Премини към съдържание

Да се похваля с ксенона


sirko

Препоръчано мнение

Силно свети, въпреки че по снимка трудно различавам добрите фарове.

Абе, Сънибой, твоята кола я има в демо снимките от линка на мМоторс, ха-ха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се ще и моите да си ги направя така ама нека поне някой първо да пусне снимков материал самите лупи къде и как се монтират за самия фар първо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в цвета е най-вероятно заради баластите, не е крушката .. пробвай да размениш местата на двата баласта за да провериш ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Таka като гледам снимките на сънибой лупата си отрязва идеално снопа светлина, не би трябвало да заслепява насрещните автомобили...а на дълги е направо машина :icon_rock:

Залепянето на фара в последствие е ясно, че ще е със силикон, но дали да е обикновен прозрачен или черен за автостъкла :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Takaaaa, взех, че ги купих тези лупи и ги монтирах. Ето нагледно за какво става въпрос:

 

Доста добре нагрях фаровете във фурната, около 15 - 20мин на 100-тина градуса, имайте в предвид, че не се ли нагрее яко лепилото, което държи стъклото няма мърдане

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/arx1316786320v.JPG

 

В последствие се наложи още да нагрявам вече свалените стъкла и телата, за да мога да изчистя остатъците от лепилото от каналите на фаровете

Ето и с монтираните вече лупи(монтажа им е фасулска работа)

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/jdv1316786407c.JPG

 

В комплекта приятно ме изненада наличието на 2 тубички с едно сиво лепило, по - рядко като консистенция от силикона, изсъхването му отнема няколко часа, но тъй като фара се стяга с допълнителни ламаринени скоби, това не спъва процеса по поставянето :good:

Ето залепеното стъкло, едната тубичка ми стигна идеално да напълня богато каналите на фаровете :)

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/opt1316786431c.JPG

 

Монтажа, на инсталацията за средноинтелигентен човек с познания по електротехника не бих казал, че е проблем...Аз обаче срещнах трудности със сработването на т.нар. би - ксенон. Т.е. електромагнита, който движи пластината вътре в лупата, която пластина отрязва светлината на крушките във вида, който всички знаем при включени къси светлини. Току сработваше, току не щеше :mad: Напръсках с контактен спрей куплунзите на електромагнита, модула на управление на системата, също така много добре почистих и напръсках местата, на които се свързват кабелчетата за замасяване на инсталацията.

Ето и крайния резултат:

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1316786476q.JPG

 

тука добре се вижда чертата на късите светлини, като държа да кажа, че на тази снимка все още не са добре регулирани светлините :) Между другото доста реглажи се наложи да направя и за който не знае дългите се регулират много лесно, но за да дигате и смъквате рефлектора на късите се налага да въртите врътката на ел машинката за вдигане на фаровете :yes3: Също така при монтажа на лупите, самите те имат обозначение "ТОP", което бележи горната страна на лупата, но за да се получи идеално хоризонтирана черта се наложи да регулирам отново лупата при поставени вече фарове.

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/opt1316786517f.JPG

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/arx1316786557o.JPG

 

Ангелските очи светят много впечатляващо :icon_rock:

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/bwy1316786583c.JPG

 

Не направих снимка на дългите, но в комплект с ксенона и халогена дават доста внушителна светлина :first:

В заключение искам да кажа, че работата по монтирането на комплекта, инсталацията и последващите настройки съвсем не е малко, поради липса на специалист в габрово се наложи сам да направя горната процедура, но бих препоръчал на колегите, ако не се чувстват уверени в способностите или нямат един цял ден свободен(в моя случай и повече)да се доверят на професионалист, който с това си вади хляба :yes3:

В края на краищата си заслужаваше всички усилия, сравних крайния резултат с фирмен би - ксенон на БМВ за над 30 000лв и да ви кажа, че няма разлика :rulez: Отделно вида на галанта вече е още по - злобен :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,

супер е станало.

При първа възможност т.е. достатъчно свободно време и аз ще се мятам да си правя и моите такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте, аз да попитам - и на дългите дали ще се получи, имам предвид два комплекта H1 и H7

и с какви крушки е тоз прожектор? Продават ли резервни?

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Вероятността това питане да остане като глас в пустиня е голяма, но пък нищо не губя.

Въпрос към сложилите си китайски лупи (прожектори) - има ли изкривявания в светлинния поток, натрупва ли се прах от вътрешната страна на лупата и въобще доволни ли сте?

 

Изписахме доста за оригиналните фарове на галантите и разбрахме, че има много недоволни от осветеността, обаче, пИчуе, никой не отбеляза състоянието на оригиналните рефлектори след като са разглобени :icon_doh: То няма пепел вътре и освен това са в перфектно състояние. Няма опушено, потъмняло, петньосано, опадало покритие, изпечено и т.н. Ще кажеш тия рефлектори са чисто нови. Отделно галант с вода във фаровете (и стоповете) не съм виждал и не вярвам и да видя, освен ако не са отваряни и сглобени некадърно. Те даже не се изпотяват. Много автомобилисти си мечтаят за така изработени фабрично фарове. Те полират, пастират, разглобяват ... ругаят. А тук няма нужда от никакво полиране! Има галанти вече на по над 15 години и стъклата на фаровете (и рефлекторите) са в идеално състояние. Кажете че не съм прав :icon_rock: . Стига съм ги хвалил.

За лупите за мъгла на спорт едишъните и където другаде слагат такива лупи, забелязвам запрашаване от вътрешната страна на лупата. Отделно гривната, а и цялото тяло става на петна от ръжда. Конкретно на моя галант тези лупи не са в най-доброто състояние и имам много забележки - ръжда, потъмняване, изглеждат сякаш има влага отвътре... като изпотени седят и матирали. Знам че рециклират такива осветителни тела на автомобили, но не знам за колко време има ефект.

Затова питам сложилите на колите си китайски лупи имат ли такива проблеми и имат ли проблеми въобще с тях, сравнявали ли са с такива на оригинални автомобили. Ако може да драснат някое резюме доволни ли са, светят ли добре и оправдано ли е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лупите са супер, няма петна, прах, влага - нищо. Светят отлично! Според мен нямат разлика от фабричните лупи! Проблемите, които се срещат са в релето за управление на къси/дълги, изгаряне на ринга тип "овчи"/"ангелски" очички :) Друго? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От късите прожектори или няма значение?

Мно`о ща `бичкам ако сложим и на моя змей такива, но за да дойда при теб с него ще трябва да тегля ипотечен кредит. А и не вярвам да ти се разправя :D Срещу пари де... Някакви ядове с хващането им за тялото на фара там отзад и прекарването на кабеляците?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се занимава грам. Ядове няма. Ако са от 12,5см лупи се изрязва черната пластмаса дето е в рефлектора, да може да се вдига и сваля от купето, иначе опират и не се движи рефлектора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността това питане да остане като глас в пустиня е голяма, но пък нищо не губя.

Въпрос към сложилите си китайски лупи (прожектори) - има ли изкривявания в светлинния поток, натрупва ли се прах от вътрешната страна на лупата и въобще доволни ли сте?

 

Изписахме доста за оригиналните фарове на галантите и разбрахме, че има много недоволни от осветеността, обаче, пИчуе, никой не отбеляза състоянието на оригиналните рефлектори след като са разглобени :icon_doh: То няма пепел вътре и освен това са в перфектно състояние. Няма опушено, потъмняло, петньосано, опадало покритие, изпечено и т.н. Ще кажеш тия рефлектори са чисто нови. Отделно галант с вода във фаровете (и стоповете) не съм виждал и не вярвам и да видя, освен ако не са отваряни и сглобени некадърно. Те даже не се изпотяват. Много автомобилисти си мечтаят за така изработени фабрично фарове. Те полират, пастират, разглобяват ... ругаят. А тук няма нужда от никакво полиране! Има галанти вече на по над 15 години и стъклата на фаровете (и рефлекторите) са в идеално състояние. Кажете че не съм прав :icon_rock: . Стига съм ги хвалил.

За лупите за мъгла на спорт едишъните и където другаде слагат такива лупи, забелязвам запрашаване от вътрешната страна на лупата. Отделно гривната, а и цялото тяло става на петна от ръжда. Конкретно на моя галант тези лупи не са в най-доброто състояние и имам много забележки - ръжда, потъмняване, изглеждат сякаш има влага отвътре... като изпотени седят и матирали. Знам че рециклират такива осветителни тела на автомобили, но не знам за колко време има ефект.

Затова питам сложилите на колите си китайски лупи имат ли такива проблеми и имат ли проблеми въобще с тях, сравнявали ли са с такива на оригинални автомобили. Ако може да драснат някое резюме доволни ли са, светят ли добре и оправдано ли е.

Колегаааааа мноооо си прав за фаровете и стоповете 1 глас и от мен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какви са цените за монтаж на тези екстри? От доста време искам да сложа и аз, но инвестицията не е малка. Имам и въпрос - всички лупи които се продават ли стават? Т.е. Примерно ако е H4 (ясно, че Галанта е с други) трябва ли да се правят доработки или в комплектите има някакви преходници? И тъй като в момента съм с обикновен ксенон, сегашните баласти могат ли да се използват или на би-ксенона са други?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 Зa Aнди.Гaлaнтa е може би единственaтa колa тaзи годинa която е със стъклени фaрове, което лично зa мен е голям плюс и не ми пукa,че е с 2кг. по тежкa.Плaстмaсовите стъклa сa голямa мъкa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа нямам оплакване от количеството осветеност, което получавам карайки вечерно време нито на къси нито на дълги. Фаровете ми светят достатъчно добре (крушките са OSRAM с повишен интензитет и прекрасна лунно бяла светлина) и при едно правилно регулиране и по двете направления пътя е осветен достатъчно добре. Даже съм правил сравнение с няколко автомобила които имат фабричен ксенон на лупи. Дори при съвсем леко матиране на пластмасовите им фарове потока светлина е като от свещи сравнено с този от стъкления фар на Галант.

 

Що се отнася за състоянието на малките фарчета за мъгла на бронята и моите са силно ръждясали (даже единия е леко пукнат от камъче) и мисля скоро да ги сменям с нови.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баластите са еднакви, проблем с монтажа няма, има си необходимия преходник, доколкото си спомням.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой поръчвал ли си е директно от Китай? 200лв не е ли прекалено висока ценичка.

Хм, не съм търсил. На каква цена излизат в ибей или DX?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега си писах с един от alibaba и ми ги предлага за 85 долара с доставката чрез DHL. Грубо 120лв.

 

 

 

 

http://img.tapatalk.com/d/13/07/27/uda4ynap.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бива, кофтито е с гаранцията, щот китайчетата ти скъсват нервите докато заработят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези изглеждат подходящи, нали? Колко инча трябва да са и има ли опасност да не се съберат във фара?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...