Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Искам Galant


marto234

Препоръчано мнение

Зравейте колеги водачи:) . От скоро се загледах по японците и честно казано много ме впечатлиха:) . Замислил съм се за едно галантче V6 дайте малко инфо за колицата как се даржи като цяло (мотор, окачване......)? Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Това ли е твоята :icon_dance: ?

Ще ти кажа няколко причини да избера точно този модел. Моята философия е автомобилът да има ясно изразен багажник и в резервора му да се сипва бензин. Ето причините "ЗА" тази кола:

1) Голяма кола - дълга и широка. Като обем е между 3er и 5er на BMW, с 4 врати.

2) Индивидуалност - все още се среща рядко по пътищата и хората не познават модела. Аз напр. не обичам да карам кола, която всеки втори има.

3) Мейд ин Джапен - тук не знам какво да коментирам - ноу комент;

4) Достъпни цени на резервните части в комбинация с много добра надеждност на отделните възли, агрети, сглобки и т.н.

5) При необходимост, може да се возят 5 души. Има голям багажник - 570 литра.

6) Отлично балансирани бензинови двигатели, с култивиран ход, предлагащи достатъчна тяга във всички обороти. Много добре оразмерени предавателни числа на скоростната кутия (за ръчната), лесно превключва и се кара много лесно. Само да й свикнеш с габаритите.

 

На първа предавка колата тръгва без усилие и при достигане на 1500 оборота, спокойно можеш да включиш втора и тя ще продължи да върви без сътресения. Трета скорост предлага отлично ускорение за изпреварвания в града. Силата й може да се усети около 60 и нагоре. Дърпа отлично за размерите си. На 4-та можеш да караш и с 50 км/ч. Но ако ти трябва ускорение, мини на 3-та - просто всеки двигател иска някакви обороти за да предложи въртящ момент в достатъчно количество. 5-та може да се включи на 80 за икономично придвижване. При нужда от ускорение - 4-та. Разликата между 4-та и 5-та е доста. Във високите може да свали и над 1000 оборота. Във всеки случай имаш мощност на 4-та ако ти трябва. Трябва да е много стръмен баир за да не може да го качи на 4-та ако си с 2500 оборота да речем. Колата е тиха, удобна, спира добре и стои стабилно на пътя. Имаш независимо окачване, с много добра надеждност и носачи, които подлежат на "рециклиране".

Все пак не е евтина кола за поддържане. Но пък в този клас не се сещам за евтин вариант. Галант дори с V6 двигател (е не VR-4) не е за състезания и "дръпки" по светофарите. Има малки "въшки", като астри, саскота, фиатки и др. които ще те схрускат на старта. Това не кола за такива работи. Тази кола сякаш има душа и характер, не обича грубостите. Ако си добър към нея, тя ще ти отвърне с огромно количество удоволствие и ще направи пътуването ти приятно. Чудесна кола за дълъг път.

Все пак съвършената машина все още не е измислена и моделът страда от някои свои болежки. Ако наистина ти харесва - действай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията:)много изчерпателен отговор:)ного ме впечатли предницата и габаритите на "японеца":)ще постна снимки щом я докарам:)чао за сега и КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесването на кола си е доста индивидуално. Всяка си има плюсовете и минусите. Лично на мен новия Галант не ми допада, а пък други ги кефи много. За това пък този, който имам си го харесвам много. Преди карах Волво С40, но все си мечтаех за Галанта. И какво стана покарах го малко и като ми изпадна добър Галант го взех и продадох Волвото. Та извода е вземи си кола която ти е на сърце да се не разправяш само с продажби на коли излишно. Хубаво е добре да си прецениш дали можеш да поддържаш колата която ще купиш. Примерно аз имах парите за Еклипс 2002г. ама нямам възможноста да поддържам такава кола. Така, че умната и не му мисли. Частите са кажи речи на едни цени за добрите немски и японски марки. Недостатъци на модела са описани подробно в началото на сайта така, че ако те устройва давай. Аз примерно се отказах от кожен салон подгряване на седалки и много други глезотиийки като DSA (Dinamic Stability Asistance), но пък визията, която ми харесваше, много по добра динамика(Волвото наистина е за пенсионери), и по добрата возия (Волвото наистина има много твърдо окачване). Та така сега си се кефя ама много на колата и дай боже след няколко години да мога да си взема един чисто нов Лансер(за Галант и дума да не става) или Еклипс (май ставам нагъл).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора, а сега аз бих ви помолил да кажете съвсем честно, като се абстрахирате че примерно имате галант ... как е колата, по точно ме интересува като я взема в долу-горе добро състояние модел Мицубиши Галант 2.0-ТДИ- Дата на производство - октомври 1999 г.тип двигател - Дизелов,Мощност (к.с.) - 90 к.с, ако случайно ми се счупи скъпи ли са частите и в сравнение с германиските коли колко са по скъпи .. примерно за една германска част ако струва 50 лв на галанта 70 лв ли ще струва или ще отиде към 100. по скоро ме интересува процентното съотношение .. все още съм на голяма дилема каква кола да си купя .. започнах от голф 3-ка, минах през астра, след това форд фокус, след това рено меган сега на рено лагуна ... в последно време съм си мернал ауди А4, но в точно този момент видях на един приятел Мицубиши Галант-а и ми останаха очите... кажете честно какво да направя .. ???

 

Модераторски контрол!!!

Колега, спазвай правилата на форума и пиши на кирилица!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо пиши на кирилица и второ процента в полза на Галантите не е малък,така че си мисли хубаво имаш ли пари да го поддържаш самолета.И защо си се спрял на дизеловия вариант ми е чудно,не е лъжа че бензиновите агрегати са по-добри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно искаш дизел.

Най-евтиният вариант е Голф ІІІ, а най-скъпият Ауди А4. На него ходовата част е скъпа. Един носач е сума пари.

Лагуна не си взимай. Предполагам говориш за модела преди 2001 г.

Една Астра със 101 к.с. ще те вози екстра и е много по-надеждна от лагуната.

Меган е по-добър вариант от Лагуна.

 

Ти си решавай какво да бъде. Аз съм "ЗА" Астра DTI 16V със 101 конски сили. По защита от ръжда е веднага след авудито.

А най-добре е да имаш приятели с такива коли и да ти дадат да покараш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такава дилема между А4 и Галант. Стигнах до извода че тези Аудита след 10-тата година създават постоянно някакви проблеми, особено с окачването, и някой части са по скъпи от на Галанта. Тази лагуна преди 99г е най здрава, следващите са по чупливи, и е с доста по евтина поддръжка, астрата няма да я коментирам въобще. Взимай Галант и няма да съжаляваш, стига да е добре поддържан. След доста питане и четене из форумите, аз стигнах до извода че Галанта е най добър избор в момента ако търсиш 10 годишна кола за около 10000лв.Няма друга с такава визия, возия, здравина и т.н. Но все пак е въпрос дали ще можеш да я поддържаш, след покупката и имаш едни 1200-1500лв обслужване, каско и т.н. и винаги да можеш да заделиш 1000лв ако излезе нещо по сериозно. И както спомена по горе колегата, помисли върху бензинов вариант .

 

 

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, все пак и аз съм видял в кой подфорум пиша, но човека иска да се абстрахираме и аз се абстрахирам... Да оставим визията. Това "стига да е добре поддържан" няма как да го разбере.

Не разбрах защо не коментираш астрата въобще. Няма значение. Ако тази лагуна е по-здрава от 2001 г. модела :icon_doh: ... че тя новата ще да е много зле...

Човека иска що-годе хубава кола и да не е скъпа като подръжка. Ако може да избира между 3 галанта, то от астрите ще може да избере от 50 броя. Тоест има по-голям шанс да си намери нещо добро. Поне проблемите с ръждата, спир. дискове и скоростната кутия няма да го притесняват. (а дано... пу пу пу)

Има ли смисъл да ти препоръчваме галант и да те убеждаваме?

В заключение ще кажа - евтино няма :rolleyes: Ако положението е зле - голф; иначе галант или астра (от посочените от теб).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, все пак и аз съм видял в кой подфорум пиша, но човека иска да се абстрахираме и аз се абстрахирам... Да оставим визията. Това "стига да е добре поддържан" няма как да го разбере.

Не разбрах защо не коментираш астрата въобще. Няма значение. Ако тази лагуна е по-здрава от 2001 г. модела :icon_doh: ... че тя новата ще да е много зле...

Човека иска що-годе хубава кола и да не е скъпа като подръжка. Ако може да избира между 3 галанта, то от астрите ще може да избере от 50 броя. Тоест има по-голям шанс да си намери нещо добро. Поне проблемите с ръждата, спир. дискове и скоростната кутия няма да го притесняват. (а дано... пу пу пу)

Има ли смисъл да ти препоръчваме галант и да те убеждаваме?

В заключение ще кажа - евтино няма :rolleyes: Ако положението е зле - голф; иначе галант или астра (от посочените от теб).

 

 

Аз също се абстрахирах, изказвам лично мнение тъй като и аз бях пред подобна дилема Галант, Акорд или А4. Това са коли в един клас. За Опел не ми се говори въобще, карал съм два и ми побеляха косите от проблеми и закъсвания по пътищата, и да сравнявам Астра с Галант не мога и да си помисля даже. Лагуната 97-98г наистина е по здрава от следващата , имам приятел с такава и вече 2 години няма никакви проблеми, ама никакви, следващата е чуплива и вече говорим за цени на части. Проблеми с кутиите имат доста коли, широки гуми, мощен мотор, и се скапват. Ще се съглася с това, че избора на :mitsu-smiley: е малък в сравнение с другите марки, но в момента във форума колегата Mitsubishi продава само хубави Галанти и 2.0 и 2.5, така че ако се спре на Галант , има избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се съглася с това, че избора на :mitsu-smiley: е малък в сравнение с другите марки, но в момента във форума колегата Mitsubishi продава само хубави Галанти и 2.0 и 2.5, така че ако се спре на Галант , има избор.

Да, така е. Преди седмица имах 4 Галанта за продаване, сега останаха само 2, но се надявам другата седмица да станат повече. Който иска Галант, да се обажда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами имат си проблемите. Най често проблеми създават скоростните кутии. По точно синхронизаторите на което трябва да му обарнеш внимание ако ще взимаш такава кола.Другото е че голяма част от двигателите им чукат повдигачите. Пак не е такава болка за умиране, а и се чува като го взимаш. Покритието на ламарината не е много добро и при обелване на боята често се получават раждички ако не вземеш мерки (това си зависи от стария собственик и от теб ). Частите не са по различни от БМВ 3 или Ауди А4. Динамиката е по добра.Аудито е малко по скъпо(едно 1000лв- 2000лв повече в чужбина). Говориме за коли в добро състояние. Салона на Аудито е малко старичък(таблото с уредите е от ауди Б3). То има един много важен плюс.Системата Quattro но имай предвид че цената на генерацията е доста скъпа, имаш два резервоара и бензина минава от единия в другия през серия помпи :( , но пък имаш 4х4. Носачите наистина са скъпи защото са алуминиеви май. Хонда Акорд е добра кола със сходни параметри и здравина. Вече тука всичко е до визията която те кефи. А за ръждата кола ако е блъскана и има заварявани ламарини винаги ръжда ще избива при заварката рано или късно. А съгласи се, че кола на 10 години не блъскана трудно се намира.Най вече си вземи кола която ти е на сърце. Пари така или иначе ще потрошиш поне ще знаеш че караш това, което искаш и ще ти е приятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Акорд е добра кола със сходни параметри и здравина. Вече тука всичко е до визията която те кефи.

 

 

Хонда англичанка (Роувър), как може да се сравни с Галант?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хонда англичанка (Роувър), как може да се сравни с Галант?

Англичанка не може, но японска хонда не само може, ами....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка не може, но японска хонда не само може, ами....

 

Аз карам хонда (англичанка) и Галант GDI и не могат да се сравняват, просто галанта е по висок клас. Но нещо което ми направи впечатление е че Сивика поема много по добре павирани пътища, което е доста странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А иначе още преди 5 години казах сам на себе си: "Най-злата и страховито готина предница в автомобилния свят е на галант".

http://img87.imageshack.us/img87/6480/bmwm5kl4.jpg

За теб хондата може да е по-хубава, но аз повече харесвам тази предница :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,всеки има право да няма вкус :icon_thumbup: Обърни внимание колко хора се заглеждат в един галант,без никакъв тунинг,а си представи ако е леко пипнат с финес какво ще се получи.Но това е друга тема,да не спамим темата на колегата :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да издържа и да пропусна да ви покажа това:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3

 

 

Този тунинг много ми хареса и лично според мен е по-агресивен от BMW-цето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не съм толкова вманиячен на тема Галант, като повечето колеги тук, но дизайна наистина е убийствен. Досега не съм срещал човек , който да ми каже "не ми харесва". :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора, а сега аз бих ви помолил да кажете съвсем честно, като се абстрахирате че примерно имате галант ... как е колата, по точно ме интересува като я взема в долу-горе добро състояние модел Мицубиши Галант 2.0-ТДИ- Дата на производство - октомври 1999 г.тип двигател - Дизелов,Мощност (к.с.) - 90 к.с, ако случайно ми се счупи скъпи ли са частите и в сравнение с германиските коли колко са по скъпи .. примерно за една германска част ако струва 50 лв на галанта 70 лв ли ще струва или ще отиде към 100. по скоро ме интересува процентното съотношение .. все още съм на голяма дилема каква кола да си купя .. започнах от голф 3-ка, минах през астра, след това форд фокус, след това рено меган сега на рено лагуна ... в последно време съм си мернал ауди А4, но в точно този момент видях на един приятел Мицубиши Галант-а и ми останаха очите... кажете честно какво да направя .. ???

 

Модераторски контрол!!!

Колега, спазвай правилата на форума и пиши на кирилица!!!

 

Не искам да влизам в безмислени спорове за това бензина по-добър ли е от дизела или не. Само ще ти кажа че дизеловия агрегат към който си се насочил е чудесно творение - гъвкав, пъргав и стабилен. От личен опит знам, че има характеристики на които биха му завидяли доста бензинови двигатели (не Мицубиши, разбира се). Е не е като 130 или 160 к.с., но пък това се компенсира с нисък разход и ниски данъци. Не агитирам никого, просто карам Галант с такъв двигател и мога да дам по-добра оценка, отколкото хора които дори не са му помирисвали изгорелите газове от ауспуха. Но ти препоръчвам да не слушаш никого, а най-добре да се качиш и да покараш и дизел и бензин и каквото ти е на сърце това. Ако е бензин знаеш към кого да се обърнеш, а ако е дизел, видях, че колегата GT PoWeR (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7643) продава един чудесен екземпляр, а и цената е повече от добра. И запомни, че ти решаваш и не позволявай на никого да те разубеди. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Ние сме от Марс, а те са от Венера, в това няма нищо лошо..... Дори в това се крие очарованието на нещата.... Иска и се на жена ми да гледа от по-високо пътя, но като няма чалъм за втора висока кола - ела да видиш какво колтче ще и спретна!

Пък има и нещо друго - гроздето е кисело, понякога....

Който има пари - да си купи Галант, който няма толкова - Каризма, туй то, не е толкова сложно!

Имам разрешение на проблема. Понеже съм жена, чийто мъж кара Галант - е купи ми Спейс Стар и сега всичко е наред. Той си кара Галанта, а аз - Спейса .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам разрешение на проблема. Понеже съм жена, чийто мъж кара Галант - е купи ми Спейс Стар и сега всичко е наред. Той си кара Галанта, а аз - Спейса .

 

Правилно! И аз сега ще обзаведа първо родителското тяло с един Спейс Стар, а после трябва да "обработя" приятелката, че нещо се е влюбила в Корсата си, а пък е на 25000 км тая Корса (трудно ще я убедя да я изхвърли), на всичкото отгоре у тях - Хонда хегемония (освен приятелката с Корсата де).... гледаха много недоверчиво Галанта, но накрая с въздишка казаха - "Е, поне е японска", което беше равносилно на "Браво много е хубава, само дето не е Хонда". По мое мнение всеки вкъщи трябва да си има един диамант, че да има мир :)

 

P.S "Хондите-англичанки са дърво, но новия Акорд завръща успешно Хонда в този клас."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам такъв Галант и го продавам за 6000 лв. От гледане глава не боли. Ако искаш вземи някой по-разбиращ да го гледа и той. Продавам го спешно, че съм го закъсал с парите.Тел 0887670766 0894314145

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !!! От известно време следя форума ви и трупам информация. Насочил съм се към Галант 2000 `97 - `98 година бензинов с ръчна скоростна кутия. Не знам дали тази тема е точното място за въпроса ми, но дали

някой от колегите има информация за обявата в mobile.bg относно сив Галант с ДК номер РВ 1531 ВР

 

8000 ЛВ.

 

Дата на производство септември 1998 г.

Тип двигател Бензинов

Скоростна кутия Ръчна

Категория Седан

Пробег 185000 км

 

Особености:

4(5) Врати, ABS, Airbag, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Климатроник, Лети джанти, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване

 

Допълнителна информация:

нов внос от Австрия - 06, 2008 г. ; сменени филтри; ремъци и масла; нови задни амортисьори; колата не е удряна;

 

Някой гледал ли го е и заслужава ли си??? Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...