2 броя.

Третия вариант е да си пуснеш музиката и да не ти пука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Третия вариант е да си пуснеш музиката и да не ти пука.

 

Не става с музиката :) Като я усиля малко повече, започва да ми вибрира гадно кората на шофьорската врата.

 

Ще видим - като ходя за прегледа на 15 хиляди, ще ги питам дали могат да направят нещо. Но съм почти сигурен, че каквото и да ми предложат, ще е на безумна цена.

 

Всъщност, днес като ми остане повечко време, ще им драсна един мейл за проблемите по шумоизолацията, скърцането и вибрациите, да видим какво ще ми отговорят на прима виста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен започна да дрънка кората на шофьорската врата и то при увеличена на 20 музика. Колата се разхлопа буквално за дни. Не мисля че има смисъл от подобни подобрения(шумоизолации), защото се съмнявам, че сглобката ще стане добра. Мисля, че проблема със скърцането на Аутлендърите е конструктивен, а не се дължи на некачествена сглобка и лоши материали. Возил съм се на Хонда СРВ и на Субару Форестър - доста по-приятно и тихо е. Сега много ме е яд, че не помислих още малко преди една година когато си купих Аутлендъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има голям смисъл от шумоизолациите, за вратата - говорителите може да не са с такива болтове каквито трябва и да са се развили и всичко да дрънчи.

 

Вариантите са да настоявате в Балкан Стар или да проявите самоинициатива, после не се знае за гаранцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

говорителите може да не са с такива болтове каквито трябва и да са се развили и всичко да дрънчи.

 

От прикрепването на кората е - като я натисна с лакет в горната задна част всичко е 6...ама не ми е удобно да карам така ;)

Другият вариант е да сваля с 1-2 мм стъклото, но така пък духа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорителите явно идват в комплект с болтовете и сигурно има резба на самата врата, а е навито витло...

За кората може да се направи и тя да не дрънчи, сравнително лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А скърца ли?

Питам съвсем сериозно, не се лигавя. Аз съм фен на марката, но не съм имал удоволствието да карам Х3 и наистина ме интересува.

 

В интерес на истината не скърца колкото Аутлендера!!! Като концепция, дизайн и вътрешно пространство и 4х4 смятам че Аутлендера е по добър, не че БМВ-то е лошо!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а дали не зависи нещо от партида.. месец на производсвто и т.н..

 

Аз примерно нямам никакви забележки към шумове и скърцания, а съм капризен в това отношение..

Колата е на над 22000 км, а не бих казал че съм я карал по по-добри пътища от вас :)

И оффроуд е излизала, а и изобщо не я жаля :) В Несебър сигурно има най-много изкуствени неравности на км :))

 

Колата засега е идеална .. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а дали не зависи нещо от партида.. месец на производсвто и т.н..

 

Аз примерно нямам никакви забележки към шумове и скърцания, а съм капризен в това отношение..

Колата е на над 22000 км, а не бих казал че съм я карал по по-добри пътища от вас :)

И оффроуд е излизала, а и изобщо не я жаля :) В Несебър сигурно има най-много изкуствени неравности на км :))

 

Колата засега е идеална .. :)

А дали не зависи от типа двигател? Питам, защото аз също нямам оплаквания, а и моята е MIVEC като на earendil. До колкото виждам всички, които се оплакват са с дизели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали не зависи от типа двигател? Питам, защото аз също нямам оплаквания, а и моята е MIVEC като на earendil. До колкото виждам всички, които се оплакват са с дизели...

 

За шума на двигателя - определено има голямо значение - 2.0 DiD, всъщност си е натурален 2.0 Фолксвагенов TDI, който е значително по-шумен от 2.2DiD (френското HDI) и от 2.4 MIVEC. Трака и тропа мощно :)

Обаче не виждам връзка между вида на двигателя и лошата изолация на вратите или вибриращата кора на вратата.

 

Моят е сглобяван в Япония...другите с оплаквания да кажат къде са произведени техните - Япония или Холандия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 2.4 MIVEC, купен през март 2008 и сглобяван в Япония. Кората на предната маска си вибрира и скърца – не постоянно и страховито, а от време на време и по-скоро досадно. Не съм очарован и от шумоизолацията. Двигателят не се чува изобщо дори и при високи обороти - май защото бензиновия си е много тих, даже и отвън се чува едва-едва когато е загрял и не държи високи обороти. Тук имам предвид шума, който се чува в купето когато вали дъжд (яко барабанене по покрива); при каране в мокро време когато гумите хвърлят кал и дребни камъчета. За второто дори си сложих и калобрани (аксесоар предлаган в БС), но нямаше съществен ефект. Старата ми таратайка (Пежо 605 производство 1990г.) си беше класи над Outlander-а в това отношение.

 

Не ме разбирайте зле – колата си е много добра във всяко останало отношение, ако сега трябваше да купувам отново бих си взел същата. Просто недоумявам защото от Mitsubishi се излагат като кифладжии за такива дребни и елементарни неща. Не знам, предполагам се спестени няколкостотин лева от шумоизолации и кори, които аз с удоволствие бих им ги платил за да ги нямам тези недостатъци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е Японска сглобка, някъде февруари - март 08 сгобена.

Не знам за вас, но на мен това ми е първото и последно Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас, но на мен това ми е първото и последно Мицубиши.

 

Ами ако L300 се брои, на мен ми е второто Мицубиши, но за последното - не знам...мисля след време да си направя един експеримент с Паджеро, но този път смятам преди да купувам да взема да карам колата на някой приятел поне за месец, преди да реша окончателно, защото прекалено много неща не могат да се разберат по време на пробното шофиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Аутлендър е сглобен ноември 2007 в Япония. И си скърца яко :mad:

Иначе ми харесва много, ама не съм сигурен, че като дойде следващото поколение пак ще си взема Митсубиши. Ясно е, че двигателя (2.0 ТДИ) си е мой проблем, ама когато поръчвах нямаше друг, но пластмасите и трполенето са длъжни да ги оправят! Все пак не струва колкото една Дачия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...