totomoto Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Колеги,интересува ме може ли след като откачиш акумулатора колата да почне да работи неравномерно.Галанта е 2.0 136кс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Да, трябва да се оправи като покараш 20-30 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 6 август 2008 Автор Сподели Публикувано 6 август 2008 Да, трябва да се оправи като покараш 20-30 км.Благодаря ти.Още един вьпрос,къде във Бургас мога да си направя диагностика(профилактично)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 Значи аз се сещам за двете и единствени места - Интерауто(Nipparts)....сервиза им е под Вагоностр. завод....и в Балкан стар до метро....но там се сещаш за какво става въпрос... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 6 август 2008 Автор Сподели Публикувано 6 август 2008 Да, трябва да се оправи като покараш 20-30 км.Пооправи се но не напълно,някъкви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 При мен също го е правила , но понякога чак след 500 км се оправеше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 От това че си ресетнал еку-то предполагам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 Вероятно иска да работи доста далече от стандартните параметри... Виж още един ден как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 Странно, на мойта кола през зимата и се скапа стария акумулатор, и го смених, но не е имало промяна в работата на двигателя след смяната??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 При всичките по-нови автомобили в ECU-тата е предвиден режим на самонастроика. Или така да се каже след откачане на акумулатора ECU-то започва да работи по стандартно зададени стоиности, и започва да коригира параметрите в определени граници за да се напасне към амортизирането на двигателя. Обикновенно ако корекцията изскочи извън тези зададени граници, се записва грешка в адаптацията. При някои автомобили (например GDI) тези параметри на адаптация са видни през диагностична апаратура. Периода на адаптацията зависи от рамките в които се налага коригирането на съответния параметър, може да трае от няколко секунди до дни. Поради тази причина на някои откачането на акумулатора му се отразява, на друг не. P.S. Точно поради тази причина се препоръчва да не се откача акумулатора без причина. Дори при някои автомобили се записва и грешка за спад в напрежението. И ако някои си помисли че с откачане на акумулатора ще си изтрие запаметените грешки, то в повечето случаи работата става още по зле (това е предимно при френските автомобили). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 На мен за тези 2 дена ми се наложи да откача акумулатора сигурно 3 или 4 пъти (проблем със стартера), и на мен работата на двигателя се оправя чак след около 30-на километра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 8 август 2008 Автор Сподели Публикувано 8 август 2008 Вчера карах 130км. ,но не се оправя.Сега малко предистория на проблема-взех колата от Германия всичко си беше наред само малко "духаше" от меката връзка,което го оправих ката влязох в България в Русе смених я.По време на патуването,което беше около 2700 до Бургас четири-пет пъти светна оранжевата лампа "check engine" без това да усетя да се отрази на вървенето и лампата гаснеше сама.След като минах около 1200км. в България-една сутрин като я запалих вдигна обороти както трябва след около 10 сек.паднаха до 500об/мин пак се вдигаха изобщо не ги хващаше след две минути всичко се оправяше.Сменил съм масло,маслен филтър,бензинов филтър,свещи.Немеца ми каза,че е сменим агренажа преди 20000км. и няма смисъл да го сменям.Преди 3-4 дена откачих акумолатора и вначалото едва запали после работи много лошо сега се пооправи ,но не както преди и освен това сутринта това продьлжава 5 мин.Опитах да мина диагностика в Бугас има 2 места- в Дарс ауто ми казаха,че "нищо няма да поаже",на другото место за 2 септември. Какво да правя?Галанта е 2.0 136кс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Явно има проблем.... трябва да прочетеш грешката някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Колега! Като са ти заварявали меката връзка(в Русе) откачиха ли захранването от акумулатора ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 Колега! Като са ти заварявали меката връзка(в Русе) откачиха ли захранването от акумулатора ?Незнам дали са го откачили ,аз стоях при тях като го вдигаха на подемника да видя и аз проблема после не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 Незнам дали са го откачили ,аз стоях при тях като го вдигаха на подемника да видя и аз проблема после не.Ако не са откачили акумулатора, са ти прецакали нещо по електрониката, или се е напълнил компа с грешки....Закарай я на тест, може да са само грешки и да ти ги изтрият..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 Ако не са откачили акумулатора, са ти прецакали нещо по електрониката, или се е напълнил компа с грешки....Закарай я на тест, може да са само грешки и да ти ги изтрият.....След като си тръгнах от Русе не осетих никаква промяна.Освен това в Бургас няма къде да отида. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 След като си тръгнах от Русе не осетих никаква промяна.Освен това в Бургас няма къде да отида.Е как не си усетил промяна, като горе пишеш : една сутрин я запалих и вдигна обороти, и после ги свали и т.н.......Във БОШ -ходи ли да провериш.....Тука в Пловдивският правят диагностика и на Японски коли........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 11 август 2008 Автор Сподели Публикувано 11 август 2008 След като минах около 1200км. в България-една сутрин като я запалих вдигна обороти както трябва след около 10 сек.паднаха до 500об/мин пак се вдигаха изобщо не ги хващаше след две минути всичко се оправяше.Струва ми се ,че от бензина се позапушиха дюзите.Дали е така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 11 август 2008 Сподели Публикувано 11 август 2008 Днес и аз се натъкнах на същият проблем, а колата ми е с двигател 2.0 TD. Наложи ми се да разкача акумулатора за да си сваля бас касата и като тръгнах о чудо! Първо взе сама да се форсира на място и стигна незавидните 2000 оборота, а след това паднаха под нормалните. След малко каране се оправи, но като пълен бунак (след акъл от приятел) разкачих отново акумулатора уж за да изчисти натрупаните грешки. Сега от горните коментари разбирам че съм сглупил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 15 август 2008 Автор Сподели Публикувано 15 август 2008 Е как не си усетил промяна, като горе пишеш : една сутрин я запалих и вдигна обороти, и после ги свали и т.н.......Във БОШ -ходи ли да провериш.....Тука в Пловдивският правят диагностика и на Японски коли........Никъде в бургас където ходих нямат софтуер или назнам какво за Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 15 август 2008 Автор Сподели Публикувано 15 август 2008 Ако е забит катализатора как се разбира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Да напиша и аз малко "оплаквания" по темата и се извинявам, че се отнася за Колт, а пиша в раздел Галант. Преди около месец и половина ми изгоря бобината и докато разбера че е изгоряла, многократно колата стоеше или с изтощен акумулатор или изобщо без акумулатор. След отстраняване на проблема с бобината и монтажа на акумулатора и след пробег от около 1500 км., когато колата е студена и работи на бензин, при потегляне имам чувството че работи на 2 цилиндъра, понижена мощност и "забиване" на предницата. За да потегля нормално, тръгвам на полусъединител и с повечко газ. Превключа ли на газ обаче проблема изчезва. Посъветваха ме да карам известно време на бензин с добавка за почистване на горивна система и след изразходване на първия резервоар се получи леко подобрение, но в последните студени сутрини проблема пак се проявява. Забравих да напиша, че след смяната на бобината сложих нови свещи по съвет на майстора, който ми смени бобината. Моля за помощ за причините за моя проблем. Благодаря предварително на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Това твоето е само запушени дюзи и ако новите свещи не отговарят точно на модела, сам се сещай. Има почистване с ултразвук, намери някой свестен сервиз и отиди да те "продухат" :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Тъй тъй тъй... за да не пускам нова тема, просто си спомних за тези от преди време... Та ще пиша тук. Проблемът с рестартирането на ЕКУ-то и периодът на адаптация след сваляне на акумулатор ми е добре познат... още когато си слагах ксеноните се видях в чудо, защото колата вървеше като Вектра такси на един милион километра! Страшното е, че аз съм с автоматик и за разлика от ръчните скорости, при мен е много трудно да контролирам нестабилните обороти. Тогава, при случая с фаровете, проблемът се оправи доста бързо - за около 30км се намести. НО! Както вече не веднъж бях писал, преди две седмици ме удариха и колата ми беше в сервиз. Понеже единият от фаровете беше счупен, явно докато са пипали, са откачили акумулатора... Ок! Лошо няма - трябвало, махнали... НО! Но са я държали 3-4 дни без тоци (ако това въобще има значение) и сега като си я взех... малеееее!!! Вече съм минал близо 100км и колата продължава да гасне, когато спра. В общи линии докато е студена няма проблем, понеже така или иначе държи високи обороти. Но стигне ли си в оптималните градуси на охладителната система - ужас! В движение нищо не се усеща - дори имам чувството, че колата е по-пъргава и по-гладко сменя скорости автоматика... Но когато трябва да намалявам или спирам - ето тук започва шоуто! В момента, в който си махна педала от газта, оборотите падат на малко под 1000, независимо от скоростта - дори и със 140 да съм... а ако натисна спирачка, започват да падат още повече... стигна ли предела, някъде около 20-30км/ч оборотите толкова падат (под 200-300), че накрая колата просто изгасва. Това се случва честичко, да не кажа винаги... и лошото е, че колата е на D - нито мога да запаля като на ръчните скорости (когато двигателят спре, всяка предавка, освен P, става като неутрална), нито имам серво, спирачки или каквото и да било. Обикновено пускам аварийните и веднага сменям на N, отбивам, спирам до 0км/ч и чак тогава паля. Когато колата е на P или N, оборотите са напълно стабилни... но пусна ли на директна предавка, задна или друга - кошмар.За да избегна този малък ад се научих да спирам с левия крак, като с десния придържам съвсем леко газта, колкото оборотите да се запазят около 1000. И така постоянно, с надеждата, че двигателят най-после ще се калибрира - да, ама не! Вече трети ден и почти 100км така - нямам сили... накрая ще се блъсна някъде, защото левият крак просто не е свикнал на спирачка. Та, въпросът ми е - нормално ли е чак в такава степен да се обърка колата? И защо, по дяволите, покрай всичко дразнещо в гасненето, сега автоматикът сменя в пъти по-гладко, а двигателят в обороти е приятно по-пъргав и мощен?!?! Има ли начин да го оправя или трябва търпение... и лошо ли е това, което правя с комбинация газ и спирачка?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.