Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос за балансиращия вал на 1г


Препоръчано мнение

При двигателя 4G63 има едно малко ангр.ремъче за балансиращият вал! Искам да попитам дали колелото което задвижва маслената помпа от ангр. не е свързано с още един балансиращ вал????? Днес отворих за да сменя ангренажите и какво да видя - отделното ремъче - на белези!!! Но маслената помпа- с 5-6 зъба бяга!!! :icon_crying: Ако може помагайте!!! Може ли от това несъвпадение да има едни ужасни вибрации в купето след 5000 оборота!!! :please:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При двигателя 4G63 има едно малко ангр.ремъче за балансиращият вал! Искам да попитам дали колелото което задвижва маслената помпа от ангр. не е свързано с още един балансиращ вал????? Днес отворих за да сменя ангренажите и какво да видя - отделното ремъче - на белези!!! Но маслената помпа- с 5-6 зъба бяга!!! :icon_crying: Ако може помагайте!!! Може ли от това несъвпадение да има едни ужасни вибрации в купето след 5000 оборота!!! :please:
Не само че може, ами точно от там ти са вибрациите........Маслената помпа ти върти и вторият балансиращ вал......Но там центровката си има тънкости(не е само да съвпадне белега на помпата)........Свържи се с DJ Tymbi, да ти я направи както си трябва, защото ще разбиеш маслената помпа, ако я караш така.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си карал с неправилно сложени ремъци има голяма опасност да има удар в двигателя...

За това, се свържи с Пламен (DJ Tymbi) и се разберете да ти види колата. По възможност не я карай така!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееене го шашкайте чак така, колегата говори за малкото ремъче на балансиращия вал а не за агрнажния.Колега от малкото агренажче няма как да ти удари мотора, НО вероятноста да ти разбие маслената помпа е много голяма.Вибрациите са точно от там.Бегай при Пламен, докато си е още в София, че в петък е на купон.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета казвам ви че колата е на части в сервиза днес я разглобих !!! Няма как да отида до Лозенец при Пламен!!! Попитах дали зад зъбното колело на маслената помпа (на главния ангренажен ремък) има втори балансиращ вал? (Освен този които е с отделно ремъче) ! И казвам че белегът на маслената помпа бяга доста!!! Мисля че не съм чак толкова с вързани ръце че да не се справя с това по някакъв начин!!! Исках просто един съвет за по бързо решаване на проблема ми!!! Ако бях решил да отида на сервиз знам че този сервиз трябва да е при Пламен(м/у другото,DJ ,днес изпратих при теб един нов собственик на Галант за диагностика) !!! Ще гледам да послушам все пак Марио и да видя DJ-я какво ще каже!!!

Поздрави!!! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета казвам ви че колата е на части в сервиза днес я разглобих !!! Няма как да отида до Лозенец при Пламен!!! Попитах дали зад зъбното колело на маслената помпа (на главния ангренажен ремък) има втори балансиращ вал? (Освен този които е с отделно ремъче) ! И казвам че белегът на маслената помпа бяга доста!!! Мисля че не съм чак толкова с вързани ръце че да не се справя с това по някакъв начин!!! Исках просто един съвет за по бързо решаване на проблема ми!!! Ако бях решил да отида на сервиз знам че този сервиз трябва да е при Пламен(м/у другото,DJ ,днес изпратих при теб един нов собственик на Галант за диагностика) !!! Ще гледам да послушам все пак Марио и да видя DJ-я какво ще каже!!!

Поздрави!!! :mitsu-smiley:

Колега ! Не се ядосвай, щото ще ти мине.......По горе съм ти писал че има и втори вал, който се върти от помпата.......Като се прави центровката, и двата балансиращи вала, тръбва да са със изгърбената си част надолу........Но това няма как да се види, за това прочети ето това обяснение от Пламен, дано ти помогне .... :icon_thumbup:

Има си спец. процедура за зацепване на бал. валовете обаче никой не я спазва.........може и на "око" да се зацепи, но трябва да знаеш какво правиш...........при тези валове част от тях са отрязани надлъжно и сечението им се явява като половин О ...............когато се зацепват валовете ,то те винаги се стремят да застанат с облата част надолу, към гравитацията............но понякога това не става ако примерно семеринга е нов и го стяга повече ,тогава му трябва външно усилие за да застане в правилно положение...............за тази цел си има пробка ,която се развива и се намира отстрани на блока на около 10 см. от началото на вала.През тпробката се бута отверка ил ишило с длжина не по малко от 80 мм и дебелина 4-5 мм. Ако отверката потъне навътре около 60 мм. то вала е в правилно положение и е готов за зацепване, но ако отверката потъне около 15-20 мм. то тогава вала не седи правилно и се върти докато дойде както трябва.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само едно не Голямо а ОГРОМНО мерси на Марио!!! Ето това исках !!! Правя евала на такива хора!!! :worthy: :icon_peace: Иначе утре ще се опитам сам ако ли пък не успея - ще потърся помоща на Пламен!!! Хиляди благодарности от мен и ще пиша да кажа какво съм сътворил тези дни!!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махни ги тези балансни валове само бела на главата :mitsu-smiley:

 

За по-слаби мотори няма чак такава опасност. Вече като мине 200 коня мотора е дорбе да се махнат :) На мен ми се беше разглобило турбото от колектора от вибрациите в следствие на махати балансиращи валове и на полиуреатанови тампони :) До 1500 и над 6000 оборота дрънчат разни болтчета :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес изкарах колата от сервиза и жсичко вече й е ОК!!! :icon_thumbup: За проблема ми с балансиращите валове мога да кажа че съм го оправил и вече няма вибрации!!! Отправям изключителни благодарности на Марио за оказаната ми помощ и за съветът !!! Без негова помощ нямаше да я оправя :icon_clap: !!! Правя му евала на този Майстор!!! Поздрави от мен и лека!!! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
За по-слаби мотори няма чак такава опасност. Вече като мине 200 коня мотора е дорбе да се махнат :) На мен ми се беше разглобило турбото от колектора от вибрациите в следствие на махати балансиращи валове и на полиуреатанови тампони :) До 1500 и над 6000 оборота дрънчат разни болтчета :)

 

Стига ве, чак пък толкова големи вибрации ли имаш. При мен засега е доста добре, малка е разликата със и без валовете.

Виж, сигурно тампоните ми са първото нещо, което ще пострада, че като ги гледам какви за пресъхнали, май никога не са сменяни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами смени оригиналните тампони с полиуретанови и ще видиш :) То не винаги вибрациите са много. При някои мотори може да са доста по-малко от на други. Не е "точна наука" :D А има и т. нар. blueprint на мотора. Тогава се корегира геометрията на мотора, за да не вибрира дори с извадени валове...ама е много дебела и сложна работа. Едва ли има в БГ някой, който може да го направи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
За по-слаби мотори няма чак такава опасност. Вече като мине 200 коня мотора е дорбе да се махнат :) На мен ми се беше разглобило турбото от колектора от вибрациите в следствие на махати балансиращи валове и на полиуреатанови тампони :) До 1500 и над 6000 оборота дрънчат разни болтчета :)

 

Balance shaft се маха ако ще караш агресивно без значение дали ти е 200кс или 500кс. Проблемът е, че се въртят с, все забравям, 2х или 3х оборотите на коляновия вал. Сега си представи за какво безумие става дума ако всеки ден си развърташ мотора до, примерно, 8000 оборота. А ако ти се е разглобило турбото от колектора, то е защото не си ползвал правилните шайби и болтове или не са били затегнати. А завинтени болтчета няма как да дрънчат - дрънчат само хлабави неща, най-вече пластмасите в интериора. Аз в момента съм го изчегъртил почти целия и много добре виждам какво дрънчи. Или пък ако ти е вързан предния номер с жичка за бронята, как да не дрънчи :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас приятели ,но такава беля си взех на главата когато реших да си сменям ремъците на моята.Тогава разбрах колко прости хора и самоуки майстори има по сервизите във Варна.Стигнах чак до представителите в Балкан-Стар,но и там немали софтуер(не знам за какво им беше) за този модел 1G.А двигателя ми тресеше още на 3000 оборота.Така че да смениш ремъци във Варна на 1G е малко сложно.Дърпахме я разглобена от майстор на майстор с един авер цял месец,и всеки със собствена версия.Ако имате кадърен майстор в Морската столица моля споделете. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас приятели ,но такава беля си взех на главата когато реших да си сменям ремъците на моята.Тогава разбрах колко прости хора и самоуки майстори има по сервизите във Варна.Стигнах чак до представителите в Балкан-Стар,но и там немали софтуер(не знам за какво им беше) за този модел 1G.А двигателя ми тресеше още на 3000 оборота.Така че да смениш ремъци във Варна на 1G е малко сложно.Дърпахме я разглобена от майстор на майстор с един авер цял месец,и всеки със собствена версия.Ако имате кадърен майстор в Морската столица моля споделете. :icon_crying:

 

 

виж си личните съобщения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас приятели ,но такава беля си взех на главата когато реших да си сменям ремъците на моята.Тогава разбрах колко прости хора и самоуки майстори има по сервизите във Варна.Стигнах чак до представителите в Балкан-Стар,но и там немали софтуер(не знам за какво им беше) за този модел 1G.А двигателя ми тресеше още на 3000 оборота.Така че да смениш ремъци във Варна на 1G е малко сложно.Дърпахме я разглобена от майстор на майстор с един авер цял месец,и всеки със собствена версия.Ако имате кадърен майстор в Морската столица моля споделете. :icon_crying:

 

 

И какво стана в крайна сметка, смениха ли ги успешно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана в крайна сметка, смениха ли ги успешно?

 

Кадърен майстор нема! Аз съм вдигнал ръце от майстори във Варна. Затова си купих инструменти и карам САМ! Не е толкова трудно.

 

www.vfaq.com ПОМОГНА МНОГОО!

Относно балкан стар, аз много им се смях! Отивам.... направили един мити сервиз - 20 дка, супер лукс, официални представители, незнам си какво.

Исках да си купя една гарнитурка за турбото и държах да е оригинална, тъй като правената стана тънка като косъм за 1 месец :)

Та, искаха ми те номера на рамата, аз им го давам и те ....."Ама господине това не е Митсубиши! " Аааа викам не е , верно..тука е отпред, ако искате мога да ви го покажа! "Тогава е с дясна дирекция ми заявиха" Викам ... и тука не познахте, с лява е! "Ами тогава е произведено в Америка.."

Викам, тука сте прави! " А-а-а ами ние сме представители само на Европейските Митсубишита и само за тях можем да ви поръчаме части."

Та ако някой ходи за части там, само със номер от каталога на Митсубиши, иначе "програмата им" не разпознавала нашите модели!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че не видях тази тема преди. Моя мотор 4g63 1г и при мен блокира вала кадето има ролка с белег явява се за маслото мисля. Вала се заварил за незнам как да го нареча лагер или нещо такова и като го изваждах излезна с него. Някой може ли да ми каже може ли да се смени лагера кадето седи на блока с вала или ако може да ги махна че прочетох по горе че можело и ще има ли проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че не видях тази тема преди. Моя мотор 4g63 1г и при мен блокира вала кадето има ролка с белег явява се за маслото мисля. Вала се заварил за незнам как да го нареча лагер или нещо такова и като го изваждах излезна с него. Някой може ли да ми каже може ли да се смени лагера кадето седи на блока с вала или ако може да ги махна че прочетох по горе че можело и ще има ли проблем.

 

Да, лагера може да се смени. Но тъй и тъй си стигнал дотам, направо ги махай, мой съвет...

Ако ги махнеш обаче пак ще ти трябва лагер за да може да се блокират дупките на блока, през които минава маслото. Ако не ги блокираш ще ти падне много налягането на маслото!!!!! А такива дупки има само предния лагер. Задния няма нужда да се вади и да се завърта!

Незнам на теб кой ти е блокирал.

 

Виж това:

 

http://www.vfaq.com/mods/balance-shafts.html

 

Аз съм я правил тази процедура, ако имаш някакви въпроси питай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана в крайна сметка, смениха ли ги успешно?

В крайна сметка колега от многото майстори се намери един умник,който за 15 минути ми оправи колицата.Евала много му сече пипето,но питам освен Слави в Евсиноград дали има и друг доверен майстор на който можеш да си повериш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже лагерите, които бяха в BSE кита не пасваха завъртях старите да запушат дупката..

 

И при мен не пасна единия. Или по-точно не можах да го набия и ... изтръпнах. Добре че стария успя да влезе :)

Аз мисля че биха станали тея от кита, просто нямах добър инструмент да ги набия!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак съм аз, имам проблем и е малко свързан към тази тема значи бях скъсал ангренажния ремък на 4G63 93' и стана голям баламач и смених ремък, глава, всички клапани, всички бутала, сигменти и лагерите на биелите. Преди ремонта ми казаха че няма да има мощност колата това добре ама при мех има и малко тресена на мотора все и незнам дали е нормално все едно работи на 3 цилиндара ама пък оборитете ги кове на място като е. Някои може ли да ми каже също как се настойва датчика кадето се нанизва на вала в най добро положение. А забравих да кажа че съм махнал вала на маслената помпа където се говори по нагоре в темата. Дано някой помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...