Andy Van Der Drift Публикувано 19 септември 2011 Сподели Публикувано 19 септември 2011 Силно свети, въпреки че по снимка трудно различавам добрите фарове.Абе, Сънибой, твоята кола я има в демо снимките от линка на мМоторс, ха-ха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 19 септември 2011 Сподели Публикувано 19 септември 2011 Много ми се ще и моите да си ги направя така ама нека поне някой първо да пусне снимков материал самите лупи къде и как се монтират за самия фар първо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 септември 2011 Сподели Публикувано 19 септември 2011 (редакция) Разликата в цвета е най-вероятно заради баластите, не е крушката .. пробвай да размениш местата на двата баласта за да провериш .. Редактирано 19 септември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 Таka като гледам снимките на сънибой лупата си отрязва идеално снопа светлина, не би трябвало да заслепява насрещните автомобили...а на дълги е направо машина :icon_rock: Залепянето на фара в последствие е ясно, че ще е със силикон, но дали да е обикновен прозрачен или черен за автостъкла :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 септември 2011 Сподели Публикувано 23 септември 2011 Takaaaa, взех, че ги купих тези лупи и ги монтирах. Ето нагледно за какво става въпрос: Доста добре нагрях фаровете във фурната, около 15 - 20мин на 100-тина градуса, имайте в предвид, че не се ли нагрее яко лепилото, което държи стъклото няма мърдане http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/arx1316786320v.JPG В последствие се наложи още да нагрявам вече свалените стъкла и телата, за да мога да изчистя остатъците от лепилото от каналите на фароветеЕто и с монтираните вече лупи(монтажа им е фасулска работа) http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/jdv1316786407c.JPG В комплекта приятно ме изненада наличието на 2 тубички с едно сиво лепило, по - рядко като консистенция от силикона, изсъхването му отнема няколко часа, но тъй като фара се стяга с допълнителни ламаринени скоби, това не спъва процеса по поставянето :good: Ето залепеното стъкло, едната тубичка ми стигна идеално да напълня богато каналите на фаровете http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/opt1316786431c.JPG Монтажа, на инсталацията за средноинтелигентен човек с познания по електротехника не бих казал, че е проблем...Аз обаче срещнах трудности със сработването на т.нар. би - ксенон. Т.е. електромагнита, който движи пластината вътре в лупата, която пластина отрязва светлината на крушките във вида, който всички знаем при включени къси светлини. Току сработваше, току не щеше :mad: Напръсках с контактен спрей куплунзите на електромагнита, модула на управление на системата, също така много добре почистих и напръсках местата, на които се свързват кабелчетата за замасяване на инсталацията. Ето и крайния резултат: http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1316786476q.JPG тука добре се вижда чертата на късите светлини, като държа да кажа, че на тази снимка все още не са добре регулирани светлините Между другото доста реглажи се наложи да направя и за който не знае дългите се регулират много лесно, но за да дигате и смъквате рефлектора на късите се налага да въртите врътката на ел машинката за вдигане на фаровете Също така при монтажа на лупите, самите те имат обозначение "ТОP", което бележи горната страна на лупата, но за да се получи идеално хоризонтирана черта се наложи да регулирам отново лупата при поставени вече фарове. http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/opt1316786517f.JPGhttp://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/arx1316786557o.JPG Ангелските очи светят много впечатляващо :icon_rock: http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/bwy1316786583c.JPG Не направих снимка на дългите, но в комплект с ксенона и халогена дават доста внушителна светлина :first: В заключение искам да кажа, че работата по монтирането на комплекта, инсталацията и последващите настройки съвсем не е малко, поради липса на специалист в габрово се наложи сам да направя горната процедура, но бих препоръчал на колегите, ако не се чувстват уверени в способностите или нямат един цял ден свободен(в моя случай и повече)да се доверят на професионалист, който с това си вади хляба В края на краищата си заслужаваше всички усилия, сравних крайния резултат с фирмен би - ксенон на БМВ за над 30 000лв и да ви кажа, че няма разлика :rulez: Отделно вида на галанта вече е още по - злобен :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 септември 2011 Сподели Публикувано 24 септември 2011 Браво колега,супер е станало.При първа възможност т.е. достатъчно свободно време и аз ще се мятам да си правя и моите такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bendjy2005 Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 (редакция) Здравейте, аз да попитам - и на дългите дали ще се получи, имам предвид два комплекта H1 и H7и с какви крушки е тоз прожектор? Продават ли резервни? Редактирано 24 януари 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Вероятността това питане да остане като глас в пустиня е голяма, но пък нищо не губя. Въпрос към сложилите си китайски лупи (прожектори) - има ли изкривявания в светлинния поток, натрупва ли се прах от вътрешната страна на лупата и въобще доволни ли сте? Изписахме доста за оригиналните фарове на галантите и разбрахме, че има много недоволни от осветеността, обаче, пИчуе, никой не отбеляза състоянието на оригиналните рефлектори след като са разглобени :icon_doh: То няма пепел вътре и освен това са в перфектно състояние. Няма опушено, потъмняло, петньосано, опадало покритие, изпечено и т.н. Ще кажеш тия рефлектори са чисто нови. Отделно галант с вода във фаровете (и стоповете) не съм виждал и не вярвам и да видя, освен ако не са отваряни и сглобени некадърно. Те даже не се изпотяват. Много автомобилисти си мечтаят за така изработени фабрично фарове. Те полират, пастират, разглобяват ... ругаят. А тук няма нужда от никакво полиране! Има галанти вече на по над 15 години и стъклата на фаровете (и рефлекторите) са в идеално състояние. Кажете че не съм прав :icon_rock: . Стига съм ги хвалил.За лупите за мъгла на спорт едишъните и където другаде слагат такива лупи, забелязвам запрашаване от вътрешната страна на лупата. Отделно гривната, а и цялото тяло става на петна от ръжда. Конкретно на моя галант тези лупи не са в най-доброто състояние и имам много забележки - ръжда, потъмняване, изглеждат сякаш има влага отвътре... като изпотени седят и матирали. Знам че рециклират такива осветителни тела на автомобили, но не знам за колко време има ефект. Затова питам сложилите на колите си китайски лупи имат ли такива проблеми и имат ли проблеми въобще с тях, сравнявали ли са с такива на оригинални автомобили. Ако може да драснат някое резюме доволни ли са, светят ли добре и оправдано ли е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Лупите са супер, няма петна, прах, влага - нищо. Светят отлично! Според мен нямат разлика от фабричните лупи! Проблемите, които се срещат са в релето за управление на къси/дълги, изгаряне на ринга тип "овчи"/"ангелски" очички Друго? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 От късите прожектори или няма значение?Мно`о ща `бичкам ако сложим и на моя змей такива, но за да дойда при теб с него ще трябва да тегля ипотечен кредит. А и не вярвам да ти се разправя :D Срещу пари де... Някакви ядове с хващането им за тялото на фара там отзад и прекарването на кабеляците? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Не ми се занимава грам. Ядове няма. Ако са от 12,5см лупи се изрязва черната пластмаса дето е в рефлектора, да може да се вдига и сваля от купето, иначе опират и не се движи рефлектора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 Вероятността това питане да остане като глас в пустиня е голяма, но пък нищо не губя. Въпрос към сложилите си китайски лупи (прожектори) - има ли изкривявания в светлинния поток, натрупва ли се прах от вътрешната страна на лупата и въобще доволни ли сте? Изписахме доста за оригиналните фарове на галантите и разбрахме, че има много недоволни от осветеността, обаче, пИчуе, никой не отбеляза състоянието на оригиналните рефлектори след като са разглобени :icon_doh: То няма пепел вътре и освен това са в перфектно състояние. Няма опушено, потъмняло, петньосано, опадало покритие, изпечено и т.н. Ще кажеш тия рефлектори са чисто нови. Отделно галант с вода във фаровете (и стоповете) не съм виждал и не вярвам и да видя, освен ако не са отваряни и сглобени некадърно. Те даже не се изпотяват. Много автомобилисти си мечтаят за така изработени фабрично фарове. Те полират, пастират, разглобяват ... ругаят. А тук няма нужда от никакво полиране! Има галанти вече на по над 15 години и стъклата на фаровете (и рефлекторите) са в идеално състояние. Кажете че не съм прав :icon_rock: . Стига съм ги хвалил.За лупите за мъгла на спорт едишъните и където другаде слагат такива лупи, забелязвам запрашаване от вътрешната страна на лупата. Отделно гривната, а и цялото тяло става на петна от ръжда. Конкретно на моя галант тези лупи не са в най-доброто състояние и имам много забележки - ръжда, потъмняване, изглеждат сякаш има влага отвътре... като изпотени седят и матирали. Знам че рециклират такива осветителни тела на автомобили, но не знам за колко време има ефект. Затова питам сложилите на колите си китайски лупи имат ли такива проблеми и имат ли проблеми въобще с тях, сравнявали ли са с такива на оригинални автомобили. Ако може да драснат някое резюме доволни ли са, светят ли добре и оправдано ли е.Колегаааааа мноооо си прав за фаровете и стоповете 1 глас и от мен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 А какви са цените за монтаж на тези екстри? От доста време искам да сложа и аз, но инвестицията не е малка. Имам и въпрос - всички лупи които се продават ли стават? Т.е. Примерно ако е H4 (ясно, че Галанта е с други) трябва ли да се правят доработки или в комплектите има някакви преходници? И тъй като в момента съм с обикновен ксенон, сегашните баласти могат ли да се използват или на би-ксенона са други? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 +1 Зa Aнди.Гaлaнтa е може би единственaтa колa тaзи годинa която е със стъклени фaрове, което лично зa мен е голям плюс и не ми пукa,че е с 2кг. по тежкa.Плaстмaсовите стъклa сa голямa мъкa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 24 юли 2013 Сподели Публикувано 24 юли 2013 (редакция) Аз да си кажа нямам оплакване от количеството осветеност, което получавам карайки вечерно време нито на къси нито на дълги. Фаровете ми светят достатъчно добре (крушките са OSRAM с повишен интензитет и прекрасна лунно бяла светлина) и при едно правилно регулиране и по двете направления пътя е осветен достатъчно добре. Даже съм правил сравнение с няколко автомобила които имат фабричен ксенон на лупи. Дори при съвсем леко матиране на пластмасовите им фарове потока светлина е като от свещи сравнено с този от стъкления фар на Галант. Що се отнася за състоянието на малките фарчета за мъгла на бронята и моите са силно ръждясали (даже единия е леко пукнат от камъче) и мисля скоро да ги сменям с нови. Редактирано 24 юли 2013 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 Баластите са еднакви, проблем с монтажа няма, има си необходимия преходник, доколкото си спомням. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 Ти Н4 ли сложи или Н1? Има ли значение кое ще избера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 Не помня вече, ако има за Х1 такова трябва да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 25 юли 2013 Сподели Публикувано 25 юли 2013 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Някой поръчвал ли си е директно от Китай? 200лв не е ли прекалено висока ценичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Някой поръчвал ли си е директно от Китай? 200лв не е ли прекалено висока ценичка.Хм, не съм търсил. На каква цена излизат в ибей или DX? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Сега си писах с един от alibaba и ми ги предлага за 85 долара с доставката чрез DHL. Грубо 120лв. http://img.tapatalk.com/d/13/07/27/uda4ynap.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Бива, кофтито е с гаранцията, щот китайчетата ти скъсват нервите докато заработят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Тези изглеждат подходящи, нали? Колко инча трябва да са и има ли опасност да не се съберат във фара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 до 12,5см дължина не е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.